Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень. (Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 648 463,00 UAH
UA-2020-09-23-011136-b f91603950f0f486885f84247cbee953a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Юрійович Прохоров

+380572521031
+380996220992
pr.mehteh@ptukh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕХАНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 02547783
Місцезнаходження: 62472, Україна , Харківська обл., м. Мерефа, вул. Дніпровська, буд. 207
Контактна особа: Олександр Юрійович Прохоров
+380572521031,+380996220992
pr.mehteh@ptukh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:13
Очікувана вартість: 2 648 463,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 242,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень. (Код за ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:38
Проект договору пож (3).doc
23 вересня 2020 15:38
ТД Пожеж.сигналізація правильно.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відгук
Дата подання: 28 вересня 2020 09:56
Дата відповіді: 28 вересня 2020 19:08
Добрий день. Відповідно до вимог ТД необхідно надати - копії позитивних відгуків до договорів, зазначенних у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, строк дії договору, строк надання послуг, інформація про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента, номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про вномер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. Просимо Вас виправити цю дискримінаційну вимогу, нанаступну: Надати скан-копію оригіналу листа-відгуку про належне виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Якщо учасник не може надати документ, передбачений документацією торгів, він повинен надати лист з роз'ясненням про причини не надання такого документу. Тому, якщо надання відповідних копій позитивних відгуків до договорів Вашою організацією не є можливим, то надасте у складі пропозиції такий лист з посиланням на нормативні документи.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-17-000024 ● b2ba79de5e81458ebd2f50aaf5250b63
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020 17:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.11.2020 № 241
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 17.11.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.11.2020№ 241

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2. UA-2020-09-23-011136-b 23.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень зазначена у вкладеному фапйлі.

2020-12-06 15:06:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС 2 536 000,00
UAH з ПДВ
2 536 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ПВО" 2 648 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:35
Довідки ст. 17
22 жовтня 2020 16:35
Довідка ДПС
22 жовтня 2020 16:35
Довідка МВС
09 жовтня 2020 11:42
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:40
Довідка_покриття.pdf
09 жовтня 2020 11:40
Інші документи.pdf
09 жовтня 2020 11:40
Кваліфікаційні МТБ.pdf
09 жовтня 2020 11:40
Проект Договору.pdf
09 жовтня 2020 11:40
Пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 11:40
Технічний опис.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 10:38
Електронний підпис
09 жовтня 2020 10:34
статут СОЮЗ.pdf
09 жовтня 2020 10:34
проект договору.pdf
09 жовтня 2020 10:34
теххарактеристики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ПВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС
#41207142
Переможець 2 536 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 14:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС
#41207142
2 536 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:47
протокол.PDF укладений
03 листопада 2020 16:45
дог.71.10.20 М ПС.PDF укладений
03 листопада 2020 16:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 536 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 422 666,67 UAH)