Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ШГВ20Т-095 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Автоматизована система керування технологічним процесом та пожежною сигналізацією з супутніми матеріалами в асортименті (Лот № 1-ДК 021:2015 38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Автоматизована система керування технологічним процесом та пожежною сигналізацією з супутніми матеріалами в асортименті); Лот № 2-ДК 021:2015 38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів(Автоматизована система керування технологічним процесом з супутніми матеріалами в асортименті))
SHGV20Т-095 38420000-5 Instruments for measuring flow, level and pressure of liquids and gases (Automated process control system and fire alarm system with related materials in the range (Lot №1 DK 021:2015 38420000-5 Instruments for measuring flow, level and pressure of liquids and gases (Automated process control system and fire alarm system with related materials in the range); Lot №2 DK 021:2015 38420000-5 Instruments for measuring flow, level and pressure of liquids and gases (Automated process control system with related materials in the range)
Очікувана вартість
2 221 348,00 UAH
UA-2020-09-24-010127-a 36b3aa3d6ee447ec94e0bd80c3612233
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Халіна

+380675775883 larysa.khalina@shgpu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 00153146
Місцезнаходження: 64250, Україна , Харківська область обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9
Контактна особа: Лариса Халіна
+380675775883
larysa.khalina@shgpu.com.ua
Додаткові контактні особи: Співак Володимир Євгенійович
+3805749 92-0-90
volodymyr.spivak@shgpu.com.ua
Красиля Євген Сергійович
+38057 727-65-20
yevhen.krasylia@shgpu.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 00153146
Contact point: Larysa Khalina
+380675775883
larysa.khalina@shgpu.com.ua
Additional contacts: Співак Володимир Євгенійович
+3805749 92-0-90
volodymyr.spivak@shgpu.com.ua
Красиля Євген Сергійович
+38057 727-65-20
yevhen.krasylia@shgpu.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 17:00
Очікувана вартість: 2 221 348,00 UAH з ПДВ
Publication date: 24 вересня 2020 15:08
Enquiries until: 15 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 21 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 2 221 348 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Language (s) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language. Terms of providing security for tender proposals: in accordance with the documentation

Тендерна документація

24 вересня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 15:08
05.11.18-АТХ ( ЛОТ 2).pdf
24 вересня 2020 15:08
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls
24 вересня 2020 15:08
Таблиця сигналів до проекту 05.11.18-АТХ (ЛОТ 2).xls
24 вересня 2020 15:08
11.06.01-ГСН (Лот 1).pdf
24 вересня 2020 15:08
11.06.01-ОВ (Лот 1).pdf
24 вересня 2020 15:08
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_товари 22.09.xlsx
24 вересня 2020 15:08
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx
24 вересня 2020 15:08
ШГВ20Т-095 ТД.docx
24 вересня 2020 15:08
11.06.01-АТХ (Лот 1).pdf
24 вересня 2020 15:08
11.06.01-ПС (Лот 1).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-28-000069 ● c1e59cd2474f44b98fedb62dee280fa6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2021 19:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.12.2021 № 568
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.12.2021 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.12.2021 № 568

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

41 UA-2020-09-24-010127-a 24.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-29 17:04:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ШГВ20Т-095 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Автоматизована система керування технологічним процесом та пожежною сигналізацією з супутніми матеріалами в асортименті (Лот № 1-ДК 021:2015 38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Автоматизована система керування технологічним процесом та пожежною сигналізацією з супутніми матеріалами в асортименті); Лот № 2-ДК 021:2015 38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів(Автоматизована система керування технологічним процесом з супутніми матеріалами в асортименті)) SHGV20Т-095 38420000-5 Instruments for measuring flow, level and pressure of liquids and gases (Automated process control system and fire alarm system with related materials in the range (Lot №1 DK 021:2015 38420000-5 Instruments for measuring flow, level and pressure of liquids and gases (Automated process control system and fire alarm system with related materials in the range); Lot №2 DK 021:2015 38420000-5 Instruments for measuring flow, level and pressure of liquids and gases (Automated process control system with related materials in the range)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-09-24-010127-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Учасником-переможцем ТОВ «СП Укрпромпоставка» надано довідку від 20.10.2020 № УП9/1/2 (файл «2.1.1. Довідка про вик.аналог.дог..pdf») в якій зазнчено три договори на постачання аналогічного ТМЦ що свідчить про наявність досвіду. В складі тендерної пропозиції учасниками учасників «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель», ТОВ «КРОК Г.Т.», ТОВ «НВО Завод Приват-Кабель» надано Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників, в якому надано необхідну інформацію Таким чином Згідно з п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до тендерної документації цієї процедури закупівлі передбачено, що наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Керуючись п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону та зазначеним вище вважаємо зазначені порушення в висновку ДАСУ (несуттєвими) такими, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Окремо зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, вимоги щодо наявності опитувальника та законодавством не передбачено ні в господарській діяльності юридичної особи, ні законодавством про публічні закупівлі. Крім того, зазначена в опитувальнику інформація не підтверджує технічних характеристик предмета закупівлі та інші вимоги до предмета закупівлі, та включена до тендерної документації виключно з інформативною метою згідно внутрішніх нормативних документів Товариства. Звертаємо увагу, що згідно абзацу другого пункту 1 частини першої статті 33 Закону відхиленню підлягає пропозиція яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Оскількі в наданій учасником довідці про досвід виконання аналогічних договорів присутні ще два договори на поставку аналогічного ТМЦ по яким виконано умови замовника вважаємо відсутність підстав для його відхилення. На підставі вищевикладеного, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозицій ТОВ «СП Укрпромпоставка» з підстав абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону З урахуванням викладеного, в діях Замовника відсутні порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Повідомляємо про вжиття заходів щодо Припинення зобов`язань по договору.

2022-01-11 17:07:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Зауваження враховані.

2022-01-18 09:57:01

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1-ДК 021:2015 38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Автоматизована система керування технологічним процесом та пожежною сигналізацією з супутніми матеріалами в асортименті
Опис предмету закупівлі:
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 746 628,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 30 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot №1 DK 021:2015 38420000-5 Instruments for measuring flow, level and pressure of liquids and gases (Automated process control system and fire alarm system with related materials in the range)
Description: Language (s) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language. Terms of providing security for tender proposals: in accordance with the documentation
Current status: Complete
Estimated total value: 1 746 628,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 24 листопада 2020 15:11
Auction planned date: 24 листопада 2020 15:11
Закінчення: 24 листопада 2020 15:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
38424000-3 Контрольно-вимірювальне обладнання (Автоматизована система керування технологічним процесом та пожежною сигналізацією з супутніми матеріалами в асортименті)
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська область, смт. Андріївка, в’їзд Першотравневий 4
Дата доставки: 31 березня 2021

38424000-3 Control and measuring equipment (Automated process control system and fire alarm system with related materials in the range)
CPV: 38420000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата у розмірі 80% вартості поставленого товару здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання–передачі товару або видаткової накладної; Остаточна оплата у розмірі 20% вартості поставленого товару здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 листопада 2020
UA-2020-09-24-010127-a36b3aa3d6ee447ec94e0bd80c3612233
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 00153146
Місцезнаходження: 64250, Україна, Харківська область обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СП Укрпромпоставка" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "САП-ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 16:12
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:00
5.4. Статут УПП.pdf
04 грудня 2020 16:00
4. Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2020 16:00
2. ДФС.pdf
04 грудня 2020 16:00
1. Dovidka_20283634490380116883.pdf
23 жовтня 2020 16:07
7.1. Статут УПП .pdf.p7s
23 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:41
7.1. Статут УПП.pdf

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:07
1. цінова (ЛОТ1).pdf.p7s
23 жовтня 2020 15:07
1. цінова (ЛОТ1).pdf
23 жовтня 2020 15:07
8. статут.pdf.p7s
23 жовтня 2020 15:07
8. статут.pdf
23 жовтня 2020 15:07
6. про субпідрядників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СП Укрпромпоставка"

ТОВ "САП-ІНЖИНІРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СП Укрпромпоставка" 1 737 000,00
UAH з ПДВ
1 737 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САП-ІНЖИНІРИНГ" 1 746 000,00
UAH з ПДВ
1 746 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 16:12
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:00
5.4. Статут УПП.pdf
04 грудня 2020 16:00
4. Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2020 16:00
2. ДФС.pdf
04 грудня 2020 16:00
1. Dovidka_20283634490380116883.pdf
23 жовтня 2020 16:07
7.1. Статут УПП .pdf.p7s
23 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:41
7.1. Статут УПП.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:07
1. цінова (ЛОТ1).pdf.p7s
23 жовтня 2020 15:07
1. цінова (ЛОТ1).pdf
23 жовтня 2020 15:07
8. статут.pdf.p7s
23 жовтня 2020 15:07
8. статут.pdf
23 жовтня 2020 15:07
6. про субпідрядників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СП Укрпромпоставка"

ТОВ "САП-ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СП Укрпромпоставка"
#38878062
Переможець 1 737 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СП Укрпромпоставка"
#38878062
1 737 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:56
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:38
Договір.pdf укладений
24 грудня 2020 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 737 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 289 500,00 UAH)