Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Персональні комп’ютери, моноблоки та ноутбуки) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008 ) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 124 000,00 UAH
UA-2020-09-24-001736-c d6711bdc717a48e986997d308d292446
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2020 13:49
Очікувана вартість: 1 124 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

30 вересня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 13:40
Повідомлення про внесення змін (2).docx
30 вересня 2020 13:40
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток 7 Лист - згода.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток_6_Переможець.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток 5 Проект договору.doc
24 вересня 2020 13:45
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток 2 Стаття 17.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
24 вересня 2020 13:45
Тендерна документація.docx
30 вересня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 13:40
Повідомлення про внесення змін (2).docx
30 вересня 2020 13:40
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток 7 Лист - згода.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток_6_Переможець.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток 5 Проект договору.doc
24 вересня 2020 13:45
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток 2 Стаття 17.docx
24 вересня 2020 13:45
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
24 вересня 2020 13:45
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-001736-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР", Код ЄДРПОУ:39594603
Дата подання: 19 жовтня 2020 12:18
Невідповідність вимогам тендерної документації, пропозиції ТОВ "ПРОТЕХ ІТ УКРАЇНА"
Шановний замовнику!
Повідомляємо Вам, що пропозиція ТОВ «ПРОТЕХ ІT УКРАЇНА» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008 ) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери, моноблоки та ноутбуки)» в технічних вимогах до монітора було визначено «Гарантія на монітор не менше 36 місяців від виробника (інформація про гарантійний термін на монітор повинна бути підтверджена в авторизаційному листі від виробника або його офіційного представництва в Україні)».
Учасником ТОВ «ПРОТЕХ ІT УКРАЇНА» в порушення вимог Додатку 3 на запропонований до постачання монітор BenQ GW2480 Black (9H.LGDLA.TBE) надано копію авторизаційного листа з підтвердженням гарантії на монітор не від виробника запропонованого товару BenQ або його офіційного представництва в Україні, а від імпортера продукції ТОВ «МТІ», яке не є виробником моніторів BenQ, та не являється офіційним представництвом компанії BenQ в Україні.
Також Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008 ) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери, моноблоки та ноутбуки)» Замовником було встановлено вимоги щодо операційної системи а саме: «Операційна система: ліцензійна Windows 10 Professional (з технологію ОЕМ активації ОА 3.0) попередньо встановлена виробником системного блоку з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років.»
Учасником ТОВ «ПРОТЕХ ІT УКРАЇНА» в порушення вимог Додатку 3 було запропоновано до постачання Windows 10 Professional 64 bit Ukrainian без технології ОЕМ активації ОА 3.0.
Також Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008 ) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери, моноблоки та ноутбуки)» Замовником було встановлено вимогу про наступне:
Учасник повинен надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар.
Учасник повинен надати сертифікат якості (сертифікат відповідності) або інший рівнозначний документ, який підтверджує якість запропонованої продукції.
В порушення даної вимоги ТОВ «ПРОТЕХ ІT УКРАЇНА», надало в складі пропозиції не оригінали вказаних документів, а їх завірені копії.
Отже тендерна пропозиція ТОВ "ПРОТЕХ ІТ УКРАЇНА" не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати Протокол (рішення) засідання комітету Замовника про Переможця №550 від 16.10.2020 року, та керуючись ч. 2 ст. 31 Закону України відхилити пропозицію ТОВ «ПРОТЕХ ІТ УКРАЇНА», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У разі незадоволення вимоги залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України, щодо неправомірно винесеного рішення та захисту своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2020 15:45
Шановний Учасник! Замовником вимагалось надання у склад пропозиції учасників «Гарантія на монітор не менше 36 місяців від виробника (інформація про гарантійний термін на монітор повинна бути підтверджена в авторизаційному листі від виробника або його офіційного представництва в Україні)». ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» надає у склад своєї пропозиції монітори торгової марки BenQ з авторизаційний листом від офіційного імпортера даної продукції через відсутність на території України офіційного представника виробника або офіційного представника в Україні. Додатково Замовник може пересвідчитись в гарантійному термін на монітор за допомогою інтернет ресурсів наприклад https://hard.rozetka.com.ua/benq_9h_lgdla_tbe/p20352626/.

Звертаємо увагу, що тендерна документація передбачала можливість запропонувати еквівалент, а саме це випливає з наявного твердження: «Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.».

Учасником ТОВ «ПРОТЕХ ІT УКРАЇНА» було запропоновано еквівалентний вид Windows 10 Professional, що не є погіршенням, оскільки його технічні характеристики відповідають визначеним вимогам Замовника, а саме: «попередньо встановлена виробником системного блоку з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років.».
ТОВ «ПОТЕХ-ІТ-Україна» у складі своєї пропозиції надає всі необхідні документи, які завірені відповідно до вимог діючого законодавства та на всю тендерну пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ –ІТ-Україна» накладено КЕП.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-24-001736-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР", Код ЄДРПОУ:39594603
Дата подання: 26 жовтня 2020 17:26
порушення Замовником чинного законодавства України
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині незаконного рішення про незаконне визначення переможцем закупівлі ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 22:03
Рішення від 28.10.2020 № 20095 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 22:02
Рішення від 06.11.2020 № 20668.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 00:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником буде виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2020 08:52

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Персональний комп’ютер
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 851 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 255,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 жовтня 2020 11:26
Закінчення: 12 жовтня 2020 11:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

37 шт
Персональний комп’ютер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 25 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2020 20:35
Дата відповіді: 27 вересня 2020 15:40
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Технічні характеристики, передбачені таблицею у Додатку 3 до Тендерної документації, є мінімальними. Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
На підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника у складі пропозиції подається порівняльна таблиця (обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника – у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію) за формою встановленою у Додатку 3 до Тендерної документації.

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-09-24-001736-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР", Код ЄДРПОУ:39594603
Дата подання: 26 жовтня 2020 17:26
порушення Замовником чинного законодавства України
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині незаконного рішення про незаконне визначення переможцем закупівлі ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 22:03
Рішення від 28.10.2020 № 20095 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 22:02
Рішення від 06.11.2020 № 20668.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 00:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником буде виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2020 08:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 746 255,22
UAH з ПДВ
737 743,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ СІ ЕМ ГРУП" 770 784,00
UAH з ПДВ
741 968,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" 777 000,00
UAH з ПДВ
759 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:51
абз.2 ч.2 Довідка.pdf
09 жовтня 2020 19:11
Електронний підпис
09 жовтня 2020 19:10
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 19:10
Витяг з ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 19:10
Виписка з ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 19:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:08
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 16:08
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 16:08
Лист згода.pdf
09 жовтня 2020 16:08
Відгук2.pdf
09 жовтня 2020 16:08
Відгук1.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 12:00
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:49
Копія Протокол, наказ.pdf
17 листопада 2020 11:49
МВС Бондаренко АА.pdf
17 листопада 2020 11:49
Довідки переможця Антандар.pdf
17 листопада 2020 11:49
public_doc.pdf
17 листопада 2020 11:49
public_doc.p7s
09 жовтня 2020 13:39
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:36
проєкт договору.pdf
09 жовтня 2020 13:36
Договір ноутбуки.pdf
09 жовтня 2020 13:36
Витяг ПДВ Антандар.pdf
09 жовтня 2020 13:36
дод.угода №1 (ноутбуки).pdf
09 жовтня 2020 13:36
Витяг ЄДР Антандар.pdf
09 жовтня 2020 13:36
СанГиг монітори.pdf
09 жовтня 2020 13:36
Копія висновків.pdf
09 жовтня 2020 13:36
СанГиг комп..pdf
09 жовтня 2020 13:36
технічна частина.pdf
09 жовтня 2020 13:36
ISO 9001-2015 до 29.09.22.pdf
09 жовтня 2020 13:36
ISO 14001-2015 до 29.09.22.pdf
09 жовтня 2020 13:36
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "АЙ СІ ЕМ ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 737 743,74
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 08:52
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 737 743,74
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:25
ТОВ "АЙ СІ ЕМ ГРУП"
#35810834
Відхилено 741 968,40
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"
#39594603
Переможець 759 240,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:53

Документи

13 листопада 2020 15:25
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:24
Протокол
12 листопада 2020 08:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 листопада 2020 15:39
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:37
Протокол
13 листопада 2020 15:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"
#39594603
759 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:54
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 11:35
img-201125102858-001.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 11:23
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 11:09
Договір укладений
25 листопада 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 3.1.1. в новій редакції "3.1.1. Передати Товар що визначений в специфікації належної якості за адресами які зазначені в дислокації поставки товару до 20.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 759 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 126 540,00 UAH)