Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Біляївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40203901 |
Місцезнаходження: | 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9 |
Контактна особа: |
Журенко Наталія Олександрівна 068-1045865 zakupki.bel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2020 16:53 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 15:32 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 15:32 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2020 13:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2020 13:53 |
ТД Телевізори, панель(змінена).doc | |
24 вересня 2020 17:01 |
ТД Телевізори, панель.doc |
01 жовтня 2020 13:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2020 13:53 |
ТД Телевізори, панель(змінена).doc
|
|||
24 вересня 2020 17:01 |
ТД Телевізори, панель.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
містить інтерактивні інструменти для створення тестів; містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; підписка (ліцензія) – не менше 1-го року.
· Надати копії сторінок паспортів на обладнання де вказуються технічні характеристики та гарантійні терміни;
· Надати копію інструкції користувача українською мовою;
· Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що запропоноване програмне забезпечення є ліцензійним і його поставка буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права».
· Надати підтвердження наявності в штаті Учасника (або на договірних умовах) спеціалістів сертифікованих виробником спеціального програмного забезпечення навчального призначення на проведення навчання із використання цього програмного забезпечення (копія сертифікату, лист від виробника тощо).
На запропонований посібник виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»), який, зрозуміло, є лише у ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН».Тому лише вони зможуть надати арантійний лист про те, що запропоноване програмне забезпечення є ліцензійним і його поставка буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права».
акож слід зазначити, що предметом закупівлі є (код ДК 021:2015 - 32320000-2) - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні комплекси) а не спеціалізоване програмне забезпечення. Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих пунктів є реальною дискримінацією до інших учасників (окрім ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», звичайно), не дозволяють Скаржнику та багатьом іншим підприємствам взяти участь та перемогти у Торгах. Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель, які викладені в ст. ст. 3, 5, 22 «Про публічні закупівлі». Тому, просимо внести виправлення до тендерної документації, що надасть можливість приймати участь у закупівлі іншим учасникам ринку та зробити умови для участі конкурентними. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Просимо надати розгорнуту відповідь згідно яких саме документів або вимог (наказів) МОН ви обрали саме такі характеристики та саме такі вимоги. Надайте об’єктивне і розумне виправдання.
Щодо надання копії інструкції користувача українською мовою – наявність інструкції користувача українською мовою відповідає вимогам п.6 ст. 30 Закону України Про забезпечення функціонування української мови як державної.
Щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що запропоноване програмне забезпечення є ліцензійним і його поставка буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права» - Замовник не може допустити придбання за бюджетні кошти не ліцензійного програмного забезпечення або програмного забезпечення з порушенням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Щодо надання підтвердження наявності в штаті Учасника (або на договірних умовах) спеціалістів сертифікованих виробником спеціального програмного забезпечення навчального призначення на проведення навчання із використання цього програмного забезпечення (копія сертифікату, лист від виробника тощо) – наявність сертифікованих спеціалістів гарантує можливість надання Замовнику належного рівня навчання, інструктажу та підтримки користувачів, як протягом гарантійного так і в післягарантійний період. Замовником не встановлюється конкретна форма або зміст такого підтвердження.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000034 ● 4db01043b31540e38c27ff60deaa2ef1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 13:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
12. UA-2020-09-24-003133-c 24.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-01 15:12:19
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 18.11.2020 № 412 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, яка проводилась Управлінням освіти Біляївської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2020-09-24-003133-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та укладення договору про закупівлю, тоді як останній не надав у спосіб, зазначений у Додатку 2 «Документальне підтвердження Учасника вимогам статті 17 Закону» до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: довідки у довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2 та 12 частини першої статті 17 Закону, документальне підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 6 та 13 частини першої статті 17 Закону?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-08 09:08:50
Пояснення щодо моніторингу UA-M-2020-11-19-000034
Відповідно до ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням запиту про надання пояснення Управління Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області від 01.12.2020, Управління освіти Біляївської міської ради надає інформацію. Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області за результатами моніторингу закупівлі товару за ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори, інтерактивна панель), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-24-003133-c проаналізовано етапи закупівельного процесу: планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Тендерним комітетом Управління освіти Біляївської міської ради було прийняте рішення про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ». Даний учасник надав Довідку на підтвердження відсутності підстав, визначних у ч.1 та ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Переможець торгів не надав у спосіб, зазначений у Додатку 2 «Документальне підтвердження Переможця вимогам статті 17 Закону». Але враховуючи тривалий досвід співпраці з учасником ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», успішно проведені аналогічні відкриті торги (UA-2020-06-18-000471-с, UA-2020-10-19-010705-с) Замовник самостійно перевірив Учасника на відповідність підтвердження відсутності підстав , визначних у ч.1 та ч.2 ст.17 Закону та 27 жовтня 2020 року уклав договір про закупівлю №383.
З огляду, на вищевикладене, зазначаємо, що на момент прийняття рішення про проведення моніторингу (18 листопада 2020 року), закупівля перебувала в статусі «Завершена». На даному етапі Замовник не має будь-яких технічних можливостей усунути виявлені порушення або відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи те, що дане порушення не має негативного впливу на бюджет Управління освіти Біляївської міської ради, начальником управління прийнято рішення, вказати на недоліки в роботі відповідальної особи за проведення публічних закупівель Журенко Н.О. та для недопущення подібних помилок взяти під особистий контроль прийняті рішення тендерного комітету.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
28.10.2020 між Управлінням освіти Біляївської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» було укладено договір № 383 (надалі – «Договір») предметом якого є «ДК 021-2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори, інтерактивна панель). Договір було укладено за результатами публічної закупівлі № UA-2020-09-24-003133-c, переможцем якої було обрано Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», як найбільш економічно вигідна пропозиція. За результатами моніторингу вказаної публічної закупівлі ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеської обл.) було виявлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону та абзацу 2 частини другої статті 24 Закону та пункту 3 частини першої статті 10 Закону. Згідно висновку, який винесено ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 08.12.2020 року та який було опубліковано на електронному порталі уповноваженого органу, органом державного фінансового контролю для усунення порушень у сфері державних закупівель, зобов’язало Управління освіти Біляївської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. З огляду на вище викладене, зазначаємо, що на момент прийняття висновку про результати моніторингу закупівлі (08 грудня 2020 року), закупівля перебувала в статусі «Завершена». На даному етапі Замовник не має будь-яких технічних можливостей усувати виявлені порушення або відмінити процедуру закупівлі. Крім того, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п. 10.6. Договору № 383 від 27.10.2020 року, договір може бути достроково розірваний за згодою сторін, за рішенням суду, або за рішенням Замовника у випадку невиконання Постачальником своїх зобов’язань за цим договором. Оскільки, ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не порушив взятих на себе зобов’язань за Договором та не порушив строків поставки. Управління освіти Біляївської міської ради не має законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку. Крім того, відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. При підписанні договору № 383 від 27.10.2020 року, жодного із вищезазначених порушень допущено не було, а отже, Замовник не може розірвати договір чи вважати його нікчемним в розумінні Закону. Закупівля стала можливою за рахунок надання освітньої субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам. Нове телевізійне й аудіовізуальне обладнання отримали заклади освіти, що були передані до Біляївської територіальної громади з 01.01.2020р.: Мирненський загальноосвітній заклад середньї освіти та Широкобалківський загальноосвітній заклад середньї освіти. Що дало змогу поповнити сучасною технікою обладнання шкіл. Розірвання договору призведе до повернення телевізійного обладнання постачальнику. Нову тендерну закупівлю завершити в межах 2020 бюджетного року з дотриманням всіх вимог законодавства неможливо. Зогляду на те, що закупівля на данний час завершена, товар поставлений та оплачений та виявлені порушення не мають негативного впливу на бюджет Управління освіти Біляївської міської ради, замовник не має будь-яких технічних можливостей усунути виявлені порушення та юридичного права розірвати договір. Тендерний комітет зобов’язується в подальшій роботі більш точно дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель для недопущення подібних помилок.
2020-12-11 11:46:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710 За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
162 600,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 14:30
|
Договір №383.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 14:28
|