Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція приміщення хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги по вул. Миру, 10 в м. Горішні Плавні" (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1:2013)
Очікувана вартість
7 610 509,00 UAH
UA-2020-09-24-014170-a 19cb72af0fc64218a6378e9964a5f14f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мормоль Вікторія Володимирівна

380987907312 oks_ispolkom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління по інвестиціях та будівництву Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 13961926
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні , Миру, б.24,
Контактна особа: Мормоль Вікторія Володимирівна
380987907312
oks_ispolkom@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 15:34
Очікувана вартість: 7 610 509,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 052,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. 1) категорія (п.1 ч.4 ст.2) - ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Місцезнаходження - 39800, Полтавська обл., м.Горішні Плавні, вул.Миру, 24.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція приміщення хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги по вул. Миру, 10 в м. Горішні Плавні" (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні , Миру, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності, за листом Підрядника, Замовник згідно п.1 постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» надає Підряднику попередню оплату на роботи за капітальними видатками. Кошти попередньої оплати спрямовуються на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Підрядник зобов’язаний в трьохмісячний термін використати одержану попередню оплату та підтвердити її використання актами приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), а не використані кошти повернути Замовнику. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів з реєстраційного рахунка Замовника на розрахунковий рахунок Підрядника відкритий в установі банку, на підставі оформленого акту приймання виконаних будівельних робіт ( форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) поетапно в міру виконання робіт проміжними платежами. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 17:51
ТК стадия Р.pdf
24 вересня 2020 17:51
ТК стадия П.pdf
24 вересня 2020 17:51
Пояснювальна записка.doc
24 вересня 2020 17:51
ОВ стадия Р.pdf
24 вересня 2020 17:51
ОВ стадия П.pdf
24 вересня 2020 17:51
ВК стадия Р.pdf
24 вересня 2020 17:51
ВК стадия П.pdf
24 вересня 2020 17:51
Спецификация. Лист 1.pdf
24 вересня 2020 17:51
Специф. Лист 3.pdf
24 вересня 2020 17:51
Специф. Лист 2.pdf
24 вересня 2020 17:51
Лист 10. План подкл. отопления и кондиц. на отм. 0.000.pdf
24 вересня 2020 17:51
Лист 9. Одн.расч.сх. ЩС.pdf
24 вересня 2020 17:51
Лист 8. План розеток на отм. 3,300.pdf
24 вересня 2020 17:51
Лист 7. План освещения на отм. 3,300.pdf
24 вересня 2020 17:51
Лист 6. План розеток на отм. 0.000.pdf
24 вересня 2020 17:51
Лист 5. План освещения на отм. 0.000.pdf
24 вересня 2020 17:51
Лист 4. Одн.расч.сх. ЩО-8.pdf
24 вересня 2020 17:51
Лист 3. Одн.расч.сх. ЩОА-3.pdf
24 вересня 2020 17:51
Лист 2. Одн.расч.сх. ЩО-3.pdf
24 вересня 2020 17:51
Лист 1.Общие данные.pdf
24 вересня 2020 17:51
06 Специфікація.pdf
24 вересня 2020 17:51
05 Плани, розміщення обладнання, схема.pdf
24 вересня 2020 17:51
04 ПЗ.pdf
24 вересня 2020 17:51
03 Зміст.pdf
24 вересня 2020 17:51
02 Завдання на проектування.pdf
24 вересня 2020 17:51
01 Титульний лист.pdf
24 вересня 2020 17:51
ГП3.pdf
24 вересня 2020 17:51
ГП2.pdf
24 вересня 2020 17:51
ГП1.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ13.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ12.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ11.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ10.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ9.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ8.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ7.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ6.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ5.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ4.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ3.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ2.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ1.pdf
24 вересня 2020 17:51
ГП5.pdf
24 вересня 2020 17:51
ГП4.pdf
24 вересня 2020 17:51
ГП3.pdf
24 вересня 2020 17:51
ГП3.1.pdf
24 вересня 2020 17:51
ГП2.pdf
24 вересня 2020 17:51
ГП1.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ9.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ8.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ7.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ6.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ5.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ4.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ3.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ2.pdf
24 вересня 2020 17:51
АБ1.pdf
24 вересня 2020 17:51
Оголошення.docx
24 вересня 2020 17:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000037 ● e6c0ca1b9cfe4e73826a01921120d05f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.01.2021 № 18
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 20 січня 2021 року № 003100-18/696-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.01.2021 № 18


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-24-014170-a, 24.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛЕР" 6 115 022,17
UAH з ПДВ
5 950 230,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ЛОТОС 2012" 6 012 722,32
UAH з ПДВ
5 950 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 10:22
пож.ліценз.ІЗ
02 листопада 2020 09:51
ліц.пожежна Інтерзахист
31 жовтня 2020 09:15
ліц.інтерзах.електронна
30 жовтня 2020 16:46
декларація МТБ
30 жовтня 2020 13:41
ліц+дозвіл субпідряд
29 жовтня 2020 16:14
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА
29 жовтня 2020 16:14
ЛІЦЕНЗІЯ
29 жовтня 2020 16:14
ДФ1-8
29 жовтня 2020 16:14
ОПРЛС4-8
29 жовтня 2020 16:13
ОПРЛС1-3
29 жовтня 2020 16:13
ЛС5
29 жовтня 2020 16:13
ЛС4
29 жовтня 2020 16:13
ЛС2-3
29 жовтня 2020 16:13
коштор.ЛС2-3.PDF
29 жовтня 2020 16:13
ЛС1
29 жовтня 2020 16:13
ДОЗВІЛ
29 жовтня 2020 16:13
КОШТОРИС
29 жовтня 2020 16:13
ВИПИСКА ЄДР
29 жовтня 2020 16:13
КОШТОРИС
29 жовтня 2020 16:13
ДЕКЛАРАЦІЯ
29 жовтня 2020 16:13
КОШТОРИС
29 жовтня 2020 16:13
СТАТУТ
29 жовтня 2020 16:13
довідки
29 жовтня 2020 16:13
ДЕКЛАРАЦ.МТБ
29 жовтня 2020 16:13
РІШ.ЗАСНОВНИКА
29 жовтня 2020 16:13
ПОДАТКОВА
29 жовтня 2020 16:13
МВС
29 жовтня 2020 16:13
ЗГОДА НА УКЛАД.ДОГ
29 жовтня 2020 16:13
КОШТОРИС
29 жовтня 2020 16:13
ПАСПОРТ+КОД
12 жовтня 2020 12:21
Електронний підпис
12 жовтня 2020 12:17
ч5 додатку3.zip
12 жовтня 2020 12:17
ч4 додатку3.zip
12 жовтня 2020 12:16
ч3 додатку3.zip
12 жовтня 2020 12:16
ч2 додатку3.zip
12 жовтня 2020 12:16
ч1 додатку3.zip
12 жовтня 2020 12:16
ХО_екстренна.rar
12 жовтня 2020 12:16
тендерна пропозиція.zip
12 жовтня 2020 12:16
скрін ліц.ІЗ..PDF
12 жовтня 2020 12:16
скан Декларація.PDF
12 жовтня 2020 12:16
розділ 5 додатку 2.zip
12 жовтня 2020 12:16
розділ 2 додатку 2.zip
12 жовтня 2020 12:16
розділ 1 додатку 2.zip
12 жовтня 2020 12:16
кошториси 4.zip
12 жовтня 2020 12:16
кошториси 3.zip
12 жовтня 2020 12:16
кошториси 2.zip
12 жовтня 2020 12:16
кошториси 1.zip
12 жовтня 2020 12:16
додаток 3 ч2.zip
12 жовтня 2020 12:16
додаток 3 ч1.zip
12 жовтня 2020 12:16
договірна ціна.zip
12 жовтня 2020 12:16
_ 2196 від 12.10.2020 ПП ЛЕР.PDF

Публічні документи

10 жовтня 2020 20:18
Електронний підпис
10 жовтня 2020 20:17
Дод 5. Довідки та листи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛЕР"

ЛОТОС 2012

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛЕР"
#30566227
Переможець 5 950 230,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛЕР"
#30566227
5 950 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 16:56
Протокол виконання договору.pdf укладений
09 грудня 2021 16:54
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
09 грудня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 14:45
Повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
03 листопада 2021 14:40
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 09:57
Повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
16 квітня 2021 09:56
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 14:48
Повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
16 березня 2021 14:47
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
16 березня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 16:35
Повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
15 березня 2021 16:34
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
15 березня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 10:42
Повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
04 березня 2021 10:40
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 березня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:40
Повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
30 грудня 2020 15:35
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 16:19
Повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
06 листопада 2020 16:17
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 16:16
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 17:38
Договір 03.11.pdf укладений
03 листопада 2020 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору підряду №1 від 03.11.2020р. (зміни викладені в Додатковій угоді №1) в зв’язку зі зміною рахунка Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в пункт 3.1 до Договору підряду №1 від 03.11.2020р. (зміни викладені в Додатковій угоді №2)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідні зміни викладені в Додатковій угоді №3 від 04.03.2021 року до Договору підряду №1 від 03.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідні зміни викладені в Додатковій угоді №4 від 15.03.2021 року до Договору підряду №1 від 03.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідні зміни викладені в Додатковій угоді №5 від 16.03.2021 року до Договору підряду №1 від 03.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідні зміни викладені в Додатковій угоді №6 від 16.04.2021 року до Договору підряду №1 від 03.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідні зміни викладені в Додатковій угоді №7 від 03.11.2021 року до Договору підряду №1 від 03.11.2020р. Разом із внесеними змінами договірна ціна робіт змінилася і складає 4 311 243,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 311 243,17
UAH