Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 148+100 – км 152+000, Чернігівська область. (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
145 871 000,00 UAH
UA-2020-09-24-004154-a e9ed28667ac74dde998075364bdb313e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Велігорська Оксана

380662146633
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Київська 17
Контактна особа: Велігорська Оксана
380662146633,
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 14:15
Очікувана вартість: 145 871 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 458 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 729355 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3900 метри
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 148+100 – км 152+000, Чернігівська область. (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-07 — Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Кошти державного бюджету Аванс 90 Банківські 30
Виконання робіт Кошти державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:48
Перелік_змін_1_К.Р. Н-07 км148-152_2020_.docx
07 жовтня 2020 16:48
Т_Д_УКР КРН07 148-152_Зміна_1_2020.docx
24 вересня 2020 11:17
ТЗ Н07 148-152.PDF
24 вересня 2020 11:17
22 Н-07 км148 100-км152 000.rtf
24 вересня 2020 11:17
Проект дог. КР Н07 148-152_2020.docx
07 жовтня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:48
Перелік_змін_1_К.Р. Н-07 км148-152_2020_.docx
07 жовтня 2020 16:48
Т_Д_УКР КРН07 148-152_Зміна_1_2020.docx
24 вересня 2020 11:17
_Т_Д_УКР КРН07 148-152_2020.docx
24 вересня 2020 11:17
ТЗ Н07 148-152.PDF
24 вересня 2020 11:17
22 Н-07 км148 100-км152 000.rtf
24 вересня 2020 11:17
Проект дог. КР Н07 148-152_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фінансова спроможність
Дата подання: 01 жовтня 2020 19:21
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 12:28
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність, зокрема, наступній вимозі: коефіцієнт поточної ліквідності Учасника, розрахований як співвідношення (пропорція) підсумку активів за розділом II «Оборотні активи» (рядок з кодом 1195) до підсумку пасивів за розділом III «Поточні зобов’язання і забезпечення» (рядок з кодом 1695) на підставі відповідних даних, відображених у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, є не меншим за передбачену цією документацією для підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного договору мінімальну частку виконання такого договору від його загальної ціни. Просимо роз’яснити зміст цієї вимоги щодо порядку обчислення коефіцієнту (формулою), а також надати відповідь яким конкретно є розмір мінімальної частки виконання аналогічного договору від його загальної ціни. Чи правильно ми розуміємо що формула розрахунку коефіцієнту = рядок 1195/1695 =Х. При цьому, Х має дорівнювати або бути більшим ніж 0,85?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу восьмого пункту 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації коефіцієнт поточної ліквідності Учасника, розрахований як співвідношення (пропорція) підсумку активів за розділом II «Оборотні активи» (рядок з кодом 1195) до підсумку пасивів за розділом III «Поточні зобов’язання і забезпечення» (рядок з кодом 1695) на підставі відповідних даних, відображених у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, є не меншим за передбачену цією документацією для підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного договору мінімальну частку виконання такого договору від його загальної ціни.
Водночас, підпунктом 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації встановлено, що учасник має підтвердити досвід виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення, шляхом надання копії аналогічного договору та інформації, надання якої передбачено вказаним пунктом тендерної документації. При цьому, аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Таким чином, на виконання пункту 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасник у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, копію Балансу (форма №1), у якому співвідношення (пропорція) підсумку активів за розділом II «Оборотні активи» (рядок з кодом 1195) до підсумку пасивів за розділом III «Поточні зобов’язання і забезпечення» (рядок з кодом 1695), станом на кінець звітного періоду за останній передбачений тендерною документацією для звітний період, є не меншим 85%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 140 182 000,00
UAH з ПДВ
138 723 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 144 800 000,00
UAH з ПДВ
139 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 11:50
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:48
Розрахунок ч.8
06 листопада 2020 11:48
Розрахунок ч.7
06 листопада 2020 11:48
Розрахунок ч.6
06 листопада 2020 11:47
Розрахунок ч.5
06 листопада 2020 11:47
Розрахунок ч.4
06 листопада 2020 11:47
Розрахунок ч.3
06 листопада 2020 11:47
Розрахунок ч.2
06 листопада 2020 11:47
Розрахунок ч.1
23 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:08
Тендерна пропозиція
23 жовтня 2020 17:08
Довідка Ст_17
23 жовтня 2020 17:08
ДПС
23 жовтня 2020 17:08
МВС
15 жовтня 2020 15:35
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:33
ЦІНОВА.pdf
15 жовтня 2020 14:13
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:10
72.3 кДоговір ісо 9001 2019.pdf
15 жовтня 2020 14:10
72.2 кЗвіт ісо 9001 2020.pdf
15 жовтня 2020 14:10
72.1 кЗвіт ісо 9001 2019.pdf
15 жовтня 2020 14:10
71. кСертифікат ісо 9001.pdf
15 жовтня 2020 14:10
70. Довідки з банків.rar
15 жовтня 2020 14:10
54.8 Трудові Дорожні6.rar
15 жовтня 2020 14:10
54.7 Трудові Дорожні5.rar
15 жовтня 2020 14:10
54.6 Трудові Дорожні4.rar
15 жовтня 2020 14:10
54.5 Трудові Дорожні3.rar
15 жовтня 2020 14:10
63. копія Звітність 2019.rar
15 жовтня 2020 14:10
62. відгук 17.09.2020 км 410-415.pdf
15 жовтня 2020 14:10
54.5 Трудові Дорожні2.rar
15 жовтня 2020 14:10
59-61. Договір 410-415.rar
15 жовтня 2020 14:09
54.4 Трудові Дорожні1.rar
15 жовтня 2020 14:09
54.3 Трудові Водії3.rar
15 жовтня 2020 14:09
54.2 Трудові Водії2.rar
15 жовтня 2020 14:09
56. Дипломи.rar
15 жовтня 2020 14:09
55. Накази.rar
15 жовтня 2020 14:09
54.1 Трудові Водії1.rar
15 жовтня 2020 14:09
54.15 Трудові ІТР.rar
15 жовтня 2020 14:09
51.12 переклад витяга.pdf
15 жовтня 2020 14:09
51.9 ауди звіт ісо 14001.pdf
15 жовтня 2020 14:09
51.8 9001 14001 копія.pdf
15 жовтня 2020 14:09
51.6 сертифікат 9001 14001.pdf
15 жовтня 2020 14:09
51.5 копія звіту 9001.pdf
15 жовтня 2020 14:09
51.1 Витяг з реестру.pdf
15 жовтня 2020 14:09
42. Транспортна схема.pdf
15 жовтня 2020 14:09
39. Інвентарна ОЗ-6.pdf
15 жовтня 2020 14:09
36. Довідка про АБЗ.pdf
15 жовтня 2020 14:09
28.4 ОТП4.rar
15 жовтня 2020 14:09
28.3 ОТП3.rar
15 жовтня 2020 14:09
28.2 ОТП2.rar
15 жовтня 2020 14:09
28.1 ОТП1.rar
15 жовтня 2020 14:09
26. техніка.rar
15 жовтня 2020 14:09
25. ШРБУ.rar
15 жовтня 2020 14:09
30. Грунтовий коток АТГ.rar
15 жовтня 2020 14:08
23. Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 14:08
28.7 ОТП7.rar
15 жовтня 2020 14:08
22. Дозвіл Держпраці.pdf
15 жовтня 2020 14:08
28.6 ОТП6.rar
15 жовтня 2020 14:08
21. Ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 14:08
19. Ліцензія АВК.pdf
15 жовтня 2020 14:08
8. Технічне завдання.pdf
15 жовтня 2020 14:08
5. Паспорт Вакар А.М..pdf
15 жовтня 2020 14:08
15. Довідка ч2 ст17.pdf
15 жовтня 2020 14:08
14. Довідка ст 17.pdf
15 жовтня 2020 14:08
13. Довідка про витрати.pdf
15 жовтня 2020 14:08
12. довідка термін дії 91.pdf
15 жовтня 2020 14:08
28.5 ОТП5.rar
15 жовтня 2020 14:08
1. Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 14:08
11. Довідка про витрати.pdf
15 жовтня 2020 14:08
ліцензія.zip
15 жовтня 2020 14:08
довіреність Лановенко.pdf
15 жовтня 2020 14:08
довідка2А_13.10.pdf
15 жовтня 2020 14:08
016-001-36897-2020.zip
15 жовтня 2020 14:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:02
63. Технічне завдання.PDF
15 жовтня 2020 15:02
60. Проект договору .PDF
15 жовтня 2020 15:01
58 Копія балансу 2019 рік.PDF
15 жовтня 2020 15:01
57 Транспортна схема.PDF
15 жовтня 2020 15:01
54 Інвентарна картка.PDF
15 жовтня 2020 15:01
53 Гарантійний лист.PDF
15 жовтня 2020 15:01
52. Копія договору.pdf
15 жовтня 2020 15:01
49 КБ-3_ КБ2В дог 96 .PDF
15 жовтня 2020 15:01
49 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог 26).pdf
15 жовтня 2020 15:01
49 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
15 жовтня 2020 15:01
48 Копія дог._26 з ДУ.pdf
15 жовтня 2020 14:59
40 Скан-копії дипломів.zip
15 жовтня 2020 14:58
37. Гарантійний лист .PDF
15 жовтня 2020 14:58
31.pdf
15 жовтня 2020 14:57
19 Оригінал ліцензії.pdf
15 жовтня 2020 14:57
8. Доручення.PDF
15 жовтня 2020 14:57
7 Статут.pdf
15 жовтня 2020 14:57
2 Тендерна пропозиція.PDF
15 жовтня 2020 14:57
_Гарантія 729 355 (004154-a).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"
#40148165
Переможець 138 723 290,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 10:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"
#40148165
138 723 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:39
ДУ 13 Дог 20355.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:38
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2023 10:24
ДУ 12 Дог 20355.PDF зміни до договору
14 вересня 2023 10:23
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 12:45
ДУ 11 Дог 20355.PDF зміни до договору
01 серпня 2022 12:44
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2022 16:43
ДУ 10 дог 20355.PDF зміни до договору
20 червня 2022 11:40
ДУ 10 дог 20355.PDF зміни до договору
20 червня 2022 10:48
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2022 11:30
ДУ 9 дог 20355.PDF зміни до договору
19 квітня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 09:23
ДУ 8 Дог 20355.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2021 13:58
ДУ 7 дог 20355.PDF зміни до договору
11 грудня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 12:51
ДУ 6 дог 20355.PDF зміни до договору
11 жовтня 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 17:26
ДУ 5 Дог 20355.PDF зміни до договору
24 березня 2021 17:25
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 12:34
ДУ 4 дог 20355.PDF зміни до договору
18 березня 2021 12:33
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 09:24
ДУ 3 дог 20355.PDF зміни до договору
04 лютого 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:03
ДУ 2 дог 20355.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:54
ДУ 1 дог 20355.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 12:11
Дог 20355_2020.PDF укладений
06 листопада 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 7.1 Договору доповнено та викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1, 13.1 Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1, 13.1 Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції. Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору п.5.6
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно пункту 2.2. Договору та необхідністю внесення змін в робочій документації, сторони домовились зменшити ціну договору, відповідно пункт 2.1 Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 2.1 , 3.1, 3.5 Договору викладено у новій редакції, зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.6 Договору викладено в новій редакції; зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1; 3.1; 3.5 Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20355
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML