Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Києво-Святошинського району, Київської області» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель).
Очікувана вартість
23 440 000,00 UAH
UA-2020-09-23-013394-b c18d867a731c462399429e3c6fd24e33
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василенко Леся Іванівна

+380444064539 pbrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08129, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Василенко Леся Іванівна
+380444064539
pbrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 14:35
Очікувана вартість: 23 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 117000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 5 000 000.00 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Києво-Святошинського району, Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, вул.Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Надання попередньої оплати Постачальнику можливе за рішенням Замовника. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за виконані роботи на підставі акту виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, а саме Замовником, Генеральним підрядником , представниками Авторського та Технічного нагляду. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 09:38
Зміни до тендерної документації.doc
09 жовтня 2020 09:38
ТД_.doc
23 вересня 2020 16:49
ТД_.doc
09 жовтня 2020 09:38
Додаток_2_до_тендерноi_документацii.rtf
23 вересня 2020 16:48
Додаток_2_до_тендерноi_документацii.rtf
23 вересня 2020 16:49
Додаток_5_до_тендерноi_документацii_.docx
23 вересня 2020 16:49
Додаток_4_до_тендерноi_документацii_.docx
23 вересня 2020 16:49
Додаток_3_до_тендерноi_документацii_.docx
23 вересня 2020 16:48
Додаток_1_до_тендерноi_документацii_.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-013394-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 20 листопада 2020 13:36
Оскарження рішення про дискваліфікацію
1 зауваження

Підпунктом 4, 5 пункту 5.3. розділу 3 тендерної документації встановлено наступна вимога:
Для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
4) довідку учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за нижченаведеною формою ІІ.
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково повинна містити інформацію про працівників робочих професій та інженерно-технічних працівників учасника.
5) копію штатного розпису (інформація про розміри посадових окладів може бути заретушованою) з наданням оригіналу (оригіналів) чи копії (копій) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналів чи копій документів/витягів або копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (у відповідності до інформації, наведеної учасником згідно з підпунктом 4 цього пункту).

На разі Замовник безпідставно дискваліфікував Учасника, зазначивши, що цивільно правові угоди, надані учасником, не підтверджують трудових відносин між учасником та працівником, а, тому, не підтвердив наявність кваліфікованих працівників.
По перше, таке твердження Замовника є хибним, оскільки законодавство не містить обов’язкових приписів, у яких випадках сторони зобов’язані укладати трудові договори, а в яких — цивільно-правові договори (угоди) на виконання певних робіт, тоді сторони договору (працедавець і працівник) вільні у своєму виборі щодо форми оформлення трудових відносин, а тому вони на свій розсуд вправі визначати вид такого договору. Працівники, які виконують роботи на підставі цивільно-правових угод, такі ж наймані працівники, як і ті, що працюють по трудовому договору. Вони виконують роботи відповідно до своєї кваліфікації, підприємство подає по них звіти 1-ДФ і сплачує податки, сплачує щомісячну зарплатню тощо.
У рішеннях ВАСУ (від 07.02.2012 р. № К-19381/10, від 19.01.2012 р. № К-58453/09, від 06.03.2012 р. № К-24741/09) неодноразово визнавали що цивільно-правові відносини фактично є трудовими, підставами для визнання цивільно-правових відносин фактично трудовими, слугували такі факти:
• особа виконувала систематично доручення посадових осіб суб’єкта господарювання, а обсяг її обов’язків збігався з колом обов’язків за відповідною посадою;
• особа керувалася внутрішніми положеннями суб’єкта господарювання;
• особа отримувала матеріальну допомогу та щомісячні виплати, як і працівники;
• час роботи особи зазначали в табелі.
Всі факти на підсаві яких цивільно- правові відносини фактично є трудовими, відносяться до працівників ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» за ЦПУ.

По друге, Замовником в тендерній документації не було встановлена вимога що працівники яких Учасник зазначає в довідці про наявність кваліфікованих працівників мають працювати виключно в штаті підприємства!!

ТОМУ, на вимогу підпункту 4) тендерної документації ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надав довідку № 552 від 01.10.20р. про наявність працівників відповідної кваліфікації за наведеною Замовником формою та її вимогам, до якої були включені працівники яких Учасник запланував залучити до виконання робіт за цією закупівлею - які працюють в штаті підприємства і ті працівники які працюють на підприємстві на підставі цивільно правових угод.

На вимогу підпункту 5) тендерної документації у відповідності до наданої довідки № 552 від 01.10.20р. в складі тендерної пропозиції Учасник надав копії розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника а саме копії наказів про прийняття на роботу на тих працівників що працюють у штаті підприємства з якими на думку Замовника укладені трудові відносини.

Крім того, на підтвердження наявності кваліфікованих працівників зазначених в довідці, що не є штатними працівниками, Учасником надані цивільно правові угоди, протокол про проходження навчання з охорони праці, посвідки про проходження охорони праці де зазначено, що дані особи є працівниками саме ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» .

Отже Учасник виконав в повному обсязі вимоги тендерної документації надав довідку про наявність кваліфікованих працівників, та підтвердив трудові відносини працівників що в штаті підприємства наказами про прийняття на посаду, а інших працівників копіями цивільно-правових угод та посвідками з охорони праці.

2 зауваження
Підпунктом 3 пункту 6.3 розділу 3 тендерної документації передбачена вимога , для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію ліцензії Державного комітету України з будівництва та архітектури на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття пропозицій та діюча на весь період виконання робіт, завірені підписом і печаткою учасника, або лист - пояснення в довільній формі, в якому зазначаються підстави ненадання вищезазначеного документу із зазначенням норм чинного законодавства;
Замовник безпідставно дискваліфікував ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ», зазначивши, що надана ліцензія діє до 12.05.21року, а термін будівництва обєкту до 31.12.21р.
На разі ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» виконав в повному обсязі вимоги тендерної документації , а, саме, надав ліцензію яка є чинною на дату розкриття пропозицій та діюча і на весь період будівництва, адже згідно із Законом №222 в редакції від 25.10.20р. «Про ліцензування видів господарської діяльності» (ч.12 ст. 13 цього Закону) всі ліцензії видаються на необмежений строк тобто стають безстроковими, ліцензії які суб’єкт господарювання отримав до набуття чинності Законом №222 продовжать діяти — БЕЗСТРОКОВО! ( ч. 6 ст. 21 цього Закону).

3 зауваження

Згідно з підпунктом 7 пункту 5.3 розділу 3 тендерної документації «для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником під час заповнення форми ІІІ підпункту 6 цього пункту, учасник повинен надати оригінал (оригінали) чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію (копії), зазначеного (зазначених) ним у формі ІІІ аналогічного договору (аналогічних договорів) та оригінал (оригінали) листа-відгуку від замовника про належне виконання учасником аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі (будівництво, із виконанням робіт/наданням послуг відповідно до технічного завдання тендерної документації див. Додаток 2 ).

Замовник безпідставно дискваліфікував ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ», зазначивши, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ”УКРАЇНСЬКА БУДІЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАШЯ ”УКРБУДШВЕСТ” немає листа-відгуку замовника про належне виконання учасником аналогічного договору, який би підтверджував наявність у учасника досвіду виконання pобіт, аналогічних за предметом закупівлі.
По перше, таке твердження Замовника є безпідставним, адже, якщо Замовник має на увазі відсутність відгуку та досвід виконання робіт за договором №1-РМА від 25.08.15р. з Реконструкції з розширенням медамбулаторії по вул. Шкільній, 23 села Петропавлівська Борщагівка, то в складі тендерної документації наявний позитивний відгук від замовника (Петропавлівсько-Борщагівська сільська рада) за цим договором, який має назву Відгук 1-РМА 26.04.19.pdf. Для підтвердження досвіду виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі, в складі тендерної документації надані оригінали довідок (форма КБ-3) та актів виконаних робіт (форма КБ-2), які підтверджують досвід виконання абсолютно всіх робіт за технічним завданням та файл має назву Довідки,акти 1-РМА.pdf.

По друге, Замовником в тендерній документації була встановлена вимога щодо можливості надання лише одного аналогічного договору, умовами тендерної документації не передбачено надання не менше двох аналогічних договорів. В складі тендерної документації нами наданий ще один аналогічний договір з будівництва Амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Залізнична, 7, в смт. Згурівка, за яким надані всі документи, в тому числі, відгук Замовника відповідно до вимог тендерної документації.
Незрозуміло, чому Замовник проігнорував наявність другого договору, який в повному обсязі підтверджує виконання всіх робіт відповідно до технічного завдання та має відгук, оформлений відповідно до вимог тендерної документації.

На підставі наведеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:

1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ»
2. Завершити процедуру закупівлі у встановленому порядку.

У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших органів, що розглядають справи, повязані з корупціїєю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 10:11
Щодо першого зауваження: Учасник посилається, що його договори ЦПХ - це фактично трудові договори, то відповідно до пп. 2.1. наказу Держкомстату від 28.09.2005 N 286 до облікової кількості штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували заробітну плату на цьому підприємстві. Тобто до облікової кількості штатних працівників включаються всі працівники, які перебувають у трудових відносинах, незалежно від виду трудового договору. Але Учасник не вніс їх до штатного розпису, отже Замовник визначає що надані договори ЦПХ - це цивільно-правові договіри (так як вони зазначені в тендерній пропозиції), а отже такі договори не є підставою для виникнення трудових відносин.
Щодо другого зауваження: Тендерною документацією визначено, що в разі неможливості надати документ, Учасник надає пояснення, в складі тендерної пропозиції таких пояснень не надавалось.
Щодо третього зауваження: Відповідно до п. 6 розділу 5 Тендерної документації Учасник зазначає у довідці щодо виконання ним аналогічного (аналогічних) договору (договорів), та Відповідно до п. 7 розділу 5 Тендерної документації надає Позитивний відгук. Позитивним відгуком замовника вважається відгук з узагальненою деталізацією переліку виконаних робіт/наданих послуг при реалізації аналогічного договору, зазначеного у довідці. В довідці було зазначено 3 (три) аналогічних договори, отже і відгуків повинно бути 3, так як зазначені об’єкти, для прийняття рішення Замовником, повинні супроводжуватись саме Позитивним відгуком. А його відсутність не дає змогу впевнитись про наявності на зазначеному об’єкті саме Позитивного досвіду.
У відповідності до вищесказаного немає підстав для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ УКРБУДІНВЕСТ».
Номер вимоги: UA-2020-09-23-013394-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 08 грудня 2020 14:08
Оскарження рішення про визнання переможця
Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визначення переможцем Приватного підприємства "Західспецбудтранс-7" за даною процедурою закупівлі, що було проведено Замовником з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та вимог Тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства "Західспецбудтранс-7" на підставі статті 31 Закону, як таку, що не відповідає описаним нижче вимогам, викладеним в тендерній документації Замовника та вважає дане рішення незаконним, неправомірним та таким, що порушує права та інтереси Скаржника та положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.


1. Відповідно до вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) банка-гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" надало банківську гарантію №8479-20 від 08.10.20р., строк дії якої становить з 09.10.20р. по 08.01.21р., включно. Надана гарантія не відповідає вимогам, які до неї висуваються тендерною документацією, адже кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 17.10.20р., тому, враховуючи зазначену дату, строк дії гарантії повинен був бути протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій – до 15.01.21р., включно.
Таким чином, надана банківська гарантія №8479-20 від 08.10.20р., діє 83 дні всупереч вимагаємим тендерною документацією 90 днів.

Враховуючи зазначене та на підставі:
- підпункту 2.6. пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 - 2.6. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником
- підпункту 3.1. пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 - 3.1. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
- статті 31 Закону - 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.

Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства "Західспецбудтранс-7" через відсутність банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог тендерної документації.


2. Відповідно до вимог підпункту 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону» розділу 3 для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали чи засвідчені належним чином копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/ користування/ про співпрацю/ надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документу (договору), що підтверджує право користування (чи залучення) відповідним обладнанням, машиною чи механізмом, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель.

Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" надало довідку про наявність МТБ №10-24/2020 від 01.10.20р., проте, в порушення вимог тендерної документації, документально не підтвердило наявність обладнання за порядковими номерами 6-25, а саме:
- Молотка відбійного, 1 шт.
- Лебідки, 1шт.
- Бетонозмішувача, 6шт.
- Дугової електрозварки, 3 шт.
- Бензопили, 1 шт.
- Компресора, 1шт.
- Дрилі, 5шт.
- Болгарки, 5шт.
- Віброплити, 1шт.
- Фарборозпилювача, 5шт.
- Болгарки, 8 шт.
- Трамбівки, 2 шт.
- Пилки, 4 щт.
- Станка для різання плитки, 4 шт.
- Насоса, 1шт.
- Перфоратора, 5 шт.

Переможець не виконав вимоги тендерної документації, документально не підтвердив наявність обладнання - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 3.1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».



3. Відповідно до вимог підпункту 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону» розділу 3 для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень), вказаного (вказаних) учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або засвідчену (засвідчені) належним чином копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витягу про реєстрацію права власності/свідоцтва про право власності або договору оренди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції.
Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7", в порушення зазначеної вимоги тендерної документації, не надало у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або засвідчену (засвідчені) належним чином копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями).
В складі пропозиції Приватного підприємства "Західспецбудтранс-7" міститься Договір найму приміщення від 01.06.12р., укладенний між ФОП Шкондеюк В.В. (зараз директор ПП "Західспецбудтранс-7") та ПП"Західспецбудтранс-7" на строк до 01.06.22р. (10 років)
Відповідно до п.2 ст.793 ЦКУ Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Відповідно до п.1 ст.220 ЦКУ у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Таким чином, Договір найму приміщення від 01.06.12р. є нікчемним в силу закону та не може виступати в якості документального підтвердження наявності приміщення, зазначеного в довідці про наявність МТБ.
Переможець не виконав вимоги тендерної документації, документально не підтвердив наявність приміщення - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 3.1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».


4. Відповідно до вимог підпункту 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону» розділу 3 для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником, для підтвердження наявності відповідних знань, надаються завірені підписом уповноваженої посадової особи копії протоколів та посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці працівників робітничих професій.
Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" надало довідку про наявність працівників №10-22/2020 від 01.10.20р., але, в порушення вимог тендерної документації, не надало копії протоколів та посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці працівників робітничих професій, а саме:
- Стефуранчин П.І. – слюсар-сантехнік
- Оленюк В.В. – монтажник будівельний
- Павлусь В.М. – бетоняр
- Стефурак Л.Л. – покрівельник будівельний
- Ткачук О.М.- лицювальник будівельний
- Стефуранчик І.П. – робітник

Переможець не виконав вимоги тендерної документації, не надав копії протоколів та посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці працівників робітничих професій - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 3.1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».

5. Відповідно до вимог підпункту 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону» розділу 3 для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку учасника щодо виконання ним аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником під час заповнення форми ІІІ підпункту 6 цього пункту, учасник повинен надати оригінал (оригінали) чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію (копії), зазначеного (зазначених) ним у формі ІІІ аналогічного договору (аналогічних договорів) та оригінал (оригінали) листа-відгуку від замовника про належне виконання учасником аналогічного договору, інформація про який надається учасником згідно з підпунктом 6 цього пункту.
Позитивним відгуком замовника вважається відгук з узагальненою деталізацією переліку виконаних робіт/наданих послуг при реалізації аналогічного договору, зазначеного у довідці.
Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" надало відгук №515/3/1599 від 23.07.20р., але, наданий відгук не відповідає вимогам тендерної документації – в ньому відсутня узагальнена деталізація переліку виконаних робіт/наданих послуг, що унеможливлює визначення переліку робіт, які були проведені та чи вони відповідають роботам, які необхідно буде провести на об’єкті тендерного завдання.
Вважаємо за необхідне відмітити, що саме через відсутність узагальненої деталізації переліку виконаних робіт/наданих послуг в наданому відгуку Замовник дискваліфікував Скаржника (ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ»). Незрозуміло, чому невиконання даної вимоги для одних учасників є підставою для дискваліфікації, а на дану помилку в Переможця Замовник не звернув жодної уваги.
Переможець не виконав вимоги тендерної документації, не надав позитивний відгук до аналогічного договору відповідно до розуміння та вимог тендерної документації з узагальненою деталізацією переліку виконаних робіт/наданих послуг - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 3.1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».

6. Відповідно до вимог підпункту 2.8. пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Учасник надає у складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт по об’єкту.
Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" надало календарний графік виконання робіт, план фінансування будівельно-монтажних робіт (довідка №10-35/2020 від 01.10.20р.). та договірну ціну на будівництво, що буде здійснюватися в 2020 році..
Відповідно до наданого календарного графіку, роботи планується виконати в 2021 році.
Відповідно до наданого плану фінансування робіт роботи планується виконати в 2020 році на 5 000 000 грн. та в 2021 році на 18 279 690,99 грн.
Відповідно до наданої договірної ціни роботи планується виконати в 2020 році на 23 279 405,68 грн.
Таким чином, наданий календарний графік виконання робіт йде врозріз з планом фінансування та договірною ціною, тому не може бути дійсним та відповідати умовам тендерної документації.
Переможець не виконав вимоги тендерної документації, не надав календарний графік виконання робіт - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 3.1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».
7. Відповідно до вимог підпункту 2.8. пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Договірна ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 цієї тендерної документації на повну суму та суму фінансування 2020 року.
Відповідно до наданого Переможцем плану фінансування робіт (довідка №10-35/2020 від 01.10.20р.). роботи планується виконати в 2020 році на 5 000 000 грн. та в 2021 році на 18 279 690,99 грн.
В порушення вимог тендерної документації до розрахунку договірної ціни Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" надало розрахунок договірної ціни лише на повну суму фінансування та відсутній розрахунок договірної ціни на суму фінансування в 2020 році.
Переможець не виконав вимоги тендерної документації, не надав розрахунок договірної ціни на повну суму та суму фінансування 2020 року - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 3.1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».

8. Відповідно до вимог підпункту 2.8. пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Учасник відповідно до, зокрема п.п. 6.1.5.; 6.1.5.4; 6.2.3; 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013:
- в тендерній пропозиції повинен врахувати суму коштів на покриття ризиків об’єкта;
- до складу ціни тендерної пропозиції учасника включаються кошти покриття додаткових витрат, що пов’язані з інфляційними процесами та призначені на відшкодування спричиненого інфляцією збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, що може відбутися протягом будівництва.

В наданій договірній ціні відсутні відповідні розрахунки. Відсутність розрахунків підтверджується наступним:

- Порядковий номер 9 Розрахунок №11 договірної ціни в графі «вартість» зазначені прочерки
- Порядковий номер 10 Розрахунок №12 договірної ціни в графі «вартість» зазначені прочерки

Таким чином, розрахунок договірної ціни виконаний з порушенням вимог, що встановлені тендерною документацією, не відображає ціну виконання робіт та не включає всі статті витрат відповідно до вимог тендерної документації.

Переможець не виконав вимоги тендерної документації, не включив в розрахунок договірної ціни кошти на покриття ризиків об’єкта та додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 3.1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».

9. Відповідно до вимог підпункту 2.8. пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
- договірна ціна;
- локальні кошториси (складені на підставі відомостей обсягів робіт, наданих Замовником та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ - Н Б Д.1.1-4);
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів, відповідно до цін на період проведення закупівлі;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності).
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат (згідно з ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013);
- розрахунок прибутку, розмір якого приймається в межах усереднених показників з урахуванням обмежень, установлених законодавством (згідно з ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013)
В порушення вимог до розрахунку договірної ціни Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" не надало наступних розрахунків до договірної ціни:
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності).
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат (згідно з ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013);
- розрахунок прибутку, розмір якого приймається в межах усереднених показників з урахуванням обмежень, установлених законодавством (згідно з ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013)
Таким чином, статті витрат договірної ціни не підтверджені, що порушує вимоги до розрахунку договірної ціни.
Переможець не виконав вимоги тендерної документації, не надав всіх підтверджуючих розрахунків за статтями витрат до договірної ціни - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 3.1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».

Вищезазначене свідчить, що дане рішення є незаконним, неправомірним та таким, що порушує права Скаржника, інтереси та положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Визнавши переможцем процедури закупівлі Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" Замовник порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" повинна була бути відхиленою.
Не відхиливши пропозицію Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" Тендерний комітет порушив право інших учасників на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (стаття 5 Закону).
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визначення переможця та намір укласти договір з Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" .
3. Відхилити тендерну пропозицію ПрАТ Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7"
4. Усунути порушення процедури закупівлі.
5. Відновити процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення та закінчити процедуру у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2020 14:22
Розглянувши Вашу скаргу прийнято рішення задовольнити скаргу частково, а саме: скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможця та намір укласти договір з Приватним підприємство «Західспецбудтранс-7», відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Західспецбудтранс-7».
Номер вимоги: UA-2020-09-23-013394-b.a6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7", Код ЄДРПОУ:36112709
Дата подання: 22 грудня 2020 15:41
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом відповідно до рішення від 30.11.2020року, в електронній системі закупівель було оприлюдненно намір про укладання договору з учасником закупівлі ПП «Західспецбудтранс-7».
Згідно ст. 5 ч. 33 Закону України термін на оскарження рішення про визнання переможця та намір укласти договір з замовником після оприлюднення в електронній системі закупівель надається строком 10 (десять) діб.
Так, 10.12.2020 року сплинув час на оскарження рішення про визнання переможця ПП «Західспецбудтранс-7».
Всупереч Закону України «Про публічні закупівлі», Уповноважена особа замовника, в порушення строків на оскарження, ОДНООСІБНО приймає рішення про дискваліфікацію учасника (протокол № 40 від 15.12.2020 року), що створює передумови до перевищення повноважень посадової особи, самоуправство та містить ознаки корупції.

ВИМАГАЄМО!

1. Негайно відмінити незаконне рішення про дискваліфікацію переможця.

2. Укласти договір відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 13:36
Оскарження

Документи

25 листопада 2020 10:10
Протокол

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

22 грудня 2020 15:38
Скарга.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-23-013394-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП - ФІРМА "КЛАСІК", Код ЄДРПОУ:30207826
Порушення законодавства про публічні закупівлі
Порушення законодавства про публічні закупівлі
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-23-013394-b.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП - ФІРМА "КЛАСІК", Код ЄДРПОУ:30207826
Порушення законодавства про публічні закупівлі
Порушення законодавства про публічні закупівлі
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-23-013394-b.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП - ФІРМА "КЛАСІК", Код ЄДРПОУ:30207826
Порушення законодавства про публічні закупівлі
Порушення законодавства про публічні закупівлі
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

22 листопада 2020 15:28
Скарга

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000069 ● 38719515e0294c59b230ca407200fa09
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-09-23-013394-b 23.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 та вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2020-11-19-000102 ● 7ee080225d04459791b587c42904b2ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

19.11.2020 № 325
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
113 UA-2020-09-23-013394-b 23.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-11-25 09:48:58

Пояснення з власної ініціативи

Відповідно до умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних через автоматизоване робоче місце замовника, що являє собою електронний сервіс на авторизованому електронному майданчику, який забезпечує створення, подання, обробку, оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі та створення, подання, зміну інформації та документів для участі в публічних закупівлях, одержання інформації та повідомлень про публічні закупівлі, подання скарг до органу оскарження в публічних закупівлях, одержання інформації та обмін інформацією між замовником і ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі»). Інформуємо, що нажаль, через автоматизоване робоче місце замовника неможливо внести інформацію, визначену в пункті 8 та в пункті 9 (окрім розміру забезпечення тендерних пропозицій) частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки даним функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» в окреме поле. А на момент подання оголошення про закупівлю № UA-2020-09-23-013394-b не має жодного роз’яснення від Уповноваженого органу щодо змісту, трактування розміщення таких вимог і як саме варто вказувати цю інформацію в електронній системі закупівель Prozorro. Також звертаємо увагу на те, що інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції передбачено пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І «Загальні положення» тендерної документації. Також на виконання вимог п. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зазначив інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій у тендерній документації, шляхом її завантаження через автоматизоване робоче місце Замовника в електронній системі закупівель. Зазначене порушення неможливо усунути, але в подальшому до технічної реалізації в електронній системі закупівель Prozorro необхідних пунктів замовник зобов’язується неухильно дотримуватися статті 21 Закону, в частині відображення необхідної інформації у примітках до оголошення закупівлі.
С приводу порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомляємо, що пропозицію учасника ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», якому Замовник установив вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника та/або документів/витягів або копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником) відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, було дискваліфіковано.
На підставі вищевикладеного, просимо прийняти до уваги пояснення щодо усунення виявлених порушень закупівлі : «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Києво-Святошинського району, Київської області» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) .

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Станом на 21.12.2020 року процедура закупівлі перебуває на етапі оскарження Учасниками та після завершення передбаченого законодавством строку буде системою відмінена автоматично відповідно до п.п. 3 п. 2 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, порушення вказані у висновку усунуті у єдиний можливий законний спосіб, чим вимоги Державної аудиторської служби України задоволені сільрадою у повному обсязі.

2020-12-21 17:33:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 21 972 408,35
UAH з ПДВ
21 855 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 22 934 330,69
UAH з ПДВ
21 972 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 22 987 996,00
UAH з ПДВ
22 699 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельні Технології" 23 087 597,60
UAH з ПДВ
22 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" 23 279 405,68
UAH з ПДВ
23 279 405,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:40
Електронний підпис
17 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис

Публічні документи

16 жовтня 2020 10:00
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:55
72 Повний витяг з ЄДР.pdf
16 жовтня 2020 09:55
1 Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 10:53
72 Повний витяг з ЄДР.pdf
15 жовтня 2020 10:53
71 Виписка з ЄДР.pdf
15 жовтня 2020 10:52
60 Ліцензія АВК 2020 рік.pdf
15 жовтня 2020 10:52
48 Дипломи робочі.pdf
15 жовтня 2020 10:52
45 Дипломи ІТП.pdf
15 жовтня 2020 10:52
44 Трудові ІТП.pdf
15 жовтня 2020 10:52
43 Штатний розклад.pdf
15 жовтня 2020 10:51
35 Лист про санкції.pdf
15 жовтня 2020 10:51
22 Прописка директора.pdf
15 жовтня 2020 10:51
21 РНОКПП директора.pdf
15 жовтня 2020 10:51
1 Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 10:51
15 Ліцензія з додатком.pdf
15 жовтня 2020 10:51
13 Статут.pdf
15 жовтня 2020 10:51
10 Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:50
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:48
21307 ТОВ УКРБУДІНВЕСТ p7s.zip
16 жовтня 2020 11:54
Кошторис 2.pdf
16 жовтня 2020 10:31
Ліцензія АГОРА ГРУП.pdf
16 жовтня 2020 10:31
Кошторис 1.pdf
16 жовтня 2020 08:53
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Штатний розклад.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Календарний графік.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Кошторис 2.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Кошторис 1.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Пояснення відгук.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Код Ширін.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Довідка працівники.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Довідка МТБ.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Копія паспорт Ширін.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Витяг з ЄДР на 05.10.20р.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Дозвіл УКРБУДІНВЕСТ.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Ліцензія УКРБУДІНВЕСТ.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Відгук 1-РМА 26.04.19.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Довідки_акти 1-РМА.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Довідки договір _2.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Довідки договір _1.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Договір оренди офісу.pdf
09 жовтня 2020 09:36
Наказ Ширін В.Р..pdf

Публічні документи

17 жовтня 2020 11:51
Електронний підпис
17 жовтня 2020 11:39
Ліцензія сканована.pdf
17 жовтня 2020 11:38
Графік СК.pdf
16 жовтня 2020 22:35
лицензия Буд Тех.pdf
16 жовтня 2020 22:35
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 22:35
6.2.1 Сметчик.pdf
16 жовтня 2020 22:35
Підрядник Метліта.pdf
16 жовтня 2020 22:35
Технічна специфікація.pdf
16 жовтня 2020 22:35
Кошторис 5 частина.pdf
16 жовтня 2020 22:35
Кошторис 4 частина.pdf
16 жовтня 2020 22:35
Кошторис 3 частина.pdf
16 жовтня 2020 22:35
Кошторис 2 частина.pdf
16 жовтня 2020 22:35
Кошторис 1 частина.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 15:32
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:31
Довідка.pdf
04 грудня 2020 15:31
Довідка.pdf.p7s
04 грудня 2020 15:31
Довідка.pdf
04 грудня 2020 15:31
Довідка.pdf.p7s
04 грудня 2020 15:31
Довідка юр.zip
04 грудня 2020 15:31
Довідка.zip
04 грудня 2020 15:31
Приват Банк.pdf
04 грудня 2020 15:30
Довідка ДПС.zip
04 грудня 2020 15:30
Довідка дитяча праця.PDF
04 грудня 2020 15:30
Dovidka_20309466090630795514.pdf
04 грудня 2020 15:30
Банкрут.pdf
04 грудня 2020 15:30
Аваль Банк.pdf
04 грудня 2020 15:30
public_doc_(6).pdf
04 грудня 2020 15:30
public_doc_(6).p7s
04 грудня 2020 15:30
Dovidka_20309466090630795514.pdf.p7s
16 жовтня 2020 19:58
Електронний підпис
16 жовтня 2020 19:57
30.imd
16 жовтня 2020 19:56
Витяг_iз_Статуту.7z
16 жовтня 2020 19:56
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z
16 жовтня 2020 19:56
Протокол_НР.7Z
16 жовтня 2020 19:56
Лист_для_клieнтi1.7z
16 жовтня 2020 19:56
Гарантiя_8479-20.7z
16 жовтня 2020 19:56
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
16 жовтня 2020 19:56
Тех.характеристики.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Кошторис 3.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Кошторис 2.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Кошторис 1.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Кошторис 4.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Скан ІТП працівники.pdf
16 жовтня 2020 19:56
Додаток 1,2,3,4,5 Дог 182.pdf
16 жовтня 2020 19:56
Кошторис 5.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Правоустановчі.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Статут ПП ВІКСЕН.pdf
16 жовтня 2020 19:56
Тендерна пропозиція.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Скани Субпідряд.pdf
16 жовтня 2020 19:56
Проект договору.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Договір 182.pdf
16 жовтня 2020 19:56
Ліцензія, дозволи ISO 9001.PDF
16 жовтня 2020 19:56
КБ3 Дог 182.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Лист_згода_РIТЕК.pdf
16 жовтня 2020 19:56
Лист_згода_ПП Віксен.pdf
16 жовтня 2020 19:56
Лист згода Райагробуд.pdf
16 жовтня 2020 19:56
Довідка довкілля.PDF
16 жовтня 2020 19:56
Графіки.PDF
16 жовтня 2020 19:55
Довідка аналогічних.PDF
16 жовтня 2020 19:55
Довідка пожеж.PDF
16 жовтня 2020 19:55
Відгук Крихівці Дог 182.PDF
16 жовтня 2020 19:55
Витяг ЄДР свіжий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ТОВ "Будівельні Технології"

Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
#36107594
Відхилено 21 855 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 14:13
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Відхилено 21 972 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 12:45
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Відхилено 22 699 998,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 17:17
ТОВ "Будівельні Технології"
#31629099
Відхилено 22 700 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 16:48
Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7"
#36112709
Рішення скасоване 23 279 405,68
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 14:23
Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7"
#36112709
Відхилено 23 279 405,68
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 14:28

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік невідповідностей: а) В підпункті 3 пункту 5.3. Розділу 3 Тендерної документації вказано, що «для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали чи засвідчені належним чином копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/ користування/ про співпрацю/ надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документу (договору), що підтверджує право користування (чи залучення) відповідним обладнанням, машиною чи механізмом, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель». Для документального підтвердження наявності зварювального апарату IMS 160P/1, зазначеного учасником в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції не надав жодного з вищезгаданих документів. б) Згідно підпункту 5 пункту 5.3. Розділу 3 Тендерної документації учасник , у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати «копію штатного розпису (інформація про розміри посадових окладів може бути заретушованою) з наданням оригіналу (оригіналів) чи копії (копій) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналів чи копій документів/витягів або копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (у відповідності до інформації, наведеної учасником згідно з підпунктом 4 цього пункту). Учасником, для підтвердження наявності відповідних знань, надаються завірені підписом уповноваженої посадової особи копії протоколів та посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці працівників робітничих професій». В складі своєї Тендерної пропозиції учасник не надав жодного документа, який би підтвердив наявність трудових відносин працівників з учасником. Також в Тендерній пропозиції надані протоколи та посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці не на всіх працівників робітничих професій. в) Згідно підпункту 7 пункту 5.3. Розділу 3 Тендерної документації «для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником під час заповнення форми ІІІ підпункту 6 цього пункту, учасник повинен надати оригінал (оригінали) чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію (копії), зазначеного (зазначених) ним у формі ІІІ аналогічного договору (аналогічних договорів) та оригінал (оригінали) листа-відгуку від замовника про належне виконання учасником аналогічного договору, інформація про який надається учасником згідно з підпунктом 6 цього пункту. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі (будівництво, із виконанням робіт/наданням послуг відповідно до технічного завдання тендерної документації див. Додаток 2 )». На підтвердження цього підпункту учасник надав аналогічний договір, сума якого відрізняється від суми довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою №КБ-3. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Не дотримано вимоги підпункту 3, 5 та 7 пункту 5.3. Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Підтвердити наявність зварювального апарату IMS 160P/1, зазначеного учасником в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в спосіб, визначений підпунктом 3 пункту 5.3. Розділу 3 Тендерної документації. б) Підтвердити наявність трудових відносин працівників з учасником в спосіб, визначений підпунктом 5 пункту 5.3. Розділу 3 Тендерної документації, а також надати протоколи та посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці на всіх працівників робітничих професій. в) Надати лист-роз’яснення щодо невідповідності між аналогічним договором та довідкою про вартість виконаних будівельних робіт за формою №КБ-3, або копію Додаткової угоди, що підтверджує факт внесення змін до договірної ціни.

Документи

05 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:49
протокол
26 жовтня 2020 14:12
протокол

Документи

12 листопада 2020 12:45
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:43
протокол
05 листопада 2020 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 листопада 2020 17:17
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:16
протокол
12 листопада 2020 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:44
Протокол
17 листопада 2020 17:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 грудня 2020 14:28
Електронний підпис
15 грудня 2020 14:25
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
15 грудня 2020 14:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі