Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розбудови охоронних заходів як складової створення КСЗІ для ВІС МЗС (код ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги»)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-09-24-014137-a ● f4819a60a4d74745b794dd2f4ab8762d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1 |
Контактна особа: |
Марія Чолач +380442381869 mariia.cholach@mfa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розбудови охоронних заходів як складової створення КСЗІ для ВІС МЗС (код ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, м. Київ, м. Київ, Михайлівська площа 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за Договором за надані Послуги здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця після прийняття Замовником Послуг на підставі Акту протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Акту. У разі відсутності бюджетного фінансування Замовник звільняється від відповідальності за несвоєчасну оплату послуг за цим договором та здійснює розрахунки за Договором протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження фінансування. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2020 18:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2020 18:32 |
Додаток 1 до ТД (форма пропозиції (нова редакція)).docx | |
30 вересня 2020 18:32 |
Переліе змін до тендерної документації.docx | |
30 вересня 2020 18:32 |
тендерна документація (нова редакція).docx | |
30 вересня 2020 18:32 |
Додаток 3 до ТД (проєкт договору з додатками) (нова редакціяі).docx | |
30 вересня 2020 18:32 |
Додаток 2 до ТД (технічне завдання (нова редакція)).docx | |
24 вересня 2020 17:47 |
оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
24 вересня 2020 17:47 |
Додаток 1 до ТД (форма пропозиції).docx | |
24 вересня 2020 17:47 |
Додаток 2 до ТД (технічне завдання).docx | |
24 вересня 2020 17:47 |
Додаток 3 до ТД (проєкт договору з додатками).docx | |
24 вересня 2020 17:47 |
тендерна документація Послуги з розбудови охоронних заходів.docx |
30 вересня 2020 18:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 вересня 2020 18:32 |
Додаток 1 до ТД (форма пропозиції (нова редакція)).docx
|
|||
30 вересня 2020 18:32 |
Переліе змін до тендерної документації.docx
|
|||
30 вересня 2020 18:32 |
тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
30 вересня 2020 18:32 |
Додаток 3 до ТД (проєкт договору з додатками) (нова редакціяі).docx
|
|||
30 вересня 2020 18:32 |
Додаток 2 до ТД (технічне завдання (нова редакція)).docx
|
|||
24 вересня 2020 17:47 |
оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
|
|||
24 вересня 2020 17:47 |
Додаток 1 до ТД (форма пропозиції).docx
|
|||
24 вересня 2020 17:47 |
Додаток 2 до ТД (технічне завдання).docx
|
|||
24 вересня 2020 17:47 |
Додаток 3 до ТД (проєкт договору з додатками).docx
|
|||
24 вересня 2020 17:47 |
тендерна документація Послуги з розбудови охоронних заходів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 28 вересня 2020 16:52
Дата відповіді: 30 вересня 2020 18:19
просимо надати Вас додаткову інформацію:
1. Виходячи з тендерной документації можна зробити висновок, що все обладнання має бути встановлено в будівлі Міністерства, це одна будівля чи декілька окремих? Чи можна отримати загальні характеристики (товщину стін, висоту стель, на які (матеріал та конструкція) двері мають встановлюватися замки.
2. Не збігається кількість контроллеров та електромагнітних замків 10 контролерів та 28 замків.
3. Не вказано кількість зчитувачів (скільки дверей односторонніх та сікльки двосторонніх), а також тип карток та зчитувачів.
4. Кількість кабеля (по 1300 метрів 2-х типів) а кількість короба 200, яким чином буде прокладено інший кабель, можливо є вже існуючі канали.
5. Можливо є якийсь схематичний план встановлення точок проходу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, у відповідь на Ваші запитання повідомляємо таке:
1. все обладнання потребує встановлення в окремій п’ятиповерховій адміністративній будівлі. Кожен поверх має різну висоту стелі (більше від 2,75 до 4 метрів) та товщину стін. Двері можуть бути як дерев’яні, так і металеві;
2. планується, що на один контролер буде підключено декілька приміщень з комбінованими датчиками;
3. кількість зчитувачів становить 30 штук, які мають забезпечувати зчитування безконтактних карток по стандарту ISO/IEC 14443;
4. в будівлі наявні кабельні канали, але деякі ділянки потребують зовнішнього прокладення через специфіку внутрішнього устаткування;
5. нижче наводимо приблизний опис системи охорони:
• існує потреба передбачити 12 незалежних зон (кожна зона може включати в себе одне або більше приміщень). Всі приміщення, що входять в зону, мають бути облаштовані комбінованим датчиком/датчиками. Більш того, оскільки вхідні двері в приміщення мають звичайний замок то деякі двері необхідно буде переобладнати з можливістю використовувати магнітний замок, зчитувач карток (із зовні), доводчик та кнопку відкриття дверей (з середини). В будівлі планується зробити 3 входи двосторонні та 25 - односторонні. Загальна кількість приміщень, в яких необхідно буде налаштовувати охорону систему становить 53 кабінети.
• співробітник, який приходить в будівлю першим знімає з сигналізації всю зону (дезактивує датчики руху), а співробітник, який виходить останнім, відповідно, ставить зону на сигналізацію (активує датчики руху). Загалом на 5 поверхах необхідно підключити та налаштувати 74 датчики руху.
• за допомогою спеціального програмного забезпечення має здійснюватися облік та ведення користувачів, в тому числі завдяки встановленому інформаційному табло в кімнаті відповідальної особи має забезпечуватися контроль спрацювань та постановка/зняття приміщень на/з охорону/и.
1. все обладнання потребує встановлення в окремій п’ятиповерховій адміністративній будівлі. Кожен поверх має різну висоту стелі (більше від 2,75 до 4 метрів) та товщину стін. Двері можуть бути як дерев’яні, так і металеві;
2. планується, що на один контролер буде підключено декілька приміщень з комбінованими датчиками;
3. кількість зчитувачів становить 30 штук, які мають забезпечувати зчитування безконтактних карток по стандарту ISO/IEC 14443;
4. в будівлі наявні кабельні канали, але деякі ділянки потребують зовнішнього прокладення через специфіку внутрішнього устаткування;
5. нижче наводимо приблизний опис системи охорони:
• існує потреба передбачити 12 незалежних зон (кожна зона може включати в себе одне або більше приміщень). Всі приміщення, що входять в зону, мають бути облаштовані комбінованим датчиком/датчиками. Більш того, оскільки вхідні двері в приміщення мають звичайний замок то деякі двері необхідно буде переобладнати з можливістю використовувати магнітний замок, зчитувач карток (із зовні), доводчик та кнопку відкриття дверей (з середини). В будівлі планується зробити 3 входи двосторонні та 25 - односторонні. Загальна кількість приміщень, в яких необхідно буде налаштовувати охорону систему становить 53 кабінети.
• співробітник, який приходить в будівлю першим знімає з сигналізації всю зону (дезактивує датчики руху), а співробітник, який виходить останнім, відповідно, ставить зону на сигналізацію (активує датчики руху). Загалом на 5 поверхах необхідно підключити та налаштувати 74 датчики руху.
• за допомогою спеціального програмного забезпечення має здійснюватися облік та ведення користувачів, в тому числі завдяки встановленому інформаційному табло в кімнаті відповідальної особи має забезпечуватися контроль спрацювань та постановка/зняття приміщень на/з охорону/и.
Інформація про відміну
Дата відміни
10 жовтня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій