Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа гречана (відбір комітентів для постачання крупи гречаної)
Очікувана вартість
7 920 000,00 UAH
UA-2020-09-24-007013-a a817c6e22f3b4045b4eaba18817633c3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 11:54
Очікувана вартість: 7 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


З метою забезпечення відборів комітентів та визначення найбільш вигідних економічних умов комісійного продажу товарів широкого вжитку через мережу відділень підприємства, проводиться допорогова закупівля, на яку не поширюється дія Закону України "Про публічні закупівлі". Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти з товаритсвом договір комісії.
Ціна, запропонована учасником в пропозиції, це сума коштів, належних до сплати на користь комітента, без урахування суми винагороди комісіонера, яка буде встановлюватись у договорі комісії на момент його підписання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240000 пачок
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до умов договору комісіі, що додається Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-007013-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3578004346
Дата подання: 20 жовтня 2020 19:17
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна не погоджується з рішенням від 19.10.2020 року Уповноваженої особи щодо дискваліфікації нашої пропозиції.
Відповідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням. .
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також у Умовах відбору комісіонера не вказано вимоги, що Учасник повинен бути лише платником ПДВ, більше того у Додатку 2 «Вимоги до учасників відборів» пунктом 5 вказано, що учасник в складі пропозиції повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку), що свідчить про те що Учасниками можуть бути як платни ки ПДВ так і платники єдиного податку.
Тому, вважаємо що наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, а рішення Уповноваженої особи про дискваліфікацію нашої пропозиції дискримінацією та порушенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна просить Вас переглянути рішення про нашу дискримінацію та переглянути повторно нашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2020 10:16
Вітаємо! З метою забезпечення відборів комітентів та визначення найбільш вигідних економічних умов комісійного продажу товарів широкого вжитку через мережу відділень підприємства, проведено допорогову закупівлю, на яку не поширюється дія Закону України "Про публічні закупівлі". Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Тому положення та принципи Закону України "Про публічні закупівлі" на цю закупівлю не поширюються. Електронну систему закупівель використано з метою проведення відбору постачальника на найбільш економічно вигідних умовах. У випадку укладення договору на закупівлю крупи гречаної із ФОП Марченко В.О. без ПДВ АТ «Укрпошта» не отримає податкового кредиту, та при реалізації товару кінцевим споживачам за цінами, що зазвичай встановлюються при роздрібній торгівлі даним видом товару у відділеннях АТ «Укрпошта», отримана різниця між ціною купівлі та продажу крупи гречаної буде майже в повному обсязі перехована до державного бюджету в якості податкового зобов’язання з ПДВ із роздрібної ціни. Вважається недоцільним укладення договору із ФОП Марченко В.О.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-007013-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3578004346
Дата подання: 22 жовтня 2020 17:27
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна вивчила відповідь надану нам на вимогу, що стосується дискваліфікації нашої пропозиції та не погоджується з ним, так як на офіційному сайті «Укрпошта» зазначено, що закупівлі здійснюються за Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням. .
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також у Умовах відбору комісіонера не вказано вимоги, що Учасник повинен бути лише платником ПДВ, більше того у Додатку 2 «Вимоги до учасників відборів» пунктом 5 вказано, що учасник в складі пропозиції повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку), що свідчить про те що Учасниками можуть бути як платни ки ПДВ так і платники єдиного податку.
Так як в умовах відбору комісіонера не вказано обмеження щодо учасників, що вводить нас в оману, вважаємо, що при складанні умов відбору було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які не можливо усунути (ст 32 Закону україни "Про публічні закупівлі»), тому вимагаємо відмінити торги по цій причині.
Токож змушені Вам повідомити, що при негативній відповіді ми змушені будемо ініціювати моніторинг закупівлі.
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна просить Вас взяти до уваги дані вимоги та винести об’єктивне рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 12:19
Добрий день!
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті. АТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (п. 8 ч. 2 ст. 2 Закону).
Згідно п. 2 ч. 6 ст. 3 Закон не застосовується до замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, у випадку, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів, а інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж на тих же умовах, що й замовник.
Оскільки предметом даної закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, АТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом АТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція АТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг).
Враховуючи зазначене вище, дана закупівля є допороговою, не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», а проводиться в електронній системі з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства. Дана закупівля не може бути предметом моніторингу, оскільки згідно ст. 8 Закону моніторинг проводиться виключно відносно процедур публічних закупівель. Тобто, тих процедур, на які поширюється його дія.

Документи подані скаржником

20 жовтня 2020 19:16
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

22 жовтня 2020 17:26
Вимога гречка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 7 876 800,00
UAH з ПДВ
7 876 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" 7 920 000,00
UAH з ПДВ
7 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:25
цінова.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Марченко паспорт.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Згода з вимогами.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Тех вимоги.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Опис товару.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Повноваження, статут.pdf
08 жовтня 2020 14:25
повноваження особи.pdf
08 жовтня 2020 14:25
контактні дані.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Лист згода.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Згода з проектом.pdf
08 жовтня 2020 14:25
лист про санкції.pdf
08 жовтня 2020 14:25
КОПІЯ ВИПИСКИ ЗАВІР.pdf
08 жовтня 2020 14:25
декларація виробника.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:12
СертифікатГречка.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Гречка 1кг.jpg
08 жовтня 2020 16:12
ВідомПроУчасн.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Витяг з реєструПДВ.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Опис товару.pdf
08 жовтня 2020 16:12
ЛистЗгода2.pdf
08 жовтня 2020 16:12
ЛистЗгода1.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Віконт Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Відхилено 7 876 800,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 15:04
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
#20423276
Переможець 7 920 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
#20423276
7 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_ВІКОНТ_гречка.pdf укладений
11 листопада 2020 15:22