Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція водопровідної мережі від водонапірної вежі до вул. Миру та вул. Космонавтів в с. Андріївка, Машівського району, Полтавської області»
Очікувана вартість
2 717 251,00 UAH
UA-2020-09-23-013221-b ● 83ffb6bc65c04d11b7794d9501af2c26
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ благоустрою,транспорту та будівництва Михайлівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43035230 |
Місцезнаходження: | 39451, Україна , Полтавська обл., с. Мала Нехвороща, вул. Шевченко, буд. 21 |
Контактна особа: |
Сергій Золотайко +380971752769 otg.blago@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 2 717 251,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 586,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція водопровідної мережі від водонапірної вежі до вул. Миру та вул. Космонавтів в с. Андріївка, Машівського району, Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39442, Україна, Полтавська область, с. Андріївка, Машівського району, водопровідна мережа від водонапірної вежі до вул. Миру та вул. Космонавтів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі що не перевищує 30% (тридцяти відсотків) від обсягу робіт в поточному році, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» протягом 10 робочих днів з дня надання замовнику розрахунку на матеріальні ресурси для виконання будівельно-монтажних робіт. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), згідно фактично виконаних робіт, при наданні Підрядником всіх необхідних виконавчих документів. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 60 (шістдесяти) днів з дня підписання документів Замовником. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2020 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2020 16:42 |
ТД.doc | |
23 вересня 2020 16:42 |
оголошення.doc | |
23 вересня 2020 16:42 |
ДОДАТОК 6.doc | |
23 вересня 2020 16:42 |
ДОДАТОК 5.doc | |
23 вересня 2020 16:42 |
ДОДАТОК 4.doc | |
23 вересня 2020 16:42 |
ДОДАТОК 3.doc | |
23 вересня 2020 16:42 |
ДОДАТОК 2.doc | |
23 вересня 2020 16:42 |
ДОДАТОК 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження досвіду
Дата подання: 24 вересня 2020 09:00
Дата відповіді: 25 вересня 2020 13:54
В Додаткові 1 до ТД вказано:
"3.1. Довідка подається Учасником за формою, наведеною в таблиці 2.
У довідці обов’язково зазначається інформація щодо договору(ів) на виконання робіт/надання послуг, який є повністю виконаним, що є аналогом предмета закупівлі, протягом 2018-2020 років (не менше 1-ого за відповідний період)."
Що Замовник вважає відповідним періодом? Проміжок часу між 2018 та 2020 роком і в такому випадку Учасники можуть надати мінімум 1 аналогічний договір?
Чи це 3 періоди: 2018, 2019 та 2020 роки, і в цьому випадку Учасники мають надати мінімум три аналогічні договори? Якщо три договори, то чи означає це що вони мають бути укладені, кожен в різні роки. Чи вони мають бути виконані в різні роки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Період це проміжок часу між конкретно заданими роками, тобто між 2018 та 2020 роком. Вимога не менше одного аналогічного договору означає , що Учасник повинен надати один або більше аналогічних договорів. У тендерній документації не зазначена інформація щодо вимог у якому році повинен бути виконаний договір.
Період це проміжок часу між конкретно заданими роками, тобто між 2018 та 2020 роком. Вимога не менше одного аналогічного договору означає , що Учасник повинен надати один або більше аналогічних договорів. У тендерній документації не зазначена інформація щодо вимог у якому році повинен бути виконаний договір.
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 28 вересня 2020 12:27
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:29
Доброго дня! Умовами пункту 1 розділу III тендерної документації передбачене наступне: •інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та додатку 5. Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення чи повинні учасники торгів надавати будь-які документи в розумінні вимог тендерної документації, що зазначені вище?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Дана вимога яка зазначена у розділі ІІІ тендерної документації має посилання на додаток 5. Умовами додатку 5 визначений перелік документів які повинен надати учасник у складі своєї пропозиції, з відповідними назвами документів які повинен надати учасник у складі своєї пропозиції.
Дана вимога яка зазначена у розділі ІІІ тендерної документації має посилання на додаток 5. Умовами додатку 5 визначений перелік документів які повинен надати учасник у складі своєї пропозиції, з відповідними назвами документів які повинен надати учасник у складі своєї пропозиції.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 28 вересня 2020 17:49
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:29
Доброго дня! Замовником у тендерній документації встановлено вимогу надати у складі тендерної
пропозиції учасника договір, який є повністю виконаним, що є аналогом предмета закупівлі,
протягом 2018-2020 років. Надайте, будь ласка, роз`яснення стосовно вказаної вимоги: чи може
бути наданим у якості аналогічного договір з капітального ремонту, реставрації, будівництва
водопровідної мережі? Чи це має бути лише договір з реконструкці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Пунктом «примітки» у додатку 1 Замовником визначено поняття аналогічного договору, а саме: Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір на виконання Учасником робіт, аналогічного предмету закупівлі, тобто подібної роботи, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».
* довідково: визначено виходячи з поняття «аналогія» - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо. Тобто аналогічним договором відповідно до вимог тендерної документації є договір з капітального ремонту та/або реставрації та/або будівництва водопровідної мережі.
Пунктом «примітки» у додатку 1 Замовником визначено поняття аналогічного договору, а саме: Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір на виконання Учасником робіт, аналогічного предмету закупівлі, тобто подібної роботи, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».
* довідково: визначено виходячи з поняття «аналогія» - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо. Тобто аналогічним договором відповідно до вимог тендерної документації є договір з капітального ремонту та/або реставрації та/або будівництва водопровідної мережі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Полтава Будкомплекс |
2 394 070,16
UAH з ПДВ
|
1 885 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВБК БІЗОН" |
2 469 014,21
UAH з ПДВ
|
1 888 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОТЕКО" |
2 209 650,00
UAH з ПДВ
|
2 209 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Полтава Будкомплекс #40154823 |
Переможець |
1 885 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:22
|
додат..pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 15:59
|
додаток.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:11
|
угода.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 14:40
|
дод.уг. 2 Будкомплекс.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:03
|
дод. уг.1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 19:45
|
договір підряду № 21.pdf | укладений |
02 листопада 2020 19:44
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 червня 2021 10:32
|
565 500,00 UAH | UA688201720344281005100148157 В-л благоуст,транс та буд-ва Мих с/р |
UA708201720355379107000709893 ПП "Полтава будкомплекс" |
Оплачений |
20 жовтня 2021 11:07
|
939 146,52 UAH | UA688201720344281005100148157 В-л благоуст,транс та буд-ва Мих с/р |
UA683314890000026009139833001 ПП "Полтава будкомплекс" |
Оплачений |
20 грудня 2021 15:18
|
324 502,06 UAH | UA688201720344281005100148157 В-л благоуст,транс та буд-ва Мих с/р |
UA708201720355379107000709893 ПП "Полтава будкомплекс" |
Оплачений |
29 грудня 2021 12:01
|
324 502,06 UAH | UA688201720344281005100148157 В-л благоуст,транс та буд-ва Мих с/р |
UA683314890000026009139833001 ПП "Полтава будкомплекс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобовязань, пов'язане з відсутністю дозвільних документів на виконання будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану виконання робіт та плану фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменешення суми договору через допущення технічної помилки при складанні додаткової угоди № 3 від 08.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |