Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-09-23-013736-b a244ee0af1d745839c0c96854ac60afa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

380445633879 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
380445633879
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з встановлення (монтажу) кондицтонерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:31
додаток 2. норва редакція.doc
23 вересня 2020 17:08
додаток 5.doc
23 вересня 2020 17:08
додаток 4.doc
23 вересня 2020 17:07
додаток 3.doc
23 вересня 2020 17:07
додаток 1.doc
23 вересня 2020 17:07
Оголошення.pdf
25 вересня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:31
додаток 2. норва редакція.doc
23 вересня 2020 17:07
додаток 2.doc
23 вересня 2020 17:08
додаток 5.doc
23 вересня 2020 17:08
додаток 4.doc
23 вересня 2020 17:07
додаток 3.doc
23 вересня 2020 17:07
додаток 1.doc
23 вересня 2020 17:07
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тех умови
Дата подання: 23 вересня 2020 21:34
Дата відповіді: 24 вересня 2020 17:31
Добрый день! Интересует условия монтажа: 1) Демонтаж старого оборудования на местах установки? 2) Длина магистрали между Внутренним и наружным блоками? Каждый кондиционер отдельно. 3) Этаж помещения где нужно производить монтаж(Нужна ли будет вышка?). 4) Материал наружной стены? (Бетон, кирпич…), по возможности. 5) Толщина наружной стены?, по возможности. 6) Наличие решеток на окнах? 7) Размер ближайшего окна возле внутреннего блока? 8) Наличие розеток выведенных от щитовой для подключения кондиционера? 9) Расстояние от внутреннего блока до розетки? 10) Расстояние от розетки до щитовой? 11) Надобность декоративного Кабельного-канала чтобы спрятать фреона-магистраль внутри помещения? 12) Наличие отдельного автоматического выключателя для отключения линии питания кондиционера? 13) График работы объекта? 14) Возможность работы монтажников в Субботу, Воскресенье?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно умов монтажу, в межах компетенції, відповідаємо на питання:

1) Демонтаж старого обладнання на місцях установки? – НІ.
2) Довжина магістралі між внутрішнім та зовнішнім блоками? - до 5 м.
Кожний кондиціонер окремо? – ТАК.
3) Поверх приміщення, де потрібно проводити монтаж? – 9-ти поверховий корпус, монтаж на різних поверхах. Чи потрібна буде вишка?- можливо.
4) Матеріал зовнішньої стіни (бетон, цегла…), по можливості? – залізобетон + утеплювач
5) Товщина зовнішньої стіни, по можливості ? – 400-450мм з утеплювачем.
6) Наявність грат на вікнах? – НІ.
7) Розмір найближчого вікна біля внутрішнього блоку? – 800х1500мм (основні,є менші).
8) Наявність виведених від щитової розеток для підключення кондиціонера? – НІ.
9) Відстань від внутрішнього блоку до розетки? – до 10м.
10) Відстань від розетки до щитової? – до 50м.
11) Потреба у декоративному кабельному каналі з метою приховати фреон-магістраль у приміщенні? – ТАК.
12) Наявність окремого автоматичного вимикача для відключення лінії живлення кондиціонера? – НІ.
13) Графік работи об`єкта? - 9.00-18.00.
14) Можливість роботи монтажників у суботу та неділю?- ТАК.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-013736-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЗАЙВИЙ ЄВГЕН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3151601757
Дата подання: 24 вересня 2020 20:30
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Ознайомившись з тендерною документацією (Додаток 2 до ТД), а саме
-Акт обстеження об’єкта, підписаний уповноваженою особою Учасника та уповноваженою особою Замовника. Обов’язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення Учасником попереднього обстеження об’єкта за участі представника Замовника для визначення детального обсягу послуг із встановлення (монтажу) кондиціонерів,
виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію,оскільки технічні вимоги та параметри монтажу вказані у відповіді до закупівлі що конкретизує всі розміри та максимальні відстані предмету закупівлі та не потребує присутності замовника на замірах для формування пропозиції.
Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог , а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!

Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”

Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 18, 20, 22, ЗУ “Про публічні закупівлі”,-

Пункт додатка 2
-Акт обстеження об’єкта, підписаний уповноваженою особою Учасника та уповноваженою особою Замовника. Обов’язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення Учасником попереднього обстеження об’єкта за участі представника Замовника для визначення детального обсягу послуг із встановлення (монтажу) кондиціонерів(видалити з документації).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 15:29
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг із встановлення (монтажу) кондиціонерів, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод до кінцевої дати подачі пропозицій, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складеним у відповідності до вимог ст.14 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Замовник не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту в присутності уповноваженої особи замовника, який має забезпечити умови для його проведення. Крім того, згідно вимог оголошення про проведення закупівлі до пропозиції учасника у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТІ ТЕРМ" 198 800,00
UAH з ПДВ
198 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 17:47
Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 17:47
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТІ ТЕРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІТІ ТЕРМ"
#40436253
Переможець 198 800,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:40

Документи

08 жовтня 2020 17:39
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:39
Протокол 42.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІТІ ТЕРМ"
#40436253
198 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 17:39
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:39
Протокол 42.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 1 до Договору 158.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 17:36
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 11:37
Договір 158.PDF укладений
15 жовтня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 93 720,00
UAH