Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інверторні кондиціонери (Інверторний кондиціонер, призначений для приміщень площею до 75 м.кв. - 39717200-3, Інверторний кондиціонер, призначений для приміщень площею до 50 м.кв. - 39717200-3, Інверторний кондиціонер, призначений для приміщень площею до 35 м.кв. - 39717200-3, Інверторний кондиціонер, призначений для приміщень площею до 25 м.кв. - 39717200-3, Інверторний кондиціонер, призначений для приміщень площею до 20 м.кв. - 39717200-3)
Очікувана вартість
265 000,00 UAH
UA-2020-09-24-005800-a a8161c07a9d7447089fccbc4b0052e48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колодяжна

+380645361358 rub_miskuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Наталія Колодяжна
+380645361358
rub_miskuo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:26
Очікувана вартість: 265 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


2020 р; з доставкою та наданням послуг з професійного монтажу кондиціонерів. 2020 рік, Додатково виділені кошти; закупівлю проводить тендерний комітет; для КПР; повторно у зв'язку із відхиленням всіх пропозицій закупівлі UA-2020-08-31-004380-b від 23.09.2020 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інверторні кондиціонери (Інверторний кондиціонер, призначений для приміщень площею до 75 м.кв.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Менделєєва,45 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 штуки
Інверторні кондиціонери (Інверторний кондиціонер, призначений для приміщень площею до 50 м.кв.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. 30 Років Перемоги, 14Б, пр. Московський, 5/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Інверторні кондиціонери (Інверторний кондиціонер, призначений для приміщень площею до 35 м.кв.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельників, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
5 штуки
Інверторні кондиціонери (Інверторний кондиціонер, призначений для приміщень площею до 25 м.кв.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Менделєєва, 45 А, вул. 30 Років Перемоги, 14Б, вул. Будівельників, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 штуки
Інверторні кондиціонери (Інверторний кондиціонер, призначений для приміщень площею до 20 м.кв.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, пр. Московський, 5/53, вул. Будівельників, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:16
ТД Кондіціонери 2020.docx
24 вересня 2020 12:16
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПЛЕСКАНЬОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА 234 368,00
UAH з ПДВ
230 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КЛІМАТ СЕРВІС ПЛЮС" 238 986,00
UAH з ПДВ
231 434,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАНД КЛІМАТ" 264 996,00
UAH з ПДВ
231 434,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО 255 858,00
UAH з ПДВ
255 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 16:05
Гарантійний лист2.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Сертификат.rar
10 жовтня 2020 16:05
Гарантійний лист3.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Довідка 1.jpg
10 жовтня 2020 16:05
накладная.pdf
10 жовтня 2020 16:05
відгук.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Сан-епід. висновок.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Выписка стр.2.jpg
10 жовтня 2020 16:05
Лист-Згода.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Карта платник податку.jpg
10 жовтня 2020 16:05
Перелік працівників.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Досвід.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Паспорт Страница 1-2.jpg
10 жовтня 2020 16:05
Довідка 2.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Порівняльна таблиця.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Гарантійний лист1.pdf
10 жовтня 2020 16:05
МТБ.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Відповідність вимогам.pdf
10 жовтня 2020 16:05
Виписка.jpg
10 жовтня 2020 16:05
Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:31
14 Лист-згода Договір.pdf
09 жовтня 2020 16:31
13 Дозвіл.pdf
09 жовтня 2020 16:31
12 Витяг.pdf
09 жовтня 2020 16:31
11 Статут.pdf
09 жовтня 2020 16:31
10 Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 16:31
9 Ліцензія.pdf
09 жовтня 2020 16:31
8 Протокол№1.pdf
09 жовтня 2020 16:31
7 Наказ директор.pdf
09 жовтня 2020 16:31
6. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 12:09
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:06
Dovidka_20293418800950371511.pdf
26 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:24
Довідка абзац 1 ч.2.pdf
26 жовтня 2020 15:24
Довідка ч.1 п.12.pdf
26 жовтня 2020 15:24
Довідка ч.1 п.8.pdf
26 жовтня 2020 15:24
Довідка ч.1 п.3.rar
26 жовтня 2020 15:24
Довідка ч.1 п.2.rar
21 жовтня 2020 00:03
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:14
3.1 Наказ Гранд Климат.pdf
10 жовтня 2020 23:10
Електронний підпис
10 жовтня 2020 23:06
5. Порівняльна таблиця.pdf
10 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:37
Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис
10 жовтня 2020 10:23
16. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 жовтня 2020 10:23
15.захист довкілля.pdf
10 жовтня 2020 10:23
13. лист дозвіл.pdf
10 жовтня 2020 10:23
12.Копія статуту.pdf
10 жовтня 2020 10:23
12.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 жовтня 2020 10:23
12.Витяг з ЄДР.pdf
10 жовтня 2020 10:23
12.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 жовтня 2020 10:23
12. Витяг ПДВ.pdf
10 жовтня 2020 10:23
5. Порівняльна таблиця.pdf
10 жовтня 2020 10:23
4. довідка ст.17.pdf
10 жовтня 2020 10:23
3.3 видатков ощадбанк.PDF
10 жовтня 2020 10:23
2.2 Копія диплому.pdf
10 жовтня 2020 10:23
2.1 довідка-інформація.pdf
10 жовтня 2020 10:23
2. довідка працівники.pdf
10 жовтня 2020 10:23
1.3 Копія договору авто.pdf
10 жовтня 2020 10:23
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:57
Пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 15:57
Лист-пояснення.pdf
08 жовтня 2020 15:57
Лист-згода.pdf
08 жовтня 2020 15:57
Каталожна сторінка FTXW.pdf
08 жовтня 2020 15:57
Каталожна сторінка FTXN-.pdf
08 жовтня 2020 15:57
Довідка про досвід.pdf
08 жовтня 2020 15:56
Витяг ПДВ.PDF
08 жовтня 2020 15:56
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПЛЕСКАНЬОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА

ПП "КЛІМАТ СЕРВІС ПЛЮС"

ТОВ "ГРАНД КЛІМАТ"

ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ПЛЕСКАНЬОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА
#3237400301
Відхилено 230 580,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:01
ПП "КЛІМАТ СЕРВІС ПЛЮС"
#35061769
Відхилено 231 434,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:05
ТОВ "ГРАНД КЛІМАТ"
#42425475
Переможець 231 434,80
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 14:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 14:53

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з вимогами тендерної документації, а саме - Пунктом 5.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» Пунктом 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Довідку про наявність достатньої кількості обладнання, матеріально-технічної бази (власного або орендованого, в разі оренди надати завірені копії договорів оренди) для виконання договору (надати перелік). - Довідку про кількість працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання цієї закупівлі (знеособлений перелік із зазначенням кваліфікації та надати завірені копії документів, що підтверджують кваліфікацію ). - Довідку про досвід виконання аналогічних договорів (договору), складену у довільній формі, яка повинна містити: o перелік виконаних аналогічних закупівель із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель; o обсяг або вартість цих закупівель; o найменування підприємств (організацій, установ), для яких ці закупівлі виконувались, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів; - Копії виконаних аналогічних договорів, що включають предмет закупівлі наприклад: Інверторні кондиціонери або Кондиціонери. Підтвердженням виконання договору має бути надання підписаних видаткових накладних. - Оригінали відгуків, від Замовників (Замовника) з якими було укладено договори (договір), що наведені у довідці. 1. Учасник ТОВ "ГРАНД КЛІМАТ" у складі своєї пропозиції файлом «1. довідка про наявність обладнання.pdf» надав ДОВІДКУ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару Вих.№1від 07.10.2020 у якій вказав, що ТОВ "ГРАНД КЛІМАТ" орендує : - Приміщення в якому розташований офіс та сервісний центр для виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування) обладнання. за адресою: 84307 м.Краматорськ, Донецької обл. вул. Конрада Гампера 18. згідно Договору оренди № 01/02-19 від 01.02.2019 року. Підтвердженням цієї інформації у файлі «1.2 Копія договору складське приміщення.pdf» міститься Договір оренди № 01/02-19 від 01.02.2019 року але без додатку № 1, який передбачено пунктом 1.3. цього договору та без акту приймання-передачі Майна, який передбачено пунктом 2.1. цього договору. Вимагаємо виправити вказані невідповідності та надати оновлений файл «1.2 Копія договору складське приміщення.pdf» якій буде містити повний Договір оренди № 01/02-19 від 01.02.2019 року. 2. Також Учасник ТОВ "ГРАНД КЛІМАТ" у складі своєї пропозиції файлом «2. довідка працівники.pdf» надав ДОВІДКУ про кількість працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання закупівлі Вих. №2 від 07.10.2020 у якій вказав, що має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади Інверторні кондиціонери з монтажем. Але предмет закупівлі вказаний не вірно. Разом з тим файлом «2.4 Документи, що підтвержують знання монтажників.pdf» надані протоколи ТОВ "ГРАНД КЛІМАТ" засідання комісії з перевірки знань працівників з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, але відсутній первинний документ, що надає право ТОВ "ГРАНД КЛІМАТ" проводити перевірку знань працівників. Вимагаємо виправити вказані невідповідності та надати оновлений файл «2. довідка працівники.pdf» та надати оновлений файл «2.4 Документи, що підтвержують знання монтажників.pdf».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНД КЛІМАТ"
#42425475
231 434,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:20
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:02
Договір № 350.pdf укладений
06 листопада 2020 15:01
Договір № 350.pdf укладений
06 листопада 2020 12:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 231 434,80
UAH (в тому числі ПДВ 38 572,47 UAH)