Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі (код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
5 621 378,08 UAH
UA-2020-09-24-001438-a 925e4a743fe64841ae3b1539b0b76b3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинський Орест Артурович

380445127333 tender_kmkl_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05415958
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Контактна особа: Бачинський Орест Артурович
380445127333
tender_kmkl_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 13:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 13:55
Очікувана вартість: 5 621 378,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 458,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28106 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 11:31
протокол 140 від 05.10.2020 зміни до ТД.pdf
06 жовтня 2020 11:28
перелік змін до ТД 05_10_2020.doc
06 жовтня 2020 11:27
Додаток 3 (зміни).docx
06 жовтня 2020 11:27
додаток 3 (техн.характ.).docx
06 жовтня 2020 11:27
додаток 1 (кваліф.).docx
06 жовтня 2020 11:27
Додаток 1 (Зміни).docx
05 жовтня 2020 11:29
Відповідь_на_вимогу_UA_2020_09_24_001438_a_a1.doc
24 вересня 2020 09:46
додаток 5 (проект договору).doc
24 вересня 2020 09:46
додаток 4 (інші докум.).docx
24 вересня 2020 09:46
додаток 2 (докум.переможця).docx
24 вересня 2020 09:45
ТД кап.ремонт канал.мереж( без додатків).pdf
06 жовтня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 11:31
протокол 140 від 05.10.2020 зміни до ТД.pdf
06 жовтня 2020 11:28
перелік змін до ТД 05_10_2020.doc
06 жовтня 2020 11:27
Додаток 3 (зміни).docx
24 вересня 2020 09:46
додаток 3 (техн.характ.).docx
06 жовтня 2020 11:27
додаток 3 (техн.характ.).docx
06 жовтня 2020 11:27
додаток 1 (кваліф.).docx
06 жовтня 2020 11:27
Додаток 1 (Зміни).docx
24 вересня 2020 09:45
додаток 1 (кваліф.).docx
05 жовтня 2020 11:29
Відповідь_на_вимогу_UA_2020_09_24_001438_a_a1.doc
05 жовтня 2020 11:26
Документ Microsoft Office Word.docx
05 жовтня 2020 11:20
Відповідь_на_вимогу_UA_2020_09_24_001438_a_a1.doc
24 вересня 2020 09:46
додаток 5 (проект договору).doc
24 вересня 2020 09:46
додаток 4 (інші докум.).docx
24 вересня 2020 09:46
додаток 2 (докум.переможця).docx
24 вересня 2020 09:45
ТД кап.ремонт канал.мереж( без додатків).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2020 15:17
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:07
Доброго дня! Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність офісного приміщення та/або складського приміщення з документами, що підтверджують право власності Учасника або договором оренди. Чи надання Учасником копій договору про надання території під розміщення обладнання і іншому місті буде виконанням умов тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Враховуючі вимоги документації Ви можете надати договір оренди про надання території під розміщення обладнання,при умові що на цій території наявне офісне та/або складське приміщення.Також зазначаємо,умовами документації не передбачено вимоги щодо конкретного місцезнаходження офісного чи складського приміщення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-001438-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 30 вересня 2020 10:29
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), Змовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3» (надалі-Замовник) проводиться процедура закупівлі – відкриті торги, вид предмета закупівлі – закупівля робіт, «Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26, у Дніпровському районі (код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», (надалі – Процедура закупівлі).
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації, Учасник - скаржник вважає, що окремі умови Тендерної документації не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
У Тендерній документації Замовником зазначено наступні вимоги:
По-перше: Замовник вимагає від учасника процедури закупівлі подання ним документального підтвердженої інформації щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
- у довідці про наявність обладнання та/або машини, та/або механізмів, як необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі обов`язково повинна міститися інформація про наявність:
1)спеціалізованого вантажного фургону;
2)установки для санації каналізаційних та водопровідних труб методом гнучкого світло полімерного рукава;
3)ескаватор (на пневмоколісному ходу);
4)крану на автомобільному ходу або маніпулятору (вантажопідйомністю не менше 5 т);
5) дизельного генератору (потужністю 50 кВт напруга 220/380);
6) телеінспекційної системи контролю свердловин;
7) нагнітач повітря низького тиску (продуктивністю 300 куб/хв.);
8) лебідки (номінальним тяговим зусиллям 8т);
9) автогрейдеру;
10) каток.
-чинні документи власника установки для санації каналізаційних та водопровідних труб, видані уповноваженими органами, які підтверджують відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 4414:2014, ДСТУ EN ISO 13857:2016, ДСТУ EN 953:2014, ДСТУ EN 1037:2018, а саме: декларація про відповідність, сертифікат відповідності та протокол випробувань до нього, на підставі якого виданий сертифікат.
Застосування замовником вимог щодо наявності такої кількості техніки є ознакою дискримінаційних умов та обмежує участь компаній, які не мають хоча б однієї одиницю техніки, або мають іншу аналогічну техніку, що може замінити перелічену без погіршення якості і термінів виконня робіт . Додатково повідомляємо Замовника, що дана вимога є типовою для тендерних процедур, які можливо лобіюються певною групою компаній для створення дискримінаційних умов для учасників тендерних процедур. Одночасно застерігаємо замовника від порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі", що тягне за собою відповідальність згідно із законами України. А також в разі не задоволення даної вимоги, відповідно до чинного Законодавства, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України. Повідомляємо Вам, відповідно до умов договору та тендерної документації учасник несе повну відповідальність щодо термінів та якості виконання робіт, таким чином вимога щодо наявності конкретної техніки є необґрунтованою.
По-друге: Замовник вимагає від Учасника процедури закупівлі подання ним документального підтвердженої інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
1) До переліку обов`язкових ключових посад працівників відносяться інженерно-технічні працівники, які є необхідними для виконання робіт:
-головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації(1 особа)
-виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа)
-інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (1 особа)
- інженер ВТР або інша особа, яка виконує його функції (1 особа).
2) Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт:
- монтажники ( не менше 3 осіб)
- водій ( 1 особа)
- оператор (машиніст) лебідки (1 особа)
Додатково Замовник вимагає надати: на оператора ( машиніста ) лебідки посвідчення щодо допуску з безпечного виконання робіт лебідкою.

Хочемо звернути увагу Замовника, що відповідно до умов договору та тендерної документації учасник несе повну відповідальність щодо термінів та якості виконання робіт, таким чином вимога щодо кількості та наявності саме цих працівників є необґрунтованою. А також, просимо врахувати, що наявна безстрокова Ліцензія на проведення господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків належать до об`єктів з середніми та значними наслідками передбачає спроможність виконати роботи за даним предметом закупівлі (СС2) та не потребує наявності на підприємстві даного переліку працівників. Обов`язковою вимогою є лише наявність інженера з вищою освітою у сфері будівництва. Враховуючи викладене вище, вимагаємо відмінити вимогу щодо кількості та наявності саме таких працівників у учасника.
По- третє: Замовник вимагає від учасника процедури закупівлі подання ним документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного( их) за предметом закупівлі договору (ів)
Під аналогічним договором за предметом закупівлі вважається договір підряду на виконання робіт з будівництва (капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва) каналізаційних мереж до складу яких входили роботи з санації гнучким полімерним рукавом та/або договір підряду у складі якого виконувались роботи (послуги) з санації гнучким полімерним рукавом, виконані учасником в повному обсязі протягом 2018-2020 років.

Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно виконання робіт з будівництва (капітального ремонту/реконструкціі/нового будівництва) каналізаційних мереж до складу яких входили роботи з санації саме гнучким полімерним рукавом. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не виконували роботи з будівництва (капітального ремонту/реконструкціі/нового будівництва) каналізаційних мереж до складу яких входили роботи з санації саме гнучким полімерним рукавом, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Також, Тендерною документацією передбачено, що учасник повинен надати сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом, про відповідність технічних вимог до полімерних рукавів зі склопластика ДСТУ Б EN 14364:2012. А також, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зазначені у довідці полімерні рукави зі склопластика та письмове підтвердження від виробника продукції (офіційного представника) про проходження працівниками учасника відповідного навчання з застосування даної продукції.
Вважаємо, що надання сертифікатів та підтвердження проходження працівниками навчання не є аргументованою вимогою, яка може вплинути на якість виконання робіт. Враховуючи обмежену кількість постачальників даного вида продукції, та їх небажання співпрацювати з усіма охочими, хто хоче взяти участь у закупівлі, ця вимога може вважатися дискримінаційною. Надання таких документів після визнання Учасника переможцем та підписання договору на закупівлю дає можливість Учасникам без перешкод отримати такі сертифікати та пройти відповідне навчання у постачальника, якщо він буде мати конкретні договірні відносини з Учасником, а не теоретичні. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що умисно звужує коло осіб та зменшує конкуренцію, що суперечить основним принципам закупівель.
Просимо врахувати, що за попередньою закупівлею: «Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі.» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-05-001246-c, яка була оголошена 05.06.2020 року було дискваліфіковано більшість учасників з наступних причин: 1. Не надано сертифікат відповідності на спец. техніку, а саме: автоматизований комплекс для відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами, та сертифікат на матеріал який планується використовуватися. (критерій: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) 2. Не подано аналогічних договорів, горизонтально спрямоване буріння не має відношення до санації трубопроводів. (критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) 3. Неправдива інформація що до кваліфікації головного інженера який має сертифікат курсу теоретичного і практичного навчання технології горизонтального направленого буріння, що немає відношення до методу санації трубопроводів. (критерій:зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») 4. Відсутність документів про відносини з працівниками (накази), цивільно-правових та/або трудових договорів з працівниками. (критерій: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід).
Згідно проведеного моніторингу Держаудитслужби, учасників було відхилино неправомірно та було зобов’язано Замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель. В результі цього, договір з переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю "Інноваційні санаційні технології" було розірвано.
Також просимо звернути увагу, що за попередньою закупівлею тендерною документацією не вимагалося обовязкове надання вище зазначених документів у складі тендерних пропозицій учасників. Враховуючи це, Замовник завідомо планував обрати конкретного учасника переможцем торгів, шляхом необгрунтованого та неправомірного відхилення учасників з меншою ціновою пропозицією. Нова оголошена 24.09.2020 закупівля, тендерна документація якої вже містить дані дискримінаційні вимоги, на підставі яких Замовник незаконно відхилив учасників за попередньою закупівлею. Тепер умови тендерної документації повністю відповідають тендерній пропозиції учасника, який був обраний переможцем попередньої закупівлі.
Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що закупівля: «Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі», містить вимоги, що є дискримінаційними та такими, що умисно звужують коло осіб та зменшує конкуренцію, що суперечить основним принципам закупівель.
На підставі вищевикладеного, керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі, -
ПРОСИМО:
Усунути дискримінаційні умови Тендерної документації, що зазначені в скарзі, шляхом внесення до неї відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2020 10:03
вимогу задоволено частково.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інноваційні санаційні технології" 5 531 000,00
UAH з ПДВ
5 501 541,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС" 5 620 000,00
UAH з ПДВ
5 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 10:19
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:15
Кошторис ч.3.rar
30 жовтня 2020 10:15
Кошторис ч.2.rar
30 жовтня 2020 10:15
Кошторис ч. 1.rar
30 жовтня 2020 10:14
Довідки ст. 17.rar
13 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:46
смета 2.7z
13 жовтня 2020 17:46
3. Аналогічний договір.7z
13 жовтня 2020 17:46
Установчі документи.7z
13 жовтня 2020 17:46
смета 3.7z
13 жовтня 2020 17:46
смета.7z
13 жовтня 2020 17:46
смета 1.7z
13 жовтня 2020 17:46
2. Працівники 1.7z
13 жовтня 2020 17:46
1.1. Техніка 1.7z
13 жовтня 2020 17:46
1.1. Техніка.7z
13 жовтня 2020 17:46
1. Гарантия.7z
13 жовтня 2020 17:46
Довідки.7z
13 жовтня 2020 17:46
1.2. Оренда приміщення.7z
13 жовтня 2020 17:46
Установка.7z
13 жовтня 2020 17:46
1.1. Техніка 2.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інноваційні санаційні технології"

ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інноваційні санаційні технології"
#31863636
Переможець 5 501 541,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 10:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інноваційні санаційні технології"
#31863636
5 501 541,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:25
Додаткова угода №1 від 29 грудня 2020р. до Договору №1501 від 02 листопада 2020р..pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 09:41
договір 1501 від 2.11.2020 кап.рем.канал..pdf укладений
03 листопада 2020 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору №1501 від 02 листопада 2020 на 67 014,99 грн. (шістдесят сім тисяч чотирнадцять грн. 99 коп.) в т.ч. ПДВ 20%
Номер договору про закупівлю: 1501
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 434 526,01
UAH (в тому числі ПДВ 905 754,33 UAH)