Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Винники» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 823 415,00 UAH
UA-2020-09-23-014112-b 74ee5987a2e24a90887e9d99437d3d06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 14:47
Очікувана вартість: 7 823 415,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 117,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Винники»
(Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 17:34
Тендерна документація шевченка.doc
23 вересня 2020 17:34
Додаток_3_(проект_договору).doc
23 вересня 2020 17:34
Додаток 2 (тех.завдання ).docx
23 вересня 2020 17:34
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 7 215 660,97
UAH з ПДВ
7 215 660,97
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 7 776 296,40
UAH з ПДВ
7 776 296,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:32
Ліцензія 2017.pdf
27 жовтня 2020 16:32
Довідка банкрутство.pdf
15 жовтня 2020 11:30
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:28
Наказ Кикоть О.І..pdf
15 жовтня 2020 11:28
Лист пояснення.pdf
08 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:22
Трудові книжки.part1.rar
08 жовтня 2020 16:22
Трудові книжки.part2.rar
08 жовтня 2020 16:22
Ліцензія 2017.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
08 жовтня 2020 16:22
Копія звіту 1-ДФ за 2 кв.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Копія Статуту 2019.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Dovirenist Davidchuk.zip
08 жовтня 2020 16:22
Bankivska Licenzia (1).zip
08 жовтня 2020 16:22
135_18_75_35 000.ZIP
08 жовтня 2020 16:22
Дов_дка_75 (2).ZIP

Публічні документи

08 жовтня 2020 21:39
Електронний підпис
08 жовтня 2020 21:36
Виписка.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Технічне завдання.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Статут2020_опис.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Накази працівники.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Виписка ЄДР.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Звіт 1ДФ-1кв.- копія.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Звіт 1-ДФ Іпв..-копія.pdf
08 жовтня 2020 21:36
21202 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.zip
08 жовтня 2020 21:36
Розрахунок ціни.zip
08 жовтня 2020 21:36
Стаття 17 Закону.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Штатний розпис 2020.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Ліцензія.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Лист-відгук.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Договір оренди МТБ.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Відомості ЄДРПОУ.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 21:36
Витяг з ЄДР від 26.08.2020р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
#03448630
Переможець 7 215 660,97
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 10:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 10:31

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі вашої пропозиції наявні такі невідповідності: Згідно з пунктом 2 таблиці 1 додатку 1 до ТД встановлено перелік документів та інформації, яку учасник повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно із підпунктом в) пункту 2 зазначеної таблиці одним із критеріїв оцінки відповідності пропозиції учасника є існування в учасника закупівлі трудових відносин з фахівцем з охорони праці. У складі вашої пропозиції відсутня інформація щодо наявності трудових відносин із фахівцем з охорони праці. Тому просимо протягом 24 годин надати інформацію про наявність у вас трудових відносин з фахівцем з охорони праці, враховуючи вимоги підпункту 1.1 пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до ТД (відобразити відомості про такого працівника у довідці про наявність у вас штатних працівників профільних професій у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, спеціальності та періоду існування таких трудових відносин; надати наказ про призначення/прийняття такого працівника на роботу або Скан-копії трудової книжки; з долученням копії документа, що підтверджує кваліфікацію працівника, який відповідає за охорону праці, чинного на дату оголошення про закупівлю. Документи надаються з урахуванням усіх вимог, які були встановлені у пункті 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
#03448630
7 215 660,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 21:07
дод.уг.2 Шевченка (дорога).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 18:29
дод.уг.1 кап.рем.дор.по вул.Шевченка.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 15:55
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:57
кап.рем.дороги по вул.Шевченка.pdf укладений
03 листопада 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/11/20-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо фінансування на 2020 та 2021 рр.
Номер договору про закупівлю: 03/11/20-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML