Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (Стіл учнівський 1-містний з регулюванням кута нахилу стільниці ростова група № 3-5 та Стілець Т-подібний на ростові групи № 2-5).
Очікувана вартість
55 800,00 UAH
UA-2020-09-24-004922-a ● 58dd99d485d64a889a0706a6aa5da6e7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Нижньодуванська селищна рада Сватівського району Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 04335683 |
Місцезнаходження: | 92612, Україна , Луганська обл., смт. Нижня Дуванка, вул. Каштанова, б. 79 |
Контактна особа: |
Надія Захарова +380509375520 snv_nadiia@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2020 11:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 11:25 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 12:48 |
Очікувана вартість: | 55 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 279,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Стіл учнівський 1-містний з регулюванням кута нахилу стільниці ростова група № 3-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92612, Україна, Луганська область, смт. Нижня Дуванка, вул. Каштанова, 79,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
30 штуки
Стілець Т-подібний на ростові групи № 2-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92612, Україна, Луганська область, смт Нижня Дуванка, вул. Каштанова,79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2020 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 11:42 |
Оголошення меблі.doc | |
24 вересня 2020 11:42 |
Додаток 4 лист згода .docx | |
24 вересня 2020 11:42 |
Додаток 3 вимоги до предмета закупівлі.docx | |
24 вересня 2020 11:41 |
Додаток 2 Форма пропозиції.docx | |
24 вересня 2020 11:41 |
Додаток 1 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 25 вересня 2020 10:00
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:08
Добрый день.Может быть изготовлен каркас из трубы 20*20 и 25*25?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Каркас меблів може бути виготовлений із труби 20*20 і 25*25, проте товщина стінки труби повинна бути не меншою за 2мм.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-24-004922-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2936022176
Дата подання: 18 жовтня 2020 00:50
Дотримання кваліфікаційним вимогам
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником надано копії аналогічних виконаних і тих, які знаходяться на стадії виконання договорів.
Серед копій договорів, надано також скан копії оригіналів документів – договору №7 від 21.02.2019 р. на закупівлю 39160000-1 Шкільні меблі на суму 680000,00 грн., договору №14 від 13.08.2019 р. на закупівлю 39160000-1 Шкільні меблі на суму 141000,00 грн. , які укладені з Фізичною особою – підприємцем Жиліним Юрієм Михайловичем. Оригінал документу при цьому є первинним і має юридичну силу в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, які встановлені Замовником відповідно до вимог ст..16 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель.
Відповідно до ст..18 З-ну України "Про електронні довірчі послуги"
П.2. Кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо:
перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки проведено засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки;
за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки;
під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка.
П.3. Електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
П.4. Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
П.5. Кваліфікована електронна печатка має презумпцію цілісності електронних даних і достовірності походження електронних даних, з якими вона пов’язана.
Пропозиція, яка подана мною, фізичною особою – підприємцем Коваленко А.П. підписана електронним цифровим підписом.
Пропозиція містить скановані документи в електронній формі, накладений ЕЦП на пропозицію, що тим самим підтверджує підпис і завірення документів. На день подання документів строк дії сертифіката відкритого ключа не закінчено, електронна підпис правомірна.
Прошу прийняти до уваги вищезазначене і внести відповідні зміни щодо перегляду прийнятого рішення.
Розгорнути
Згорнути
Серед копій договорів, надано також скан копії оригіналів документів – договору №7 від 21.02.2019 р. на закупівлю 39160000-1 Шкільні меблі на суму 680000,00 грн., договору №14 від 13.08.2019 р. на закупівлю 39160000-1 Шкільні меблі на суму 141000,00 грн. , які укладені з Фізичною особою – підприємцем Жиліним Юрієм Михайловичем. Оригінал документу при цьому є первинним і має юридичну силу в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, які встановлені Замовником відповідно до вимог ст..16 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель.
Відповідно до ст..18 З-ну України "Про електронні довірчі послуги"
П.2. Кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо:
перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки проведено засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки;
за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки;
під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка.
П.3. Електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
П.4. Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
П.5. Кваліфікована електронна печатка має презумпцію цілісності електронних даних і достовірності походження електронних даних, з якими вона пов’язана.
Пропозиція, яка подана мною, фізичною особою – підприємцем Коваленко А.П. підписана електронним цифровим підписом.
Пропозиція містить скановані документи в електронній формі, накладений ЕЦП на пропозицію, що тим самим підтверджує підпис і завірення документів. На день подання документів строк дії сертифіката відкритого ключа не закінчено, електронна підпис правомірна.
Прошу прийняти до уваги вищезазначене і внести відповідні зміни щодо перегляду прийнятого рішення.
Скасована
Дата: 19 жовтня 2020 10:25
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 жовтня 2020 10:25
Шановний Учаснику Вашу вимогу розглянуто та вирішено повернути на кваліфікацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВУС ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА |
52 800,00
UAH з ПДВ
|
40 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" |
48 000,00
UAH з ПДВ
|
46 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВУС ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА #2747800762 |
Відхилено |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 15:03
|
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" #2936022176 |
Рішення скасоване |
46 900,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 10:25
|
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" #2936022176 |
Переможець |
46 900,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:10
|
Додугода1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 15:16
|
Договір 59.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |