Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень центру дитячої та юнацької творчості на вул. Осмомисла, 7 в м. Галич
Очікувана вартість
1 432 943,50 UAH
UA-2020-09-24-005922-a 968126f15ae8468b8c584f9d6c921719
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тюшка Роман Ігорович

+380343122188 Galych-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька міська рада Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 04054263
Вебсайт: http://www.galych-rada.if.ua/
Місцезнаходження: 77101, Україна , Івано-Франківська обл., Галич, вул. Майдан Різдва, 16
Контактна особа: Тюшка Роман Ігорович
+380343122188
Galych-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 11:11
Очікувана вартість: 1 432 943,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 164,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 77100, Івано-Франківська область, м. Галич, майдан Різдва, 16. Категорія Замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини приміщень центру дитячої та юнацької творчості на вул. Осмомисла, 7 в м. Галич
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77100, Україна, Івано-Франківська область, м. Галич, вул. Осмомисла, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2020  —  21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:22
Технічна специфікація (Додаток 1).docx
24 вересня 2020 12:22
Проєкт Договору (Додаток 2).doc
24 вересня 2020 12:22
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-005922-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фермерське господарство "Хутро", Код ЄДРПОУ:19391345
Дата подання: 09 жовтня 2020 15:00
Надання завідомо неправдивої інформації, невідповідність вимогам Замовника
Відповідно до п.13 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Учасник, ФОП ТАЧИНСЬКИЙ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ зазначив у пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів спрощеної закупівлі.
Згідно Додатку №3 до Оголошення Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Довідка у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору.».
Учасник, ФОП ТАЧИНСЬКИЙ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ, надав таку довідку в якій зазначив про наявність 2 працівників. Проте згідно даних відкритих реєстрів та враховуючи надану контрагентами інформацію достовірним і незаперечним фактом є ВІДСУТНІСТЬ будь-яких осіб у трудових відносинах з ФОП ТАЧИНСЬКИЙ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ станом на момент подання пропозиції. Отже Учасник надав недостовірну інформацію та не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Просимо Замовника для визначення переможцем дійсно КВАЛІФІКОВАНОГО Учасника перевірити зазначену інформацію шляхом витребування у ФОП ТАЧИНСЬКИЙ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ інформації про наявність трудових відносин з вказаними ним працівниками, а саме накази про прийоми на роботу/договори ЦПХ, звітність по працівниках та повідомлення про прийняття на роботу.
У випадку підтвердження наданих нами відомостей вимагаємо відхилити пропозицію ФОП ТАЧИНСЬКИЙ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 13:53
Відповідальність за достовірність інформації поданої у складі пропозиції несе виключно учасник. До компетенції замовника не входять повноваження щодо перевірки тої чи іншої інформації. Учасником у складі пропозиції подані всі необхідні документи на підтвердження вимог встановлених замовником передбачених умовами Оголошення.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-005922-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ЕЛІТ-БУД", Код ЄДРПОУ:43148828
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:28
Не правомірне визначення переможця
Вимоги Замовника
3.1. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою.
Договір №28 від 11 березня 2016р на виконання робіт «Поточний ремонт приміщення адмінбудинку Галицької міської ради – не є аналогічним за своєю правовою природою , тому що за правовою природою , буде рахуватись договір – нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкція , окрім (поточного ремонту).
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий в друкованому та електронному виглядах (ІМД або ІБД) у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Учасник переможець не виконав умову та не надав розрахунок в електронному вигляді в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Висновок дискваліфікація – не виконання умов
Вважаємо , що у ході кваліфікації пропозицій Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, чим порушено наші майнові та не майнові права та інтереси, а також власне чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій тощо.
Виходячи з вище викладеного та керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. та Конституцією України,
Просимо прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі і відмінити рішення протоколу уповноваженою особою,
Переможця торгів керуючись у першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. редакція від 08.02. 2020р.

Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до положень якої за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію Протокол №74 від 07.10.2020р і визначення переможцем ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ЕЛІТ-БУД" і розглянути його як Учасника .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 14:39
Відповідно до п. 3.2. розділу 3 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, аналогічним договором є договір надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015. Учасником надано в складі пропозиції договір, який є аналогічним, оскільки згідно класифікатора ДК 021:2015 вони є однакові.
Що стосується пропозиції Розрахунку ціни тендерної пропозиції, то Учасник надав у складі пропозиції файл «КОШТОРИС.ZIP», в якому наявний файл «ibd5_1 21-2 капітальний ремонт частини приміщень.bsdu», який є інформаційною моделлю кошторису.
Оскільки, Учасник виконав всі вимоги Замовника, то у Замовника немає підстав для відхилення пропозиції даного Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-24-005922-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ЕЛІТ-БУД", Код ЄДРПОУ:43148828
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:31
Не правомірне визначення переможця
До Замовника в Учасника переможця , хто по Вашому має виконати дане завдання - шофер ?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 14:14
Відповідно до п. 2.1. розділу 2 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник не встановлював спеціальних вимог щодо необхідності вказувати у довідці про наявність у Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід про певну кількість працівників чи певних професій.
Виходячи з цього, у Замовника немає підстав для відхилення пропозиції Учасника.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-005922-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА ЕКО ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:39983274
Дата подання: 23 жовтня 2020 23:02
НЕ ПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
1. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовником за процедурою закупівлі встановлено серед інших кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
«3.1 Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою.»
Згідно з визначень, що наведені в ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", предмет закупівлі : «Капітальний ремонт частини приміщень центру дитячої та юнацької творчості на вул. Осмомисла, 7 в м. Галич», відноситься до робіт, а не надання послуг.
Проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт, визначаються за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", код класифікатора 021:2015.
Поточний ремонт відноситься до послуг. Предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, виходячи з вище наведеного Учасник переможець не виконав умови тендерної документації та не надав аналогічний договір згідно вимог Замовника, так як поточний ремонт не є аналогічним за предметом закупівлі.


2. Також замовник вимагає згідно п. 2.1. Довідка у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору.
Згідно з технічним завданням, для виконання даного виду робіт необхідні працівники відповідної кваліфікації, а саме: електрик, сантехнік, муляр, лицювальник, штукатур. Це мінімальний перелік працівник, який необхідний для виконання робіт.
Перелік працівників, який надав Учасник переможець складається з ГОЛОВИ, ВОДІЯ та ВИКОНРОБА і є НЕДОСТАТНІЙ для виконання умов даного договору.
Тому вважаємо визнання переможцем даного Учасника неправомірним !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 09:34
1. Відповідно до п. 3.2. розділу 3 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, аналогічним договором є договір надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015. Учасником надано в складі пропозиції договір, який є аналогічним, оскільки згідно класифікатора ДК 021:2015 вони є однакові.
2. Відповідно до п. 2.1. розділу 2 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник не встановлював спеціальних вимог щодо необхідності вказувати у довідці про наявність у Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід про певну кількість працівників чи певних професій.
Отже, Учасник виконав всі вимоги Замовника та надав усі документи згідно Оголошення, а тому у Замовника немає підстав для відхилення пропозиції даного Учасника.

Документи

15 жовтня 2020 13:52
Відповідь на оскарження

Документи

23 жовтня 2020 14:38
Відповідь на оскарження

Документи

23 жовтня 2020 14:13
Відповідь на оскарження

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-27-000001 • 66893dfc81654aebafbf3abc7c44b07a
Автор звернення: Коржак В. Б.
Дата створення звернення: 2020-10-27 09:38
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
1. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовником за процедурою закупівлі встановлено серед інших кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. «3.1 Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою.» Згідно з визначень, що наведені в ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", предмет закупівлі : «Капітальний ремонт частини приміщень центру дитячої та юнацької творчості на вул. Осмомисла, 7 в м. Галич», відноситься до робіт, а не надання послуг. Проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт, визначаються за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", код класифікатора 021:2015. Поточний ремонт відноситься до послуг. Предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Отже, виходячи з вище наведеного Учасник переможець не виконав умови тендерної документації та не надав аналогічний договір згідно вимог Замовника, так як поточний ремонт не є аналогічним за предметом закупівлі. 2. Також замовник вимагає згідно п. 2.1. Довідка у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. Згідно з технічним завданням, для виконання даного виду робіт необхідні працівники відповідної кваліфікації, а саме: електрик, сантехнік, муляр, лицювальник, штукатур. Це мінімальний перелік працівник, який необхідний для виконання робіт. Перелік працівників, який надав Учасник переможець складається з ГОЛОВИ, ВОДІЯ та ВИКОНРОБА і є НЕДОСТАТНІЙ для виконання умов даного договору. Тому вважаємо визнання переможцем даного Учасника неправомірним !
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2020-10-23-000006 • 3943a014ded343748431993cc0ff232b
Автор звернення: Турчин Василь Володимирович т 0685071126
Дата створення звернення: 2020-10-23 12:15
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Повний ігнор
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ЕЛІТ-БУД" 1 194 869,36
UAH з ПДВ
1 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТАЧИНСЬКИЙ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ 1 210 787,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фермерське господарство "Хутро" 1 227 024,00
UAH з ПДВ
1 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА ЕКО ЕНЕРДЖІ" 1 299 150,81
UAH з ПДВ
1 170 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:31
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:17
Лк _18-02-1-4.pdf
05 жовтня 2020 16:17
ВРП_18_UC0NR13X.xls
05 жовтня 2020 16:17
Лк _18-02-1-3 г.pdf
05 жовтня 2020 16:17
Дефектний акт ПЕБ Г.pdf
05 жовтня 2020 16:17
Лк _18-02-1-2 г.pdf
05 жовтня 2020 16:17
Лк _18-02-1-1.pdf
05 жовтня 2020 16:17
Зведений кошт ПЕБ Г.pdf
05 жовтня 2020 16:17
Договірна ціна ПЕБ Г.pdf
05 жовтня 2020 16:17
Т.Ч Обсяг робіт ПЕБ.pdf
05 жовтня 2020 16:17
Витяг з ЄДР ПЕБ.pdf
05 жовтня 2020 16:15
Захист довкілля ПЕБ.pdf
05 жовтня 2020 16:15
РЗВК_18 - 02_1_4_UC0NT8G2.xls
05 жовтня 2020 16:15
РЗВК_18 - 02_1_3_UC0NSU50.xls
05 жовтня 2020 16:15
РЗВК_18 - 02_1_2_UC0NSGL4.xls
05 жовтня 2020 16:15
Лист-згода ПЕБ.pdf
05 жовтня 2020 16:15
Довідки банк ПЕБ.pdf
05 жовтня 2020 16:15
РЗВК_18 - 02_1_1_UC0NS22P.xls
05 жовтня 2020 16:15
Договора ЦПД.pdf
05 жовтня 2020 16:15
ОК_18 - 02_1_UC0NRKS8.xls
05 жовтня 2020 16:15
Ліцензія ПЕБ.pdf
05 жовтня 2020 16:15
ДЦЛК 11_18 - 02_1_4_UC0NTD7L.xls
05 жовтня 2020 16:15
ДЦЛК 11_18 - 02_1_3_UC0NSZKW.xls
05 жовтня 2020 16:15
Оренда механізмів.pdf
05 жовтня 2020 16:15
ДЦЛК 11_18 - 02_1_2_UC0NSLN3.xls
05 жовтня 2020 16:15
ДЦЛК 11_18 - 02_1_1_UC0NS7FA.xls
05 жовтня 2020 16:15
Договір підряду ПЕБ Г.pdf
05 жовтня 2020 16:15
ДЦ_18_UC0NQQ1T.xls
05 жовтня 2020 16:15
Статут ПЕБ.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_Т3-10.xls
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
05 жовтня 2020 15:31
58.bdcu
05 жовтня 2020 15:31
договірна ціна.pdf
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.xls
05 жовтня 2020 15:31
розрахунок зарплати.xls
05 жовтня 2020 15:31
стаття 17.pdf
05 жовтня 2020 15:31
паспорт код.pdf
05 жовтня 2020 15:31
обєктний кошторис.xls
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.xls
05 жовтня 2020 15:31
розрахунок витрат.pdf
05 жовтня 2020 15:31
Відгуки.pdf
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
05 жовтня 2020 15:31
договірна ціна.xls
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
05 жовтня 2020 15:31
мат тех база.pdf
05 жовтня 2020 15:31
аналог договорів.pdf
05 жовтня 2020 15:31
про ліцензію.pdf
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.xls
05 жовтня 2020 15:31
цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
05 жовтня 2020 15:31
Договір підряду.pdf
05 жовтня 2020 15:31
Виписка.pdf
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.xls
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.xls
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_СВР.xls
05 жовтня 2020 15:31
тех вимоги.pdf
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.xls
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
05 жовтня 2020 15:31
58_ДЦ_Т2.xls

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:33
КОШТОРИС.zip
05 жовтня 2020 16:33
Статут.pdf
05 жовтня 2020 16:33
Статистика 2.PDF
05 жовтня 2020 16:33
Статистика 1.PDF
05 жовтня 2020 16:33
Свідоцтво.PDF
05 жовтня 2020 16:33
Ліцензія 2.PDF
05 жовтня 2020 16:33
Ліцензія 1.PDF
05 жовтня 2020 16:33
Комерційна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 16:33
Довідка працівники.pdf
05 жовтня 2020 16:33
Довідка МТБ.pdf
05 жовтня 2020 16:33
Витяг ЄП.PDF
05 жовтня 2020 16:33
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2020 20:13
Електронний підпис
04 жовтня 2020 20:12
Кошторис Галич..pdf
04 жовтня 2020 20:12
Наказ_на_директора.pdf
04 жовтня 2020 20:12
Рiшення_зборiв.pdf
04 жовтня 2020 20:12
Установчi.pdf
04 жовтня 2020 20:12
Паспорт_.pdf
04 жовтня 2020 20:12
Статут_нова_редакцiя.pdf
04 жовтня 2020 20:12
Микитинці договір.pdf
04 жовтня 2020 20:12
Акти_ДНЗ_28._pdf.pdf
04 жовтня 2020 20:12
Акти_Микитинцi.pdf
04 жовтня 2020 20:12
Кошторис_Микитинцi_.pdf
04 жовтня 2020 20:12
Лист-вiдгук_.pdf
04 жовтня 2020 20:12
Довідки Галич..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ЕЛІТ-БУД"

ФОП ТАЧИНСЬКИЙ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ

Фермерське господарство "Хутро"

ТОВ "АЛЬФА ЕКО ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ЕЛІТ-БУД"
#43148828
Відхилено 1 099 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 13:30
ФОП ТАЧИНСЬКИЙ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ
#2827109157
Рішення скасоване 1 100 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 14:43
ФОП ТАЧИНСЬКИЙ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ
#2827109157
Відхилено 1 100 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 15:31
Фермерське господарство "Хутро"
#19391345
Переможець 1 170 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 16:20

Документи

07 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:25
Протокол №74 від 07.10.2020

Документи

07 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:51
Протокол №75 від 07.10.2020

Документи

20 жовтня 2020 15:12
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:50
Протокол №77 від 20.10.2020

Документи

21 жовтня 2020 16:04
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:43
Протокол №78 від 21.10.2020

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фермерське господарство "Хутро"
#19391345
1 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2020 16:04
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:43
Протокол №78 від 21.10.2020

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:54
Платіжне доручення №1142 укладений
31 грудня 2020 14:50
Платіжне доручення №1125 укладений
31 грудня 2020 14:50
Платіжне доручення №1124 укладений
31 грудня 2020 14:50
Платіжне доручення №1062 укладений
31 грудня 2020 14:50
Платіжне доручення №1026 укладений
31 грудня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 14:53
Договір №241 від 23.10.2020 укладений
23 жовтня 2020 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 606 638,28
UAH