Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні (Крісло офісне BOSS KD TILT PL64 (CH) ЕСО-30 чорний Стілець VISITOR BLACK (CH) С-11-чорний Ліжко розкладне КЛАСИК, 800*1900 мм, ролики, матрац ППУ 70 мм, тк-на Кілт-4 (коричневий) Етажерка пристінна, 5-тирівнева б/ц (1810*220*630мм), біла текстурна Етажерка пристінна, 5-тирівнева б/ц (1810*220*620мм), дуб сонома Стіл комп’ютерний СУ-1 кутовий/1200*900*749/ДСП вільха)
Очікувана вартість
17 897,64 UAH
UA-2020-09-24-004856-a 5b934e49c6534f25850f9ef045b4a327
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сінічева О. М.

+380612396300 GRD4.EK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 4" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05395687
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ДУДИКІНА, будинок 9
Контактна особа: Сінічева О. М.
+380612396300
GRD4.EK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Технічно- якіні хараетеристики предмета закупівлі - додаються окремим файлом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 пункт
Меблі та приспособи різні (Крісло офісне BOSS KD TILT PL64 (CH)
ЕСО-30 чорний
Стілець VISITOR BLACK (CH) С-11-чорний
Ліжко розкладне КЛАСИК, 800*1900 мм, ролики, матрац ППУ 70 мм, тк-на Кілт-4 (коричневий)
Етажерка пристінна, 5-тирівнева б/ц (1810*220*630мм), біла текстурна
Етажерка пристінна, 5-тирівнева б/ц (1810*220*620мм), дуб сонома
Стіл комп’ютерний СУ-1 кутовий/1200*900*749/ДСП вільха)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за рахунком Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 вересня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 11:39
Техн-як характ (меблі).doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Переможець 17 897,64
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 13:36

Документи

24 вересня 2020 13:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 20:04
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 13:37
Дог (меблі) вересень2020.pdf укладений
24 вересня 2020 13:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 897,64
UAH (в тому числі ПДВ 2 982,94 UAH)