Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
63 750,00 UAH
UA-2020-09-24-013708-a a87f1ccfa9a54066809be4afd80c3c1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380563712767 psjust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Код ЄДРПОУ: 43314918
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380563712767
psjust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2020 17:14
Очікувана вартість: 63 750,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Тендерна документація

24 вересня 2020 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 17:09
ТД ГАЗ Запоріжжя 24.09.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-013708-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 29 вересня 2020 17:08
Щодо вимоги тендерної документації
Шановний Замовник! Тендерною документацією передбачена вимога щодо надання учасниками листів-відгуків від контрагентів, від контрагента, підписаний керівником та АДРЕСОВАНИЙ ЗАМОВНИКУ, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, строк дії договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін), період надання послуг. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання.
Вимога щодо направлення листів-відгуків АДРЕСОВАНІ ЗАМОВНИКУ порушує принципи недискримінації учасників а також максимальної економії. Замовник не є стороною договірних відносин між учасником та контрагентом, тому це прямо порушує усталені правила договірних відносин. Тому дане положення тендерної документації містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відгуки про виконання наданого у довідці договору на відміну від самих договорів, актів приймання-передачі та інших передбачених законодавством правочинів, не передбачені Законодавством України та в ньому не визначені, тому не можуть вимагатися від учасників торгів. Надання офіційних листів замовниками залежить від їх внутрішніх правил та процедур і є неможливим в разі, якщо ці правила не передбачають надання таких листів. Вважаємо, що вимога до учасника надати лист-відгук від Замовника суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки ніде в нормах чинного законодавства не передбачено, що Замовник зобов’язаний надавати постачальникові лист-відгук. На основі вищевикладеного, просимо виключити вимогу надання листа-відгука АДРЕСОВАНОМУ ЗАМОВНИКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 13:57
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Саме у відповідності до даної правової норми замовником зазначення в тендерній документації вимога про надання оригіналу листа-відгука від контрагента, підписаний керівником та адресований Замовнику, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором, у якому має бути зазначено дату та номер договору, строк дії договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін), період надання послуг. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання.Така вимога обгрунтована тим, що у Замовника повинна бути можливість зв’язатись з організацією, яка замовляла товар та/або послуги у потенційного Учасника закупівлі та отримати інформацію про постачальника/виконавця безпосередньо від нього. Тому, якщо підприємство було реорганізовано або ліквідовано, таку інформацію отримати буде неможливо. На підготовку даної документації надається достатній строк - 15 днів, а зазначена вище вимога не містить жодних дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - 5 300 м3
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 45 050,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 225,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 жовтня 2020 11:01
Закінчення: 12 жовтня 2020 11:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5300 м³
Природний газ
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ; м. Приморськ, вул. Свободи, 60; вул. Центральна, 38
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений газ здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати фактичного отримання Споживачем товару у повному обсязі на підставі акту приймання-передачі природного газу та рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ" 27 030,00
UAH з ПДВ
27 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 31 874,20
UAH з ПДВ
31 874,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 10:03
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:02
щодо небанкрутства.pdf
20 жовтня 2020 10:02
Довідка ДПС.pdf
20 жовтня 2020 10:02
ст.17 ч.1 п.12 (переможець).pdf
20 жовтня 2020 10:02
Dovidka_20280521610930486424.pdf
20 жовтня 2020 10:02
Dovidka_20280521610930486424.pdf.p7s
20 жовтня 2020 10:02
ЦП ЛОТ1 переможець.pdf
10 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис
10 жовтня 2020 12:40
технічні вимоги.zip
10 жовтня 2020 12:40
кваліфікаційні вимоги.zip
10 жовтня 2020 12:40
цінова пропозиція.zip
10 жовтня 2020 12:40
інші вимоги.zip

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:47
Технічна специфікація.pdf
09 жовтня 2020 15:47
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 15:47
Паспорти ФХП на 01.08.2020р.PDF
09 жовтня 2020 15:47
Копія Опису.PDF
09 жовтня 2020 15:47
Копія Витягу ПДВ.PDF
09 жовтня 2020 15:47
ІНН Фесенко Є.О. ВЗ.PDF
09 жовтня 2020 15:47
Довідка по ч.1 п.1-13 ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ"
#39587271
Переможець 27 030,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ"
#39587271
27 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 11:25
Звіт укладений
27 квітня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:12
ду 1 догов 41ВВ697 331 20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:28
Договір укладений
04 листопада 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, зміна реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 41BB697-331-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 27 030,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 505,00 UAH)