Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене, стегно куряче заморожене, тушки курей охолоджені патрані 1 категорії фасовані
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2020-09-24-002882-a 4971f7d1db5e42bb94b9799f4b5b6e5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грабазей Ольга Олегівна

+380966169298 JOVTNVO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Грабазей Ольга Олегівна
+380966169298
JOVTNVO@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:32
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг.
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2800 кг.
Стегно куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2500 кг.
Стегно куряче заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1200 кг.
Тушки курей охолоджені патрані 1 категорії фасовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 22:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 22:12
ТД 2020 м'ясо птиці_нов.docx
09 жовтня 2020 22:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 22:12
ТД 2020 м'ясо птиці_нов.docx
24 вересня 2020 10:34
ТД 2020 м'ясо птиці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про предмет закупівлі
Дата подання: 28 вересня 2020 08:20
Дата відповіді: 28 вересня 2020 08:47
Доброго дня! Прошу повідомити орієнтовну кількість поставок на місяць (обо тиждень).
Відповідь: Доброго дня! Орієнтовна кількість поставок становить від 2 до 5 поставок на тиждень протягом дії договору

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-18-000011 ● f1a2bf95273f4b198eecb48868d2abf9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

17.11.2020 № 227

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2020 № 227

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

10
UA-2020-09-24-002882-a
24.09.2020 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ (код за ЄДРПОУ 02142282) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-24 08:30:17

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-09-24-002882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. В пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі ЄДР) відсутня інформація, передбачена п.9 ч.2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
В ЄДР відсутня інформація інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (контролера) - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «АЛВІС КР» в зв’язку з відсутністю в ЄДР інформації, передбаченої п.9 ч.2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
2. В пункті 2 Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі: експертних висновків на товар за мікробіологічними показниками, вмістом пестицидів, токсичних елементів, мікротоксинів, гормональних препаратів, радіонуклідів, який пропонується до постачання, видані акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби (видані не раніше, ніж за два місяці до дати оголошення). У разі надання документів від виробника (які підтверджують якість товару) виданих на ім’я не учасника, а третьої особи, учасник повинен надати документальне підтвердження про свою співпрацю з даним контрагентом.
В тендерній пропозиції учасника ПП «АЛВІС КР» відсутні експертні висновки на товар за вмістом гормональних препаратів.
Пояснити, чому відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПП «АЛВІС КР» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, встановленим до учасника відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону.
3. Пояснити причину недотримання Замовником у пункті 2 розділу V ТД «Оцінка тендерної пропозиції» положень наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок” в частині визначення переліку формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
4. Пояснити причину складання тендерної документації з порушенням вимог Закону:
- на порушення пункту 14 частини другої статті 22 в ТД (п.1 розділу IV) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- в пункті 4 розділу VІ ТД зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані…, тоді як встановлення у ТД умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону;
- на порушення умови пункту 18 частини другої статті 22 Закону пункт 8 розділу ІІІ ТД містить вимогу про надання інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, тоді як предметом закупівлі є товар;
- в підпункті 8) пункту 12.9 розділу 12 проєкту договору (Додаток 7 до ТД) в частині зміни істотних умов, Замовником зазначено посилання на частину п’яту статті 36 Закону, яка втратила чинність;
- пункт 2 розділу 5 ТД містить посилання на статтю 3 Закону щодо дотримання всіх принципів здійснення закупівель, яка втратила чинність.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-30 12:42:23

Відповідь на запит

На запит "Про надання пояснення" у межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-09-24-002882-a) пояснюємо наступне (за переліком наведеним в запиті):
1) Згідно з частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно зі статтею 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", інформація, передбачена п.9 ч.2 ст.9 вноситься до ЄДР в разі, якщо засновником є юридична особа. Якщо є засновником є фізична особа, в ЄДР вноситься інша інформація, передбачена п.8 ч.2 ст.9 цього Закону.
Як вбачається з документів, поданих в складі пропозиції учасника переможця, його засновником є фізична особа, юридичні особи серед засновників відсутні, отже внесення в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника для даного учасника не передбачено законодавством
Замовник не мав права відхиляти подану пропозицію учасника через відсутність в ЄДР інформації, внесення якої до реєстру для даного учасника не передбачено законом.
2) Згідно з частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
В складі пропозиції учасника переможця наявна довідка видана акредитованою лабораторією Дежпродспоживслужби України, згідно з якою лабораторія не проводить дослідження на вміст гормональних препаратів. Враховуючи відсутність можливості подання учасниками експертних висновків з зазначеного питання з незалежних від них причин, ненадання такої інформації учасниками не може бути підставою для відхилення поданих пропозицій відповідно до Закону.
3) Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також Законом не заборонено розширювати перелік формальних помилок з його розповсюдженням на всіх учасників закупівлі без виключень (з урахуванням необхідності дотримання принципів публічних закупівель встановлених Законом). Замовник не зобов’язаний копіювати перелік формальних помилок з чинного нормативного акту. При розгляді пропозицій замовником у повній відповідності до норм чинного законодавства України для всіх учасників закупівлі застосовується затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 перелік формальних помилок, доповнений випадками, зазначеними в тендерній документації (які не суперечать переліку), що повністю відповідає вимогам і умовам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
4) Пунктом 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції розділу IV. ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації визначено, що "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі". Відповідно до оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, розміщеного у вільному доступі разом з тендерною документацією, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – "19 жовтня 2020 00:00 год.". Оскільки при затверджені тендерної документації не завжди можливе чітке визначення такого строку, а Законом не заборонено використання відсильної норми при складанні тендерної документації, зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій датою чи посиланням на конкретний документ (оголошення з чітко зазначеною датою яке розміщено в системі сукупно з тендерною документацією та не потребує додаткових дій для перегляду), повністю відповідає Закону. Порушення в даному випадку відсутні, зазначення кінцевого строку подання пропозицій посиланням на оголошення (оголошення з чітко зазначеною датою яке розміщено в системі сукупно з тендерною документацією та не потребує додаткових дій для перегляду) не впливає на процедуру закупівлі, її законність чи правомірність визначення переможця.
Згідно з ч.6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з ч.4 статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, крім зокрема випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Виходячи з наведених норм Закону, договір в окремих випадках може відрізнятись від проекту договору, при цьому він має відповідати вимогам тендерної документації та пропозиції переможця закупівлі, в тому числі законом допускаються випадки перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення. Згідно з частиною 1 статті 41 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 628 Цивільного кодексу України встановлено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Статтею 185 Господарського кодексу України встановлено, що до укладення господарських договорів на публічних торгах застосовуються загальні правила укладення договорів на основі вільного волевиявлення, з урахуванням нормативно-правових актів, якими регулюється діяльність публічних торгів. Також статтею 181 ГКУ деталізовано порядок укладання договорів в разі наявності розбіжностей по окремим умовам. Отже, виходячи з наведених норм чинного законодавства України, при укладанні договору між Замовником і Переможцем відкритих торгів основні вимоги до договору можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору, з дотриманням умов, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (нормативно-правових актів, якими регулюється діяльність публічних торгів). Отже, зазначена в тендерній документації умова про те, що … основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані… не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та повністю відповідає нормам чинного на час проведення закупівлі законодавства України.
Вимога про надання інформації про субпідрядників/співвиконавців обумовлена в документації посиланням на її застосування виключно при закупівлі робіт або послуг. В тендерній документації не міститься вимог щодо надання вказаної інформації при закупівлі товарів, отже жодна з норм закону не порушена.
Щодо посилань на статті Закону, які втратили чинність – дійсно, наявні описки (технічні помилки), допущені при підготовці тендерної документації, які не вплинули на проведення процедури закупівлі та законність і правомірність визначення переможця. В подальшому Замовником буде враховано наведене зауваження.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано за згодою сторін 07.12.2020

2020-12-21 11:45:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону (в оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 989 874,00
UAH з ПДВ
984 774,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Регіон-А 997 880,00
UAH з ПДВ
989 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 1 012 932,00
UAH з ПДВ
989 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 13:22
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:21
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:21
Dovidka_20307404340970374247.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
кур.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
кор.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
Довідка(1).zip.p7s
03 листопада 2020 13:21
9.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
8.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
7.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
6.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
5.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
4.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
3.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
2.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
1.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:21
Dovidka_20307404340970374247.pdf
03 листопада 2020 13:21
кур.pdf
03 листопада 2020 13:21
кор.pdf
03 листопада 2020 13:21
Довідка(1).zip
03 листопада 2020 13:21
9.pdf
03 листопада 2020 13:21
8.pdf
03 листопада 2020 13:21
7.pdf
03 листопада 2020 13:21
6.pdf
03 листопада 2020 13:21
5.pdf
03 листопада 2020 13:21
4.pdf
03 листопада 2020 13:21
3.pdf
03 листопада 2020 13:21
2.pdf
03 листопада 2020 13:21
1.pdf
16 жовтня 2020 15:50
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:49
квалификация1.pdf
16 жовтня 2020 15:49
матер-техн база1.pdf
09 жовтня 2020 18:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:34
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:33
проект кури.pdf
09 жовтня 2020 18:33
Кваліфікація.pdf
09 жовтня 2020 18:33
мат технічна база.pdf
09 жовтня 2020 18:33
технічн характ кури.pdf
09 жовтня 2020 18:33
персональні дані.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:22
Статут ПП Регіон-А.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Свидетельство ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 12:22
рішення Харченко.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Нефедьев.pdf
08 жовтня 2020 12:22
КВАЛІФІКАЦІЯ (1).pdf
08 жовтня 2020 12:22
Зуб.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Експертний висновок.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Експертний висновок 2.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Договор с Х нот 9157.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Договор с Х нот 6785.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Договор по складу 2020.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Договор Днепровский.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Дог метрология.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Дог дезинфекции.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Довідки баланс и др.pdf
08 жовтня 2020 12:22
Витяг.pdf
08 жовтня 2020 12:22
акт передачи склада.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 18:33
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:45
ліцензія сертифікат.pdf
16 жовтня 2020 17:45
Дод.8.pdf
16 жовтня 2020 17:45
Дод.7 Проект Договору.pdf
16 жовтня 2020 17:45
Дод.5.pdf
16 жовтня 2020 17:45
Дод.4.pdf
16 жовтня 2020 17:45
Дод.3.pdf
16 жовтня 2020 17:45
Дод.2-Згода.pdf
16 жовтня 2020 17:45
Дод.1-Цінова пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"

ПП "Регіон-А

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"
#43305128
Переможець 984 774,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"
#43305128
984 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 10:57
ДУ № 4 дог № 74-ПХ_вт (07.12.2020) (1).pdf зміни до договору
08 грудня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 14:47
ДУ № 3 дог № 74-ПХ_вт (26.11.2020) (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 14:16
ДУ № 2 дог № 74-ПХ_вт (12.11.2020) (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 15:14
ДУ № 1 дог № 74-ПХ_вт (09.11.2020) (1).pdf зміни до договору
09 листопада 2020 15:13
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 14:36
договір № 74-ПХ_вт від 09.11.2020 року.pdf укладений
09 листопада 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність ціни за одиницю товару, згідно з умовами проведених відкритих торгів
Номер договору про закупівлю: 74-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення одиниці виміру товару
Номер договору про закупівлю: 74-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та ціни договору, відповідно до фактичних потреб замовника
Номер договору про закупівлю: 74-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору без виконання за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 74-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 07 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: розірвання договору без виконання за згодою сторін