Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, конверти)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-09-24-004538-a 761c6f4817f54880b3c62ccc93534edf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаненко Людмила

380462941042 logistika@chn.hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Чернігівській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611954
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вулиця Шевченка, будинок 26
Контактна особа: Степаненко Людмила
380462941042
logistika@chn.hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 12:27
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія Замовника: Орган державної влади (пункт перший частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою.Джерело фінансування-кошти державного бюджету. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 пачок
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14013, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Шевченка, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
3000 штуки
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14013, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Шевченка, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної та надання Продавцем Покупцеві рахунку-фактури на оплату Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 09:38
Тендерна документація (Нова редакція) .docx
12 жовтня 2020 09:38
Додаток 7 Перелік документів (Нова редакція).doc
12 жовтня 2020 09:37
Зміни до тендерної документації .docx
24 вересня 2020 11:32
Тендерна документація .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-004538-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 вересня 2020 08:42
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-09-24-004538-a на закупівлю ДК 021:2015- 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір друку,конверти), де Замовником виступає Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Чернігівській області (філія ГСЦ МВС), нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу для друку А4, білий були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до Паперу для друку А4, білий: білизна по СІЕ, згідно з ISO11475, % :146+/-3. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного для друку А4, білий: білизна по СІЕ, згідно з ISO11475, % : не менше 146+/-3 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Просимо Вас також внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів на папір ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 13:36
На Вашу вимогу від 29.09.2020 до закупівлі №UA-2020-09-24-004538-a ДК 021:2015- 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір для друку, конверти) Замовник повідомляє, що у технічних вимогах до паперу А4, які заявлені в тендерній документації, відсутні дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників та порушують ст.3 та ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Усі технічні та якісні характеристики які заявлені у тендерній документації є майже найнижчими показниками для паперу формату А4 класу С. Вказаним характеристикам (в тому числі білизна по СІЕ, згідно з ISO11475, % :146+/-3) відповідає папір багатьох виробників, продукція яких розповсюджена на українському ринку, зокрема, «Canon Yellow Label», Star Office Alfa, Maestro Standard та інші. У зв’язку з вищезазначеним та відсутністю дискримінаційних вимог, Замовник вважає за доцільне залишити тендерну документацію без змін.
Вимога щодо обов’язкового надання у складі тендерної документації копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 не є такою інформацією, вимоги щодо наявності якої, передбачені законодавством. Крім того, у подальшому може бути визнана такою, що обмежує конкуренцію, та є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які не мають зазначених сертифікатів, зокрема і тих, які не є виробниками товару. Таким чином, вимога щодо внесення змін до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю паперу для друку, конвертів (код ДК 021:2015- 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 UA-2020-09-24-004538-a не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-004538-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 28 жовтня 2020 16:30
Щодо переможця
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-09-24-004538-a (папір для друку, конверти), який проходив 26.10.2020р.
Проаналізувавши пропозицію ТОВ "ВКФ "ВВ" встановлено, що учасник надає сертифікат копію ISO 9001 виданих виробнику ТОВ «Куверт-Україна» стосовно виробництва конвертів поштових немаркованих, який дійсний до 23.05.2020р.
Зазначаємо, що згідно вимог Додатку 7 до тендерної документації для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним та якісним вимогам, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії сертифікату(ів) якості (відповідності), який повинен бути дійсним на дату завершення прийому пропозицій, визначену в електронній системі для даної закупівлі, та на момент поставки Товару Замовнику.
Отже, пропозиція ТОВ "ВКФ "ВВ" не відповідає встановленим вимогам Замовника, та має бути відхилена, згідно п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.7 Розділу III тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2020 09:22
Відповідь на подану вимогу

На Вашу вимогу від 29.10.2020 до закупівлі №UA-2020-09-24-004538-a ДК 021:2015- 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір для друку, конверти) Замовник повідомляє, що згідно вимог пункту 5 Додатку 7 до тендерної документації:
Інформація про відповідність предмета закупівлі технічним та якісним вимогам повинна бути підтверджена відсканованим оригіналом або належним чином завіреною копією:
- сертифікату(ів) якості (відповідності), який повинен бути дійсним на дату завершення прийому пропозицій, визначену в електронній системі для даної закупівлі, та на момент поставки Товару Замовнику.
Якщо Товар не підлягає сертифікації, Учасниками у складі своєї пропозиції надається довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою про те,що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації.
Учасник ТОВ "ВКФ "ВВ" в складі своєї пропозиції надає «Довідку Про несертифікацію» в якій надає інформацію, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Довідка підписана уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою. Виходячи з вищезазначеного, надання вказаного сертифіката не є обов’язковим і Замовником не вважається порушенням вимог.
Таким чином, вимога до закупівлі №UA-2020-09-24-004538-a за кодом ДК 021:2015- 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір для друку, конверти) щодо невідповідності пропозиції ТОВ "ВКФ "ВВ" встановленим вимогам Замовника та її відхилення не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 77 922,00
UAH з ПДВ
77 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 88 992,00
UAH з ПДВ
88 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис
28 жовтня 2020 15:49
Довідка ДПС.zip
22 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:14
Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 16:14
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 16:14
Довідка ст.17.pdf
22 жовтня 2020 16:14
Довідка ДПС до 28.10.zip
22 жовтня 2020 16:14
Гарантійтий лист.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:25
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:24
Документи частина 2.rar
22 жовтня 2020 15:24
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 77 922,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
77 922,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 14:20
Договір 11.pdf укладений
16 листопада 2020 14:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 77 922,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 987,00 UAH)