Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБНГ.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" Поточний ремонт тротуару в Сквері Воїнів-інтернаціоналістів м. Лозова Харківської області
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2020-09-23-010133-b e6a54d20a49e4d1999f326d3e01d1cbb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оридорога Тетяна Петрівна

+380574522015 uzhkgb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Контактна особа: Оридорога Тетяна Петрівна
+380574522015
uzhkgb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, так як замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 15:15
Оскарження наміру укласти договір: 04 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля за кошти місцевого бюджету згідно технічного опису предмета.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБНГ.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" Поточний ремонт тротуару в Сквері Воїнів-інтернаціоналістів м. Лозова Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

23 вересня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Петров Андрій Олександрович
#3258109355
Переможець 470 000,00
UAH
23 вересня 2020 15:15

Документи

23 вересня 2020 15:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 15:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Петров Андрій Олександрович
#3258109355
470 000,00
UAH
Документи

Документи

23 вересня 2020 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:08
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 15:36
Додаткова 1 до договору 472.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:36
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 10:17
Договір 472.pdf укладений
07 жовтня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у договір від 07.10.2020 № 472, а саме: 1.1.Викласти пункт 1.5. розділу 1. Предмет Договору в наступній редакції: «1.5. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020 року». 1.2. Викласти пункт 4.1. розділу 4. Порядок здійснення оплати в новій редакції: «4.1. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником наданих послуг протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту фінансування коштів на рахунок Замовника для проведення видатків по акту виконаних робіт КБ-2в. Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів після отримання акту виконаних робіт КБ-2в повинен його підписати або надати вмотивовану письмову відповідь про відмову від його приймання.» 1.3. Додаток 2 – Календарний графік виконання послуг розділу 12 Додатки до Договору викласти у новій редакції (додається). 1.4. Реквізити Підрядника у розділі 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 463 740,00
UAH