Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
90 102,00 UAH
UA-2020-09-24-013184-a fdbf3e38a970426aa526d1bc88c9627b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 14:07
Очікувана вартість: 90 102,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 901,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комп.
Код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої) (джерело фінансування - інше (власні кошти))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, М. Грушевського, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
4 комп.
Код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої) (джерело фінансування - інше (власні кошти))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, М. Грушевського, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232150-0 — Струменеві принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться протягом 10 банківських днів після поставки Товару Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 16:46
ТД_БФП 9 23.09.20.docx
24 вересня 2020 16:46
проект договору 23 09 20.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА 86 720,00
UAH з ПДВ
79 791,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 86 799,36
UAH з ПДВ
79 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 83 290,68
UAH з ПДВ
82 291,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 84 900,00
UAH з ПДВ
83 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 86 826,00
UAH з ПДВ
86 826,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:01
file.pdf
19 жовтня 2020 14:17
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:17
ст 17.pdf
19 жовтня 2020 14:17
Довідка МВС Павлова.pdf
19 жовтня 2020 14:17
Довідка МВС Каленик.pdf
16 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:05
Аналогічні договори.pdf
09 жовтня 2020 18:31
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:30
Цінова.pdf
09 жовтня 2020 18:30
Установчі документи.pdf
09 жовтня 2020 18:30
СЄС Canon.pdf
09 жовтня 2020 18:30
Пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 18:30
Документи з довідками.pdf
09 жовтня 2020 18:30
Договір.pdf
09 жовтня 2020 18:30
Висновок сєс Epson 2.pdf
09 жовтня 2020 18:30
L3100_L3101_L3110_DoC.PDF
09 жовтня 2020 18:30
237.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 09:59
Електронний підпис
12 жовтня 2020 09:59
проект договору 23 09 20.pdf
12 жовтня 2020 09:56
Електронний підпис

Публічні документи

09 жовтня 2020 09:42
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:42
Якість.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Статут від 06.06.2019р..pdf
09 жовтня 2020 09:42
свідоцтво ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Опис від 07.06.2019р..pdf
09 жовтня 2020 09:42
Згідно з оригіналом.rar
09 жовтня 2020 09:42
Довідки, листи тощо.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Витяг ПДВ 05.10.2020р..pdf
09 жовтня 2020 09:42
Витяг ЄДРПОУ 22.09.2020р..pdf
09 жовтня 2020 09:42
Вимоги ст.17.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 02:10
Електронний підпис
12 жовтня 2020 02:08
Пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 02:08
Проект договору_19588242.pdf
12 жовтня 2020 02:08
Технічні вимоги.pdf
12 жовтня 2020 02:08
Статут копія.pdf
12 жовтня 2020 02:08
Довідка санкції.pdf
12 жовтня 2020 02:08
витяг ПДВ_копія.pdf
12 жовтня 2020 02:08
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 09:44
Електронний підпис
12 жовтня 2020 09:43
Електронний підпис
12 жовтня 2020 09:43
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 жовтня 2020 09:43
Технічне завдання.pdf
12 жовтня 2020 09:43
Epson L3100_ L3101_ L3110.pdf
12 жовтня 2020 09:43
РІШЕННЯ _ 2.pdf
12 жовтня 2020 09:43
Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2020 09:43
Довідка.pdf
12 жовтня 2020 09:43
Інформаційний лист.pdf
12 жовтня 2020 09:43
проект договору 23 09 20.pdf
12 жовтня 2020 09:43
СЕС Canon.pdf
12 жовтня 2020 09:43
СЕС.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА
#2499113588
Переможець 79 791,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 11:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2020 10:58

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасника ФОП Павлової Вікторії Миколаївни надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з порушенням форми, передбаченої тендерною документацією (далі ТД); 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасника ФОП Павлової Вікторії Миколаївни на підтвердження досвіду надано позитивні відгуки лише за договорами, зазначеними під пунктами 6, 7 та 8 довідки; 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасника ФОП Павлової Вікторії Миколаївни надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з невірним зазначенням предметів попередніх договорів (відсутній код класифікатора). 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) П. 1.3. Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до ТД встановлює чітку форму довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) Відповідно до п.п. 1.3.1 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені позитивні(ий) відгук(и) Замовника(ів), щодо поставки аналогічних товарів зазначених в довідці (п.1.3 ТД). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3 ТД). 3) Відповідно до п. 1.3. Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до ТД у колонці №3 довідки-таблиці вимагається зазначення: 1. номера договору; 2. Дати укладення договору; 3. Предмету договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимог п. 1.3. та п.п. 1.3.1, зокрема, Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до ТД – а) скласти довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог ТД (за шаблоном таблиці п. 1.3. Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до ТД); б) надати позитивні відгуки замовників за всіма договорами, що будуть вказані у довідці; в) у колонці №3 довідки-таблиці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) окрім номеру (номерів) та дати укладення договору (договорів), належним чином зазначити його (їх) предмет, використовуючи відповідний (відповідні) код (коди) класифікатору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА
#2499113588
79 791,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:04
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 13:56
50Г принтери Павлова 30 10 20.pdf укладений
03 листопада 2020 13:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 791,00
UAH