Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-09-24-013374-a ● 66035bf6af4a4b61a7662d4727d6adde
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43084654 |
Місцезнаходження: | 19030, Україна , Черкаська обл., с. Литвинець, Гайдамацька, 2 |
Контактна особа: |
Бабенко Анна 380966505048 lytv_bobrosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ 13-25). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: юр. адреса: 19030, Черкаська обл., Канівський р-н, село Литвинець, вул. Гайдамацька, будинок 2. Пошт. адреса: 19003, Черкаська обл., Канівський р-н, м. Канів, вул. Героїв Небесної сотні, 60. Мова складання документів - українська. Розмір, вид та умови забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Також учасник повинен дадати у складі пропозиції оригінал платіжного доручення з відміткою банку, що видав гарантію про сплату суми коштів, що підтверджує внесення покриття Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. У призначенні платежу повинно бути зазначено «Забезпечення тендерної пропозиції (назва учасника торгів, код за ЄДРПОУ)».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тони
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19030, Україна, Черкаська область, село Литвинець, За адресою підпорядкованих закладів Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку та видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка та видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку та видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання рахунку та видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 12:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 12:29 |
Перелік змін ТД від 27.10.2020.doc | |
27 жовтня 2020 12:29 |
ТД -вугілля зміни 27.10.2020.doc | |
27 жовтня 2020 12:29 |
4. Додаток 4.doc | |
27 жовтня 2020 12:29 |
3. Додаток 3 зміни.doc | |
27 жовтня 2020 12:29 |
2. Додаток 2.doc | |
27 жовтня 2020 12:29 |
1. Додаток 1.doc |
27 жовтня 2020 12:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 жовтня 2020 12:29 |
Перелік змін ТД від 27.10.2020.doc
|
|||
27 жовтня 2020 12:29 |
ТД -вугілля зміни 27.10.2020.doc
|
|||
27 жовтня 2020 12:29 |
4. Додаток 4.doc
|
|||
27 жовтня 2020 12:29 |
3. Додаток 3 зміни.doc
|
|||
27 жовтня 2020 12:29 |
2. Додаток 2.doc
|
|||
27 жовтня 2020 12:29 |
1. Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін в оголошення
Дата подання: 28 вересня 2020 16:08
Дата відповіді: 29 вересня 2020 11:44
Шановний Замовнику! Для розширення кола потенційних учасників торгів та не обмеження конкуренції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" просимо внести зміни в документації та добавити вираз " або еквівалент".
Відповідь: Шановний Учаснику. Марка вугілля кам’яне, що становить предмет закупівлі АМ 13-25 визначена у відповідності до ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Якісні показники, що передбачені до товару знаходяться в межах вказаних Стандартом. Вугілля кам’яне марки АМ не має "еквіваленту" в розумінні Стандарту, що в свою чергу спростовує будь-які зауваження про наявні ознаки дискримінації в прив’язці до конркетного учасника або виробника. Марка АМ є розпоширеним видом твердого палива та в достатній кількості реалізується на ринку України. З огляду на зазначене, а також потребу Замовника в отриманні якісного товару, не вбачаємо за можливе заміну вказаного виду вугілля кам’яне на інші модифікації або суміші.
Щодо внесення змін в оголошення
Дата подання: 29 вересня 2020 13:48
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 16:43
Доброго дня! Шановний Замовник!! В документі зазначено вугілля кам`яне марки АМ 13-25. Однак, відповідно до третьої та четвертої частини статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", «До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги Стандарту щодо технічних характеристик предмета закупівлі, надалі замовник самостійно визначає лише відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни в документи , а саме: додати вираз "або еквівалент".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вугілля кам’яне марки АМ не є конкретною торговельною маркою чи фірмою, патентом, конструкцією або типом предмета закупівлі. Вугілля кам’яне марки АМ не вказує про джерело його походження або виробника, з огляду на це не може бути визнано «дискримінацією» по відношенню до учасників процедури закупівлі. Звертаємо увагу, що вказане вугілля може бути як вироблене в Україні так і імпортоване, що свідчить про широкі можливості отримати вказаний товар для реалізації учасниками закупівлі. Поряд з цим, рекомендуємо уважно ознайомитись із практикою розгляду скарг Органом Оскарження, яка дасть можливість зрозуміти, що встановлення такої конкретної марки як АМ 13-25 не потребує формулювання «або еквівалент» в розумінні статті 23 Закону, оскільки вказаний товар за своїми якісними та фізико-хімічними характеристиками не має еквіваленту та повністю регламентований змістом ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Щодо назви предмета закупівлі
Дата подання: 29 вересня 2020 21:29
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 16:49
Шановний Замовнику! Ми згодні з нашими попередніми дописувачами.
Вважаємо, що Замовник не обґрунтував та не аргументував відмову дописати вираз «або еквівалент». Натомість, навпаки, визнав те, що для вказаної марки кам`янного вугілля АМ 13-25 є Стандарт. Тим самим встановивши, що має в « розумінні Стандарту» чіткий перелік необхідних технічних та якісних характеристик, які не є якимись не зрозумілими чи унікальними. Інших розумінь Стандарт, на жаль, чи на щастя не дає. Предмет закупівлі має стандартизовані технічні та якісні характеристики і вимоги, і це дозволяє Замовнику, виконавши свій обов’язок, та додавши до тендерній документації «або еквівалент», порівняти чи будуть відповідати цим вимогам надані Учасниками пропозиції. Тобто наявні ознаки дискримінації та недотримання прямих норм закону України «Про публічні закупівлі»
Звертаємося з вимогою додати вираз «або еквівалент»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Нам не зрозуміло в чому для професійного постачальника вугілля кам’яне полягає складність запропонувати розпоширений тип вугілля антрацитової групи - АМ. Наголошуємо, що Замовник не повинен обгрунтовувати необхідність закупівлі товару, якщо якісні та фізико-хімічні характеристики такого товару як вугілля АМ 13-25 чітко передбачені Стандартом. Відсутність у конкретного постачальника товару, що нами закуповується не може вважатись дискримінацією в широкому розумінні цього поняття, а відтак підставою для внесення змін до тендерної документації. Звертаємо увагу, що Замовник чітко сформував свою потребу саме в вугіллі кам’яного марки АМ 13-25, як якісного палива і вказана потреба є цілком обгрунтована знаходженням такого товару в змісті Стандарту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-24-013374-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Славресурс, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 06 листопада 2020 17:25
порушення процедури закупівлі
Відповідно до Протоколу №4 Засідання тендерного комітету Управлінням освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради , щодо визначення переможця відкритих торгів та намір укласти договір на закупівлю товару – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09110000-3-Тверде паливо від 05.11.2020 р. прийнято рішення визначити переможцем відкритих торгів ПП «Сев сервіс-2000» «та надіслати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю ПП «Сев сервіс-2000».
Скаржник - ТОВ «Славресурс» не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документації, з наступних підстав:
Розгорнути
Згорнути
Скаржник - ТОВ «Славресурс» не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документації, з наступних підстав:
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 15:13
Детально в прикріпленому файлі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-24-013374-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 07 жовтня 2020 14:59
Дата подання: 07 жовтня 2020 14:59
Скарга що стосується тендерної документації
Скарга що стосується вимог, встановлених в додатку 3 до Тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2020 23:02
рішення від 09.10.2020№19033+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 23:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2020№19661.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 19:01
рішення від 21.10.2020№19661.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 21:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-24-013374-a, а саме: Виключено з вимог тендерної документації наступні слова в додатку 3 ТД: "виданих на ім’я видобувника, вугілля виробництва якого пропонується до постачання, завірені підписами уповноважених осіб та мокрою печаткою підприємств, які є власниками даних сертифікатів.»
Дата виконання рішення замовником: 27 жовтня 2020 12:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП сев-сервіс 2000 |
485 900,00
UAH з ПДВ
|
467 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Славресурс |
588 840,00
UAH з ПДВ
|
468 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" |
519 800,00
UAH з ПДВ
|
519 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП сев-сервіс 2000 #31078365 |
Переможець |
467 990,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 09:44
|
д,у..pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:21
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 09:09
|
Договір про закупівлю №69 від 24.11.2020(вугілля).pdf | укладений |
24 листопада 2020 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із допущеною арифметичної помилки відображеної всього в сумі товару, тому задля виправлення даної помилки, котра не впливає на зміст правовідносин та не створює підстав для визнання договору недійсним, з врахування положень за пунктом 11.3 Договору Сторони дійшли згоди викласти зміни в специфікації товару додаток до Договору №1. Більш детально у додатковій угоді №1 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із допущенням арифметичної помилки відображеної у специфікації товару всього в сумі товару, тому задля виправлення даної помилки, котра не впливає на зміст правовідносин та не створює підстав для визнання договору не дійсним Сторони дійшли згоди викласти зміни в специфікації товару додаток до договору № 1 від 24 листопада 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |