Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-09-24-013374-a 66035bf6af4a4b61a7662d4727d6adde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Анна

380966505048 lytv_bobrosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43084654
Місцезнаходження: 19030, Україна , Черкаська обл., с. Литвинець, Гайдамацька, 2
Контактна особа: Бабенко Анна
380966505048
lytv_bobrosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 13:58
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ 13-25). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: юр. адреса: 19030, Черкаська обл., Канівський р-н, село Литвинець, вул. Гайдамацька, будинок 2. Пошт. адреса: 19003, Черкаська обл., Канівський р-н, м. Канів, вул. Героїв Небесної сотні, 60. Мова складання документів - українська. Розмір, вид та умови забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Також учасник повинен дадати у складі пропозиції оригінал платіжного доручення з відміткою банку, що видав гарантію про сплату суми коштів, що підтверджує внесення покриття Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. У призначенні платежу повинно бути зазначено «Забезпечення тендерної пропозиції (назва учасника торгів, код за ЄДРПОУ)».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тони
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19030, Україна, Черкаська область, село Литвинець, За адресою підпорядкованих закладів Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку та видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка та видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку та видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання рахунку та видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 12:29
Перелік змін ТД від 27.10.2020.doc
27 жовтня 2020 12:29
ТД -вугілля зміни 27.10.2020.doc
27 жовтня 2020 12:29
4. Додаток 4.doc
27 жовтня 2020 12:29
3. Додаток 3 зміни.doc
27 жовтня 2020 12:29
2. Додаток 2.doc
27 жовтня 2020 12:29
1. Додаток 1.doc
27 жовтня 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 12:29
Перелік змін ТД від 27.10.2020.doc
27 жовтня 2020 12:29
ТД -вугілля зміни 27.10.2020.doc
24 вересня 2020 16:56
ТД -вугілля 24.09.2020.doc
27 жовтня 2020 12:29
4. Додаток 4.doc
24 вересня 2020 16:56
4. Додаток 4.doc
27 жовтня 2020 12:29
3. Додаток 3 зміни.doc
24 вересня 2020 16:56
3. Додаток 3.doc
27 жовтня 2020 12:29
2. Додаток 2.doc
24 вересня 2020 16:56
2. Додаток 2.doc
27 жовтня 2020 12:29
1. Додаток 1.doc
24 вересня 2020 16:56
1. Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін в оголошення
Дата подання: 28 вересня 2020 16:08
Дата відповіді: 29 вересня 2020 11:44
Шановний Замовнику! Для розширення кола потенційних учасників торгів та не обмеження конкуренції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" просимо внести зміни в документації та добавити вираз " або еквівалент".
Відповідь: Шановний Учаснику. Марка вугілля кам’яне, що становить предмет закупівлі АМ 13-25 визначена у відповідності до ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Якісні показники, що передбачені до товару знаходяться в межах вказаних Стандартом. Вугілля кам’яне марки АМ не має "еквіваленту" в розумінні Стандарту, що в свою чергу спростовує будь-які зауваження про наявні ознаки дискримінації в прив’язці до конркетного учасника або виробника. Марка АМ є розпоширеним видом твердого палива та в достатній кількості реалізується на ринку України. З огляду на зазначене, а також потребу Замовника в отриманні якісного товару, не вбачаємо за можливе заміну вказаного виду вугілля кам’яне на інші модифікації або суміші.
Щодо внесення змін в оголошення
Дата подання: 29 вересня 2020 13:48
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 16:43
Доброго дня! Шановний Замовник!! В документі зазначено вугілля кам`яне марки АМ 13-25. Однак, відповідно до третьої та четвертої частини статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", «До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"». З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги Стандарту щодо технічних характеристик предмета закупівлі, надалі замовник самостійно визначає лише відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни в документи , а саме: додати вираз "або еквівалент".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вугілля кам’яне марки АМ не є конкретною торговельною маркою чи фірмою, патентом, конструкцією або типом предмета закупівлі. Вугілля кам’яне марки АМ не вказує про джерело його походження або виробника, з огляду на це не може бути визнано «дискримінацією» по відношенню до учасників процедури закупівлі. Звертаємо увагу, що вказане вугілля може бути як вироблене в Україні так і імпортоване, що свідчить про широкі можливості отримати вказаний товар для реалізації учасниками закупівлі. Поряд з цим, рекомендуємо уважно ознайомитись із практикою розгляду скарг Органом Оскарження, яка дасть можливість зрозуміти, що встановлення такої конкретної марки як АМ 13-25 не потребує формулювання «або еквівалент» в розумінні статті 23 Закону, оскільки вказаний товар за своїми якісними та фізико-хімічними характеристиками не має еквіваленту та повністю регламентований змістом ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Щодо назви предмета закупівлі
Дата подання: 29 вересня 2020 21:29
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 16:49
Шановний Замовнику! Ми згодні з нашими попередніми дописувачами. Вважаємо, що Замовник не обґрунтував та не аргументував відмову дописати вираз «або еквівалент». Натомість, навпаки, визнав те, що для вказаної марки кам`янного вугілля АМ 13-25 є Стандарт. Тим самим встановивши, що має в « розумінні Стандарту» чіткий перелік необхідних технічних та якісних характеристик, які не є якимись не зрозумілими чи унікальними. Інших розумінь Стандарт, на жаль, чи на щастя не дає. Предмет закупівлі має стандартизовані технічні та якісні характеристики і вимоги, і це дозволяє Замовнику, виконавши свій обов’язок, та додавши до тендерній документації «або еквівалент», порівняти чи будуть відповідати цим вимогам надані Учасниками пропозиції. Тобто наявні ознаки дискримінації та недотримання прямих норм закону України «Про публічні закупівлі» Звертаємося з вимогою додати вираз «або еквівалент»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Нам не зрозуміло в чому для професійного постачальника вугілля кам’яне полягає складність запропонувати розпоширений тип вугілля антрацитової групи - АМ. Наголошуємо, що Замовник не повинен обгрунтовувати необхідність закупівлі товару, якщо якісні та фізико-хімічні характеристики такого товару як вугілля АМ 13-25 чітко передбачені Стандартом. Відсутність у конкретного постачальника товару, що нами закуповується не може вважатись дискримінацією в широкому розумінні цього поняття, а відтак підставою для внесення змін до тендерної документації. Звертаємо увагу, що Замовник чітко сформував свою потребу саме в вугіллі кам’яного марки АМ 13-25, як якісного палива і вказана потреба є цілком обгрунтована знаходженням такого товару в змісті Стандарту.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-013374-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Славресурс, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 06 листопада 2020 17:25
порушення процедури закупівлі
Відповідно до Протоколу №4 Засідання тендерного комітету Управлінням освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради , щодо визначення переможця відкритих торгів та намір укласти договір на закупівлю товару – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09110000-3-Тверде паливо від 05.11.2020 р. прийнято рішення визначити переможцем відкритих торгів ПП «Сев сервіс-2000» «та надіслати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю ПП «Сев сервіс-2000».

Скаржник - ТОВ «Славресурс» не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документації, з наступних підстав:
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 15:13
Детально в прикріпленому файлі

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 17:24
Звернення до замовника.pdf

Документи

10 листопада 2020 15:12
Відповідь на Вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-24-013374-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 07 жовтня 2020 14:59
Скарга що стосується тендерної документації
Скарга що стосується вимог, встановлених в додатку 3 до Тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2020 23:02
рішення від 09.10.2020№19033+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 23:01
рішення від 21.10.2020№19661.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 21:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-24-013374-a, а саме: Виключено з вимог тендерної документації наступні слова в додатку 3 ТД: "виданих на ім’я видобувника, вугілля виробництва якого пропонується до постачання, завірені підписами уповноважених осіб та мокрою печаткою підприємств, які є власниками даних сертифікатів.»
Дата виконання рішення замовником: 27 жовтня 2020 12:36

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

13 жовтня 2020 13:40
Сертифікат АМ (2).pdf
13 жовтня 2020 13:40
Сертифікат АМ.pdf
13 жовтня 2020 13:40
копія сертиф АМ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП сев-сервіс 2000 485 900,00
UAH з ПДВ
467 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Славресурс 588 840,00
UAH з ПДВ
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 490 000,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" 519 800,00
UAH з ПДВ
519 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 11:35
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:34
Остаточна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 10:55
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:53
Довідка.zip
06 листопада 2020 10:53
Довідка-1.zip
06 листопада 2020 10:53
Довідки переможця.pdf
03 листопада 2020 14:21
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:18
Платіжне доручення.pdf
03 листопада 2020 14:18
Виписка.pdf
03 листопада 2020 14:18
Проект договору.pdf
03 листопада 2020 14:18
Інші документи.pdf
03 листопада 2020 14:18
Повноваження.pdf
03 листопада 2020 14:18
Фінансова спроможність.pdf
03 листопада 2020 14:18
Аналогічні договори.pdf
03 листопада 2020 14:18
Технічна частина.pdf
03 листопада 2020 14:18
Працівники.pdf
03 листопада 2020 14:18
Довідки МТБ.pdf
03 листопада 2020 14:18
Ст.17.pdf
03 листопада 2020 14:18
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 14:36
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:35
4 Тех вимоги.pdf.P7S.ZIP
09 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:32
2 квал частина-P7S.ZIP
09 жовтня 2020 16:32
7 інші док-P7S.ZIP
09 жовтня 2020 16:32
5 повноваження особи-P7S.ZIP
09 жовтня 2020 16:32
3 ст 17-P7S.ZIP
09 жовтня 2020 16:32
4 тех вимоги-P7S.ZIP
09 жовтня 2020 16:32
6 проект договору-P7S.ZIP
09 жовтня 2020 16:32
8 довідки банк-P7S.ZIP
09 жовтня 2020 16:32
Licenziya.zip
09 жовтня 2020 16:32
Dovirenist.zip
09 жовтня 2020 16:32
BG 7337-20G SLAVRESURS.zip
09 жовтня 2020 16:32
1 Пропозиція-P7S.ZIP

Публічні документи

03 листопада 2020 20:07
Електронний підпис
03 листопада 2020 20:07
38 паспорт на ваги.pdf
03 листопада 2020 20:07
настанови на ваги_.pdf
03 листопада 2020 20:07
штатний.pdf
03 листопада 2020 20:07
якісне самбір.pdf
03 листопада 2020 20:07
чиннітсь.pdf
03 листопада 2020 20:07
цінова.pdf
03 листопада 2020 20:07
Самохвалов Ю - Загвойський.pdf
03 листопада 2020 20:07
ст.17.pdf
03 листопада 2020 20:07
склад право власності.pdf
03 листопада 2020 20:07
тпп.pdf
03 листопада 2020 20:07
специфікація.pdf
03 листопада 2020 20:07
формування ціни.pdf
03 листопада 2020 20:07
субпідрядники.pdf
03 листопада 2020 20:06
проект договору.pdf
03 листопада 2020 20:06
Серт.АМ Газенерг..pdf
03 листопада 2020 20:06
розрахунок.pdf
03 листопада 2020 20:06
свідоцтво пдв.pdf
03 листопада 2020 20:06
протокол уповноважений.pdf
03 листопада 2020 20:06
Прот.АМ Газенерг..pdf
03 листопада 2020 20:06
про уповноважену.pdf
03 листопада 2020 20:06
про склад.pdf
03 листопада 2020 20:06
про санкції.pdf
03 листопада 2020 20:06
копія сертиф АМ.pdf
03 листопада 2020 20:06
про ліцензію.pdf
03 листопада 2020 20:06
про обєднання.pdf
03 листопада 2020 20:06
працівники.pdf
03 листопада 2020 20:06
про рух грошових.pdf
03 листопада 2020 20:06
про квед.pdf
03 листопада 2020 20:06
про переможця.pdf
03 листопада 2020 20:06
про персональні.pdf
03 листопада 2020 20:06
показники.pdf
03 листопада 2020 20:06
опис довкілля.pdf
03 листопада 2020 20:06
оподаткування.pdf
03 листопада 2020 20:06
купівля ваги.pdf
03 листопада 2020 20:06
МАН АТ 4271 СТ 2.pdf
03 листопада 2020 20:06
мтб.pdf
03 листопада 2020 20:06
опис довкілля 2.pdf
03 листопада 2020 20:06
копія накладна вільшанк.pdf
03 листопада 2020 20:06
копія витягу.pdf
03 листопада 2020 20:06
істотні.pdf
03 листопада 2020 20:06
кк.pdf
03 листопада 2020 20:06
зномок.pdf
03 листопада 2020 20:06
код доступу.pdf
03 листопада 2020 20:06
згода з документацією.pdf
03 листопада 2020 20:06
змімок з екрана.pdf
03 листопада 2020 20:06
Завірена.pdf
03 листопада 2020 20:06
згода з договором.pdf
03 листопада 2020 20:06
згода з документацією.pdf
03 листопада 2020 20:06
гарантія.7z
03 листопада 2020 20:06
витяг з трудової Кугукова.pdf
03 листопада 2020 20:06
гарантія банківська.7z
03 листопада 2020 20:06
Договір Ст.Самбір ЦРЛ.pdf
03 листопада 2020 20:06
повірка 2020.pdf
03 листопада 2020 20:06
доручення.pdf
03 листопада 2020 20:06
підтвердження тех.pdf
03 листопада 2020 20:06
Договір Нижанковичі 2.pdf
03 листопада 2020 20:06
Договір Нижанковичі 1.pdf
03 листопада 2020 20:06
договір оренди вольво.pdf
03 листопада 2020 20:05
посвідчення вільшанка.pdf
03 листопада 2020 20:05
дог автотранспорт.pdf
03 листопада 2020 20:05
техпаспорти авто.pdf
03 листопада 2020 20:05
довкілляж.pdf
03 листопада 2020 20:05
пільга.pdf
03 листопада 2020 20:05
персональні згода.pdf
03 листопада 2020 20:05
довкілля.pdf
03 листопада 2020 20:05
довкілля 3.pdf
03 листопада 2020 20:05
ДОВІДКИ.pdf
03 листопада 2020 20:05
довідка 17.pdf
03 листопада 2020 20:05
довідка_123.pdf
03 листопада 2020 20:05
відомості.pdf
03 листопада 2020 20:05
накази на працівників.pdf
03 листопада 2020 20:05
вольво.pdf
03 листопада 2020 20:05
Витяг з трудової Кубай в.в..pdf
03 листопада 2020 20:05
відгук Нижанковичі дог 2.pdf
03 листопада 2020 20:05
витяг ПДВ.pdf
03 листопада 2020 20:05
відповідності тех.pdf
03 листопада 2020 20:05
відгук Вільшаницька СР.pdf
03 листопада 2020 20:05
відгук Нижанковичі дог 1.pdf
03 листопада 2020 20:05
Витяг з трудової Жук.І.Є..pdf
03 листопада 2020 20:05
БАЛАНС 2019.pdf
03 листопада 2020 20:05
баланс 2.pdf
03 листопада 2020 20:05
атестат лабораторії держ.pdf
03 листопада 2020 20:05
витяг ЄДР 15.09.2020.pdf
03 листопада 2020 20:05
баланс 3 квартал.pdf
03 листопада 2020 20:05
баланс 1 кв з квитанціями.pdf
03 листопада 2020 20:05
витяг єдр.pdf
03 листопада 2020 20:05
Виписка.pdf
03 листопада 2020 20:05
бенефіціар.pdf
03 листопада 2020 20:05
ВИМОГИ.pdf
03 листопада 2020 20:05
Виписка з Протоколу.pdf
03 листопада 2020 20:05
Оренда складу.pdf
03 листопада 2020 20:05
1. СТАТУТ актуальний.pdf
03 листопада 2020 20:05
21 Паспорт.pdf
03 листопада 2020 20:05
аналогіні.pdf
03 листопада 2020 20:05
акт +накладна Нижанковичі.pdf
03 листопада 2020 20:05
public_doc.pdf
03 листопада 2020 20:05
LUECK АТ 8745 ХР 2.pdf
03 листопада 2020 20:05
IMG_0006.pdf
03 листопада 2020 20:05
IMG_0005.pdf
03 листопада 2020 20:05
public_doc.p7s
03 листопада 2020 20:05
Dovidka_20266437610540577499.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:05
15820-19_123.pdf
03 листопада 2020 20:05
40. Накл акт вуг самбір.pdf
03 листопада 2020 20:05
15820-19_123 (нова редакція).pdf
03 листопада 2020 20:05
Dovidka_20266437610540577499.pdf
03 листопада 2020 20:05
15. Опис статут.pdf
03 листопада 2020 20:05
1096_201103153735_001.pdf
03 листопада 2020 20:05
4. Довіреність.pdf
03 листопада 2020 20:05
15820-19_123.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:05
40. лист-відгук самбіор.pdf
03 листопада 2020 20:05
15820-19_123 (нова редакція).pdf.p7s
03 листопада 2020 20:05
15820-19_123 (нова редакція).pdf (1).p7s

Публічні документи

03 листопада 2020 17:13
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:11
Гар-ні листи.pdf
03 листопада 2020 17:11
виписка КЕВПРОД 26-07-2018.pdf
03 листопада 2020 17:11
витяг з ПДВ оригінал.pdf
03 листопада 2020 17:11
ДОГОВІР ВАГИ ВПД-ПС.pdf
03 листопада 2020 17:11
витяг (заверений) від 29-09-2020.pdf
03 листопада 2020 17:11
посвідчення Удовицький.pdf
03 листопада 2020 17:11
наказ директор.pdf
03 листопада 2020 17:11
тех огляд РЕНО.pdf
03 листопада 2020 17:11
техпаспорт BODEX.pdf
03 листопада 2020 17:11
Серт-т АМ.pdf
03 листопада 2020 17:11
тех огл ДАФ.pdf
03 листопада 2020 17:11
статут КЕВПРОД.pdf
03 листопада 2020 17:11
відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 листопада 2020 17:11
Лист ТК Литвинець.pdf
03 листопада 2020 17:11
труд книжка Фейн.pdf
03 листопада 2020 17:11
паспорт ваги УКВ-А.pdf
03 листопада 2020 17:11
техпаспорт DAF.pdf
03 листопада 2020 17:11
трудові книжки водії.pdf
03 листопада 2020 17:11
наказ використання печатки.pdf
03 листопада 2020 17:11
страховки ТЗ АВТО 2002.pdf
03 листопада 2020 17:11
мед довидка экскаваторщик.pdf
03 листопада 2020 17:11
фін отчетность 1м 2м.pdf
03 листопада 2020 17:11
техпаспорт RENAULT.pdf
03 листопада 2020 17:10
тех огл БОДЕХ.pdf
03 листопада 2020 17:10
меддовідка Біланенко.pdf
03 листопада 2020 17:10
тех огл ДЕСОТ.pdf
03 листопада 2020 17:10
протокол директор.pdf
03 листопада 2020 17:10
техпаспорт OVIBOS.pdf
03 листопада 2020 17:10
меддовідка Удовицький.pdf
03 листопада 2020 17:10
тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2020 17:10
посвідчення Біланенко.pdf
03 листопада 2020 17:10
Поставка Литвинець.pdf
03 листопада 2020 17:10
опис КЕВПРОД.pdf
03 листопада 2020 17:10
трудова книжка Аврашов.pdf
03 листопада 2020 17:10
трудова книжка Бабич.pdf
03 листопада 2020 17:10
договор оренда склад Юмина.pdf
03 листопада 2020 17:10
договор взвешивания.pdf
03 листопада 2020 17:10
витяг 29.09.2020.pdf
03 листопада 2020 17:10
паспорт Ваги ВПД-ПС.pdf
03 листопада 2020 17:10
трудовая эксковаторщик.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП сев-сервіс 2000

ТОВ Славресурс

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ТОВ "КЕВПРОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
Переможець 467 990,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
467 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 09:44
д,у..pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:37
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 16:21
ДУ.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 16:16
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 09:09
Договір про закупівлю №69 від 24.11.2020(вугілля).pdf укладений
24 листопада 2020 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із допущеною арифметичної помилки відображеної всього в сумі товару, тому задля виправлення даної помилки, котра не впливає на зміст правовідносин та не створює підстав для визнання договору недійсним, з врахування положень за пунктом 11.3 Договору Сторони дійшли згоди викласти зміни в специфікації товару додаток до Договору №1. Більш детально у додатковій угоді №1
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із допущенням арифметичної помилки відображеної у специфікації товару всього в сумі товару, тому задля виправлення даної помилки, котра не впливає на зміст правовідносин та не створює підстав для визнання договору не дійсним Сторони дійшли згоди викласти зміни в специфікації товару додаток до договору № 1 від 24 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 467 990,00
UAH