Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку
Очікувана вартість
3 401 800,00 UAH
UA-2020-09-24-014369-a 366f9165914041c584ab29b9a46c4d9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 11:24
Очікувана вартість: 3 401 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 009,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Ваги кухонні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
20 штуки
Тістоміс спіральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
14 штуки
Картоплечистка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
24 штуки
М’ясорубка електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
9 штуки
Ручний міксер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
10 штуки
Овочерізка електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
16 комплект
Комплект обладнання для пом'якшення води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік навчальних закладів
Дата подання: 30 вересня 2020 11:52
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 10:47
Шановний замовник, надайте будь-ласка перелік навчальних закладів, в які буде поставлятися обладнання. Завчасно дякую за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Поставка товару здійснюється в 25 (приблизно) закладів освіти Дніпровського району м. Києва.
Строки поставки
Дата подання: 30 вересня 2020 15:20
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 10:53
Шановний замовник, у зв'язку з тим, що в технічних вимогах викладені ттх обладнання іноземного походження, яке потребує часу доставки в Україну, просимо Вас для забезпечення конкурентних умов між усіма учасниками змінити в тендерній документації строки поставки, бажано до 31.12.
Відповідь: Доброго дня! Терміни поставки визначені відповідно фінансових зобов'язань поточного бюджетного року для забезпечення здійснення оплати за поставлений товар.
Перелік навчальних закладів
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:04
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 15:39
Надайте будь-ласка адреси навчальних закладів з переліком обладнання, яке планується відвантажуватись в кожен заклад. Ця інформація необхідна для розуміння і планування логістики, а також монтажу. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! На жаль адреси навчальних закладів з переліком обладнання на даному етапі закупівлі надати не можемо, точна дислокація буле надана під час підписання договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" 3 395 010,00
UAH з ПДВ
2 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЦІАЛЬНА МОЛОДІЖНА ІНІЦІАТИВА" 3 320 000,00
UAH з ПДВ
2 889 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 3 339 882,00
UAH з ПДВ
3 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "С-Проф" 3 389 898,00
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:49
Стаття 17.pdf
15 жовтня 2020 09:49
Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 09:49
Працівники.pdf
15 жовтня 2020 09:49
Порівняльна таблиця.pdf
15 жовтня 2020 09:49
Персональні дані.pdf
15 жовтня 2020 09:49
Звіт про рух коштів.pdf
15 жовтня 2020 09:49
Технічні.pdf
15 жовтня 2020 09:49
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 09:48
Безкоштовна доставка.pdf
15 жовтня 2020 09:48
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 15:56
UA-2020-09-24-014369-a.jpg

Публічні документи

13 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:13
12_Установчі документи.pdf
13 жовтня 2020 15:13
10_Фінансова звітність.pdf
13 жовтня 2020 15:13
16_Довідки з банку.pdf
13 жовтня 2020 15:13
7_Довідка_мат-тех база.pdf
13 жовтня 2020 15:13
9_Аналогічні договори.pdf
13 жовтня 2020 15:13
5_Листи виробників.pdf
13 жовтня 2020 15:13
18_Проект договору.pdf
13 жовтня 2020 15:13
8_Довідка_працівники.pdf
13 жовтня 2020 15:13
11_Довідка_стаття 17.pdf
13 жовтня 2020 15:13
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:17
Довідка абз. 1 ч.2 ст. 17 ЗУ
06 листопада 2020 15:17
Довідка п.12 ч.1 ст. 17 ЗУ
06 листопада 2020 15:17
public_doc
06 листопада 2020 15:17
Довідка стаття 17
06 листопада 2020 15:17
Оновлена цінова пропозиція
13 жовтня 2020 18:31
Електронний підпис
13 жовтня 2020 18:27
31. Порівняльня таблиця.pdf
13 жовтня 2020 18:27
26. Пояснення витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЦІАЛЬНА МОЛОДІЖНА ІНІЦІАТИВА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ "Торговий дім "С-Проф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД"
#32739728
Відхилено 2 740 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 16:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЦІАЛЬНА МОЛОДІЖНА ІНІЦІАТИВА"
#32658052
Відхилено 2 889 900,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 17:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Відхилено 3 249 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Торговий дім "С-Проф"
#39031869
Переможець 3 250 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:39

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "С-Проф"
#39031869
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 15:02
Додаткова угода № 1 до Договору № 229 (обладнання для харчоблоку).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 15:02
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:49
Договір про закупівлю № 229 (обладнання для харчоблоку).pdf укладений
16 листопада 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 249 999,94
UAH (в тому числі ПДВ 541 666,66 UAH)