Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації та проведення заходу "КПДЮ, дитяча літня хорова асамблея" (проект громадського бюджету міста Києва №630) (Класифікатор ДК021:2015(CPV):79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-09-24-001157-c 6e26a6e8eb414867b5c5a639307759a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ландіна Ірина Миколаївна

+380442808492 kpdu_eks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Ландіна Ірина Миколаївна
+380442808492
kpdu_eks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:23
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою, у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Назва кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79952100-3 - послуги з організації культурних заходів (для позицій 1-21 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі»: встановлення акустичної системи (800 Вт, 3 смуги); встановлення акустичного підсилювача (3 кВт, стерео); керування мікшерним пультом Behringer X32; озвучка за допомогою радіосистеми; послуги звукооператорів; освітлення за допомогою прилада BEAM HEAD (230 Вт); освітлення за допомогою прилада LED PAR (160 Вт); освітлення за допомогою прилада СВТГ (1000 Вт); встановлення силового приладу керування світлом (6 каналів по 3000 Вт); послуги оператора по світлу; трибуна для виконавців (150 осіб) 17,5 м 2 яруси (фарбовані металоконструкції з ламінованою фанерою, укомплектовані тканиною по периметру); комп’ютер портативний; монтаж-демонтаж сценічного обладнання (включно з висотними роботами); облаштування зони реєстрації (оренда виставкового обладнання); облаштування роздягалень для учасників (металоконструкції вішаки 15 шт та стільці Аскона 50 шт); написання детального сценарію що задіює 150 виконавців протягом 50 хвилин; хореографічні постановки, що задіюють 150 виконавців (5 хв одна постановка); послуги постановщика-хореографа; цифровий набір та підготовка до друку нотного матеріалу; забезпечення репетиційного процесу та фінального виступу; декоративне оформлення
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та проведення заходу "КПДЮ, дитяча літня хорова асамблея" (проект громадського бюджету міста Києва №630) (Класифікатор ДК021:2015(CPV):79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  10 листопада 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Усі розрахунки за надані Послуги за Договором проводяться в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за надані Послуги проводяться на підставі Акту приймання-передачі послуг (далі – Акт) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту.. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 11:45
ТЗ.pdf
24 вересня 2020 11:45
ПД.pdf
24 вересня 2020 11:45
ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМГ СЕРВІС" 199 230,00
UAH з ПДВ
199 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кірієнко Олександр Володимирович 199 500,00
UAH з ПДВ
199 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:50
Довідка з МВC.pdf
22 жовтня 2020 11:50
Довідка з ДПС.pdf
22 жовтня 2020 11:50
image.jpg
11 жовтня 2020 19:59
Електронний підпис
11 жовтня 2020 19:59
Електронний підпис
11 жовтня 2020 19:25
DOSVID.pdf
11 жовтня 2020 19:25
Установчі документи.pdf
11 жовтня 2020 19:25
бланк АМГ-персонал.pdf
11 жовтня 2020 19:25
бланк АМГ-пожеж.pdf
11 жовтня 2020 19:25
бланк АМГ-підряд.pdf
11 жовтня 2020 19:25
бланк АМГ- довкілля.pdf
11 жовтня 2020 19:25
бланк АМГ-санкц.pdf
11 жовтня 2020 19:25
бланк АМГ - кошторис.pdf
11 жовтня 2020 19:25
бланк АМГ - погодж.pdf
11 жовтня 2020 19:25
бланк АМГ - гарант.pdf
11 жовтня 2020 19:25
бланк АМГ - 17ст.pdf
11 жовтня 2020 19:25
бланк АМГ - пропозиція.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2020 16:36
Документи 2 ГБ _630.pdf
11 жовтня 2020 16:36
Документи ГБ _630 Заходи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АМГ СЕРВІС"

ФОП Кірієнко Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМГ СЕРВІС"
#38348039
Переможець 199 230,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 12:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМГ СЕРВІС"
#38348039
199 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 12:38
договір укладений
28 жовтня 2020 12:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 230,00
UAH