Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний Заклад "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Бердянський" |
Код ЄДРПОУ: | 01992966 |
Місцезнаходження: | 71106, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, Макарова, 5а |
Контактна особа: |
Дічева Єкатерина Олександрівна +380615340645 sanatory.brd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2020 13:30 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2020 11:28 |
Очікувана вартість: | 1 071 262,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 357,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі підписаних Сторонами актів приймання-виконання наданих послуг за цим Договором протягом 7(семи) банківських днів; | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2020 12:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2020 12:05 |
Тендерна документація від 05.10.2020 р..doc | |
24 вересня 2020 13:26 |
Додаток.doc | |
24 вересня 2020 13:26 |
проект договору.doc | |
24 вересня 2020 13:26 |
Деф.акт.rar | |
24 вересня 2020 13:26 |
Фото робочого проекту блискавкозахисту будівль головного корпусу_ гаражу_ ТП-175_пральні.rar |
05 жовтня 2020 12:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 жовтня 2020 12:05 |
Тендерна документація від 05.10.2020 р..doc
|
||||||
24 вересня 2020 13:26 |
Додаток.doc
|
||||||
24 вересня 2020 13:26 |
проект договору.doc
|
||||||
24 вересня 2020 13:26 |
Деф.акт.rar
|
||||||
24 вересня 2020 13:26 |
Фото робочого проекту блискавкозахисту будівль головного корпусу_ гаражу_ ТП-175_пральні.rar
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимагаємо вилучити з тендерної документації Додатка 3 пункт
- копії протоколів та посвідчень про проходження навчань з охороні праці, пожежної безпеки.
Пояснення - Пожежно-технічний мінімум – це особливе профільне навчання осіб, трудова діяльність яких прямо або опосередковано пов'язана з підвищеною пожежною чи вибуховою небезпекою. Як правило, проходження пожежного мінімуму є обов'язковою вимогою для таких категорії осіб: електрогазозварювальники; електрики, які залучені до робіт з електроустановками або іншим аналогічним обладнанням, що перебуває під напругою; співробітники, робоче місце яких знаходиться у будівлях (цехах) протипожежної небезпеки типу А, Б, В; співробітники, виконання трудових обов’язків яких вимагає постійного або тимчасового перебування у будівлях протипожежної небезпеки типу А, Б, В; співробітники, які управляють або обслуговують машини чи обладнання, в якому задіяні горючі, легкозаймисті речовини чи матеріали; співробітники складів, на яких зберігаються небезпечні речовини, рідини або устаткування; інші категорії робітників, праця яких вимагає поглиблених знань в сфері дотримання протипожежних вимог та забезпечення охорони праці.
Таким чином, оскільки роботи з монтажу системи блискавкозахисту не передбачають робіт пов'язаних з підвищеною пожежною чи вибуховою небезпекою, а також зварювальних робіт, то проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму не є для такої категорії необхідним.
Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від 19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-30-000022 ● ed93f8ceab394728aa3378d8b7d122da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 15:05 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2020 № 230
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 30.10.2020 №230
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
...UA-2020-09-24-001644-c, ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, яка проводиться Державним закладом "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Бердянський"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення по підсумках моніторингу
2020-11-03 11:37:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА" |
873 295,86
UAH з ПДВ
|
873 295,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" |
1 069 972,64
UAH з ПДВ
|
1 069 972,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЖСЕРВІС-2003" |
1 071 225,60
UAH з ПДВ
|
1 071 225,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА" #3005513127 |
Переможець |
873 295,86
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 12:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 15:27
|
Договір _307 від 10.11.2020.pdf | укладений |
10 листопада 2020 15:24
|