Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури національного значення 1739 р. (охоронний № 406) – Костьолу капуцинів з келіями у смт. Олесько, Буського р-ну Львівської області
Очікувана вартість
19 495 268,00 UAH
UA-2020-09-24-013471-a 35a64ffeb0774758b620a909bbd6030e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимчук Юлія Романівна

+380322611017 maksum4uk22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького
Код ЄДРПОУ: 02223750
Вебсайт: http://lvivgallery.org.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Стефаника,3
Контактна особа: Максимчук Юлія Романівна
+380322611017
maksum4uk22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 19 495 268,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 476,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова подання тендерних пропозицій українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в ч.2 Розділу 3 Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури національного значення 1739 р. (охоронний № 406) – Костьолу капуцинів з келіями у смт. Олесько, Буського р-ну Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80533, Україна, Львівська область, смт.Олесько, вул. Замкова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів не більше 30 % вартості обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом трьох місяців з дня перерахування коштів. По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва" зі змінами. Аванс 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо уточнення терміну виконання робіт
Дата подання: 25 вересня 2020 10:54
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:01
Просимо уточнити термін виконання робіт, оскільки до 31.12.2020 року завершити дані роботи не реально
Відповідь: Термін виконання робіт 31.12.2020 змінюватись не буде, оскільки це роботи з відновлення конструкцій даху, які повинні бути завершені до 31.12.2020 року, з метою збереження фондів ЛНГМ ім. Б. Г. Возницького. Крім того, учасник повинен бути впевнений у своїх можливостях завершити роботи до 31.12.2020 року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-013471-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 25 вересня 2020 11:26
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимогами р.1 додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Просимо пояснити доцільність застосування випробувальної дорожньої лабораторії, яку повинен мати учасник, якщо позиціями технічного завдання використання такої лабораторії не передбачено. Вважаємо цю вимогу такою, що порушує встановлені принципи здійснення публічних закупівель і недискримінацію учасників, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 16:02
Термін “Дорожня лабораторія” вживається в розумінні можливості мобільного переміщення в просторі вказаної лабораторії, оскільки роботи будуть проводитися за межами обласного центру, де є такі стаціонарні лабораторії. В подальшому Учасникам необхідно розуміти та трактувати як вимірювальну лабораторію з можливістю вільного її переміщення (перевезення).
Доцільність застосування вимірювальної лабораторії, враховуючи особливу цінність об’єкта реставрації та стислі строки виконання робіт, пояснюється необхідністю Підрядником оперативно здійснювати вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами (зокрема лінійні розміри (довжина, ширина, товщина, висота, діаметр), різниця довжин діагоналей, відхилення форм профілю (від прямолінійності, від площинності (в т. ч. прогини), відхилення від вертикальної осі (крен), зазори, сила навантаження, деформація, висотні відмітки, кутові розміри тощо).
Вимірювальна лабораторія повинна бути в Учасника з метою підтвердження відповідності будівельних матеріалів фізико-механічним властивостям, задекларованим в технічних умовах, сертифікатах відповідності і технічних свідоцтвах придатності до використання в будівництві.
Враховуючи стислий термін виконання робіт в Учасника повинна бути власна чи залучена лабораторія для оперативного визначення фізико-механічних властивостей матеріалів, виробів та виготовлених конструкцій у відповідності до науково-проектної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-013471-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 29 вересня 2020 17:07
щодо недискримінації учасників
Замовником наданий коментар до вимоги UA-2020-09-24-013471-a.a1, відповідно до якого вимірювальна лабораторія повинна бути в Учасника з метою підтвердження відповідності будівельних матеріалів фізико-механічним властивостям, задекларованим в технічних умовах, сертифікатах відповідності і технічних свідоцтвах придатності до використання в будівництві. Проте, якість будівельних матеріалів, які учасник планує використовувати під час виконання робіт, підтверджується сертифікатами відповідності — документами, що видані для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством – ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам тощо. Звертаємо увагу, що сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Вважаємо вимогу замовника щодо наявності в учасника власної/залученої вимірювальної лабораторії такою, яка порушує встановлені принципи здійснення публічних закупівель і недискримінацію учасників, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2020 17:08
Вимога тендерної документації, яку автор звернення UA-2020-09-24-013471-A.A2 вважає дискримінаційною, стосовно наявності в учасника власної чи залученої випробувальної (них) дорожньої (ніх) лабораторії(й) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), насправді дискримінаційною не є.
Замовник не вимагає в учасника наявності вимірювальної лабораторії визначеного виробника, не встановлює до вимірювальної лабораторії особливих територіальних, кількісних, якісних чи будь яких інших ознак, які б могли обмежити конкуренцію чи звузити коло потенційних учасників. Замовник також не вимагає мати на балансі чи в користуванні обладнання вимірювальної лабораторії, а також не вимагає наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які можуть надавати висновки за результатами досліджень.
Натомість замовник з метою уникнення встановлення дискримінаційних вимог до учасників прописує можливість здійснювати перевірку і контроль відповідності будівельних матеріалів фізико-механічним властивостям, задекларованим в технічних умовах, сертифікатах відповідності і технічних свідоцтвах придатності до використання в будівництві, використовуючи як власну, так і залучену у будь який законний спосіб вимірювальну лабораторію.
Доцільність застосування вимірювальної лабораторії, враховуючи особливу цінність об’єкта реставрації та стислі строки виконання робіт, пояснюється необхідністю Підрядником оперативно здійснювати вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами (зокрема лінійні розміри (довжина, ширина, товщина, висота, діаметр), різниця довжин діагоналей, відхилення форм профілю (від прямолінійності, від площинності (в т. ч. прогини), відхилення від вертикальної осі (крен), зазори, сила навантаження, деформація, висотні відмітки, кутові розміри тощо).
Номер вимоги: UA-2020-09-24-013471-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 30 вересня 2020 17:03
щодо дискримінації учасників
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. А саме, відповідно до коментаря замовника UA-2020-09-24-013471-a.a1, доцільність застосування вимірювальної лабораторії пояснюється необхідністю підрядником оперативно здійснювати вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами. Проте, відповідно до р.7 ДСТУ–Н В.1.2-18:2016 діагностування технічного стану окремих будівельних конструкцій та об’єкта в цілому здійснюють через виконання необхідної сукупності обстежувальних, розрахункових та аналітичних процедур, перелік і повноту яких визначають у технічному завданні на обстеження. Замовником таке технічне завдання не надано! Також в додатку 3 «Технічна специфікація» відсутня позиція «Вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами». Крім того, в проекті договору не передбачений обов’язок Підрядника здійснювати вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами, проведення вхідного та операційного контролю, а також відсутнє зобов’язання підрядника підтвердити відповідність будівельних матеріалів фізико-механічним властивостям. Таким чином вважаємо, що замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації вимоги щодо підтвердження наявності власної/залученої вимірювальної лабораторії та свідомо обмежує кількість потенційних учасників. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, просимо замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2020 15:40
Наявність власної чи залученої вимірювальної лабораторії повинна бути засвідчена Учасником з метою підтвердження якості та відповідності будівельних матеріалів фізико-механічним властивостям, задекларованим в технічних умовах, сертифікатах відповідності і технічних свідоцтвах придатності до використання в будівництві – це вхідний контроль.
Також при виконанні робіт «Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури національного значення 1739 р. (охоронний № 406) – Костьолу капуцинів з келіями у смт. Олесько, Буського р-ну Львівської області» Підряднику необхідно здійснювати комплекс заходів, що вимагатимуть оперативного контролю за якістю і точністю виконаних робіт - оперативно здійснювати вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами (зокрема лінійні розміри (довжина, ширина, товщина, висота, діаметр), різниця довжин діагоналей, відхилення форм профілю (від прямолінійності, від площинності (в т. ч. прогини), відхилення від вертикальної осі (крен), зазори, сила навантаження, деформація, висотні відмітки, кутові розміри тощо), зокрема:
- реставрація і відтворення карнизів пам'ятки;
- реставрація і відтворення кам’яних карнизів;
- гідрофобізація цегляних та обштукатурених стін;
- хімічне укріплення гіпсу;
- виготовлення та монтаж металевих рам несучої конструкції даху та інші роботи відповідно до технічного завдання.
Тому вимога в тендерній документації щодо наявності власної вимірювальної лабораторії або залучення Підрядником такої на договірних або інших правових засадах, що надає послуги з проведення лабораторних випробувань не є дискримінаційною, а обов’язковою на момент отримання організацією ліцензії на будівництво об’єктів, що за класом наслідків належить до об’єктів із значними наслідками (СС3).
Також повідомляємо, що відповідно до ч.3.ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-013471-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 30 вересня 2020 17:31
щодо уточнення терміну виконання робіт
Ми, як будівельна організація з величезним досвідом виконання робіт, схожих до предмету закупівлі, хочемо наголосити замовнику, що виконати такі роботи в осінньо-зимовий період (листопад-грудень 2020 року) за 60 календарних днів та на об’єкті, який носить особливу цінність – НЕРЕАЛЬНО! Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині зміни терміну виконання робіт (до 31.12.2020) на реальний строк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2020 15:42
Термін виконання робіт до 31.12.2020 року є надзвичайно важливим для Замовника, оскільки це роботи з відновлення конструкцій даху, які повинні бути завершені до 31.12.2020 року, з метою збереження фондів ЛНГМ ім. Б. Г. Возницького. Неможливість Учасника виконати роботи в термін встановлений Замовником не є підставою для внесення змін до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" 19 368 345,78
UAH з ПДВ
19 270 869,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ю.М.Захід-Дах" 19 406 334,00
UAH з ПДВ
19 308 857,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІНЖИНІРИНГ ГРУП" 19 389 999,00
UAH з ПДВ
19 389 999,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

21 жовтня 2020 22:21
Електронний підпис
21 жовтня 2020 22:21
Ст 17.pdf
21 жовтня 2020 14:15
public_doc.pdf
21 жовтня 2020 14:15
public_doc.p7s
21 жовтня 2020 14:15
Dovidka_20289442900840007201.pdf.p7s
21 жовтня 2020 14:15
Dovidka_20289442900840007201.pdf
16 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:46
Згода Артбуд.pdf
16 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:29
1412855490_202010161621_insurwrkex.pdf.p7s
16 жовтня 2020 16:28
1412855490_202010161621_insurwrkex.pdf
16 жовтня 2020 16:26
1454533141_202010161605_insurwrkex.pdf.p7s
16 жовтня 2020 16:26
1454533141_202010161605_insurwrkex.pdf
16 жовтня 2020 15:25
Довідка пенсійний.pdf
16 жовтня 2020 14:49
Згода Давид.pdf
16 жовтня 2020 14:48
Довідка пенсійний.pdf
16 жовтня 2020 08:00
Пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 08:00
Кошторис.pdf
16 жовтня 2020 08:00
Згода Медіа.pdf
12 жовтня 2020 23:46
Електронний підпис
12 жовтня 2020 23:40
Оренда офіс договір.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Згода офіс.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Згода лабораторія.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Договір Медіа 2.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Договір Крани 2.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Договір Вишка 2.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Довідка мат база.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Довідка лабораторія.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Балансова довідка.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Акти Свердлильна.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Гарантія 10 р.pdf
12 жовтня 2020 23:40
2690.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Сертифікат СЕ.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Інформація.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Warranty.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Info.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Ст 17.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Рахунки податкова.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Проект договору.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Персональні дані.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Кошторис.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Згода на санкції.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Згода з помилками.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Довідки Кредобанк.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Довідка про звітність.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Довідка Казна.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Графік робіт.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Гарантійний Санкції.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Гарантійний Санкції 2.pdf
12 жовтня 2020 23:40
ЦПУ.pdf
12 жовтня 2020 23:40
ЦПУ Верхолази Копія.pdf
12 жовтня 2020 23:40
посвідчення.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Посвідчення Верхолази.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Перейма Документи.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Накази трудові.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Наказ Копія Перейма.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Довідка ЦПУ.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Довідка працівники.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Довідка ІТР.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Дипломи.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Диплом Швець.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Диплом Цехмістер.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Диплом Тимків.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Диплом Струнін.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Диплом Карпець.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Диплом Бадіков.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Виписка 07.10.2019.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Фінзвіт 2019.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Статут Копія.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Статут 2019.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Рішення участь.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Рішення Накази Копія.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Рішення назва 03.10.2019.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Паспорт Кремінець.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Опис реєстратор 03.10.2019.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Наказ Директор 19.02.2019.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Наказ Директор 03.10.2019.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Ліцензія Копія.pdf
12 жовтня 2020 23:40
кв 2 Баланс Спецавто 2019.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Витяг ПДВ Копія.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Витяг ПДВ 2019.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Виписка 07.10.2019 Копія.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Договір ч.3.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Договір ч.2.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Договір ч.1.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Довідка досвід.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Відгук.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Акт 3 КБ2 КБ3.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Акт 2 КБ2 КБ3.pdf
12 жовтня 2020 23:40
Акт 1 КБ2 КБ3.pdf
12 жовтня 2020 23:40
платіжка 97000.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:16
Субпідряд.pdf
12 жовтня 2020 17:16
статут ЮМ.pdf
12 жовтня 2020 17:16
ст 17.pdf
12 жовтня 2020 17:16
Спроможність поставки.pdf
12 жовтня 2020 17:16
Санкції.pdf
12 жовтня 2020 17:16
Проект договору.pdf
12 жовтня 2020 17:15
ЮМ Дов стат.pdf
12 жовтня 2020 17:15
ЮМ виписка ПДВ статист.pdf
12 жовтня 2020 17:15
Персональні дані.pdf
12 жовтня 2020 17:15
Штатний розпис з 01.09.20.xlsx
12 жовтня 2020 17:15
паспорт (4).jpg
12 жовтня 2020 17:15
Цінова пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 17:15
паспорт (3).jpg
12 жовтня 2020 17:15
паспорт (2).jpg
12 жовтня 2020 17:15
Трудові дипломи.pdf
12 жовтня 2020 17:15
паспорт (1).jpg
12 жовтня 2020 17:15
договір 3.zip
12 жовтня 2020 17:15
тех.завдання.pdf
12 жовтня 2020 17:15
договір 2.zip
12 жовтня 2020 17:15
Новий паспорт 1.jpg
12 жовтня 2020 17:15
довідка лабораторія.pdf
12 жовтня 2020 17:15
мтб.pdf
12 жовтня 2020 17:15
Лист-відгук.pdf
12 жовтня 2020 17:15
Графік виконання.pdf
12 жовтня 2020 17:15
лист гарантія 10 р.pdf
12 жовтня 2020 17:15
Лист авторизації.pdf
12 жовтня 2020 17:15
aed7fc5ef5ba9cd0c549d3d3f85cf12f.jpg
12 жовтня 2020 17:15
лист авторизації 2.pdf
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
12 жовтня 2020 17:15
кошторис.zip
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
12 жовтня 2020 17:15
ісо.jpg
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_ССР_5.rtf
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
12 жовтня 2020 17:15
Драла Посвідчення 3.jpg
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_ССР_4.rtf
12 жовтня 2020 17:15
Драла Посвідчення 2.jpg
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_ДЦ_3.rtf
12 жовтня 2020 17:15
Драла Посвідчення 1.jpg
12 жовтня 2020 17:15
Достовірність.pdf
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_СВР.rtf
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
12 жовтня 2020 17:15
ДОГОВОР ЮМ PDF.pdf
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
12 жовтня 2020 17:15
283.imd
12 жовтня 2020 17:15
договір.zip
12 жовтня 2020 17:15
283_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
12 жовтня 2020 17:15
017 ЛІЦЕН.pdf
12 жовтня 2020 17:15
016 ЮМ Відом.pdf
12 жовтня 2020 17:15
015 Ріш засн.pdf
12 жовтня 2020 17:15
2.гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"

ТОВ "Ю.М.Захід-Дах"

ТОВ "БУДІНЖИНІРИНГ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"
#37000116
Переможець 19 270 869,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 18:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 16:59

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до Розділу №1 додатку №2 до Тендерної документації : Учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.В складі пропозиції учасника наявні договір надання послуг №0620/1 від 25.06.2020 року автомобілем загальним вантажним бортовим RENAULT PREMIUM 400. Договір надання послуг №01/06-20 від 01 червня 2020 року крана на спецшасі FAUN RTF 60-4. Договір надання послуг №230655-2020 від 23.06.2020 року Вишки телескопічної та спеціального вантажного підйомника. В складі пропозицій відсутні листи згоди від надавачів послуг за переліченими вище договорами. - На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до Розділу №2 Додатку №2 до Тендерної документації: Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу), або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Обов’язково надаються довідки про страховий стаж працівників видані відповідним уповноваженим державним органом. В складі пропозиції відсутні довідки про страховий стаж працівників видані відповідним уповноваженим державним органом. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оригінали листів-підтвердження від надавачів послуг, щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. - довідки про страховий стаж працівників видані відповідним уповноваженим державним органом

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 18:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"
#37000116
19 270 869,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:24
Договір.PDF укладений
30 жовтня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:37
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:00
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 12:56
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:35
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 15:52
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
05 листопада 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили виклати пункт 1.1 розділу 1 та пункт 15 Договору № 30/10/20 від 30 жовтня 2020 р. у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 30/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції Додаток 1 "Розрахунок договірної ціни"
Номер договору про закупівлю: 30/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №30/10/20 від 30 жовтня 2020 р., а саме: "Виключити пункт 4.1 Розділу 4 “Порядок здійснення оплати” Договору."
Номер договору про закупівлю: 30/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції Додаток 1 "Розрахунок договірної ціни"
Номер договору про закупівлю: 30/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 270 869,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 211 811,50 UAH)