Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
58 066,86 UAH
UA-2020-09-23-012938-b 0322c46ebfe9403f9b66e3796a6a4f0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалишин Тарас Андрійович

380322582564 tender@lpnu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
tender@lpnu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:14
Очікувана вартість: 58 066,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Назва предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Назва кожної номенклатурної позиції та код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : Послуги з технічного обслуговування ліфтів код 50750000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів, з дня підписання Сторонами акту наданих послуг, що подається Виконавцем після надання послуг у відповідному місяці. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 16:32
ТД_послуги ліфти.docx
23 вересня 2020 16:32
ТД_додаток2.docx
23 вересня 2020 16:32
ТД_додаток4_ліфти.docx
23 вересня 2020 16:32
ТД_додаток3_ліфти.docx
23 вересня 2020 16:32
ТД_додаток1.docx
23 вересня 2020 16:32
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович 52 300,00
UAH з ПДВ
52 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Котис Андрій Васильович 58 066,86
UAH з ПДВ
58 066,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 13:16
Електронний підпис
21 жовтня 2020 20:29
public_doc.p7s
19 жовтня 2020 12:16
Електронний підпис
18 жовтня 2020 22:35
Електронний підпис
16 жовтня 2020 18:49
Довідка.pdf.p7s
13 жовтня 2020 22:51
Електронний підпис
13 жовтня 2020 22:51
Електронний підпис
08 жовтня 2020 22:50
Електронний підпис
08 жовтня 2020 18:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
08 жовтня 2020 18:15
Дозвіл.PDF
08 жовтня 2020 18:15
Акти виконаних робі.pdf
08 жовтня 2020 18:15
Виписка ФОП Дмитрук.pdf
08 жовтня 2020 18:15
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf
08 жовтня 2020 18:15
Аналогічний договір 2.pdf
08 жовтня 2020 18:15
Аналогічний договір 1.pdf
08 жовтня 2020 18:15
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 20:25
дозвіл_ФОП Котис.pdf
08 жовтня 2020 20:25
Котис ел.механік.PDF
08 жовтня 2020 20:25
Виписка ФОП КОТИС.pdf
08 жовтня 2020 20:25
Аналогічний договір 1 .pdf
08 жовтня 2020 20:25
Аналогічний договір 2.pdf
08 жовтня 2020 20:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 жовтня 2020 20:25
Проект Договіру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович

Фізична особа-підприємець Котис Андрій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович
#2644317033
Переможець 52 300,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 15:28

Вимога про усунення невідповідностей

1. Тип документів тендерної пропозиції у яких виявлено невідповідності: документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документом: ДОВІДКА про наявність спеціалістів.pdf, який не містить назви та інформації передбаченої пп. 3.1. таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації, зокрема щодо досвіду роботи на цій посаді (років) відповідних працівників учасника, форми працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо), що не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та його змісту згідно пп. 2.1.,2.2.,3.1. таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації. 2.2. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія наказу про призначення на посаду (прийняття на роботу) або копія письмового трудового договору (контракту) з зазначеним у файлі з документом: ДОВІДКА про наявність спеціалістів.pdf працівником – Мельник Людмила Василівна – інженер з охорони праці, окрім цього у файлі з документом: ДОВІДКА про наявність спеціалістів.pdf відсутня інформація щодо досвіду роботи на цій посаді (років), форми працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо) щодо згаданого вище працівника. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги встановлені пп. 2.1.,2.2.,3.1 таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації. 4. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.1. Надати оновлену інформаційну довідку про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням інформації про: посаду, прізвище, імя, досвід роботи на цій посаді (років), форми працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо), яка відповідатиме поданим документам про прийняття на роботу відповідних працівників. 4.2. В оновленій інформаційній довідці про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначити інформацію передбачену п. 4.1. цього повідомлення, зокрема щодо працівника Мельник Людмила Василівна – інженер з охорони праці. 4.3. Надати копію наказу про призначення на посаду (прийняття на роботу) або копію письмового трудового договору (контракту) з зазначеним працівником учасника – Мельник Людмила Василівна – інженер з охорони праці.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович
#2644317033
52 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:19
Договір №643 від 27.10.2020 Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович.pdf укладений
29 жовтня 2020 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 095,80
UAH