Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (Дисковий затвор у комплекті з електроприводом та з кріпленням до трубопроводу Ду 1600 - 1шт., Ду 1400 - 2шт., Редуктор важільно-кулісний у комплекті з електроприводом – 3 шт., з‘єднувальна вставка – 1 шт.)
Очікувана вартість
3 330 000,00 UAH
UA-2020-09-24-014486-a 9aec4791914c44aeb1921f359a8d3d70
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Юрійович Курінний

+380508274215 ukri2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАНАЛІВ РІЧКИ ІНГУЛЕЦЬ
Код ЄДРПОУ: 42749093
Місцезнаходження: 57300, Україна , Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Центральна, буд. 196
Контактна особа: Віталій Юрійович Курінний
+380508274215
ukri2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 13:57
Очікувана вартість: 3 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Дисковий затвор у комплекті з електроприводом та з кріпленням до трубопроводу Ду 1600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57300, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, вул. В.Чорновіла, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
2 штуки
Дисковий затвор у комплекті з електроприводом та з кріпленням до трубопроводу Ду 1400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57300, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, вул. В.Чорновіла, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
3 штуки
Редуктор важільно-кулісний у комплекті з електроприводом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57300, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, вул. В.Чорновіла, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
1 штуки
з‘єднувальна вставка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57300, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, вул. В.Чорновіла, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за переданий (поставлений) Товар проводиться Покупцем по факту поставки партії Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної, протягом 60 /шестидесяти/ банківських днів з дня фактичного отримання Покупцем Товару, за умови наявності коштів на рахунку Покупця. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 12:00
Додаток 3 із змінами.docx
09 жовтня 2020 12:00
Тендерна документація із змінами.docx
09 жовтня 2020 12:00
Перелік змін.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 1.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 5.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 6.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 4.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 2.docx
09 жовтня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 12:00
Додаток 3 із змінами.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 3.docx
09 жовтня 2020 12:00
Тендерна документація із змінами.docx
24 вересня 2020 18:45
Тендерна документація.docx
09 жовтня 2020 12:00
Перелік змін.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 1.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 5.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 6.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 4.docx
24 вересня 2020 18:45
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-014486-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:42020129
Дата подання: 29 вересня 2020 08:48
усунення дискримінаційних умов до постачальника
Відповідно до розділу 6 п. 2 тендерної пропозиції договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі укладається протягом строку дії його пропозиції, але не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Згідно до п. 5.1 тендерної пропозиції визначений термін постачання продукції, який складає 5 днів з моменту укладення договору.

ТОВ «ТЕМ ЕНЕРГО» є виробником арматури трубопровідної запірно-регулюючей. Відповідно до технологічного регламенту строк виготовлення дискових затворів складає 30 робочих днів.

Тобто, термін постачання продукції ,а саме дискових затворів протягом 5 днів з моменту укладання договору є значно занижений, і для виробника продукції, який має приступити до виготовлення продукції з моменту укладання договору, є технічно не можливим. Для того, щоб виконати поставку продукції, її виготовлення має початись ще до визначення переможця аукціону.
При цьому, здійснити поставку продукції в такий короткий термін може лише постачальник, який має її в наявності, придбав або виготовив її до укладання договору та ще до оголошення переможця аукціону.

Така вимога Замовника значно обмежує конкуренцію, та звужує коло осіб, які можуть взяти участь у проведенні аукціону, а тим самим такі вимоги є дискримінаційними.

Відповідно до п. 9 Додатку № 3 «Технічні вимоги» тендерної документації Учасник з метою підтвердження використання запропонованої продукції у існуючому проекті, у складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікатів (паспортів) якості, робочі креслення та примірні моделі, що відображають внутрішню конструкцію товару і складових товару (затворів, редукторів, електроприводів, з’єднувальної вставки), які розроблені за допомогою сучасної системи проектування (SOLIDWORKS, Компас 3D або інші) а також надати електричні схеми керування електроприводами. Формат файлів, робочих креслень та тримірних моделей повинен забезпечувати можливість їх відкриття за допомогою САПР, що використана. Використана САПР повинна бути ліцензована згідно ст. 426 ЦКУ,про що учасник повинен надати необхідні підтверджуючі документи у складі тендерної документації.
Зазначена вимога є дискримінаційною,оскільки креслення обладнання можуть виконуватися не тільки в програмах САПР, але й в інший спосіб, наприклад, інженерні креслення.
Вимога щодо виконання креслень обладнання в програмах САПР значно обмежує коло учасників аукціону, оскільки вимагає наявність у Учасника креслень певного формату, виконаного в програмі САПР. Такими програмами користуються частина виробників і наявність або відсутність кресленнями продукції в цьому форматі не впливає на якість кінцевого продукту.
Крім того, ця вимога стосується не якості кінцевого продукту, на який Учасник повинен надати сертифікат (паспорт) якості, а певний додатковий товар, продукт – креслення, виконані в певній формі – в 3 D форматі, тримірному вигляді програмами САПР, є одним із способів оформлення технічної документації
При відсутності таких креслень, та необхідності їх виготовлення для участі в аукціоні значно збільшують вартість кінцевого продукту, що також являється дискримінаційним фактором.

Таким чином, в ваших тендерних вимогах наявні порушення положень п.п. 1), 4) ч. 1 ст. 5, а також ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».

На підставі викладеного, прошу Вас виключити зазначені дискримінаційні вимоги з тендерної пропозиції, а строк постачання товару пропонуємо визначити не менше 30 днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 20:28
Шановний Учасник на вашу пропозицію визначити строк постачання не менше 30 днів, повідомляємо, що строк (термін) поставки (передачі) першої партії товару обумовлено обмеженою тривалістю проведення загальних робіт на конкретному об'єкті і технічною можливістю реалізації у встановлені терміни монтажу устаткування з першої партії (в тому числі з урахуванням часу, необхідного для здійснення демонтажу існуючого обладнання та великим обсягом інших підготовчих робіт) з прив'язкою до кінцевої дати закінчення комплексу робіт.
З огляду на вищенаведене, строк (термін) поставки (передачі) першої партії товару вказано виходячи з виробничої необхідності.
Вимога щодо надання файлів робочих креслень та тримірних моделей з можливістю їх відкриття за допомогою САПР що використана, обумовлено веденням на підприємстві Замовника електронного документообігу. Замовник не заперечє у наданні Учасниками копій креслень обладнання виконаних у вигляді «інженерних креслень», які розроблені у інший спосіб ніж за допомогою САПР, за умови можливості включення цих документів у систему електронного документообігу та наданні доказів ліцензування програмного забезпечення, або відсутності потреби в отриманні ліцензії при застосуванні програмного забезпечення «freeware».
Номер вимоги: UA-2020-09-24-014486-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТІ-ГРУП, Код ЄДРПОУ:40081731
Дата подання: 29 вересня 2020 12:19
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Щановний замовнику, у складі тендерної пропозиції ви запросили надати копії сертифікатів (паспортів ) якості , робочі креслення та тримірні моделі, що відображають внутрішню конструкцію товару і складових товару (затворів, редукторів , електроприводів, з’єднувальної вставки), які розроблені за допомогою сучасної системи автоматизованого проектування (SOLIDWORKS, Компас 3D або інші) , а також надати електричні схеми керування електроприводами разом із лицензією або ліцензійною угодою на САПР що використана.

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник процедури торгів у тендерній документації повинен зазначити наступні відомості відомості:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Просимо пояснити на якій підставі ви запросили надати у складі тендерної пропозиції не тільки копії сертифікатів (паспортів) якості, робочі креслення, а і тримірні моделі разом із ліцензією до програмного забезпечення. Дана вимога ставить у нерівне становище всіх учасників процедури закупівлі, що порушує ст. 22 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, замовник даної процедури торгівлі не має права встановлювати дані вимоги, та взагалі встановлювати жодних дискримінаційних вимог, або вимог, що порушують конкуренцію, до учасників, у зв’язку із чим вимагаємо усунути встановлену дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.

Ігнорування даної вимоги призведе до звернення до органу оскарження зі скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 20:30
Шановний Учаснику, на ваш запит надати у складі тендерної пропозиції Учасника тримірні моделі зроблений на підставі необхідності використання наданих Учасником тримірних моделей у існуючому загальному електронному проекті робіт об’єкту і, як слідство, отриманні необхідної технічної інформації щодо можливості використання обладнання.
З метою унеможливити у майбутньому судові позови за використання у проектуванні своїх об’єктів продуктів розроблених на «піратському» софті, Замовник вимагає від Учасника дотримання українського законодавства у сфері авторського права та запитує докази легальності використаного програмного забезпечення.

Документи подані скаржником

29 вересня 2020 08:48
1155.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-24-014486-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ТЕМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:42020129
Дата подання: 07 жовтня 2020 18:47
Усунення дискримінаційних умов до постачальника
Управлінням каналів річки Інгулець, Код ЄДРПОУ: 42749093 (далі за текстом – «Замовник») на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення та тендерну документацію за № UA-2020-09-24-014486-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015:42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (Дисковий затвор у комплекті з електроприводом та з кріпленням до трубопроводу Ду 1600 - 1шт., Ду 1400 - 2шт., Редуктор важільно-кулісний у комплекті з електроприводом – 3 шт., з‘єднувальна вставка – 1 шт.). Вважаємо, що Замовником розроблено тендерну документацію з порушенням вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель: тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Відповідно до п. 6 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, учасник тендеру, що планує подати свою пропозицію для участі у публічній закупівлі, зобов’язаний надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Вимоги до предмета закупівлі (технічні , якісні характеристики) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до Тендерної документації. Додатком 3 до Тендерної документації передбачено надання надати копій сертифікатів (паспортів ) якості , робочі креслення та тримірні моделі, що відображають внутрішню конструкцію товару і складових товару (затворів, редукторів , електроприводів, з’єднувальної вставки), які розроблені за допомогою сучасної системи автоматизованого проектування (SOLIDWORKS, Компас 3D або інші), а також надати електричні схеми керування електроприводами разом із ліцензією або ліцензійною угодою на САПР що використана. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник процедури торгів у тендерній документації повинен зазначити наступні відомості: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Нам не зрозуміло: на якій підставі Замовник запросив надати у складі тендерної пропозиції не тільки копії сертифікатів (паспортів) якості, робочі креслення, а і тримірні моделі разом із ліцензією до програмного забезпечення. Дана вимога ставить у нерівне становище всіх учасників процедури закупівлі, що порушує ст. 22 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дане запитання було опубліковано на площадці, де розміщено тендерну документацію Замовника. У своїй відповіді Замовник погоджується, що кожний учасник має право подати копій креслень обладнання, що планується закуповувати, виконаних у вигляді «інженерних креслень», які розроблені у інший спосіб ніж за допомогою САПР. Але також у своїй відповіді на поставлені питання, Замовник посилається на умову надання копій креслень обладнання у вигляді «інженерних креслень»: «за умови можливості включення цих документів у систему електронного документообігу та наданні доказів ліцензування програмного забезпечення, або відсутності потреби в отриманні ліцензії при застосуванні програмного забезпечення «freeware»», а також пояснює це тим, що дана вимога встановлена «з метою унеможливити у майбутньому судові позови за використання у проектуванні своїх об’єктів продуктів розроблених на «піратському» софті, Замовник вимагає від Учасника дотримання українського законодавства у сфері авторського права та запитує докази легальності використаного програмного забезпечення». Замовник, даною вимогою, ставить у нерівне становище учасників, що не використовують у своїй діяльності сучасні системи автоматизованого проектування (SOLIDWORKS, Компас 3D або інші) та будь-яких інших учасників, що працюють в даних системах. Жодним діючим нормативним документом України не передбачено обов’язок кожного учасника використовувати системи автоматизованого проектування (SOLIDWORKS, Компас 3D або інші). Отже, Замовник даної процедури закупівлі не має права встановлювати дану вимогу, та взагалі встановлювати жодних дискримінаційних вимог, або вимог, що порушують конкуренцію, до учасників, та зобов’язаній привести у відповідність до вимог чинного законодавства України свою тендерну документацію. Тендерна документація Замовника для здійснення закупівлі код ДК 021:2015:42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (Дисковий затвор у комплекті з електроприводом та з кріпленням до трубопроводу Ду 1600 - 1шт., Ду 1400 - 2шт., Редуктор важільно-кулісний у комплекті з електроприводом – 3 шт., з‘єднувальна вставка – 1 шт.). складена з порушенням принципів здійснення закупівлі, закріплених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, чим порушено наші права та інтереси. Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 09.10.2020 № 19022.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2020 00:14

Документи подані скаржником

07 жовтня 2020 18:27
1170.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 09:37
Кінець періоду оскарження: 24 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 24 жовтня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення помилок при виборі процедури закупівлі
Документи:
13 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис
13 жовтня 2020 09:36
Протокол № 251 відміна тендеру.docx