Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (послуга: «Розробка типової програми управління старінням підземних трубопроводів СТВВС енергоблоків АЕС з РУ ВВЕР-1000»)
State Classifier Code 021:2015 – 71340000-3 Complex Engineering Services (Service: «Development of typical ageing management program for essential service water system underground pipelines of NPP power units with VVER-1000 reactor facility»)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-09-24-002501-c 74d3f4e6385549efa2b4588c1767a66b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Додаткові контактні особи: Колесник Руслан Миколайович
+380613957348
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom"
National ID: 19355964
Contact point: Gordienko Natalia
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Additional contacts: Kolesnyk Ruslan
+380613957348

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 18 листопада 2020 12:27
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH
Publication date: 24 вересня 2020 15:31
Enquiries until: 16 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 жовтня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 600 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 4 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,67 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Scope of the procurement
Код ДК 021:2015 – 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (послуга: «Розробка типової програми управління старінням підземних трубопроводів СТВВС енергоблоків АЕС з РУ ВВЕР-1000») (згідно із Технічною специфікацією до предмета закупівлі)
State Classifier Code 021:2015 – 71340000-3 Complex Engineering Services (Service: «Development of typical ageing management program for essential service water system underground pipelines of NPP power units with VVER-1000 reactor facility»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 – 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (послуга: «Розробка типової програми управління старінням підземних трубопроводів СТВВС енергоблоків АЕС з РУ ВВЕР-1000») ПРИМІТКИ: мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації) Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

State Classifier Code 021:2015 – 71340000-3 Complex Engineering Services (Service: «Development of typical ageing management program for essential service water system underground pipelines of NPP power units with VVER-1000 reactor facility»)
CPV: 71340000-3
Період постачання: з 15 грудня 2020 по 31 липня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих послуг за договором здійснюється за фактично наданий обсяг послуг протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акта здачі-приймання наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо доступу до архівів ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС і ВП РАЕС
Дата подання: 15 жовтня 2020 19:47
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 08:53
У відповідності до п. 3.3 Технічних вимог «Під час розроблення Типової програми повинні враховуватись результати раніше виконаних робіт з оцінки технічного стану та технічного опосвідчення трубопроводів СТВВС на енергоблоках ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС» та п. 4.1.1 «Вимоги Типової програми повинні поширюватись на усі трубопроводи СТВВС енергоблоків АЕС з РУ ВВЕР-1000, незалежно від місця розташування (ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС)». Разом з тим, згідно п. 6.1.2 Замовник забезпечує доступ Виконавцю до технічного архіву лише ВП ЗАЕС. Просимо надати роз’яснення на підставі чого Замовник надаватиме доступ до архівів ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС та ВП РАЕС або, за необхідності, усунути невідповідність у ДКТ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підземні трубопроводи СТВВС енергоблоків АЕС з РУ ВВЕР-1000, незалежно від місця розташування (ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС) мають аналогічні призначення, структуру, матеріал виготовлення, температуру та хімічний склад транспортуємої середи, тому Типова програма повинна встановлю-вати лише загальні вимоги до управління старінням. Під час розробки ВП АЕС блочних програм управління старінням на підставі типової, буде враховано особливості кожного з майданчиків ВП АЕС. Доступ до технічного архіву лише однієї АЕС, потрібен для більш детального вивчення особливостей трубопроводів СТВВС проекту ВВЕР-1000. Необхідність доступу виконавця до технічних архівів інших ВП АЕС відсутня.
Програма управління старінням
Дата подання: 15 жовтня 2020 19:50
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 08:56
Надайте, будь ласка, роз’яснення, що мається на увазі під поняттям «програма управління старінням» в пп.5.2.1 та 5.3.1 Розділу 3 Тендерної документації? Під цим поняттям Замовник розуміє саме розробку аналогічного документу з наявністю у назві «програма управління старінням» чи будь-який інший документ, який володіє атрибутами програми управління старінням, передбаченими СОУ НАЕК 141:2017?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пп.5.2.1 та 5.3.1 тендерної документації наведена умова щодо досвіду розробки програм управління старінням. Вимоги до змісту програми управління старінням (ПУС) наведені у СОУ НАЕК 141:2017. Обладнання та трубопроводи АЕС мають елементи систем, важливих для безпеки, а також розроблена ПУС погоджується Держатомрегулювання, після проведення необхідних експертиз експертами ДНТЦ ЯРБ.
Виконавцю потрібно мати досвід розробки саме програм управління старінням, які повністю відповідають вимогам СОУ НАЕК 141:2017, та розроблені для елементів обладнання та трубопроводів АЕС з РУ ВВЕР-1000.
Конкретизація поняття "Програма управління старінням"
Дата подання: 15 жовтня 2020 19:53
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 08:58
Згідно п.1 Розділу ІІ НП 306.2.210-2017 управління старінням елементів і конструкцій відбувається протягом всього періоду життєвого циклу ядерної установки. Зважаючи на це, очевидно, що до робіт з управління старінням відносяться і, наприклад, роботи з оцінки технічного стану елементів і конструкцій. Відомо, що для виконання таких робіт теж розробляються відповідні типові і/або робочі програми, які враховують особливості експлуатації (в тому числі вимоги до встановлення механізмів старіння та вимоги до розробки заходів спрямованих на своєчасне їх виявлення і пом'якшення деградації, викликаної старінням (тобто заходи з управління старіння, які в обов’язковому порядку вносяться у відповідну програму управління старіння і є її основою)) певних елементів і конструкцій. Програми з оцінки технічного стану володіють всіма атрибутами програм управління старіння, передбаченими СОУ НАЕК 141:2017 (зокрема, див. Додаток В), хоча формально в назві не містять словосполучення «програма управління старінням». Зважаючи на викладене, для однозначного розуміння поняття «програма управління старінням» просимо додати до Тендерної документації відомості, що програма управління старінням – це документ, що володіє атрибутами, передбаченими СОУ НАЕК 141:2017.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Програми з оцінки технічного стану розробляються на при кінці проектного строку експлуатації обладнання, на відміну від програм управління старінням, які згідно п.13 Розділу ІІ НП 306.2.210-2017 «Під час експлуатації енергоблоків АС управління старінням елементів і конструкцій здійснюється шляхом координації ПУС із існуючими програмами - підвищення безпеки, експлуатаційного контролю, ТОіР, зразків-свідків, водно-хімічного режиму, перевірок і випробувань, кваліфікації обладнання», тобто весь час експлуатації обладнання. До того ж зміст програм ОТС не відповідає вимогам СОУ НАЕК 141:2017.
ПУС розробляється тільки для обладнання, яке увійшло до переліку управ-ління старінням, та відноситься до 1,2,3 класу безпеки, на відміну від програм ОТС які розробляються для усього обладнання (1,2,3,4 клас безпеки та некласифіко-ване обладнання).
У додатку № 1 до тендерної документації – «Технічні вимоги до предмета закупівлі», у п.3.1 наведено, що розробку типової ПУС виконують з урахуванням вимог СОУ НАЕК 141:2017, та у п.4.2 встановлений зміст ПУС, відповідно додатку В стандарту СОУ НАЕК 141:2017
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 листопада 2020
UA-2020-09-24-002501-c74d3f4e6385549efa2b4588c1767a66b
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Місцезнаходження: 71504, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Учасник Документи Рішення
ДНІЦ СКАР Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
АТ КІЕП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
22 жовтня 2020 13:37
повноваження.pdf
22 жовтня 2020 13:37
витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 13:37
Рішення НАЕК.pdf
22 жовтня 2020 13:37
4. Інші документи.pdf

Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:23
Документи переможця
19 листопада 2020 11:00
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:58
Обгрунтування низької ціни
23 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:00
05_Інші документи.pdf
23 жовтня 2020 11:00
04_Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 11:00
01_Забезпечення.7z

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 13:12
Електронний підпис
23 жовтня 2020 13:12
Електронний підпис
23 жовтня 2020 13:12
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 13:12
Стахова гарантія.rar
23 жовтня 2020 13:12
Платіжне доручення.pdf
23 жовтня 2020 13:12
Інші документи.rar
23 жовтня 2020 13:12
Договір страхування.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДНІЦ СКАР

ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"

АТ КІЕП

ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР" 354 000,00
UAH
198 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" 389 000,00
UAH
199 000,00
UAH
Документи
АТ КІЕП 520 000,00
UAH
351 009,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:23
Документи переможця
19 листопада 2020 11:00
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:58
Обгрунтування низької ціни
23 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:00
05_Інші документи.pdf
23 жовтня 2020 11:00
04_Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 11:00
01_Забезпечення.7z

Публічні документи

23 жовтня 2020 13:12
Електронний підпис
23 жовтня 2020 13:12
Електронний підпис
23 жовтня 2020 13:12
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 13:12
Стахова гарантія.rar
23 жовтня 2020 13:12
Платіжне доручення.pdf
23 жовтня 2020 13:12
Інші документи.rar
23 жовтня 2020 13:12
Договір страхування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"

ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

АТ КІЕП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"
#24264063
Переможець
198 000,00
UAH
25 листопада 2020 16:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 листопада 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"
#24264063
198 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 14:28
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2022 09:17
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
28 квітня 2022 09:16
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 08:05
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
17 січня 2022 08:05
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 13:34
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 13:25
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 10:28
Додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 08:12
Додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2021 08:11
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 09:53
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
10 червня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 09:34
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
25 березня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 09:27
Додаткова угода1 (1).pdf зміни до договору
05 березня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 13:42
Договір.pdf укладений
11 грудня 2020 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/189-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/189-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/189-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/189-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/189-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/189-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/189-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/189-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні за-купівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/189-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 237 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 600,00 UAH)