Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вхідних груп житлового будинку за адресою: вул. Урлівська, 11а Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 695 471,00 UAH
UA-2020-09-24-007495-a d22b2e8ef353456093f6462a56d94d65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Таперо

+380445649093 ukb.torgi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11
Контактна особа: Наталія Таперо
+380445649093
ukb.torgi@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 15:15
Очікувана вартість: 1 695 471,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 477,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вхідних груп житлового будинку за адресою: вул. Урлівська, 11а Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Урлівська, 11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 3-ох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 13:39
ТД.doc
24 вересня 2020 13:39
Додатки_5-9.doc
24 вересня 2020 13:39
Додатки_1-4.doc
24 вересня 2020 13:39
Дефектний акт вхідна група.PDF
06 жовтня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 13:39
ТД.doc
24 вересня 2020 13:39
Додатки_5-9.doc
24 вересня 2020 13:39
Додатки_1-4.doc
24 вересня 2020 13:39
Дефектний акт вхідна група.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення ТД
Дата подання: 27 вересня 2020 10:42
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 16:16
Який клас наслідків
Відповідь: Клас наслідків - СС2.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000024 ● 721fb3c634a4405e9a2687ddb100528b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-09-24-007495-a 24.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 10:40:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту вхідних груп житлового будинку за адресою: вул. Урлівська, 11а Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-24-007495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-18 16:49:01

Відповідь на запит

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт вхідних груп житлового будинку за адресою: вул. Урлівська, 11а Дарницького району місті Києва (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» було здійснено на підставі проєкту «Капітальний ремонт вхідних груп житлового будинку за адресою: вул. Урлівська, 11а Дарницького району м. Києва» розробленого у 2019, проведено експертизу за результатами якої було отримано позитивний Експертний звіт від 24 грудня 2019 року № 00440-19 ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» (додається).
Розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 14 лютого 2020 року № 141 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації» було затверджено адресний перелік об’єктів для виконання робіт та розподіл асигнувань у 2020 році на фінансування капітального ремонту за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації (додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 23.02.2021 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації, було встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону. Маємо заперечити це твердження з наступних причин. 27 вересня 2020 року через електронну систему запитувачем було надано звернення щодо тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт вхідних груп житлового будинку за адресою: вул. Урлівська, 11а Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. У зв’язку з технічними збоями в роботі електронного майданчика, Замовник не мав змоги вчасно відповісти на питання. Згідно з ч.2 ст. 24 Закону у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. На виконання вищезазначеного, 06 жовтня 2020 року Замовником було надано роз’яснення щодо змісту тендерної документації. При цьому, строк подання тендерних пропозицій було продовжено не менш як на сім днів. На підставі вищезазначеного, Замовником було додержано ст.24 Закону в частині надання роз’яснень до тендерної документації. Замовник не згодний з зауваженнями в повному обсязі, вважає, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер, які не підтверджені законодавством України у сфері публічних закупівель. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

2021-02-26 13:20:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-СТРІМ" 1 641 484,84
UAH з ПДВ
1 641 484,84
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАХАММЕДОВ ЖАН КУЛАХМАТОВИЧ 1 687 512,03
UAH з ПДВ
1 687 512,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 10:58
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:39
Довідка МВС.pdf
27 жовтня 2020 16:04
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:02
Довідка МВС.pdf
13 жовтня 2020 18:35
Електронний підпис
13 жовтня 2020 18:32
Досвід ЦДЮТ Київ.rar
13 жовтня 2020 18:32
Д У 3 Хижинці та відгук.rar
13 жовтня 2020 18:32
ДУ 2 Хижинці .rar
13 жовтня 2020 18:32
ДУ 1 Хижинці .rar
13 жовтня 2020 18:32
Субпідряд.rar
13 жовтня 2020 18:32
ст16.rar
13 жовтня 2020 18:32
Ст. 17.rar
13 жовтня 2020 18:32
Інші+повноваження.rar
13 жовтня 2020 18:32
Досвід.rar
13 жовтня 2020 18:32
Гарантія.rar
13 жовтня 2020 18:32
Кошториси.pdf
13 жовтня 2020 18:32
Проект договору.pdf
13 жовтня 2020 18:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 18:22
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-СТРІМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАХАММЕДОВ ЖАН КУЛАХМАТОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-СТРІМ"
#37695167
Переможець 1 641 484,84
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-СТРІМ"
#37695167
1 641 484,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 14:40
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 14:56
ДУ№1 до дог№326_001.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 14:50
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 14:09
Дог№326 Урлівська, 11а_001.pdf укладений
06 листопада 2020 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів робіт відповідно до фінанування по роках
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 492 826,05
UAH