Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція водопровідної мережі від водонапірної вежі до вул. Миру та вул. Космонавтів в с. Андріївка, Машівського району, Полтавської області»
Очікувана вартість
2 717 251,00 UAH
UA-2020-09-23-013221-b 83ffb6bc65c04d11b7794d9501af2c26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Золотайко

+380971752769 otg.blago@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ благоустрою,транспорту та будівництва Михайлівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43035230
Місцезнаходження: 39451, Україна , Полтавська обл., с. Мала Нехвороща, вул. Шевченко, буд. 21
Контактна особа: Сергій Золотайко
+380971752769
otg.blago@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:30
Очікувана вартість: 2 717 251,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 586,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція водопровідної мережі від водонапірної вежі до вул. Миру та вул. Космонавтів в с. Андріївка, Машівського району, Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39442, Україна, Полтавська область, с. Андріївка, Машівського району, водопровідна мережа від водонапірної вежі до вул. Миру та вул. Космонавтів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі що не перевищує 30% (тридцяти відсотків) від обсягу робіт в поточному році, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» протягом 10 робочих днів з дня надання замовнику розрахунку на матеріальні ресурси для виконання будівельно-монтажних робіт. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), згідно фактично виконаних робіт, при наданні Підрядником всіх необхідних виконавчих документів. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 60 (шістдесяти) днів з дня підписання документів Замовником. Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 16:42
ТД.doc
23 вересня 2020 16:42
оголошення.doc
23 вересня 2020 16:42
ДОДАТОК 6.doc
23 вересня 2020 16:42
ДОДАТОК 5.doc
23 вересня 2020 16:42
ДОДАТОК 4.doc
23 вересня 2020 16:42
ДОДАТОК 3.doc
23 вересня 2020 16:42
ДОДАТОК 2.doc
23 вересня 2020 16:42
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження досвіду
Дата подання: 24 вересня 2020 09:00
Дата відповіді: 25 вересня 2020 13:54
В Додаткові 1 до ТД вказано: "3.1. Довідка подається Учасником за формою, наведеною в таблиці 2. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо договору(ів) на виконання робіт/надання послуг, який є повністю виконаним, що є аналогом предмета закупівлі, протягом 2018-2020 років (не менше 1-ого за відповідний період)." Що Замовник вважає відповідним періодом? Проміжок часу між 2018 та 2020 роком і в такому випадку Учасники можуть надати мінімум 1 аналогічний договір? Чи це 3 періоди: 2018, 2019 та 2020 роки, і в цьому випадку Учасники мають надати мінімум три аналогічні договори? Якщо три договори, то чи означає це що вони мають бути укладені, кожен в різні роки. Чи вони мають бути виконані в різні роки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Період це проміжок часу між конкретно заданими роками, тобто між 2018 та 2020 роком. Вимога не менше одного аналогічного договору означає , що Учасник повинен надати один або більше аналогічних договорів. У тендерній документації не зазначена інформація щодо вимог у якому році повинен бути виконаний договір.
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 28 вересня 2020 12:27
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:29
Доброго дня! Умовами пункту 1 розділу III тендерної документації передбачене наступне: •інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та додатку 5. Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення чи повинні учасники торгів надавати будь-які документи в розумінні вимог тендерної документації, що зазначені вище?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Дана вимога яка зазначена у розділі ІІІ тендерної документації має посилання на додаток 5. Умовами додатку 5 визначений перелік документів які повинен надати учасник у складі своєї пропозиції, з відповідними назвами документів які повинен надати учасник у складі своєї пропозиції.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 28 вересня 2020 17:49
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:29
Доброго дня! Замовником у тендерній документації встановлено вимогу надати у складі тендерної пропозиції учасника договір, який є повністю виконаним, що є аналогом предмета закупівлі, протягом 2018-2020 років. Надайте, будь ласка, роз`яснення стосовно вказаної вимоги: чи може бути наданим у якості аналогічного договір з капітального ремонту, реставрації, будівництва водопровідної мережі? Чи це має бути лише договір з реконструкці?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Пунктом «примітки» у додатку 1 Замовником визначено поняття аналогічного договору, а саме: Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір на виконання Учасником робіт, аналогічного предмету закупівлі, тобто подібної роботи, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».
* довідково: визначено виходячи з поняття «аналогія» - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо. Тобто аналогічним договором відповідно до вимог тендерної документації є договір з капітального ремонту та/або реставрації та/або будівництва водопровідної мережі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Полтава Будкомплекс 2 394 070,16
UAH з ПДВ
1 885 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВБК БІЗОН" 2 469 014,21
UAH з ПДВ
1 888 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОТЕКО" 2 209 650,00
UAH з ПДВ
2 209 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:28
лист
23 жовтня 2020 16:28
лист
23 жовтня 2020 16:28
Довідка
23 жовтня 2020 16:28
Довідка
08 жовтня 2020 19:32
Електронний підпис
08 жовтня 2020 19:30
IMG_0005.pdf
08 жовтня 2020 19:30
IMG_0004.pdf
08 жовтня 2020 19:30
IMG_0003.pdf
08 жовтня 2020 19:30
IMG_0002.pdf
08 жовтня 2020 19:30
IMG_0001.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 18:18
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:25
пропозиція3.rar
08 жовтня 2020 14:25
пропозиція2.rar
08 жовтня 2020 14:25
пропозиція1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Полтава Будкомплекс

ТОВ "ВБК БІЗОН"

ТОВ "ОТЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Полтава Будкомплекс
#40154823
Переможець 1 885 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Полтава Будкомплекс
#40154823
1 885 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 16:22
додат..pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:59
додаток.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 16:11
угода.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 14:40
дод.уг. 2 Будкомплекс.pdf зміни до договору
15 червня 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:03
дод. уг.1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 19:45
договір підряду № 21.pdf укладений
02 листопада 2020 19:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 червня 2021 10:32
565 500,00 UAH UA688201720344281005100148157
В-л благоуст,транс та буд-ва Мих с/р
UA708201720355379107000709893
ПП "Полтава будкомплекс"
Оплачений
20 жовтня 2021 11:07
939 146,52 UAH UA688201720344281005100148157
В-л благоуст,транс та буд-ва Мих с/р
UA683314890000026009139833001
ПП "Полтава будкомплекс"
Оплачений
20 грудня 2021 15:18
324 502,06 UAH UA688201720344281005100148157
В-л благоуст,транс та буд-ва Мих с/р
UA708201720355379107000709893
ПП "Полтава будкомплекс"
Оплачений
29 грудня 2021 12:01
324 502,06 UAH UA688201720344281005100148157
В-л благоуст,транс та буд-ва Мих с/р
UA683314890000026009139833001
ПП "Полтава будкомплекс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобовязань, пов'язане з відсутністю дозвільних документів на виконання будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного плану виконання робіт та плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменешення суми договору через допущення технічної помилки при складанні додаткової угоди № 3 від 08.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 829 148,58
UAH (в тому числі ПДВ 304 858,09 UAH)