Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кам’яне вугілля марки ДГ(13-100)
Очікувана вартість
515 777,00 UAH
UA-2020-09-24-013244-a ● d35ea1abe3734ab38066efbd6ed19004
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з гуманітарних питань Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40476973 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, бульвар Машинобудівників,37 |
Контактна особа: |
Киричек Валентина Миколаївна +380626459558 yprgp@krm.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 515 777,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 577,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 10,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Пропозиції викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи учасника. Категорія Замовника – орган місцевого самоврядуваня
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
122.5 т
Кам’яне вугілля марки ДГ(13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, Краматорськ, заклади управління з гуманітарних питань Краматорської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2020 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 16:49 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
24 вересня 2020 16:49 |
Додаток -7 Відвантажувальні реквізити одержувача.docx | |
24 вересня 2020 16:49 |
Додаток -6 Лист-згоді з істотними умовами договору.docx | |
24 вересня 2020 16:49 |
Додаток -5 Загальні відомості про учасника.docx | |
24 вересня 2020 16:49 |
Додаток -4 Форма тендерної пропозиції.docx | |
24 вересня 2020 16:49 |
Додаток- 3 Проект договору.docx | |
24 вересня 2020 16:49 |
Додаток -2 Техн._ якісні_ кількісні характер..docx | |
24 вересня 2020 16:49 |
Додаток -1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
24 вересня 2020 16:49 |
ТЕНДЕРНА документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЕЦП
Дата подання: 25 вересня 2020 13:42
Дата відповіді: 28 вересня 2020 09:17
Поясніть навіщо накладати ецп на кожен сканований документ, якщо тендерна пропозиція буде підписана в цілому. Якою нормою закону ви керуєтися ,коли висуваєте таку вимогу. ЧИ буде відхилено тендерну пропозицю учасника, якщо він її підписав в цілому, а кожен документ який надається від учасника завірений підписом і печаткою уповноваженої особи!?
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону в редакції від 19.04.2020 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
ЕПЦ
Дата подання: 28 вересня 2020 15:10
Дата відповіді: 29 вересня 2020 19:22
Чому Ви самі не підписали тендерну документацію та кожен додаток до неї ЕПЦ? Ви ж підписали всі документи взагалі, не накладая підпис на кожен документ окремо . На якій підставі Ви вимагаєте робити це від учасників торгів, завідомо зная , що це неможливо?
Відповідь: Ще раз уважно прочитайте, а саме: до частини третьої статті 12 Закону в редакції від 19.04.2020 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-24-013244-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 25 вересня 2020 13:44
ЕЦП
Прошунадате чітке роз яснення. або видалити вимогу,щодо підписання ецп кожного сканованого документу.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»:
«Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги"»
Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року N 88 Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, пункт 2.4:
«Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.»
Основними обов'язковими реквізитами ЕПЦ є: серійний номер сертифікату, інформація про підписанта чи (та) організацію (ПІБ/назва, ІПН/ЄДРПОУ), дата та час підписання. Всі акредитовані центри сертифікації надають кваліфіковані електронні підписи з відповідними реквізитами.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.» Отже, для приватного сектору економіки, а саме товариств з обмеженою відповідальністю придбання КЕП– це право, а не обов’язок. Таким чином, накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) в цілому на тендерну документацію не є порушенням законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»:
«Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги"»
Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року N 88 Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, пункт 2.4:
«Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.»
Основними обов'язковими реквізитами ЕПЦ є: серійний номер сертифікату, інформація про підписанта чи (та) організацію (ПІБ/назва, ІПН/ЄДРПОУ), дата та час підписання. Всі акредитовані центри сертифікації надають кваліфіковані електронні підписи з відповідними реквізитами.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.» Отже, для приватного сектору економіки, а саме товариств з обмеженою відповідальністю придбання КЕП– це право, а не обов’язок. Таким чином, накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) в цілому на тендерну документацію не є порушенням законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2020 09:28
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону в редакції від 19.04.2020 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-013244-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 28 вересня 2020 11:55
ЕПЦ
накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) в цілому на тендерну документацію є таким, що кожен документ , який міститься с складі тендерної пропозиції підтверджений підписом уповноваженої особи. Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги" в жодній статті не міститься вимоги щодо накладання ЕПЦ на кожний окремий документ,тобто накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) в цілому на тендерну документацію не є порушенням законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Також такі вимогине містяться і в Законі "Про публічні закупівлі".Вимагаємо скасувати вимогу щодо накладання ЕПЦ на кожен документ окремо та не встановлювати дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 19:23
Ще раз уважно прочитайте, а саме: до частини третьої статті 12 Закону в редакції від 19.04.2020 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-24-013244-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:18
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:18
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 11:02
рішення від 27.10.2020 № 19952+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 11:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2020 №20565 .pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 20:24
рішення від 05.11.2020 №20565 .pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 22:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20565-р/пк-пз від 05.11.2020р. скасовано : рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД та рішення про визначення ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" переможцем процедури закупівлі згідно оголошення №UA-2020-09-24-013244-a. Рішення органу оскарження виконано.
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2020 13:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
379 750,00
UAH з ПДВ
|
379 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" |
441 000,00
UAH з ПДВ
|
441 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
467 827,50
UAH з ПДВ
|
467 827,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Рішення скасоване |
379 750,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 13:01
|
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" #40283877 |
Рішення скасоване |
441 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 13:01
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Рішення скасоване |
379 750,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 15:00
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
379 750,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 15:14
|
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" #40283877 |
Переможець |
441 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 22:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 09:29
|
Договір-231 | укладений |
01 грудня 2020 09:22
|