Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45310000-3 - Електромонтажні роботи (послуги з монтажу системи блискавкозахисту будівель головного корпуса, пральні, гаража, ТП-175)
Очікувана вартість
1 071 262,00 UAH
UA-2020-09-24-001644-c a34bc7ac5bdb4590bcf430dcdc3647cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дічева Єкатерина Олександрівна

+380615340645 sanatory.brd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний Заклад "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Бердянський"
Код ЄДРПОУ: 01992966
Місцезнаходження: 71106, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, Макарова, 5а
Контактна особа: Дічева Єкатерина Олександрівна
+380615340645
sanatory.brd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 13:30
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 11:28
Очікувана вартість: 1 071 262,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 357,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Джерело фінансування -Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45310000-3 - Електромонтажні роботи (послуги з монтажу системи блискавкозахисту будівель головного корпуса, пральні, гаража, ТП-175)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71106, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, вул.Макарова,5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі підписаних Сторонами актів приймання-виконання наданих послуг за цим Договором протягом 7(семи) банківських днів; Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 12:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 13:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 12:05
Тендерна документація від 05.10.2020 р..doc
01 жовтня 2020 11:55
ТД 24.09.2020 (1).doc
24 вересня 2020 13:26
ТД 24.09.2020.doc
24 вересня 2020 13:26
Додаток.doc
24 вересня 2020 13:26
проект договору.doc
24 вересня 2020 13:26
Деф.акт.rar
24 вересня 2020 13:26
Фото робочого проекту блискавкозахисту будівль головного корпусу_ гаражу_ ТП-175_пральні.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-001644-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3005513127
Дата подання: 30 вересня 2020 14:37
Вимога що до кваліфікаційних вимог у Дод 3 - копії протоколів та посвідчень про проходження навчань з охороні праці, пожежної безпеки.
Шановний Замовник.
Вимагаємо вилучити з тендерної документації Додатка 3 пункт
- копії протоколів та посвідчень про проходження навчань з охороні праці, пожежної безпеки.
Пояснення - Пожежно-технічний мінімум – це особливе профільне навчання осіб, трудова діяльність яких прямо або опосередковано пов'язана з підвищеною пожежною чи вибуховою небезпекою. Як правило, проходження пожежного мінімуму є обов'язковою вимогою для таких категорії осіб: електрогазозварювальники; електрики, які залучені до робіт з електроустановками або іншим аналогічним обладнанням, що перебуває під напругою; співробітники, робоче місце яких знаходиться у будівлях (цехах) протипожежної небезпеки типу А, Б, В; співробітники, виконання трудових обов’язків яких вимагає постійного або тимчасового перебування у будівлях протипожежної небезпеки типу А, Б, В; співробітники, які управляють або обслуговують машини чи обладнання, в якому задіяні горючі, легкозаймисті речовини чи матеріали; співробітники складів, на яких зберігаються небезпечні речовини, рідини або устаткування; інші категорії робітників, праця яких вимагає поглиблених знань в сфері дотримання протипожежних вимог та забезпечення охорони праці.
Таким чином, оскільки роботи з монтажу системи блискавкозахисту не передбачають робіт пов'язаних з підвищеною пожежною чи вибуховою небезпекою, а також зварювальних робіт, то проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму не є для такої категорії необхідним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 12:41
Доброго дня. Шановний учасник зауваження розглянуто. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-001644-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3005513127
Дата подання: 30 вересня 2020 23:33
Дискримінаційна вимога замвоника що до кошторисної документації (пропечатаної та підписаної Учасником з підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника.)
У Додатку № 2 Тендерної документації Замвоник вимагає надати кошторисну документацію (пропечатану та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника.
Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від 19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 12:43
Доброго дня. Шановний учасник зауваження розглянуто. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-001644-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3005513127
Дата подання: 30 вересня 2020 23:40
Додаток №3 Слюсар -монтажник
Вимагаємо замовника замінити слюсар-монтажників на монтажників, або електро-монтажників. Так як дана закупівля йде за класифікатором як «електромонтажні роботи» з кодом 45310000-3
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 12:44
Доброго дня. Шановний учасник зауваження розглянуто. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-001644-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3005513127
Дата подання: 30 вересня 2020 23:50
Додаток №2 - Інструкція для персоналу
Вимагаємо від замовника дати чітке пояснення що за інструкцію вимагає після надання послуг, або прибрати .
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 12:59
Доброго дня. В вимогах щодо Інструкція для персоналу мається на увазі рекомендації щодо правильного технічного обслуговування блискавкозахисного обладнання.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-001644-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3005513127
Дата подання: 30 вересня 2020 23:59
Протоколи (акт) проведення замірів стану ізоляції, кабелів, що підключається до обладнання заземлення.
У Додатку №2 Замвоник вимагає надати Протоколи (акт) проведення замірів стану ізоляції, кабелів, що підключається до обладнання заземлення. Просимо надати розїяснення- які кабеля і ізоляця мається на увазі, якщо у спеціфікації до проекту немає і не може бути ніяких проводів. Кабелі це електротехнічний виріб з одного або кількох дротів (струмопровідні жили), що служить для з'єднання джерела електричного струму зі споживачем, компонентами електричної схеми. Система блискавкозахисту НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ З'ЄДНАННЯ З ДЖЕРЕОЛОМ ЕЛЕКТРИЧНОГО СТРУМУ, а захищає від ураження блискавки..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 13:04
Доброго дня. Провести вимірювання опору ізоляції заземлюванню змонтованої системи бликавкозахисту .

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-24-001644-c.a11
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3005513127
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:04
Скарга на вимоги тендерної документації
СКАРГА на вимоги тендерної документації 24.09.2020 року Замовником торгів, Державним закладом «Дитячим спеціалізованим (спеціальним) санаторієм «Бердянський» (далі – Замовник), розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-24-001644-c, за предметом: Послуги з монтажу системи блискавкозахисту будівель головного корпусу, пральні, гаражу, ТП -175 за ДК 021:2015 Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» - 45310000-3 Електромонтажні роботи, (45312310-3 Встановлення обладнання для захисту від блискавок) (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон №922- VIII). 24.09.2020 року фізична особа-підприємець Стрижак Наталія В’ячеславівна (далі – Скаржник) ознайомилася із Тендерною документацією, затвердженою Рішенням Тендерного комітету (протокол від 24.09.2020 року) (далі – Тендерна документація) та вважає, що вимоги Тендерної документації є необґрунтованими та дискримінаційними. Свої міркування підтверджує наступним: 1. Щодо необхідності надання оригіналу позитивного листа-відгуку від контрагента: Відповідно до пункту 6 частини 5 розділу 3 Тендерної документації учасники повинні надати документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема необхідно надати: «сканований оригінал позитивного листа-відгуку від контрагента за договором (-ами), що зазначений (-і) в довідці. Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору, на який надано відгук, ціну договору та інформацію про суму та належне виконання договору (-ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі». Скаржнику не зрозуміло з чого виходив Замовник встановлюючи цю вимогу, оскільки дата оприлюднення даної закупівлі 24 вересня 2020 року, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11 жовтня 2020 року. Виходить, що учасники обов’язково мають надати позитивний лист-відгук, який отриманий учасником не раніше дати оголошення даної закупівлі та повинні встигнути отримати дані листи-відгуки від контрагента та подати документи у складі тендерної пропозиції до 11 жовтня 2020 року. Цією вимогою Замовник унеможливлює прийняття участі тим учасникам, які фізично не встигають отримати позитивні листи-відгуки за аналогічними договорами, укладеними з контрагентами у бажані строки. Скаржник вважає необґрунтованими, безпідставними та дискримінаційними вимоги щодо того, що відгук має бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі та наданий для участі саме в цій закупівлі. Аналогічна позиція викладена в рішеннях Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) в процедурах закупівель UA-2019-06-27-001180-a ("ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг") та UA-2019-04-24-002741-b ("ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг"). 2. Щодо необхідності надання чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/знешкодження відходів: Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації «для підтвердження застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг/виконання робіт, учасником надається копія чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі надання послуг/виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи в об’єктах поводження з відходами». Скаржник вважає, що вище наведена вимога є дискримінаційною, занадто деталізованою, оскільки застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг/виконання робіт не є основною метою закупівлі. Окрім того, як вбачається з проекту Договору, викладеного в Додатку 6 до Тендерної документації «виконавець зобов'язується надати Замовникові послуги з монтажу системи блискавкозахисту будівель головного корпусу, пральні, гаражу, ТП-175 за адресою: Запорізька обл. м. Бердянськ, вул. Макарова 5-а, ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (45312310-3- Встановлення обладнання для захисту від блискавок) (надалі - послуги), а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги на умовах, визначених Договором». Таким чином, вимога надати чинний договір, яким «підтверджується можливість приймання/знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі надання послуг/виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи в об’єктах поводження з відходами» не є пріоритетною в даній закупівлі, а тільки стає перешкодою для подання тендерних пропозицій учасниками. Окрім того, на думку Скаржника, вимога є двозначною та незрозумілою в частині того, з ким договір, яким підтверджується можливість приймання/знешкодження відходів, має бути укладений. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону №922-VIII «закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням». Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вище наведене Скаржник вважає, що його права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації з метою усунення порушень, зокрема дискримінаційних умов, які були висвітлені у даній Скарзі. Із урахуванням вищевикладеного, керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень порядку проведення Замовником Процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації з метою усунення порушень, видаливши вимоги наступного змісту: А) В пункті 6 частини 5 розділу 3 Тендерної документації «Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору, на який надано відгук , ціну договору та інформацію про суму та належне виконання договору (-ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі»; Б) В частині 6 розділу 3 Тендерної документації: «для підтвердження застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг/виконання робіт, учасником надається копія чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі надання послуг/виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи в об’єктах поводження з відходами».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 11:30
Рішення від 06.10.2020 № 18722 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 11:29
Рішення від 16.10.2020 № 19431.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 22:12

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 14:12
Скарга.pdf

Документи подані замовником

05 жовтня 2020 12:06
Протокол ТК від 05.10.2020.pdf
09 жовтня 2020 13:09
ТД 24.09.2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000022 ● ed93f8ceab394728aa3378d8b7d122da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

30.10.2020 № 230

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 30.10.2020 №230


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

...UA-2020-09-24-001644-c, ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, яка проводиться Державним закладом "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Бердянський"

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення по підсумках моніторингу

2020-11-03 11:37:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА" 873 295,86
UAH з ПДВ
873 295,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" 1 069 972,64
UAH з ПДВ
1 069 972,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖСЕРВІС-2003" 1 071 225,60
UAH з ПДВ
1 071 225,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 11:52
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:29
Тендерна_пропозицiя.pdf
09 листопада 2020 11:28
Довідка (ст 17 п 3.8.12).pdf
09 листопада 2020 11:28
Гарантійний лист.pdf
08 листопада 2020 16:10
Розрахунки ціни.7z
08 листопада 2020 15:37
Справка з МВС.pdf
29 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:45
Лист відповідь.pdf
13 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:04
49. Кошторис.7z
12 жовтня 2020 21:18
FS-sertyficate-2020.pdf
12 жовтня 2020 11:30
42. Календарний план.pdf
12 жовтня 2020 11:30
39. Дипломи працівників.pdf
12 жовтня 2020 11:30
33._Виписка_з_EДР.pdf
12 жовтня 2020 11:30
32.ISO_9001_2015_Стрижак.pdf
12 жовтня 2020 11:30
13._Тендерна_пропозицiя.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:43
Довідка з банку.pdf
12 жовтня 2020 19:40
Електронний підпис
12 жовтня 2020 19:38
Довідки ст.17.pdf
12 жовтня 2020 19:38
Довідка ст.50 санкції.pdf
12 жовтня 2020 19:38
Довідка про субпідряд.pdf
12 жовтня 2020 19:38
Довідка працівники.pdf
12 жовтня 2020 19:38
Довідка право підпису.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Фінансовий звіт.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Довідка мтб.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Статут.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Довідка код доступу.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Довідка з банку.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Сертификат ISO 9001-2015 укр.PDF
12 жовтня 2020 19:37
Сертификат 8000-2014 укр.PDF
12 жовтня 2020 19:37
Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Протоколи вимірювання.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Паспорт директора.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Ліцензія ДСУзНС.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Витяг ЄДР.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Лист згода.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Інформ довідка.pdf
12 жовтня 2020 19:37
Акт обстеження.pdf
12 жовтня 2020 19:37
1 ДФ з квітанцією.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 11:41
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:39
Статут ліцензія витяг.pdf
13 жовтня 2020 11:39
Проект договору.pdf
13 жовтня 2020 11:39
Додаток 7 лист-згода.pdf
13 жовтня 2020 11:39
Додаток 1 Пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 11:39
Довідка субпідряд.pdf
13 жовтня 2020 11:39
Довідка про директора.pdf
13 жовтня 2020 11:39
Довідка мтб.pdf
13 жовтня 2020 11:39
Гарантійний лист.pdf
13 жовтня 2020 11:39
бланкТех завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА"

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"

ТОВ "ПОЖСЕРВІС-2003"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#3005513127
Переможець 873 295,86
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 12:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 14:21

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Зміст: Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі з накладенням ЕЦП/КЕП, то учасник повинен накласти власний ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому згідно вимог: розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (пункт 1)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#3005513127
873 295,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 15:27
Договір _307 від 10.11.2020.pdf укладений
10 листопада 2020 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 873 295,86
UAH