Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-09-24-004688-a 94a11be0ec034a17a8e8d10c89d80ed5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жилінська Катерина Олександрівна

+380432658800 vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40310643
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Максимовича, 19
Контактна особа: Жилінська Катерина Олександрівна
+380432658800
vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 12:59
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151 послуга
Послуги по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у даному Договорі, протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПАЛАМАРЧУК ГЕННАДІЙ СТЕПАНОВИЧ 180 551,00
UAH з ПДВ
180 551,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕДО АВТО" 220 660,00
UAH з ПДВ
220 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТО АВТО-ЕНЕРДЖІ" 224 648,60
UAH з ПДВ
224 648,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 12:11
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:08
3 частина.rar
17 жовтня 2020 12:50
2 частина.rar
17 жовтня 2020 12:50
1 частина.rar

Публічні документи

03 листопада 2020 17:30
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:29
довідка про несудимість.PDF
26 жовтня 2020 19:22
Електронний підпис
26 жовтня 2020 19:21
лист обладнання.PDF
20 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:51
Додаток3.PDF
20 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:27
тендерна пропозиція.PDF
20 жовтня 2020 15:27
проэкт договора подп.PDF
20 жовтня 2020 15:27
Протокол.pdf
20 жовтня 2020 15:27
працівники.PDF
20 жовтня 2020 15:27
паспорт собченко.PDF
20 жовтня 2020 15:27
матер база.PDF
20 жовтня 2020 15:27
лист-відгук.PDF
20 жовтня 2020 15:27
лист достовірність.PDF
20 жовтня 2020 15:27
лист гарантія.PDF
20 жовтня 2020 15:27
захист довкілля.PDF
20 жовтня 2020 15:27
запчастини.PDF
20 жовтня 2020 15:27
договір постачання2.PDF
20 жовтня 2020 15:27
договір постачання1.PDF
20 жовтня 2020 15:27
договір постачання.PDF
20 жовтня 2020 15:27
Договір оренди (1).pdf
20 жовтня 2020 15:27
договір виконання3.PDF
20 жовтня 2020 15:27
договір виконання2.PDF
20 жовтня 2020 15:27
договір виконання1.PDF
20 жовтня 2020 15:27
договір виконання.PDF
20 жовтня 2020 15:27
довідка техн вимоги.PDF
20 жовтня 2020 15:27
довідка підписант.PDF
20 жовтня 2020 15:27
довідка підйомники.PDF
20 жовтня 2020 15:27
відсутність відмови.PDF
20 жовтня 2020 15:27
відповідність вимогам.PDF
20 жовтня 2020 15:27
Витяг.rtf
20 жовтня 2020 15:27
PDF Статут КА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПАЛАМАРЧУК ГЕННАДІЙ СТЕПАНОВИЧ

ТОВ "КРЕДО АВТО"

ТОВ "СТО АВТО-ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ПАЛАМАРЧУК ГЕННАДІЙ СТЕПАНОВИЧ
#2766800199
Відхилено 180 551,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 10:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 10:00
ТОВ "КРЕДО АВТО"
#35373717
Переможець 220 660,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 12:21

Вимога про усунення невідповідностей

Секретаря тендерного комітету Жилінську К. О., яка повідомила, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю Послуг по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів «код за ДК 021:2015 – 50110000-9 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» було подано 3 (три) тендерні пропозиції: 1. ФОП Паламарчук Геннадій Степанович; 2. ТОВ «СТО АВТО-ЕНЕРДЖІ»; 3. ТОВ «КРЕДО-АВТО». Член тендерного комітету Юзепольський Є.О. повідомив, що відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошення, шляхом застосування електронного аукціону. Заступник голови тендерного комітету Хитрук В.О. зауважив, що після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію за результатами проведеного електронного аукціону являється пропозиція – учасника ФОП Паламарчук Г.С. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Паламарчук Г.С. виявлено окремі невідповідності в документах поданих Учасником. Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (далі – «Перелік документів») передбачено надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які забезпечать надання послуг передбачених у тендерній документації. Довідка повинна включати відомості про місцезнаходження СТО перелік обладнання – стендів, підйомник, діагностичних приладів та інформацію про наявність складу для запасних частин (власного чи орендованого). В наданій ФОП Паламарчук Г.С. довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не знайдено інформації про наявність в учасника стендів. Відповідно до п.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛИ: Розмістити повідомлення з вимогою до ФОП Паламарчук Г.С. щодо усунення невідповідностей, виявлених після розкриття тендерної пропозиції на закупівлю Послуг по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів «код за ДК 021:2015 – 50110000-9 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», а саме: - у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначити інформацію про наявність або відсутність стендів;

Документи

26 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:27
Звіт з ЄДР (припинено)
21 жовтня 2020 13:27
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Секретаря тендерного комітету Жилінську К.О., яка повідомила, що за результатами розгляду 26.10.2020 року (що затверджено Протоколом № 126 від 26.10.2020 року) тендерна пропозиція ФОП Паламарчук Г.С. відхилена відповідно до абзацу 6 підпункту 1 статті 31 та абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Член тендерного комітету Подобій О.В. повідомив, що відповідно до п.11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Кредо Авто» виявлено окремі невідповідності в документах поданих Учасником. Пунктом 10 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (далі – «Перелік документів») передбачено надання листа у довільній формі про те, що СТО Учасника відповідає вимогам Замовника та має обладнання для ремонту та обслуговування, а саме: - не менше 5 підйомників; - спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування електронних систем ABS, ESP, ASR; та програмування блоків керування автомобілів Замовника); - обладнання для ремонту та діагностики автоматичних та механічних коробок передач; - професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника; - пост мийки автомобілів; - пристрій для зливу та заміни мастил вакуумний; - ключ моментний дінамометричний. Відповідно до п.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛИ: Розмістити повідомлення з вимогою до ТОВ «Кредо Авто» щодо усунення невідповідностей, виявлених після розкриття тендерної пропозиції на закупівлю Послуг по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів «код за ДК 021:2015 – 50110000-9 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього, а саме: надати лист у довільній формі, про те, що СТО Учасника відповідає вимогам Замовника та має обладнання для ремонту та обслуговування, а саме: - не менше 5 підйомників; - спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування електронних систем ABS, ESP, ASR; та програмування блоків керування автомобілів Замовника); - обладнання для ремонту та діагностики автоматичних та механічних коробок передач; - професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника; - пост мийки автомобілів; - пристрій для зливу та заміни мастил вакуумний; - ключ моментний дінамометричний.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕДО АВТО"
#35373717
220 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 08:21
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:44
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 12:01
Підписаний договір.pdf укладений
11 листопада 2020 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 100418,39гривень.
Номер договору про закупівлю: 15-256/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 241,61
UAH (в тому числі ПДВ 20 040,27 UAH)