Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Жалюзі для закладів Глибочицької сільської ради
Очікувана вартість
25 850,00 UAH
UA-2020-09-23-009783-b 3a510749aa5949c6be6d992267beb836
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 13:54
Очікувана вартість: 25 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: абзац 3 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи. Строк поставки Товару – протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання договору
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Жалюзі вертикальні (235x225)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. 40 років Перемоги, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
2 штуки
Жалюзі вертикальні (235x225)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. 40 років Перемоги, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
2 штуки
Жалюзі вертикальні (235x225)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. 40 років Перемоги, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
1 штуки
Жалюзі горизонтальні (190x170)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12526, Україна, Житомирська область, с.Кмитів, вул. Житомирська, буд. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
2 штуки
Жалюзі горизонтальні (55x170)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12526, Україна, Житомирська область, с.Кмитів, вул. Житомирська, буд. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
2 штуки
Жалюзі горизонтальні (140x50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12526, Україна, Житомирська область, с.Кмитів, вул. Житомирська, буд. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
4 штуки
Жалюзі горизонтальні (145x57)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12526, Україна, Житомирська область, с.Кмитів, вул. Житомирська, буд. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
4 штуки
Жалюзі горизонтальні (310x70)


Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 42 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
1 штуки
Жалюзі вертикальні (260x1200)



Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:17
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
23 вересня 2020 15:10
Додаток 1.docx
23 вересня 2020 15:10
Рішення УО про початок СП.PDF
23 вересня 2020 14:58
Додаток 3.docx
23 вересня 2020 14:58
Додаток 2.doc
23 вересня 2020 14:58
Інформація відповідно до Порядку.docx
23 вересня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:17
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
23 вересня 2020 14:58
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
23 вересня 2020 15:10
Додаток 1.docx
23 вересня 2020 14:58
Додаток 1.docx
23 вересня 2020 15:10
Рішення УО про початок СП.PDF
23 вересня 2020 15:01
Додаток 1.docx
23 вересня 2020 14:58
Додаток 3.docx
23 вересня 2020 14:58
Додаток 2.doc
23 вересня 2020 14:58
Інформація відповідно до Порядку.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯКИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 15 559,00
UAH з ПДВ
15 559,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА 24 838,00
UAH з ПДВ
24 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 21:47
Електронний підпис
06 жовтня 2020 21:37
Лист-згода перс.дані.jpg
06 жовтня 2020 21:37
Дод.№3 Місце поставки.jpg
06 жовтня 2020 21:37
КОД _завер.bmp
06 жовтня 2020 21:37
Відом.про учасника.jpg
06 жовтня 2020 21:37
Виписка з ЄДР 2ст..jpg
06 жовтня 2020 21:37
Виписка з ЄДР 1ст..jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯКИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯКИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2712215556
Відхилено 15 559,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА
#3213808887
Переможець 24 838,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:52

Документи

08 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:22
Рішення УО №97.PDF

Документи

08 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:51
Рішення УО №98.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА
#3213808887
24 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:51
Рішення УО №98.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:36
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 16:30
Договір №576.PDF укладений
27 жовтня 2020 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 838,00
UAH