Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 972,63 UAH
UA-2020-09-24-009881-a 1a82ec37b20a4233bfcdf2692282d727
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Дудченко

+380952420951 nata0505@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "МОСТИЩЕНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ"
Код ЄДРПОУ: 22201414
Місцезнаходження: 08071, Україна , Київська обл., с. Мостище, вул. Квітнева, буд. 10
Контактна особа: Наталія Дудченко
+380952420951
nata0505@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку UPM CryStal PRO80 А4, 80 г/м² 500 арк., білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Файли для документів Buromax (BM.3805) А4, PP 40 мкм, глянець прозорий, 100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Скоби для степлера Buromax (BM.4402), розмір №24/6, 1000 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Коректор-ручка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Степлер Buromax (BM.4258-01), скоба №24/6, 20 аркушів, глибина скріплення 50мм, металевий корпус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки Buromax (BM.5007) 25 мм, трикутні 100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Клейка стрічка канцелярська (Клейка стрічка Buromax (BM.7150-01), 18мм х 20м, 40мкм, прозора)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Клейка стрічка канцелярська (Клейка стрічка Buromax (BM.7173-01), 24мм х 20м, 40мкм, прозора)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперовий блок для нотаток Buromax (BM.2284) проклеєний, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Степлер Buromax (BM.4125-01), скоба №10, 10 аркушів, глибина скріплення 28мм, пластиковий корпус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Кнопки Axent (4201-A) металеві, нікельовані, 50шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Скоби для степлера Buromax (BM.4401), розмір №10, 1000 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

29 вересня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОФІСКЛАД»
#41613902
Переможець 2 972,63
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 14:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:00
Договір 21.pdf укладений
29 вересня 2020 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 972,63
UAH (в тому числі ПДВ 495,44 UAH)