Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Капітальний ремонт приміщення інфекційного відділення Сокальської центральної районної лікарні Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 955 426,45 UAH
UA-2020-09-23-014682-b 83846e7d837149d887d7d37b8ca32c9a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорненька Оксана

sokal_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Сокальська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997248
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул. Я Мудрого, 26
Контактна особа: Чорненька Оксана
sokal_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі робіт - «Капітальний ремонт приміщення інфекційного відділення Сокальської центральної районної лікарні Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) тендерним комітетом проводилиси процедури відкритих торгів. Оголошення опубліковано в електронній системі закупівель через авторизований електронний торговельний майданчик 13.08.2020 р. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-13-001431-a). Однак, для участі не подано жолної тендерної пропозиції. Дана процедура автоматично відмінена електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіт про результати процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою - 03 вересня 2020 р. Після відміни першої процедури відкритих торгів, тендерним комітетом повторно оголошено про проведення відкритих торгів. Оголошення опубліковано через авторизований електронний торговельний майданчик 06.09.2020 р. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-06-000001-c). Під час проведенні другої процедури було подано тільки одну тендерну пропозицію - ФО-П ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ . Дана процедура автоматично відмінена електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіт про результати процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою - 22 вересня 2020 р. Враховуючи те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі робіт - «Капітальний ремонт приміщення інфекційного відділення Сокальської центральної районної лікарні Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Відповідно до ст. 40 Закону замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. До переговорів запрошено учасника ФО-П ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ, який єдиний подавав пропозицію на участь у відкритих торгах та займається відповідним видом діяльності щодо виконання робіт. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Звіт про результати процедури закупівлі від 03 вересня 2020 р. - Звіт про результати процедури закупівлі від 22 вересня 2020 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 04 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт - Львівська обл., м. Сокаль, вул. Шашкевича, 100.

«Капітальний ремонт приміщення інфекційного відділення Сокальської центральної районної лікарні Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщення інфекційного відділення Сокальської центральної районної лікарні Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, Шашкевича, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 14 календарних днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Подальші розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

23 вересня 2020 23:39
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ
#3119204877
Переможець 1 955 315,00
UAH
23 вересня 2020 23:49

Документи

23 вересня 2020 23:45
Електронний підпис
23 вересня 2020 23:43
Протокол переговорів.rar

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 23:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ
#3119204877
1 955 315,00
UAH
Документи

Документи

23 вересня 2020 23:45
Електронний підпис
23 вересня 2020 23:43
Протокол переговорів.rar

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 23:00
Договір з Додатками.rar укладений
06 жовтня 2020 21:50
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 22:28
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2020 23:52
ДУ (ремонт інфекція)_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
11 жовтня 2020 23:51

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 жовтня 2020 10:57
187 533,35 UAH UA348201720344351007100025988
КНП "Сокальська ЦРЛ"
UA273253210000026001053733027
ФОП Якубовський В.П.
Оплачений
20 жовтня 2020 10:57
290 101,94 UAH UA348201720344351007100025988
КНП "Сокальська ЦРЛ"
UA273253210000026001053733027
ФОП Якубовський В.П.
Оплачений
23 жовтня 2020 11:36
164 997,52 UAH UA348201720344351007100025988
КНП "Сокальська ЦРЛ"
UA273253210000026001053733027
ФОП Якубовський В.П.
Оплачений
30 жовтня 2020 11:32
228 042,39 UAH UA348201720344351007100025988
КНП "Сокальська ЦРЛ"
UA273253210000026001053733027
ФОП Якубовський В.П.
Оплачений
11 листопада 2020 11:12
211 725,69 UAH UA348201720344351007100025988
КНП "Сокальська ЦРЛ"
UA273253210000026001053733027
ФОП Якубовський В.П.
Оплачений
23 листопада 2020 10:14
255 753,31 UAH UA348201720344351007100025988
КНП "Сокальська ЦРЛ"
UA273253210000026001053733027
ФОП Якубовський В.П.
Оплачений
07 грудня 2020 10:23
292 908,79 UAH UA348201720344351007100025988
КНП "Сокальська ЦРЛ"
UA273253210000026001053733027
ФОП Якубовський В.П.
Оплачений
08 грудня 2020 10:20
272 305,58 UAH UA348201720344351007100025988
КНП "Сокальська ЦРЛ"
UA273253210000026001053733027
ФОП Якубовський В.П.
Оплачений
15 грудня 2020 10:56
51 946,43 UAH UA348201720344351007100025988
КНП "Сокальська ЦРЛ"
UA273253210000026001053733027
ФОП Якубовський В.П.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку із допущеною технічною помилкою, Сторони дійшли до згоди внести зміни до Договору та викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «3.2. Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить: 1 955 315,00грн. У випадку виділення додаткових коштів протягом терміну дії договору, Сторонами будуть підписані додаткові угоди».
Номер договору про закупівлю: 563
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 955 315,00
UAH