Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт приміщення інфекційного відділення Сокальської центральної районної лікарні Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 955 426,45 UAH
UA-2020-09-23-014682-b ● 83846e7d837149d887d7d37b8ca32c9a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Сокальська ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 01997248 |
Місцезнаходження: | 80001, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул. Я Мудрого, 26 |
Контактна особа: |
Чорненька Оксана sokal_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі робіт - «Капітальний ремонт приміщення інфекційного відділення Сокальської центральної районної лікарні Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) тендерним комітетом проводилиси процедури відкритих торгів. Оголошення опубліковано в електронній системі закупівель через авторизований електронний торговельний майданчик 13.08.2020 р. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-13-001431-a). Однак, для участі не подано жолної тендерної пропозиції. Дана процедура автоматично відмінена електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіт про результати процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою - 03 вересня 2020 р. Після відміни першої процедури відкритих торгів, тендерним комітетом повторно оголошено про проведення відкритих торгів. Оголошення опубліковано через авторизований електронний торговельний майданчик 06.09.2020 р. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-06-000001-c). Під час проведенні другої процедури було подано тільки одну тендерну пропозицію - ФО-П ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ . Дана процедура автоматично відмінена електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіт про результати процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою - 22 вересня 2020 р. Враховуючи те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі робіт - «Капітальний ремонт приміщення інфекційного відділення Сокальської центральної районної лікарні Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Відповідно до ст. 40 Закону замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. До переговорів запрошено учасника ФО-П ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ, який єдиний подавав пропозицію на участь у відкритих торгах та займається відповідним видом діяльності щодо виконання робіт. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Звіт про результати процедури закупівлі від 03 вересня 2020 р. - Звіт про результати процедури закупівлі від 22 вересня 2020 р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 23:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 жовтня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місце виконання робіт - Львівська обл., м. Сокаль, вул. Шашкевича, 100.
«Капітальний ремонт приміщення інфекційного відділення Сокальської центральної районної лікарні Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщення інфекційного відділення Сокальської центральної районної лікарні Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80000, Україна, Львівська область, Сокаль, Шашкевича, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 14 календарних днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Подальші розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
23 вересня 2020 23:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ #3119204877 |
Переможець |
1 955 315,00
UAH
|
23 вересня 2020 23:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 22:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2020 23:52
|
ДУ (ремонт інфекція)_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2020 23:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 23:00
|
Договір з Додатками.rar | укладений |
06 жовтня 2020 21:50
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 жовтня 2020 10:57
|
187 533,35 UAH | UA348201720344351007100025988 КНП "Сокальська ЦРЛ" |
UA273253210000026001053733027 ФОП Якубовський В.П. |
Оплачений |
20 жовтня 2020 10:57
|
290 101,94 UAH | UA348201720344351007100025988 КНП "Сокальська ЦРЛ" |
UA273253210000026001053733027 ФОП Якубовський В.П. |
Оплачений |
23 жовтня 2020 11:36
|
164 997,52 UAH | UA348201720344351007100025988 КНП "Сокальська ЦРЛ" |
UA273253210000026001053733027 ФОП Якубовський В.П. |
Оплачений |
30 жовтня 2020 11:32
|
228 042,39 UAH | UA348201720344351007100025988 КНП "Сокальська ЦРЛ" |
UA273253210000026001053733027 ФОП Якубовський В.П. |
Оплачений |
11 листопада 2020 11:12
|
211 725,69 UAH | UA348201720344351007100025988 КНП "Сокальська ЦРЛ" |
UA273253210000026001053733027 ФОП Якубовський В.П. |
Оплачений |
23 листопада 2020 10:14
|
255 753,31 UAH | UA348201720344351007100025988 КНП "Сокальська ЦРЛ" |
UA273253210000026001053733027 ФОП Якубовський В.П. |
Оплачений |
07 грудня 2020 10:23
|
292 908,79 UAH | UA348201720344351007100025988 КНП "Сокальська ЦРЛ" |
UA273253210000026001053733027 ФОП Якубовський В.П. |
Оплачений |
08 грудня 2020 10:20
|
272 305,58 UAH | UA348201720344351007100025988 КНП "Сокальська ЦРЛ" |
UA273253210000026001053733027 ФОП Якубовський В.П. |
Оплачений |
15 грудня 2020 10:56
|
51 946,43 UAH | UA348201720344351007100025988 КНП "Сокальська ЦРЛ" |
UA273253210000026001053733027 ФОП Якубовський В.П. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв’язку із допущеною технічною помилкою, Сторони дійшли до згоди внести зміни до Договору та викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «3.2. Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить: 1 955 315,00грн. У випадку виділення додаткових коштів протягом терміну дії договору, Сторонами будуть підписані додаткові угоди». |
Номер договору про закупівлю: | 563 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |