Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво каналізаційного трубопроводу по вул. Полуботка у м. Винники» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 300 380,00 UAH
UA-2020-09-23-013937-b 0a661b5e4b7541e7be0bfc6916f2ec9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 11:43
Очікувана вартість: 2 300 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 501,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво каналізаційного трубопроводу по вул. Полуботка у м. Винники»
(Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, Полуботка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 17:18
Тендерна документація полуботка.doc
23 вересня 2020 17:18
Додаток_3_(проект_договору).doc
23 вересня 2020 17:18
Додаток 2 Технічне завдання полуботка.doc
23 вересня 2020 17:18
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Жовківська ПМК 2 070 000,00
UAH з ПДВ
2 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД 2 258 754,00
UAH з ПДВ
2 179 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрінвестбуд 2 297 288,92
UAH з ПДВ
2 297 288,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:44
Довідка ДПІ
28 жовтня 2020 10:41
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:39
Довідка ВПВ
28 жовтня 2020 10:39
Довідка МВС
22 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:47
Установчі документи.rar
08 жовтня 2020 16:47
Листи довідки.rar
08 жовтня 2020 16:47
КК Досвід.rar
08 жовтня 2020 16:47
КК Працівники.rar
08 жовтня 2020 16:47
18 Лист ВПВ.pdf
08 жовтня 2020 16:47
кошторис.rar
08 жовтня 2020 16:47
19 Техн завд.pdf
08 жовтня 2020 16:47
20 Графік викон робіт.pdf
08 жовтня 2020 16:47
Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 16:47
21 Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 16:47
Гарантія.zip
08 жовтня 2020 16:47
1 Відомості про учасн.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 20:02
Електронний підпис
08 жовтня 2020 19:59
18. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 жовтня 2020 19:59
32. Довідка з банку Січ.pdf
08 жовтня 2020 19:59
45. Копія Статуту.pdf
08 жовтня 2020 19:59
31. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 жовтня 2020 19:59
27. Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 19:59
15. Лист відгук ЛСБМУ.pdf
08 жовтня 2020 19:59
23.Копія ІПН підписанта.pdf
08 жовтня 2020 19:59
21.Копія Декларації.pdf
08 жовтня 2020 19:59
20.Копія Ліцензії..pdf
08 жовтня 2020 19:59
14. Оригінал КБ-3 ЛСБМУ.pdf
08 жовтня 2020 19:59
19.Копія Витягу ПДВ..pdf
08 жовтня 2020 19:58
3.Договір МТБ (ЛСБМУ).pdf
08 жовтня 2020 19:58
1. Реєстр..pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:55
Ліцензія Укрінвестбуд.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Кошторисна частина.rar
07 жовтня 2020 16:55
Дозвіл 03.04.2046.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Договір шрбу техн.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Довідки.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Довідки 2.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Відомості про підпр.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Витяг з реєстр пл пдв.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Баланс 2020.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Баланс 2019.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Договір канал УПА.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Акт канал УПА.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Трудові книжки 1.rar
07 жовтня 2020 16:55
локальн сигн продовж.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Техпаспорти 2.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Техпаспорти 1.pdf
07 жовтня 2020 16:55
Договірна Сигн.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Договір Сигнівка.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Трудові книжки 3.rar
07 жовтня 2020 16:55
акт сигн 5.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Трудові книжки 2.rar
07 жовтня 2020 16:55
акт сигн 4.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Статут.PDF
07 жовтня 2020 16:55
акт сигн 3.PDF
07 жовтня 2020 16:55
акт сигн 2.PDF
07 жовтня 2020 16:55
акт сигн 1.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Свідоцт пл ПДВ.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Проект договору.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Наявність техніки.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Наявність працівників.PDF
07 жовтня 2020 16:55
Аналог договір 1 Рокс.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Жовківська ПМК

ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД

ТОВ Укрінвестбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Жовківська ПМК
#39302147
Переможець 2 070 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 11:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 17:31

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі вашої пропозиції наявні такі невідповідності: 1) Згідно з пунктом 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію також були встановлені вимоги до учасників про надання довідки про виконання аналогічних договорів, надання копій аналогічних договорів та позитивних відгуків. Так як було вжито слово «договорів» (множина), то учасники повинні були надавати як мінімум два аналогічних договори. У складі вашої тендерної пропозиції міститься інформація щодо наявності успішного досвіду виконання лише одного аналогічного договору. Тому просимо вас протягом 24 годин надати інформацію стосовно наявності документально підтвердженого досвіду успішного виконання як мінімум ще одного аналогічного договору, враховуючи вимоги, які були встановлені у пункті 3 таблиці 1 додатку 1 до ТД (довідку, складену в довільній формі про наявність аналогічних договорів, виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання; копії аналогічних договорів, що наведені в довідці разом із копіями документів, що підтверджують його повне виконання (оригінал довідки/довідок за формою КБ-3) та Позитивні відгуки від замовників про виконання учасником зазначених договорів). 2) Згідно з підпунктами 4.1 та 4.2 пункту 4 таблиці 1 додатку 1 до ТД учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію Балансу підприємства за останній звітний період, а також копію Звіту про фінансові результати за останній звітний період. Згідно з Наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 року №557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», підтвердженням подання платником податків фінансової звітності є відповідні квитанції, які свідчать про прийняття його податкових документів до бази даних контролюючого органу. У складі поданої вами тендерної пропозиції відсутні квитанції, що посвідчують факт прийняття (реєстрації) контролюючим органом вказаної фінансової звітності. Тому просимо протягом 24 годин надати відповідні квитанції, що підтверджують інформацію, яка передбачена у підпунктах 4.1 та 4.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Жовківська ПМК
#39302147
2 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2023 14:08
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2023 14:03
ДД6.pdf зміни до договору
06 липня 2023 14:01
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2023 09:43
ДД_5.pdf зміни до договору
28 квітня 2023 09:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:19
ЛИСТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:18
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 11:29
Полуботка.pdf зміни до договору
06 січня 2022 11:28
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2022 16:05
Полуботка.pdf зміни до договору
01 січня 2022 16:04
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 21:15
дод.уг.2 Полуботка (кан.трубопровід) (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:45
дод.уг.1 буд.кан.труб.по вул.Полуботка.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:41
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 11:16
буд.кан.трубопр.по вул.Полуботка.pdf укладений
06 листопада 2020 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 06/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо фінансування на 2020 та 2021 рр.
Номер договору про закупівлю: 06/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «не пізніше – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «06.11.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 06/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «не пізніше – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «06.11.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 06/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт пролонговано до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 06/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «до 31.12.2023» на «06.11.2020 – 2021 – 2022 – 2023 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 06/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 5 статті 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору про закупівлю із 2 070 000,00 грн. з ПДВ до 2 003 107,37 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 06/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 003 107,37
UAH (в тому числі ПДВ 333 851,23 UAH)