Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Пагорба Слави с.Явкине
Очікувана вартість
125 623,00 UAH
UA-2020-09-24-003440-b a2651577daac4dc4b1afb512cd2b1430
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотнюк

+380515827170 bashtrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Місцезнаходження: 56101, Україна , Миколаївська обл., Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа: Тетяна Заворотнюк
+380515827170
bashtrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 17:00
Очікувана вартість: 125 623,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Пагорба Слави с.Явкине

Закупівля на 2020 рік(ріш.сесії №19 від 23.12.2019 року)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Пагорба Слави с.Явкине (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(фінансування-м/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється після виконання робіт протягом 15 календарних днів в розмірі 100 % Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 17:17
Оголошення -спрощена-Кап.рем.Пагорба слави с.Явкине.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ" 125 286,67
UAH з ПДВ
125 286,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:28
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
08 жовтня 2020 13:28
Кошторис.pdf
08 жовтня 2020 13:28
Пропозиція та довідки.pdf
08 жовтня 2020 13:28
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
#13847146
Переможець 125 286,67
UAH з ПДВ
14 жовтня 2020 13:47

Документи

14 жовтня 2020 13:47
протокол 181.pdf
13 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:00
протокол 181.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
#13847146
125 286,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 жовтня 2020 13:47
протокол 181.pdf
13 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:00
протокол 181.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 16:28
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 16:28
протокол № 225.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 16:27
дод.угода № 1-83.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 16:27
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 11:47
договірна ціна.pdf укладений
19 жовтня 2020 11:47
договір 165 від 19.10.20.pdf укладений
19 жовтня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди розірвати Договір, шляхом укладення додаткової угоди до Договору, а саме: - 1. Замовник та Підрядник у зв’язку з невідповідністю суми договору з повною вартістю капітальних робіт, визначеною у зведеному кошторисному розрахунку та Експертному звіті, дійшли згоду розірвати Договір № 165 від 19.10.2020 р., укладений між Замовником та Виконавцем та припинити дію Договору № 165 від 19.10.2020 р. за взаємною згодою з 12.11.2020 р. - 2. У зв’язку з припиненням дії Договору жодна зі сторін не має претензії до іншої сторони по Договору.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 125 286,67
UAH (в тому числі ПДВ 20 881,11 UAH)
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень, що виникли, зокрема,у зв’язку з невідповідністю суми договору з повною вартістю капітальних робіт, визначеною у зведеному кошторисному розрахунку та Експертному звіті, дійшли згоду розірвати Договір № 165 від 19.10.2020 р., укладений між Замовником та Виконавцем та припинити дію Договору № 165 від 19.10.2020 р. за взаємною згодою з 12.11.2020 р.(протокол № 225 від 12.11.2020 року-додається)