Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації (стадійність проєктування: ескізний проєкт «ЕП», проєкт «П», робоча документація «РД») по об’єкту: «Будівництво пожежного депо і двох лісових кордонів Дарницького лісопаркового господарства та пожежного депо і будівлі виробничо-службового призначення Святошинського лісопаркового господарства» (Пожежне депо за адресою: проспект Броварський 2А; Лісовий кордон №1 за адресою: вул. Радистів 1; Лісовий кордон №2 за адресою: проспект Броварський 20Б) (ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7- Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
5 884 304,00 UAH
UA-2020-09-24-003198-c 675e8b58c5e14b9a89f694aecdaa69a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:14
Очікувана вартість: 5 884 304,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 421,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29421.52 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації (стадійність проєктування: ескізний проєкт «ЕП», проєкт «П», робоча документація «РД») по об’єкту: «Будівництво пожежного депо і двох лісових кордонів Дарницького лісопаркового господарства та пожежного депо і будівлі виробничо-службового призначення Святошинського лісопаркового господарства» (Пожежне депо за адресою: проспект Броварський 2А; Лісовий кордон №1 за адресою: вул. Радистів 1; Лісовий кордон №2 за адресою: проспект Броварський 20Б) (ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7- Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Кудрявська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 17:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 17:22
Завдання (Додаток 5).pdf
24 вересня 2020 17:22
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕПи
Дата подання: 29 вересня 2020 17:36
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 18:49
1. На яку кількість машин розраховане Пождепо? 2. Яка площа забудови кожного кордону? 3. Яка плотериторії в га кордонів для розрахунку вартості проектування Генерального плану? 4. Просимо надати Техніко-економічні показники адмінбудівлі.
Відповідь: 1. Пожежне депо розраховано на 5 пожежних машин.
2. Закупівля робіт здійснюється на проєктування лише по пожежному депо Дарницького лісопаркового господарства, місце розташування (адреса): м. Київ, р-н Дніпровський, проспект Броварський, 2А.
3. Орієнтовна площа ділянки 0,6 га.
4. Відповідно до технічного паспорту на громадський будинок об’єкту розробленого в 2020 році ТОВ «Міжрегіональний сервіс – центр технічної інвентаризації» на території пожежного депо міститься такі дані:
- місце розташування (адреса): м. Київ, р-н Дніпровський, проспект Броварський, 2А.
- об’єкт незавершеного будівництва.
- межі земельної ділянки невизначені (відсутні документи на земельну ділянку, державна власність).
- на території даного об’єкту є такі будівлі та споруди:
 Пожежне депо (незавершене будівництво, 2000 року)
двоповерхова будівля, площею 1274,2 м 2 (під основною
будівлею);
 КПП №1– 49,7 м 2 ;
 Насосна – 17,2 м 2 ;
 КПП №2 – 50,8 м 2 ;
 Пожежна вежа;
 Огорожа.
5. Стисле конструктивне рішення: двоповерхова будівля незавершеного будівництва, яке здійснювалось в 2000 році.
Щодо листа-згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 30 вересня 2020 14:06
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:15
У складі тендерної пропозиції потрібно надали лист-згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи чи також для працівників, персональні дані яких використовуються у пропозиції учасника?
Відповідь: Доброго дня! У складі тендерної пропозиції необхідно надати Лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI за підписом керівника або уповноваженої особи яку уповноважено під час проведення процедури закупівлі підписувати документи тендерної пропозиції.
Щодо договору
Дата подання: 30 вересня 2020 14:07
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:27
Чи потрібно у складі тендерної пропозиції надавати заповнений проект договору та додадтки до договору?
Відповідь: Доброго дня! У складі тендерної документації міститься Додаток № 3 Лист-згода з проєктом Договору, який обов’язково надається у складі тендерної пропозиції Учасника.
Документи для переможця
Дата подання: 30 вересня 2020 14:10
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:25
Переможець процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 41 Закону під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Дані документи потрібно надати шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель чи в паперовому варіанті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Переможець процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», документи оприлюднює в електронній системі закупівель.
Щодо кошторису
Дата подання: 30 вересня 2020 14:13
Дата відповіді: 30 вересня 2020 17:44
У складі тендерної пропозиції потрібно надавати коштрис? і чи потрібно його завантажувати після електронного аукціону (ураховуючи зменшення), якщо пропозиція буде на оцінці?
Відповідь: Доброго дня! Розрахунок вартості проєктно-вишукувальних робіт надається у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог викладених в Додатку № 4 Тендерної документації.
Тендерною документацією не зазначено вимог щодо завантаження після електронного аукціону (ураховуючи зменшення) документів кошторисної частини.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-003198-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Хімнафтомашпроект", Код ЄДРПОУ:00219632
Дата подання: 29 вересня 2020 18:06
п. 10.3 Завдання на проектування суперечить ДБН
п. 10.3 Завдання на проектування суперечить ДБН А.2.2-3-2014 "СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО" так як ТУ є вихідними даними, які надаються Замовником і не можуть отримуватися підрядною проектною організацією. Проектувальник може надати допомогу лише в оформленні опитувальних листів. Просимо ввести зміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 18:14
Завдання на проєктування відповідає чинній нормативній документації.
Щодо Вашого запиту, повідомляємо наступне:
Генпроектувальник надає якісно підготовлені необхідні опитувальні листи та відповідні розрахунки, які необхідні для отримання технічних умов.
Замовник формує необхідний пакет документів, листів та оплачує послуги за виготовлення технічних умов, надає Генпроєктувальнику.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000026 ● 8d65ebbb58e64ded86c7d34048a0263b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
85 UA-2020-09-24-003198-c 24.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Хімнафтомашпроект" 4 490 772,95
UAH з ПДВ
4 490 772,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НУВЕЛЬ" 5 679 777,00
UAH з ПДВ
5 679 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 19:16
Електронний підпис
10 жовтня 2020 19:15
5.3.Сертифікати.pdf
10 жовтня 2020 19:15
Лiцензiя.zip
10 жовтня 2020 19:15
Довiренiст__скан.zip
10 жовтня 2020 19:15
Довiренiст__Рижий.zip
10 жовтня 2020 19:15
Гарантия_7266.zip
10 жовтня 2020 19:15
Лiцензiя_скан.zip
10 жовтня 2020 19:15
6.Субпідряд.pdf
10 жовтня 2020 19:15
6.5.Додаток 4.pdf
10 жовтня 2020 19:15
6.4.Довідка Санкції.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.12.Персональні дані.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.10.стаття 17.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.9.Витяг ПДВ_ ПрАТ ХНМП.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.5.СТАТУТ_ХНМП_2018.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.5.ОПИС_ХНМП_05.10.2020.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.Аналогічні договори.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.4.Договор_кориг_ВЧ.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.4.Відгук_ВЧ_2020.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.4.Акт_ВЧ_Коригування.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.3.Договір_Орлятко.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.3.Відгук_Орлятко.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.3.Акт_Орлятко.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.2.Договір_ВЧ.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.2.Відгук_ВЧ.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.2.Акт_ВЧ.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.1.Договір_11-837-2019_ТМО.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.1.Відгук_ТМО.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.4.1.Акт_ТМО.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.3.Фахівці.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.3.Свідоцтво_Фанок_ГАП.pdf
10 жовтня 2020 19:15
5.2.Матбаза.pdf
10 жовтня 2020 19:15
4.Достовірність.pdf
10 жовтня 2020 19:15
2.Ліцензування.pdf
10 жовтня 2020 19:15
2.Лист-інформація.pdf
10 жовтня 2020 19:15
1.ПРОПОЗИЦІЯ_Депо.pdf
10 жовтня 2020 19:15
1.Кошториси.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
24 жовтня 2020 14:59
кваліф.pdf.p7s
24 жовтня 2020 14:59
кваліф.pdf
21 жовтня 2020 19:06
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:06
Dovidka_20294536460990098805.pdf.p7s
21 жовтня 2020 19:06
Dovidka_20294536460990098805.pdf
21 жовтня 2020 19:06
Тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 19:06
Документ_204.pdf
21 жовтня 2020 19:06
Довідка.pdf.p7s
21 жовтня 2020 19:06
Довідка.pdf (1).p7s
09 жовтня 2020 15:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:35
Licenziya.zip
09 жовтня 2020 15:35
Licenziya DEA.pdf
09 жовтня 2020 15:35
Dovirenist.zip
09 жовтня 2020 15:35
Doverennost DEA.pdf
09 жовтня 2020 15:35
BG 7166-20G PBK NUVEL.zip
09 жовтня 2020 15:35
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 15:35
Скан опис Статут.pdf
09 жовтня 2020 15:35
пояснення.pdf
09 жовтня 2020 15:35
лист-згода.PDF
09 жовтня 2020 15:35
кошторис.PDF
09 жовтня 2020 15:35
Довіреність № 1.pdf
09 жовтня 2020 15:35
довідки 2.PDF
09 жовтня 2020 15:35
довідки 1.pdf
09 жовтня 2020 15:35
Витяг єдиний податок.PDF
09 жовтня 2020 15:35
акт на авто.pdf
09 жовтня 2020 15:35
9.spr
09 жовтня 2020 15:35
8. наказ про признаення.pdf
09 жовтня 2020 15:35
19. Статут.pdf
09 жовтня 2020 15:35
18. відгуки.pdf
09 жовтня 2020 15:35
17. аналогічні договори.pdf
09 жовтня 2020 15:35
15. КС.pdf
09 жовтня 2020 15:35
15. КС Франчук.pdf
09 жовтня 2020 15:35
13. оренда авто.pdf
09 жовтня 2020 15:35
13. дог оргтехніка.pdf
09 жовтня 2020 15:35
13. дог вимір тех.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Хімнафтомашпроект"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НУВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Хімнафтомашпроект"
#00219632
Відхилено 4 490 772,95
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НУВЕЛЬ"
#37479670
Переможець 5 679 777,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НУВЕЛЬ"
#37479670
5 679 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 14:15
ДУ 2 до Д _317.10 від 27.10.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:13
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 12:30
ДУ 1 від 18.02.21 до Д 317.10 від 27.10.20.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 12:29
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 16:51
Договір укладений
27 жовтня 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з приведенням у відповідність фінансування робіт по об'єкту та у відповідності до Рішення Київської міської ради від 24.12.2020 №23/23 "Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки", Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 317/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.3.1 Договору та викладено у новій редакції Календарний план робіт (Додаток 3)
Номер договору про закупівлю: 317/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML