Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації та проведення заходу "КПДЮ, дитяча літня хорова асамблея" (проект громадського бюджету міста Києва №630) (Класифікатор ДК021:2015(CPV):79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-09-24-001157-c ● 6e26a6e8eb414867b5c5a639307759a4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський Палац дітей та юнацтва |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Ландіна Ірина Миколаївна +380442808492 kpdu_eks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 13:23 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою, у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Назва кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79952100-3 - послуги з організації культурних заходів (для позицій 1-21 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі»: встановлення акустичної системи (800 Вт, 3 смуги); встановлення акустичного підсилювача (3 кВт, стерео); керування мікшерним пультом Behringer X32; озвучка за допомогою радіосистеми; послуги звукооператорів; освітлення за допомогою прилада BEAM HEAD (230 Вт); освітлення за допомогою прилада LED PAR (160 Вт); освітлення за допомогою прилада СВТГ (1000 Вт); встановлення силового приладу керування світлом (6 каналів по 3000 Вт); послуги оператора по світлу; трибуна для виконавців (150 осіб) 17,5 м 2 яруси (фарбовані металоконструкції з ламінованою фанерою, укомплектовані тканиною по периметру); комп’ютер портативний; монтаж-демонтаж сценічного обладнання (включно з висотними роботами); облаштування зони реєстрації (оренда виставкового обладнання); облаштування роздягалень для учасників (металоконструкції вішаки 15 шт та стільці Аскона 50 шт); написання детального сценарію що задіює 150 виконавців протягом 50 хвилин; хореографічні постановки, що задіюють 150 виконавців (5 хв одна постановка); послуги постановщика-хореографа; цифровий набір та підготовка до друку нотного матеріалу; забезпечення репетиційного процесу та фінального виступу; декоративне оформлення
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та проведення заходу "КПДЮ, дитяча літня хорова асамблея" (проект громадського бюджету міста Києва №630) (Класифікатор ДК021:2015(CPV):79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
—
10 листопада 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Усі розрахунки за надані Послуги за Договором проводяться в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за надані Послуги проводяться на підставі Акту приймання-передачі послуг (далі – Акт) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту.. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2020 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 11:45 |
ТЗ.pdf | |
24 вересня 2020 11:45 |
ПД.pdf | |
24 вересня 2020 11:45 |
ТД.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМГ СЕРВІС" |
199 230,00
UAH з ПДВ
|
199 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кірієнко Олександр Володимирович |
199 500,00
UAH з ПДВ
|
199 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМГ СЕРВІС" #38348039 |
Переможець |
199 230,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 12:38
|
договір | укладений |
28 жовтня 2020 12:32
|