Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти мультимедійного обладнання з допоміжними засобами навчання для навчальних кабінетів біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії закладів загальної середньої освіти для реалізації програми «Спроможна школа для кращих результатів», Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
4 126 400,00 UAH
UA-2020-09-24-002088-a 89871a1e5b9c4cd686f0a905b7cce0ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Віталіївна Андрушко

+380665331145 marganets.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Вебсайт: http://marganets-osvita.edukit.dp.ua
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Тетяна Віталіївна Андрушко
+380665331145
marganets.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 4 126 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерна документація

24 вересня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-002088-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 29 вересня 2020 14:47
ВИМОГА щодо усунення порушень у тендерній документації
Відділом освіти Марганецької міської ради (далі – Замовник) 24 вересня 2020 року була оголошена процедура відкритих https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-24-002088-a
(ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання з допоміжними засобами навчання для навчальних кабінетів біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії закладів загальної середньої освіти для реалізації програми «Спроможна школа для кращих результатів»).
Ознайомившись та опрацювавши положення тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання з допоміжними засобами навчання для навчальних кабінетів біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії закладів загальної середньої освіти для реалізації програми «Спроможна школа для кращих результатів») (далі – Тендерна документація), виявлено ряд грубих порушень приписів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» від 29 квітня 2020 року № 574, а саме:
Суб’єктом оскарження за результатами опрацювання Тендерної документації встановлені порушення, що технічні характеристики засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, чітко та деталізовано встановленні Типовим переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 (далі – Типовий перелік).
Відповідно до імперативного припису пункту 1 Типового переліку визначено: «Цей перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, (далі - навчальні кабінети і STEM-лабораторії), з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання».
Відповідно да частин другої статті 15 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» накази міністерства, видані в межах його повноважень, є обов'язковими для виконання підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності.
Отже, дотримання чітко визначених технічних характеристик до засобів навчання та обладнання під час встановлення тендерних вимог є обов’язковим та неухильним, а Замовник своїми дії порушує та ігнорує норми законодавства України.
Аналогічної позиції дотримується Міністерство освіти і науки у своєму листі щодо неухильного дотримання законодавства від 14.08.2020 № 1/9-441 (яке опубліковано на сайті МОН України https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva), де зазначає: «Вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693, та не можуть відрізнятися від встановлених наказом». Також в листі зазначено: «Вимоги до комп’ютерного обладнання (у т.ч. ноутбуків та персональних комп’ютерів), яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за №55/31507 та не можуть відрізнятися від встановлених наказом».
Проте, Замовник порушив вказані норми Типового переліку зазначивши у Тендерній документації технічні характеристики, які відсутні у Типовому переліку, та які на ведені у додатку 1 до цього листа.
Окрім того, більшість технічних вимог до предмету закупівлі точно співпадають із параметрами обладнання, яке пропонує лише один виробник та/або один продавець обладнання у різних частинах закупівлі.
Така прихована характеризація обладнання (товару) та його складових Замовником прямо порушує імперативні приписи частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», де визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Зауважуємо, що хоча Замовником на виконання частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» намагається формально приховати наявне порушення шляхом зазначення у Тендерній документації «або еквівалент», проте еквіваленту не існує з огляду на те, що кожна складова частина предмету закупівлі прописана під конкретного виробника/постачальника.
Вчинення Замовником таких дій щодо надання прихованих переваг певним учасникам, відповідно до норм статті 364 Кримінального кодексу України є кримінально караними і передбачають кримінальну відповідальність, у зв’язку із чим, вимагаємо припинити порушення норм законодавства України, внести відповідні зміни та привести Тендерну документацію в частині визначення засобів навчання та обладнання до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693.
У разі не вчинення Замовником дій щодо усунення вказаних порушень вважаємо за необхідне звернутися до правоохоронних органів для внесення відомостей в ЄРДР щодо вчинення злочину та реєстрації кримінального правопорушення для подальшого його розслідування та надання правої оцінки таким діянням у судовому порядку.




Додаток:
1. Перелік технічних характеристик, які відсутні у Типовому переліку (на прикладах декількох кабінетів).
2. Лист Міністерство освіти і науки у своєму листі щодо неухильного дотримання законодавства від 14.08.2020 № 1/9-441.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 16:34
Тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне:
А)Вимоги до технічних характеристик засобів навчання та обладнання, визначені та відповідають Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29 квітня 2020року №574, зареєстрованим в Мінюсті 07 травня 2020року за №410/34693.
Б)Відповідно до Додатку №3 тендерної документації " ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" прописано: "У разі наявності у цьому додатку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання слід розуміти також як «або еквівалент». Конкретні найменування товару в таблиці наведені з урахуванням потреб замовника в отриманні техніки певної комплектації та конфігурації. Учасники можуть пропонувати аналоги наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо). Учасники обов’язково наводять порівняльну таблицю із зазначенням всіх параметрів товару (модель, торгова марка, технічні характеристики), для можливості порівняння замовником. Еквіваленти мають бути не гіршими за показниками, ніж вказані замовником.

Документи подані скаржником

29 вересня 2020 14:47
Вимога Марганець.pdf

Документи

01 жовтня 2020 16:34
Протокол 175.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1-Комплект мультимедійного обладнання з допоміжними засобами навчання для навчального кабінету математики Марганецької гуманітарної гімназії ім. Т.Шевченка Марганецької міської ради для реалізації програми «Спроможна школа для кращих результатів»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 825,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 жовтня 2020 11:21
Закінчення: 12 жовтня 2020 11:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Лот 1-Комплект мультимедійного обладнання з допоміжними засобами навчання для навчального кабінету математики Марганецької гуманітарної гімназії ім. Т.Шевченка Марганецької міської ради для реалізації програми «Спроможна школа для кращих результатів»
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м.Марганець, вул.Перспективна, 3-а
Дата доставки: 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 10:06
Тендерна документація.doc
24 вересня 2020 10:06
Додаток 1.doc
24 вересня 2020 10:06
Додаток 2.doc
24 вересня 2020 10:06
Додаток 3.doc
24 вересня 2020 10:06
Додаток 4 Проект договору.doc
24 вересня 2020 10:06
Додаток 5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 111 095,84
UAH з ПДВ
111 095,84
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД" 128 040,00
UAH з ПДВ
128 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІ-ПРО.ЮА 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович 164 980,00
UAH з ПДВ
164 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:27
Dovidka_20259364460320937131.pdf.p7s
19 жовтня 2020 14:27
Dovidka_20259364460320937131.pdf
19 жовтня 2020 14:27
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
19 жовтня 2020 14:27
Довідка п. 12 ст. 17.pdf
19 жовтня 2020 14:27
Довідка на ТОВ.zip
19 жовтня 2020 14:27
Довідка на директора.zip
19 жовтня 2020 14:27
Довідка ЄДР юр особа.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:59
Установчі документи.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Уповноважена особа.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Технічні вимоги згода.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Таблиця відповідності.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Лист-згода істотні.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Інформація стаття 17.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Згода на обробку ПД.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Документи якості.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Довідка стаття 17.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Довідка санкції.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Довідка працівники.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Довідка МТБ.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Довідка ліцензування.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Довідка код доступу.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Довідка досвід.pdf
09 жовтня 2020 14:59
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 09:50
Електронний підпис
10 жовтня 2020 09:44
Витяг з ЄДР.PDF
10 жовтня 2020 09:38
Електронний підпис
10 жовтня 2020 09:31
Св-во Св-во Статут.pdf
10 жовтня 2020 09:31
Банк.PDF
10 жовтня 2020 09:31
Держстат.pdf
10 жовтня 2020 09:31
Договір оренди.pdf
10 жовтня 2020 09:31
Документи пропозиції.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:42
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:28
Електронний підпис
10 жовтня 2020 03:04
Електронний підпис
10 жовтня 2020 03:02
11. Згода на правочин.pdf
10 жовтня 2020 03:02
10. Сертифікати якості.pdf
10 жовтня 2020 03:02
7. Довідка з банку.pdf
10 жовтня 2020 03:02
5. Проект договору.pdf
10 жовтня 2020 03:02
3. Довідки стаття 16.pdf
10 жовтня 2020 03:02
2. Стаття 17.pdf
10 жовтня 2020 03:02
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 18:00
Технічна частина.pdf
09 жовтня 2020 18:00
Комерційна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 18:00
Кваліфікація.pdf
09 жовтня 2020 18:00
ФОП Заплавний Ю.О..pdf
09 жовтня 2020 18:00
Витяг ФОП Заплавний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД"

ТОВ БІ-ПРО.ЮА

фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 111 095,84
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 10:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
111 095,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:08
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 13:34
Дод уг 2.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 13:33
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 14:09
Дод уг 1.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 09:08
Протокол 197.PDF укладений
09 грудня 2020 09:07
Договір 238.PDF укладений
09 грудня 2020 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.1. договору викласти в наступній редакції : Строк (термін) поставки товарів 24 грудня 2020 року. 2. Інші умови договору залишаються без змін. 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 238 від 09 грудня 2020 року та набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2020 року, але будь-якому разі до повного виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна підписанта Замовника
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 111 095,84
UAH (в тому числі ПДВ 18 515,97 UAH)