Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єктів МКП «Хмельницькводоканал» (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - охоронні послуги)
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-09-23-013247-b 3e43c4d4686447c1bf524e97d2c00639
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Петрович Божок

+380673140636 watertender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03356128
Вебсайт: http://www.water.km.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75
Контактна особа: Дмитро Петрович Божок
+380673140636
watertender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:29
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Місцезнаходження Замовника: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Водопровідна,75 . Категорія Замовника: відповідно до п.4 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж українська або російська мова, учасник надає переклад цього документу українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : у формі оригіналу електронної банківської гарантії ( електронний документ , створений відповідно до вимог діючого законодавства ).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів МКП «Хмельницькводоканал» (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - охоронні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, об"єкти підприємства
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі Акта приймання-передачі наданих послуг на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником акту приймання-передачі наданих послуг, належним чином оформленого Виконавцем за попередній місяць на підставі Договору та додатків до нього. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 16:43
Додаток 4 Проєкт договору.pdf
23 вересня 2020 16:43
Додаток 6.pdf
23 вересня 2020 16:43
Додаток 1.pdf
23 вересня 2020 16:43
Додаток 5.pdf
23 вересня 2020 16:43
Додаток 2.pdf
23 вересня 2020 16:43
Додаток 3.pdf
23 вересня 2020 16:43
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
23 вересня 2020 16:43
ТД.pdf
23 вересня 2020 16:43
Додаток 7.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи в форматі Ворд.
Дата подання: 28 вересня 2020 14:22
Дата відповіді: 29 вересня 2020 15:19
Шановний Замовнику! Надайте, будь-ласка, документи тендерної документації у форматі "Microsoft Word", для зручності підготовки учасниками тендерних пропозицій.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що тендерна документація оприлюднена в форматі PDF з можливістю копіювання. Жодних обмежень для учасників не встановлено, документи доступні для ознайомлення та опрацювання учасниками.
Незручний формат ТД,
Дата подання: 28 вересня 2020 14:50
Дата відповіді: 29 вересня 2020 15:20
Шановний Замовнику! Відсутність документів Тендерної документації у форматі Microsoft Word значно ускладнює процес підготовки учасниками торгів тендерних пропозицій. Документи, які потрібно підготувати учасникам за відповідними формами (Тендерна пропозиція, Інформація про Учасника і т.п.), учасники будуть вимушені набирати вручну. У звязку з цим, прошу Вас надати документи Тендерної документації (Тендерну документацію з Додатками) у форматі Microsoft Word. Це значно зекономить учасникам час на підготовку тендерних пропозицій. Дякую за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що тендерна документація оприлюднена в форматі PDF з можливістю копіювання. Жодних обмежень для учасників не встановлено, документи доступні для ознайомлення та опрацювання учасниками.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-23-013247-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АЛЬФА СБ", Код ЄДРПОУ:37989206
kjbkguhiohufgvkhljy
hjkgcvkjhgfiygtjkyhghjmkglko
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

19 жовтня 2020 15:31
1. Уповноважена особа.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-09-000017 ● f45939944f5e4546accdb0b1dc9922e1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2021 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
09.11.2021 № 724

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-09-23-013247-b.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 09.11.2021.

Начальник управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА 2017" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 2 993 760,00
UAH з ПДВ
2 352 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАЖ.НЕТ" 2 724 863,00
UAH з ПДВ
2 724 863,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СБ ГРІЗЛІ" 3 136 628,00
UAH з ПДВ
3 136 628,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 09:30
Електронний підпис
07 жовтня 2020 21:14
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 21:14
oledata.mso
07 жовтня 2020 21:14
Протокол НР.7Z
07 жовтня 2020 21:14
Наказ Фролова Ю.М.7Z
07 жовтня 2020 21:14
Лист для клієнті1.7z
07 жовтня 2020 21:14
Гарантія 9052-20.7z
07 жовтня 2020 21:14
Витяг із Статуту.7z
07 жовтня 2020 21:14
Банківська ліцензі1.7z

Публічні документи

08 жовтня 2020 18:44
Електронний підпис
08 жовтня 2020 18:42
Гарантія.zip
08 жовтня 2020 18:42
34. Оголошення.pdf
08 жовтня 2020 18:42
33.1. Сертифікат.pdf
08 жовтня 2020 18:42
32.1. Ліцензія.pdf
08 жовтня 2020 18:42
30. Копія св-ва ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 18:42
29. Опис реєстратора.pdf
08 жовтня 2020 18:42
27. Статут.pdf
08 жовтня 2020 18:42
11. Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 18:42
4.2. Лист-відгук.pdf
08 жовтня 2020 18:42
1.1. Наказ, рішення.pdf
08 жовтня 2020 18:42
1. Уповноважена особа.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:23
Лист відгук ( подяка).pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 09:42
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:35
ТЗ.pdf
08 жовтня 2020 09:35
СБГ Виписка.pdf
08 жовтня 2020 09:35
Рішення СБГ.pdf
08 жовтня 2020 09:35
Пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 09:35
Проект.pdf
08 жовтня 2020 09:35
Кваліфікація.pdf
08 жовтня 2020 09:35
Відгуки.pdf
08 жовтня 2020 09:35
inquiry_print (9).pdf
08 жовтня 2020 09:35
inquiry_print (8).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА 2017"

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ТОВ "КРАЖ.НЕТ"

ПП "СБ ГРІЗЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА 2017"
#42246231
Відхилено 2 352 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:12
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
Відхилено 2 352 240,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:20
ТОВ "КРАЖ.НЕТ"
#41098901
Переможець 2 724 863,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАЖ.НЕТ"
#41098901
2 724 863,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:13
ДУ 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:28
ДУ 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 09:26
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 09:17
Договір.pdf укладений
29 жовтня 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 397
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 397
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 20 березня 2022
Сума оплати за договором: 2 724 863,00
UAH