Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (Стіл учнівський 1-містний з регулюванням кута нахилу стільниці ростова група № 3-5 та Стілець Т-подібний на ростові групи № 2-5).
Очікувана вартість
55 800,00 UAH
UA-2020-09-24-004922-a 58dd99d485d64a889a0706a6aa5da6e7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Захарова

+380509375520 snv_nadiia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижньодуванська селищна рада Сватівського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04335683
Місцезнаходження: 92612, Україна , Луганська обл., смт. Нижня Дуванка, вул. Каштанова, б. 79
Контактна особа: Надія Захарова
+380509375520
snv_nadiia@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 11:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 11:25
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:48
Очікувана вартість: 55 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 279,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Стіл учнівський 1-містний з регулюванням кута нахилу стільниці ростова група № 3-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92612, Україна, Луганська область, смт. Нижня Дуванка, вул. Каштанова, 79,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
30 штуки
Стілець Т-подібний на ростові групи № 2-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92612, Україна, Луганська область, смт Нижня Дуванка, вул. Каштанова,79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 11:42
Оголошення меблі.doc
24 вересня 2020 11:42
Додаток 4 лист згода .docx
24 вересня 2020 11:42
Додаток 3 вимоги до предмета закупівлі.docx
24 вересня 2020 11:41
Додаток 2 Форма пропозиції.docx
24 вересня 2020 11:41
Додаток 1 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 25 вересня 2020 10:00
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:08
Добрый день.Может быть изготовлен каркас из трубы 20*20 и 25*25?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Каркас меблів може бути виготовлений із труби 20*20 і 25*25, проте товщина стінки труби повинна бути не меншою за 2мм.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-004922-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2936022176
Дата подання: 18 жовтня 2020 00:50
Дотримання кваліфікаційним вимогам
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником надано копії аналогічних виконаних і тих, які знаходяться на стадії виконання договорів.
Серед копій договорів, надано також скан копії оригіналів документів – договору №7 від 21.02.2019 р. на закупівлю 39160000-1 Шкільні меблі на суму 680000,00 грн., договору №14 від 13.08.2019 р. на закупівлю 39160000-1 Шкільні меблі на суму 141000,00 грн. , які укладені з Фізичною особою – підприємцем Жиліним Юрієм Михайловичем. Оригінал документу при цьому є первинним і має юридичну силу в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, які встановлені Замовником відповідно до вимог ст..16 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель.
Відповідно до ст..18 З-ну України "Про електронні довірчі послуги"
П.2. Кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо:
перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки проведено засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки;
за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки;
під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка.
П.3. Електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
П.4. Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
П.5. Кваліфікована електронна печатка має презумпцію цілісності електронних даних і достовірності походження електронних даних, з якими вона пов’язана.
Пропозиція, яка подана мною, фізичною особою – підприємцем Коваленко А.П. підписана електронним цифровим підписом.
Пропозиція містить скановані документи в електронній формі, накладений ЕЦП на пропозицію, що тим самим підтверджує підпис і завірення документів. На день подання документів строк дії сертифіката відкритого ключа не закінчено, електронна підпис правомірна.
Прошу прийняти до уваги вищезазначене і внести відповідні зміни щодо перегляду прийнятого рішення.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 жовтня 2020 10:25
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 жовтня 2020 10:25
Шановний Учаснику Вашу вимогу розглянуто та вирішено повернути на кваліфікацію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВУС ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА 52 800,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" 48 000,00
UAH з ПДВ
46 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:26
Копія паспорту.pdf
02 жовтня 2020 16:26
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 16:26
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВУС ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВУС ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2747800762
Відхилено 40 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:03
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2936022176
Рішення скасоване 46 900,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 10:25
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2936022176
Переможець 46 900,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 11:29

Документи

13 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис

Документи

16 жовтня 2020 08:58
Електронний підпис

Документи

19 жовтня 2020 11:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2936022176
46 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2020 11:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:10
Додугода1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 15:16
Договір 59.pdf укладений
28 жовтня 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 46 900,00
UAH