Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-09-23-009594-b 04ba5a8bc78144ca9d1a0e8888b861fd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Наталія Богданівна

380352526732 ronabo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури і мистецтв Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02230572
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, б-р Шевченка 1
Контактна особа: Романюк Наталія Богданівна
380352526732
ronabo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Автоматизована бібліотечно-інформаційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Руська, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 14 (чотирнадцять) робочих днів. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема з урахуванням підпункту 2 пункту 14 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України, розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 15:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 14:57
Проєкт договору.doc
23 вересня 2020 14:56
Додаток 4.docx
23 вересня 2020 14:56
Додаток 3.docx
23 вересня 2020 14:55
Додаток 2.docx
23 вересня 2020 14:55
ОГОЛОШЕННЯ.doc
23 вересня 2020 14:54
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційни вимоги
Дата подання: 25 вересня 2020 12:26
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:20
Доброго дня. Під час вивчення кваліфікаційних вимог виникло питання щодо вимоги "Копії документів, які підтверджують, що послуги відповідають діючим нормативним документам (сертифіката відповідності та якості, тощо)." Не зрозуміло який сертифікат або інший документ повинен бути наданий у складі пропозиції. (Якщо можете наведіть будь ласка конкретний приклад такого сертифіката). Цей сертифікат або інший документ повинен підтверджувати, що Учасник надає кваліфіковані послуги? Або він повинен підвержувати, що запропанована система якісна?- Але у такому випадку система повинна бути вже розроблена, щоб до неї можна було застосовувати сертифікати відповідності і якості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, це документ (сертифікат) який підтверджує, що учасник є розробником і/або офіційним розповсюджувачем програмного забезпечення (послуг, повязаних із програмним забезпеченням).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ФОНДОВИЙ ДІМ" 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:09
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:04
Taxes2012.png
01 жовтня 2020 15:04
SWReestr.jpg
01 жовтня 2020 15:04
Register-1.JPG
01 жовтня 2020 15:04
A803-05-LMCBS.pdf
01 жовтня 2020 15:04
03-Довідка.pdf
01 жовтня 2020 15:04
01-Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ФОНДОВИЙ ДІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ФОНДОВИЙ ДІМ"
#24258022
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 12:32

Документи

05 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:28
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ФОНДОВИЙ ДІМ"
#24258022
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:28
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 16:05
ТОВ УФД 180000 грн..PDF укладений
09 жовтня 2020 16:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 180 000,00
UAH