Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
826 760,00 UAH
UA-2020-09-23-009871-b bb22ac27a986486ca0567c5e135c7784
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:51
Очікувана вартість: 826 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 133,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 штуки
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 90 робочих днів з моменту поставки партії товару. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:07
ТД НОУТБУКИ 09 20.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 23 вересня 2020 15:43
Дата відповіді: 23 вересня 2020 15:55
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: скинемо і у форматі word
Тендер
Дата подання: 23 вересня 2020 23:00
Дата відповіді: 24 вересня 2020 15:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
Тендер
Дата подання: 23 вересня 2020 23:00
Дата відповіді: 24 вересня 2020 15:03
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: тк, монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання
Щодо вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 24 вересня 2020 15:38
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:00
Наказ міністерства освіти і науки України від 01.11.2017 року № 1440 (Таблиця 3 в редакції Наказу Міністерства освіти і науки № 752 від 30.05.2019; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 574 від 29.04.2020) містить обов’язкові вимоги до наявності зовнішніх інтерфейсів, зокрема: не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0. Додаток 5 Тендерної документації "Технічна специфікація на закупівлю" містить вимогу про відповідність пропонованого учасником товару Наказу МОН 1440. В той же час, в таблиці з технічними вимогами встановлено, що зовнішні інтерфейси: не менше 3х портів USB. Без деталізації їх характеристик. Просимо надати інформацію, чи обов'язкова наявність порту USB Type C версії не нижче 3.0
Розгорнути Згорнути
Відповідь: технічні характеристики товару повинні бути не гірші та/або відповідати та/або бути кращими ніж ті, що визначені в Наказ міністерства освіти і науки України від 01.11.2017 року № 1440. Замовники мають право визначати характеристики самостійно.
Вимоги до частоти прцесора
Дата подання: 24 вересня 2020 15:53
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:07
технічною специфікацією вимагається максимальна частота процесора не менше 3,5 ГГц. Яка має бути базова частота? Не менше скількох ГГц
Відповідь: - не менше ніж 3,5
GHz
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-009871-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 24 вересня 2020 12:28
Щодо надання автризаційного листа виробника.
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2020 18:58
будуть внесені зміни в Тендерну Документацію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІДІС" 824 200,00
UAH з ПДВ
824 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маляр Андрій Стефанович 826 760,00
UAH з ПДВ
826 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 19:13
Електронний підпис
22 жовтня 2020 19:13
Довідки переможця.pdf
22 жовтня 2020 19:13
file (15).pdf
22 жовтня 2020 19:13
Dovidka_20281640200520545174.pdf
08 жовтня 2020 19:32
Електронний підпис
08 жовтня 2020 19:31
рахунки.pdf
08 жовтня 2020 19:22
Електронний підпис
08 жовтня 2020 19:22
Довідки.pdf
08 жовтня 2020 19:22
Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 19:22
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 19:22
Технічна частина.pdf
08 жовтня 2020 19:22
Відгук.pdf
08 жовтня 2020 19:22
MAF_UA-2020-09-23-009871-b_2020_10_05.pdf
08 жовтня 2020 19:22
ДОГОВІР 911.pdf
08 жовтня 2020 19:22
Lenovo_ThinkBook_14-IML.pdf
08 жовтня 2020 19:22
комп техніка(1).pdf
08 жовтня 2020 19:22
certificate.pdf
08 жовтня 2020 19:22
Установчі(2).pdf
08 жовтня 2020 19:22
Lenovo_ThinkBook_14-IML,_20RV.pdf
08 жовтня 2020 19:22
Inf_letter_SC_.pdf
08 жовтня 2020 19:22
Inf_letter_1_82C7S01M00_2020_10_06.pdf
08 жовтня 2020 19:22
12.2-18-3_13213.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:09
Довідка ДПС.pdf
08 жовтня 2020 17:09
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 17:09
Проєкт договору.pdf
08 жовтня 2020 17:08
Анкета учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІДІС"

ФОП Маляр Андрій Стефанович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІДІС"
#43127279
Переможець 824 200,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІДІС"
#43127279
824 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 17:22
договір ноутбук.pdf укладений
05 листопада 2020 17:19