Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-09-24-003268-b 78c742ae189b409b9bd71442f2b0deb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Верховод Віктор Васильович

+380962799779 kovalivka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ковалівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04327264
Вебсайт: http://kovalivska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 22830, Україна , Вінницька обл., село Ковалівка, Немирівський район,с.Ковалівка,вул.Центральна,буд.2
Контактна особа: Верховод Віктор Васильович
+380962799779
kovalivka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:58
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


повторно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Пароконвектомат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Посудомийна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Картофелечистка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Холодильник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Морозильна камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
5 шт
Мийки звичайні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
5 шт
Мийки для каструль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Пістолет для мийки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Тістозмішувальна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
6 шт
Роздаточна лінія "Марміти"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Електросковорідка промислова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Бойлер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Сушка для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Овочерізка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул.Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:15
Додаток 4 проект договору.docx
28 вересня 2020 16:15
Додаток_2_Кваліфікаційні документи.doc
28 вересня 2020 16:15
Додаток 1.docx
24 вересня 2020 16:38
Додаток 5 лист-згода.docx
24 вересня 2020 16:37
Додаток_3_Технiчна_специфiкацiя_предмета_закупiвлi.doc
24 вересня 2020 16:37
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-003268-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРЕГОРІ", Код ЄДРПОУ:41861043
Дата подання: 15 жовтня 2020 18:06
Вимога стосовно відхилення учасника, визнаного переможцем
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником: Ковалівська сільська рада було проведено закупівлю UA-2020-09-24-003268-b за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для оснащення харчоблоку).
Відповідно до протоколу розкриття в даній процедурі закупівлі взяло участь 3 учасники:
1) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА
2) ТОВ "ГРЕГОРІ"
3) БАЛАНДЮХ ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ
Рішенням Замовника було визнати переможчем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНУ ПЕТРІВНУ (Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 12.10.20, 15:24)
ТОВ «ГРЕГОРІ» стало відомо про порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНУ ПЕТРІВНУ.
ТОВ «ГРЕГОРІ» не погоджується з рішенням Замовника про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ переможцем торгів, оскільки дане рішення суперечить Закону та тендерній документації Замовника з наступних підстав:
– Всупереч вимогам Замовника надати: Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону, а саме:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
Для підтвердження учасник подає довідку у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, учасником у складі тендерної пропозиції подаються скан-копії таких договорів разом із додатками та актами до них.

2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження учасник надає довідку у формі таблиці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у тому числі тих, що будуть безпосередньо залучені до виконання договірних зобов’язань за даним предметом закупівлі із зазначенням наступної інформації: ПІБ працівника, його посади, назви та реквізитів (№, дата) документу (наказу, договору та/або ін.), згідно якого даного працівника було прийнято на роботу учасником, та стажу роботи працівника. За бажанням, учасники можуть зазначити й іншу додаткову інформацію стосовно працівників. При цьому Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж та навчання персоналу Замовника після поставки та монтажу товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (на вибір учасника: скан-копії або копії диплому, свідоцтва, сертифікату).

3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для підтвердження учасник надає довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів* за період 2018-2020 рр. Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договорів; найменування, код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адресу контрагентів, а також – ПІБ номер телефону контактної особи контрагентів.
Скан-копію не менше одного виконаного аналогічного договору з переліку, зазначеного у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Копії підписаних видаткових накладних (або актів приймання-передачі) згідно наданого аналогічного договору та який зазначений у вищевказаній довідці.
Скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА жодного із вказаних документів не надала.

– Всупереч вимогам Замовника: Для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати наступні документи:
- для фізичної особи або фізичної особи-підприємця:
а) оригінал чи копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально завірену довіреність або доручення, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції). - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА визначених документів не надала.

– Всупереч вимогам Замовника натади: Документи для підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно таблиці 3 Додатку 2 тендерної документації - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА жодного із вказаних документів не надала.

– Всупереч вимогам Замовника натади: У разі, якщо Учасник пропонує еквівалент (аналог) Товару, він зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю із зазначенням конкретної марки запропонованого Товару, країни виробника, його технічні характеристики згідно табличної форми Додатку 3 тендерної документації - - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА вказаного документу не надала

Відповідно до вимог ч. 1 п. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Дана норма, також зазначена Замовником у розділі тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції».

Враховуючи описане вище, ТОВ «ГРЕГОРІ», вважає визначення переможцем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНУ ПЕТРІВНУ необґрунтованим та таким, що порушує права ТОВ «ГРЕГОРІ», суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статей 5, 16, 22, 29, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з порушенням Замовником вимог Тендерної Документації, а також самого Закону у сфері публічних закупівель.
Неправомірні дії Замовника свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо визначення тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ переможцем торгів неправомірною.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОСИМО:
1. На підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. На підставі ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» надати відповідь не пізніше через п’ять днів з дня надходження такого звернення.





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2020 11:13
Доброго дня!
Вашу вимогу задоволено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-24-003268-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГРЕГОРІ", Код ЄДРПОУ:41861043
Дата подання: 22 жовтня 2020 12:01
Скарга на рішення замовника
Рішенням Замовника було визнати переможчем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНУ ПЕТРІВНУ (Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 12.10.20, 15:24) ТОВ «ГРЕГОРІ» стало відомо про порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНУ ПЕТРІВНУ. ТОВ «ГРЕГОРІ» не погоджується з рішенням Замовника про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ переможцем торгів, оскільки дане рішення суперечить Закону та тендерній документації Замовника з наступних підстав (у вкладеному файлі)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 жовтня 2020 23:04
Рішення від 26.10.2020 № 19872 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 23:04
Рішення від 17.11.2020 № 21328.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2020 00:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі Рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21328-р/пк-пз від 17.11.2020 про розгляд скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ГРЕГОРІ" від 22.10.2020 р. №UA-2020-09-24-003268-b.a2 Ковалівська сільська рада зобов'язується скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ переможцем процедури закупівлі "Обладнання для закладів громадського харчування",оголошення про проведення якої оприлюдене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-09-24-003268-b
Дата виконання рішення замовником: 27 листопада 2020 12:23

Документи подані скаржником

22 жовтня 2020 11:56
Скарга Ковалівка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА 443 140,91
UAH з ПДВ
443 140,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРЕГОРІ" 497 938,20
UAH з ПДВ
497 938,20
UAH з ПДВ
Документи
БАЛАНДЮХ ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ 499 810,00
UAH з ПДВ
499 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:08
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 14:08
Витяг2.jpg
08 жовтня 2020 14:07
Лист умови зберігання .pdf
08 жовтня 2020 14:07
Витяг.jpg
08 жовтня 2020 14:07
ВИПИСКА.pdf
08 жовтня 2020 14:07
Рахунок.jpg
08 жовтня 2020 14:07
Гарантійний термін.pdf
08 жовтня 2020 14:07
Податкова.jpg

Публічні документи

10 грудня 2020 13:34
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:27
Довідка ліцензування.pdf
07 грудня 2020 11:52
ДовідкаМВС.pdf
07 грудня 2020 11:52
ДовідкаДПІ_Ковалівка.pdf
09 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис
09 жовтня 2020 19:08
28 Документи якості.pdf
09 жовтня 2020 19:08
27 Авторизаційні листи.pdf
09 жовтня 2020 19:08
24 Установчі.pdf
09 жовтня 2020 19:08
23 ОсвітаДокументи.pdf
09 жовтня 2020 19:08
22 Відгук ЗДО 22 Вінниця.pdf
09 жовтня 2020 19:08
21 Аналог Договір.pdf
09 жовтня 2020 19:08
19 Договір позички.pdf
09 жовтня 2020 19:08
18 Договір перевезення.pdf
09 жовтня 2020 19:08
16. Гарантійний термін.pdf
09 жовтня 2020 19:08
13 Довідка ст. 17 Закону.pdf
09 жовтня 2020 19:08
11 Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 19:08
2 Довідка працівники.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 11:27
витяг з РПЄП.PDF
10 жовтня 2020 11:27
виписка.PDF
10 жовтня 2020 11:27
ІПН.PDF
10 жовтня 2020 11:27
проект договору.PDF
10 жовтня 2020 11:27
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА

ТОВ "ГРЕГОРІ"

БАЛАНДЮХ ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА
#3174009187
Рішення скасоване 443 140,91
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 12:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА
#3174009187
Відхилено 443 140,91
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 18:07
ТОВ "ГРЕГОРІ"
#41861043
Переможець 497 938,20
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРЕГОРІ"
#41861043
497 938,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:31
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:32
договір укладений
18 грудня 2020 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 497 938,20
UAH (в тому числі ПДВ 82 989,70 UAH)