Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
3 351 000,00 UAH
UA-2020-09-24-003192-c 226cbd28fc69431daec628eddf15a38c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабанова Наталія Олександрівна

+380612330594 inbox@zp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 26316700
Вебсайт: https://zp.court.gov.ua/tu08
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Соборний, 168
Контактна особа: Барабанова Наталія Олександрівна
+380612330594
inbox@zp.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2020 17:15
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:40
Очікувана вартість: 3 351 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 755,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100530 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22340 пачка
Папір для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області, місцеві загальні суди Запорізької області (за окремою заявкою Замовника), м.Запоріжжя та Запорізька область, Запорізька область, 69035, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 30 робочих днів з дати підписання належним чином оформлених Акту(-ів). Зразок Акту(-ів) наведено в Додатку 2 до Договору, який є його невід’ємною частиною. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 17:22
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:18
Проект договору.docx
24 вересня 2020 17:18
ТД .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-003192-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 03 листопада 2020 14:36
Вимога
Проаналізувавши пропозицію ФОП «Шабашов» встановлено, що учасником надано документи не в повному обсязі, що вимагались згідно кваліфікаційних та інших критеріїв п.6 Розділу III Тендерної документації. А саме відсутній гарантійний лист про те, що у разі перемоги Учасник гарантує постачання товару, який відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним Учасником в документі «Технічні вимоги», наданим ним у складі тендерної пропозиції, із обов’язковим переліченням конкретних значень характеристик товару. У зв’язку з цим, в пропозиції ФОП «Шабашов» відсутнє підтвердження того, що учасник зобов’язується забезпечити під час постачання:
- пакування паперу у фабричній (виробника) вологостійкій упаковці з кількістю аркушів в пачці 500, пакування пачок з папером у фірмові картонні коробки, обв’язані пластиковою стрічкою, по 5 пачок в кожній коробці;
- наявність на упаковці кожної одиниці товару зазначення: найменування товару, торгової марки товару, назви виробника, кількості аркушів в пачці.
Таким чином, пропозиція учасника ФОП «Шабашов» не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам та вимогам п.6 Розділу III Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2020 13:29
У зв’язку із надходженням вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника – ФОП Шабашов Є.В. як такої, що не відповідає вимогам Замовника, тендерний комітет територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області повідомляє наступне.
Твердження про те, що «в пропозиції ФОП «Шабашов» відсутнє підтвердження того, що учасник зобов’язується забезпечити під час постачання:
- пакування паперу у фабричній (виробника) вологостійкій упаковці з кількістю аркушів в пачці 500, пакування пачок з папером у фірмові картонні коробки, обв’язані пластиковою стрічкою, по 5 пачок в кожній коробці;
- наявність на упаковці кожної одиниці товару зазначення: найменування товару, торгової марки товару, назви виробника, кількості аркушів в пачці.» не відповідає дійсності з огляду на наступне.
Учасником - ФОП Шабашов Євген Вікторович у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель подано: 1) документ «Технічні вимоги»; 2) документ «Цінова пропозиція»; 3) документ «Проект договору». Кожен з вищеперелічених документів містить завірене підписом Учасника зобов’язання забезпечити під час постачання пакування паперу у фабричній (виробника) вологостійкій упаковці з кількістю аркушів в пачці 500, пакування пачок з папером у фірмові картонні коробки, обв’язані пластиковою стрічкою, по 5 пачок в кожній коробці; наявність на упаковці кожної одиниці товару зазначення: найменування товару, торгової марки товару, назви виробника, кількості аркушів в пачці.
Таким чином, вимога щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника – ФОП Шабашов Є.В. є безпідставною та такою, що не ґрунтується на наявній у складі тендерної пропозиції ФОП Шабашов Є.В. інформації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-04-000008 ● abd66af33f424e72acf5eb53e2deea3e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

04.11.2020 № 235

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби в
Запорізькій області
від 04.11.2020 №235
2) UA-2020-09-24-003192-c, Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області, ДК 021:2015:30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Детально проаналізувавши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-24-003192-c територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області у відповідності до положень абз. 2 ч. 8, ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляє про незгоду з результатами моніторингу, заперечує проти вищевказаного висновку, оскільки вважає його необґрунтованим, безпідставним та таким, що підлягає оскарженню у судовому порядку. Інформацію про оскарження Висновку буде розміщено в електронній системі закупівель у строки та у порядку, передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі"."

2020-11-17 16:39:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 24.11.2020 територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результат моніторингу процедури закупівлі. Згідно списку автоматично розподілених справ Запорізького окружного адміністративного суду за 24 листопада 2020 року, справі за позовом ТУ ДСА України в Запорізькій області до Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області присвоєно єдиний унікальний номер № 280/8475/20.
Дата публікації: 24 листопада 2020

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Крот Андрій Володимирович 3 015 900,00
UAH з ПДВ
1 673 266,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 1 675 500,00
UAH з ПДВ
1 675 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 2 613 780,00
UAH з ПДВ
2 009 259,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шабашов Євген Вікторович 3 239 300,00
UAH з ПДВ
2 010 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 14:15
Проект_договору.pdf
08 жовтня 2020 14:15
Працiвники.pdf
08 жовтня 2020 14:15
МТБ.pdf
08 жовтня 2020 14:15
Витяг від 21.09.2020.pdf
08 жовтня 2020 14:15
Технiчнi_вимоги.pdf
08 жовтня 2020 14:15
Цiнова_пропозицiя.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:19
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 12:48
Електронний підпис
10 жовтня 2020 12:48
ТП.pdf
09 жовтня 2020 18:33
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:33
Vutyag z nakazu Davidchuk.pdf.p7s
09 жовтня 2020 18:33
Vutyag z nakazu Davidchuk.pdf (1).p7s
09 жовтня 2020 18:33
Vutyag z nakazu Davidchuk.pdf
09 жовтня 2020 18:33
Dovirenist Davidchuk.pdf.p7s
09 жовтня 2020 18:33
Dovirenist Davidchuk.pdf (1).p7s
09 жовтня 2020 18:33
Dovirenist Davidchuk.pdf
09 жовтня 2020 18:33
Bankivska Licenzia.pdf.p7s
09 жовтня 2020 18:33
Bankivska Licenzia.pdf (1).p7s
09 жовтня 2020 18:33
Bankivska Licenzia.pdf
09 жовтня 2020 18:33
Статут від 06.06.2019р..pdf.(1).P7S
09 жовтня 2020 18:33
Статут від 06.06.2019р..pdf
09 жовтня 2020 18:33
Сертифікат Pioner (Лев).pdf
09 жовтня 2020 18:33
Наказ Давидчук КС.PDF.p7s
09 жовтня 2020 18:33
Наказ Давидчук КС.PDF (1).p7s
09 жовтня 2020 18:33
Наказ Давидчук КС.PDF
09 жовтня 2020 18:33
Документи частина 2.pdf
09 жовтня 2020 18:33
Документи частина 1.pdf
09 жовтня 2020 18:33
Витяг ПДВ 05.10.2020р..pdf.(1).P7S
09 жовтня 2020 18:33
Витяг ПДВ 05.10.2020р..pdf
09 жовтня 2020 18:33
202203_19_66_250.pdf.p7s
09 жовтня 2020 18:33
202203_19_66_250.pdf (1).p7s
09 жовтня 2020 18:33
202203_19_66_250.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:10
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:09
Довідка про несудимість.PDF
30 жовтня 2020 14:42
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:39
Відповідь з ДЗО.pdf
30 жовтня 2020 14:39
Лист до ДЗО..PDF
10 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
10 жовтня 2020 16:23
Цінова пропозиція.PDF
10 жовтня 2020 16:23
Проект договору.PDF
09 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:55
Протокол НР.7Z
09 жовтня 2020 14:55
Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 жовтня 2020 14:55
Лист для клієнті1.7z
09 жовтня 2020 14:55
Гарантія 9280-20.7z
09 жовтня 2020 14:55
Витяг із Статуту.7z
09 жовтня 2020 14:55
Банківська ліцензі1.7z
09 жовтня 2020 14:55
Цінова пропозиція.PDF
09 жовтня 2020 14:55
Фото6.jpg
09 жовтня 2020 14:55
Фото5.jpg
09 жовтня 2020 14:55
Фото4.jpg
09 жовтня 2020 14:55
Фото3.jpg
09 жовтня 2020 14:55
Фото2.jpg
09 жовтня 2020 14:55
Фото1.jpg
09 жовтня 2020 14:55
Технічні вимоги.PDF
09 жовтня 2020 14:55
Проект договору.PDF
09 жовтня 2020 14:55
паспорт.PDF
09 жовтня 2020 14:55
код інн.PDF
09 жовтня 2020 14:55
Зведена довідка.PDF
09 жовтня 2020 14:55
Довідка про рахунки.pdf
09 жовтня 2020 14:55
Довідка про кредити.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Крот Андрій Володимирович

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП Шабашов Євген Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Крот Андрій Володимирович
#2642700150
Відхилено 1 673 266,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 17:40
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено
1 675 500,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 15:32
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 жовтня 2020 00:00
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 2 009 259,60
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 17:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Шабашов Євген Вікторович
#3064809799
Переможець 2 010 600,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:32

Документи

19 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:50
Протокол 67

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

23 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:29
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

29 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:05
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шабашов Євген Вікторович
#3064809799
2 010 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 18:15
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:03
Договір укладений
10 листопада 2020 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 010 600,00
UAH