Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мобільна рентген система (Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37646 - Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова) - відповідний код 33111000-1 "Рентгенологічне обладнання". Класифікація за ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.
Очікувана вартість
3 260 000,00 UAH
UA-2020-09-24-004159-a 379b567adea24cf08634df802f5e2896
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: https://smkl1.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 15:14
Очікувана вартість: 3 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мобільна рентген система (Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37646 - Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова) - відповідний код 33111000-1 "Рентгенологічне обладнання". Класифікація за ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" 3 259 220,00
UAH з ПДВ
3 259 220,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 3 259 969,00
UAH з ПДВ
3 259 969,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 11:24
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:23
МВС
20 жовтня 2020 11:23
МВС
20 жовтня 2020 11:23
ДПІ
20 жовтня 2020 11:23
Документи переможця
12 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:20
6 Відповідність МТВ .pdf
12 жовтня 2020 16:20
5 Інші документи.pdf
12 жовтня 2020 16:20
2 Цінова пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 16:20
1 Реєстр .pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:28
27. Ліцензія.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:28
27. Ліцензія.pdf
12 жовтня 2020 17:28
25. Інструкції.pdf
12 жовтня 2020 17:28
14. МТВ.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:28
2.7. Статут.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:28
06.1.3. Накладна.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:28
2.7. Статут.pdf
12 жовтня 2020 17:28
2.5. Паспорт директора.pdf
12 жовтня 2020 17:28
01. Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 17:28
25. Інструкції.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:28
17. Лист щодо ціни.pdf
12 жовтня 2020 17:28
17. Лист щодо ціни.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:28
14. МТВ.pdf
12 жовтня 2020 17:28
13. Проект договору.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:28
13. Проект договору.pdf
12 жовтня 2020 17:28
06.1.2. Накладная 292 Львов.pdf
12 жовтня 2020 17:28
06.1.3. Накладна.pdf
12 жовтня 2020 17:28
06.1.4. Відгук_Рентген_2019.pdf
12 жовтня 2020 17:28
2.10 Витяг з ЄДР.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:28
2.9. Витяг з ПДВ.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:28
2.8. Код доступу Статут.pdf
12 жовтня 2020 17:28
2.9. Витяг з ПДВ.pdf
12 жовтня 2020 17:28
2.10 Витяг з ЄДР.pdf
12 жовтня 2020 17:28
2.6. ІПН директора.pdf.p7s
12 жовтня 2020 17:28
2.6. ІПН директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
Переможець 3 259 220,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 10:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
3 259 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 08:42
Медхолдінг.pdf зміни до договору
15 січня 2021 08:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:29
Дод уг 1 3310-17.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 09:58
рентген система.pdf укладений
03 листопада 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пунктом 11.8 Договору, враховуючи наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору, враховуючи, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної Договором, а саме до 31 травня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 3110/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 3110/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 3 080 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 020,00 UAH)