Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуації людей при пожежі та передачі тривожних оповіщень, з підключенням на пульт централізованого пожежного спостереження за адресою: м. Одеса, вул. Маразліївська,40/42 ( ремонт реставраційний) ( у навчальному корпусі Морехідного коледжу технічного флоту Національного університету «Одеська морська академія» у будівлі пам’ятці архітектури місцевого значення) .
Очікувана вартість
1 276 383,60 UAH
UA-2020-09-24-007234-a ac7e98a3a603474cb3af93ee2dc79082
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токарєва Сніжана Володимирівна

380487936915 tender.mktf@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Морехідний коледж технічного флоту національного університету "Одеська морська академія"
Код ЄДРПОУ: 26456967
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, Маразліївська,40/42
Контактна особа: Токарєва Сніжана Володимирівна
380487936915
tender.mktf@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 276 383,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 381,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуації людей при пожежі та передачі тривожних оповіщень, з підключенням на пульт централізованого пожежного спостереження за адресою: м. Одеса, вул. Маразліївська,40/42 ( ремонт реставраційний) ( у навчальному корпусі Морехідного коледжу технічного флоту Національного університету «Одеська морська академія» у будівлі пам’ятці архітектури місцевого значення) .
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, Одеса, Маразліївська,40/42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт На підставі акта прийому виконаних робіт та документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість (КБ-2в, КБ-3) згідно з Календарним графіком фінансування робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 13:28
Оголошення Маразліївська.doc
24 вересня 2020 13:28
Додаток 1 до оголошення М.doc
24 вересня 2020 13:28
Додаток 4 проект договора У.doc
24 вересня 2020 13:28
Додаток 2 до оголошення М .doc
24 вересня 2020 13:28
Додаток 3 до оголошення М.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт про технічний стан
Дата подання: 28 вересня 2020 14:14
Дата відповіді: 28 вересня 2020 18:20
Доброго дня. Шановний замовнику, у ТД наявна вимога щодо надання акту про технічний стан автотранспорту, який учасник планує використовувати для виконання робіт за даною процедурою закупівлі. На сьогоднішній день чинним законодавством не передбачений обов'язковий техогляд, тому просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що на сьогодні отримати сертифікат та впровадити Систему управління якістю може будь-який суб’єкт господарювання, який має належну організацію управління якістю. Вимога стосовно надання підтверджуючих документів щодо проходження навчання працівниками Учасника по програмі ДСТУ ISO 9001:2015
(копії сертифікатів) обумовлена специфічним предметом закупівлі та об’єктом, на якому планується виконувати роботи. Також, Замовник має впевнитись в тому, що роботи, які будуть виконуватися мають належний рівень якості, а саме відповідають ДСТУ ISO 9001:2015. Працівники, яких планує залучити учасник до виконання робіт мають володіти певним об’ємом знань та навичок задля якісного виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, адже саме працівники виконуватимуть роботи. На сьогодні, органи сертифікації систем якості мають можливість здійснити навчання працівників за програмами ДСТУ та видати відповідні сертифікати. Наявність в учасника працівників, що пройшли навчання, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості робіт, що планується виконати, злагодженості та як наслідок – надійне використання виділених бюджетних коштів за призначенням.
Сертифікати працівників
Дата подання: 28 вересня 2020 14:15
Дата відповіді: 28 вересня 2020 18:20
У ТД наявна вимога надання копії сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 на підтвердження наявності у учасника сертифікованої системи управління якістю щодо виконання робіт (надання послуг), що закуповуються. Задля підтвердження виконання вимог системи управління якістю працівниками (яких планується залучити до робіт) Учасника, надати підтверджуючі документи щодо проходження навчання працівниками Учасника по програмі ДСТУ ISO 9001:2015 (копії сертифікатів). Зазначена вимога є незаконною оскільки зазначений сертифікат видається підпримство а не особисто кожному працівнику. Крім того, отримання зазначеного сертифікату є добровільною справою кожного підприємства. Просмо видалити вимогу щодо надання підтверджуючих документів щодо проходження навчання працівниками Учасника по програмі ДСТУ ISO 9001:2015 (копії сертифікатів)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що на сьогодні отримати сертифікат та впровадити Систему управління якістю може будь-який суб’єкт господарювання, який має належну організацію управління якістю. Вимога стосовно надання підтверджуючих документів щодо проходження навчання працівниками Учасника по програмі ДСТУ ISO 9001:2015
(копії сертифікатів) обумовлена специфічним предметом закупівлі та об’єктом, на якому планується виконувати роботи. Також, Замовник має впевнитись в тому, що роботи, які будуть виконуватися мають належний рівень якості, а саме відповідають ДСТУ ISO 9001:2015. Працівники, яких планує залучити учасник до виконання робіт мають володіти певним об’ємом знань та навичок задля якісного виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, адже саме працівники виконуватимуть роботи. На сьогодні, органи сертифікації систем якості мають можливість здійснити навчання працівників за програмами ДСТУ та видати відповідні сертифікати. Наявність в учасника працівників, що пройшли навчання, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості робіт, що планується виконати, злагодженості та як наслідок – надійне використання виділених бюджетних коштів за призначенням.
Філія в Одесі
Дата подання: 28 вересня 2020 14:16
Дата відповіді: 28 вересня 2020 18:19
У ТД наявна вимога: для Учасників, які не зареєстровані в м. Одесі – довідку про наявність в м. Одесі відокремленого підрозділу (філії) Учасника, відомості про який містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також копію діючого документу, що підтверджує право власності (оренди) на приміщення, де вона розташована. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісного і складського приміщення у місті Одеса, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у місті Одеса. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на ваше запитання повідомляємо:
Вимога для учасників, які не зареєстровані в м. Одесі є однією з гарантій швидкого реагування монтувальної організації на виявлені недоліки в системі СПЗ, адже проект Договору (Додаток 4 до Оголошення) містить гарантійні строки на виконані роботи. Так, під час дії гарантійного строку на виконані роботи та встановлене обладнання Виконавець, у разі звернення Замовника, протягом 2-х годин з моменту отримання заявки про несправність (по телефону або іншим способом), реєструє заявку, привласнює їй індивідуальний номер і повідомляє його Замовнику для ідентифікації гарантійного випадку та виїжджає на об’єкт для усунення несправностей впродовж 12 годин по заявці Замовника (що передбачено проектом Договору). На сьогодні ситуація з транспортним сполученням між містами не є стабільно, у зв’язку з карантинними обмеженнями, що спричинені Covid-19 (Постанова КМУ від 22.07.2020 № 641 зі змінами), а отже така вимога Замовника є однією з гарантій забезпечення належної пожежної безпеки та швидкого реагування монтувальної організації на несправності. Разом з тим, звертаємо увагу учасника на особливості об’єкта, на якому будуть виконуватися роботи, об’єкт є місцем постійного перебування осіб та дітей, задіяних в навчально-виховному процесі. Забезпечення безпечних і нешкідливих умов навчання, праці та виховання у навчальних закладах покладається на їх власника або уповноважений ним орган, керівника навчального закладу (ст. 26 ЗУ «Про освіту»), в даному випадку на Замовника покладається високий рівень відповідальності за безпеку та життя тих осіб, які перебуватимуть в даному приміщенні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" 1 276 375,00
UAH з ПДВ
1 276 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:11
фазоуказатель эи 5001.pdf
02 жовтня 2020 16:11
оренда приміщення.pdf
02 жовтня 2020 16:11
оренда обладнання.pdf
02 жовтня 2020 16:11
омметр+мегаомметр.pdf
02 жовтня 2020 16:11
купывля цк0220.pdf
02 жовтня 2020 16:11
измеритель фаза-ноль.pdf
02 жовтня 2020 16:11
Договір оренди МТБ.pdf
02 жовтня 2020 16:11
довідка мтб.pdf
02 жовтня 2020 16:11
димотест+теплотест.pdf
02 жовтня 2020 16:11
трудова Балух В. Б..pdf
02 жовтня 2020 16:11
Охорона праці.rar
02 жовтня 2020 16:11
медичні книжки.rar
02 жовтня 2020 16:11
електробезпека.rar
02 жовтня 2020 16:11
довыдка-працывники.pdf
02 жовтня 2020 16:11
Дипломи.rar
02 жовтня 2020 16:11
цінова.pdf
02 жовтня 2020 16:11
Рішення 50%.pdf
02 жовтня 2020 16:11
кошториси.rar
02 жовтня 2020 16:11
исо 9001.rar
02 жовтня 2020 16:11
згода Додаток 2.pdf
02 жовтня 2020 16:11
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ.pdf
02 жовтня 2020 16:11
АНАЛОГІЧНИЙ досвід.rar
02 жовтня 2020 16:11
автотранспорт.rar
02 жовтня 2020 16:11
ISO 10012 2005.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
#42655189
Переможець 1 276 375,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 10:45

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
#42655189
1 276 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:25
Допугода 3 М.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 13:36
Допугода 2 РР 02_07 Радар.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 13:15
Протокол 23.PDF зміни до договору
26 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 12:25
Додатки РР 2_07_10_20.pdf укладений
16 жовтня 2020 12:22
Договор PP 2_07_10_20.PDF укладений
16 жовтня 2020 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки
Номер договору про закупівлю: РР 2-07/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною найменування Замовника з Морехідного коледжу технічного флоту Національного університету «Одеська морська академія» на Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж морського транспорту Національного університету «Одеська морська академія»
Номер договору про закупівлю: РР 2-07/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування
Номер договору про закупівлю: РР 2-07/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 276 375,00
UAH (в тому числі ПДВ 212 729,17 UAH)