Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття (ремонт картами) по вул. Зарічна в с. Ладиги, Староконстянтинівського району, Хмельницької області
Очікувана вартість
68 617,00 UAH
UA-2020-09-24-000980-b 89fbb919c11d4f24b13e7dab27abfa8a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БІЛИЙ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ

+380385475117 ladugu2016@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛАДИГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04405337
Вебсайт: http://ladygy.rada.org.ua/
Місцезнаходження: 31183, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинівський район село Ладиги, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 59
Контактна особа: БІЛИЙ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ
+380385475117
ladugu2016@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 68 617,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 343,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття (ремонт картами) по вул. Зарічна в с. Ладиги, Староконстянтинівського району, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 11:07
Оголошення_.doc
24 вересня 2020 11:07
Додаток_4.doc
24 вересня 2020 11:07
Додаток_3.doc
24 вересня 2020 11:07
Додаток_2.docx
24 вересня 2020 11:07
Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне
Дата подання: 30 вересня 2020 12:45
Дата відповіді: 30 вересня 2020 15:56
Щановний замовник приберіть з оголошення вимогу наявність не менше 40 працівників, дана вимога є дискримінаційною та порушує права учасників.
Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення можемо повідомити наступне.
Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Замовник в Оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі самостійно встановлює вимогу щодо наявності в учасника працівників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
При цьому, вимога про наявність в учасника кваліфікованих працівників у такій кількості, визначена з метою своєчасного початку будівництва та належного виконання підрядником умов договору.
загальне
Дата подання: 30 вересня 2020 16:26
Дата відповіді: 30 вересня 2020 17:44
Щановний замовник , обгрунтуйте свою відповідь, а краще порахуйте скільки людино годин потрібно на киконання передбачених у Вашій закупівлі робіт
Відповідь: Замовник в Оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі самостійно встановлює вимогу щодо наявності в учасника працівників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
При цьому, вимога про наявність в учасника кваліфікованих працівників у такій кількості, визначена з метою своєчасного початку будівництва та належного виконання підрядником умов договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999" 68 615,78
UAH з ПДВ
68 615,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:32
Підсумкова Зарічна.PDF
05 жовтня 2020 13:32
Проект договору.PDF
05 жовтня 2020 13:32
Довідки Зарічна.rar
05 жовтня 2020 13:32
Ліцензія.PDF
05 жовтня 2020 13:32
Сертифікат ISO.PDF
05 жовтня 2020 13:32
Довідки СТ13.rar
05 жовтня 2020 13:32
Відомість ЄДРПОУ.PDF
05 жовтня 2020 13:32
12.1. Дипломи.rar
05 жовтня 2020 13:32
8. Статут.rar
05 жовтня 2020 13:32
7.3 Звіт 1-ДФ.PDF
05 жовтня 2020 13:32
6. Про наявність АБЗ .rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"
#36397204
Переможець 68 615,78
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 10:14

Документи

07 жовтня 2020 10:13
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"
#36397204
68 615,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 10:13
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 13:51
Договір укладений
16 жовтня 2020 11:21
Договір укладений
16 жовтня 2020 11:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 листопада 2020 11:21
68 615,78 UAH UA738201720344200012000040701
Ладигівська с\р
UA693204780000026001924428208
ПП"Строй-сервiс-999"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 615,78
UAH (в тому числі ПДВ 11 435,96 UAH)