Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт заміна вікон на умовах співфінансування житлового будинку за адресою: вул. Академіка Стражеска, 3-А у Солом'янському районі м. Києва
Очікувана вартість
903 128,90 UAH
UA-2020-09-23-007004-b 33fafc89189b4fd3b9049de3c86bc584
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Микола

380442073938 22031989m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Бойко Микола
380442073938
22031989m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:34
Очікувана вартість: 903 128,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до оголошення, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт заміна вікон на умовах співфінансування житлового будинку за адресою: вул. Академіка Стражеска, 3-А у Солом'янському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення інформації
Дата подання: 24 вересня 2020 16:21
Дата відповіді: 24 вересня 2020 16:47
Доброго дня! згідно додатку № 3 пункту 1. Підписаний перелік документів. Сканкопії у форматі pdf. надавати в послідовності, визначеної переліком. це означає що кожен файл має бути окремим і названий згідно пункту? чи все одним файлом сканувати але надати довідку де прописано на якій сторінці певний файл.
Відповідь: Шановний Учасник, просимо надавати довідки кожну окремим файлом. дякуємо за запитання.
Сума пропозиції.
Дата подання: 28 вересня 2020 10:51
Дата відповіді: 28 вересня 2020 12:56
Доброго дня! підскажіть , будь ласка, сума яку учасник подає на площадку , береться по договірній ціні чи по зведеному кошторису!
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до п. 6. ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ В СИСТЕМІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ "Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження" цінова пропозиція дорівнює договірній ціні.
Питання по пункту 18, додатку3
Дата подання: 28 вересня 2020 14:52
Дата відповіді: 28 вересня 2020 15:14
Доброго дня! згідно пункту 18. Виконавча схема об’єкту, погоджена з обслуговуючою організацією та житлово-експлуатаційною дільницею, або лише з обслуговуючою організацією, якщо об’єкт відноситься до некомунальної форми власності із зазначенням розмірів.  Ми не розуміємо що це за обслуговуюча організація? з ким конткрено маємо підписати схему? яка адреса організації. ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Голова правління
ЖБК «Медик-4»Суббота Надія Олексіївна


066 410 60 42 та 497 46 64
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-007004-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:53
Повторна вимога на скасування протоколу
Доброго дня! Шановний, Замовник , згідно протоколу № 0610-01 від 06,10 2020 року нашу пропозицію ( переможця аукціону) відхилили вказавши причину "невідповідність документації кваліфікайним критеріям та технічним вимогам " .Де продовження твердження ? яким саме критеріям? в нашій документації подано все згідно вимог тендерної документації. !!! Чому переможцем визнано учасника який надав дорожчу ціну? коли першим критерієм є ціна? Ви не плануєте економити кошти держави ? Просимо дати пояснення!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2020 15:34
Замовником скаргу не задоволено. В протоколі № 0610/01 від 06.10.2020 щодо прийняття рішення уповноваженою особою чітко вказано причини відмови, а саме: вказано про невідповідність договірної ціни кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам документації та про проведення спрощенної закупівлі в системі електронних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" 731 128,80
UAH з ПДВ
731 128,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СПЕЙСТАУН" 784 284,00
UAH з ПДВ
784 284,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:56
23. довідка МВС.PDF
01 жовтня 2020 16:56
12. довідка податкова.PDF
01 жовтня 2020 16:56
13.Дозволи держпраці.pdf
01 жовтня 2020 16:56
1. перелік документів.PDF

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:10
19. Сертифікати.rar
01 жовтня 2020 15:10
23. Довідка МВС.pdf
01 жовтня 2020 15:10
20. ДСТУ та ДБН.pdf
01 жовтня 2020 15:10
4.1. Трудові_договори.rar
01 жовтня 2020 15:10
15. Лист без авансу.pdf
01 жовтня 2020 15:10
12. Довідка ДПС.pdf
01 жовтня 2020 15:10
9. Фін. звітність.rar
01 жовтня 2020 15:10
7. Довідка корупція.pdf
01 жовтня 2020 15:10
6. Довідка банкрутство.pdf
01 жовтня 2020 15:10
1. Перелік документів.pdf
01 жовтня 2020 15:10
8. НАЗК посадова особа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СПЕЙСТАУН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"
#34146385
Відхилено 731 128,80
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 15:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СПЕЙСТАУН"
#41987917
Переможець 784 284,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 14:35

Документи

06 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис

Документи

07 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:32
Стражеска, 3-А.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СПЕЙСТАУН"
#41987917
784 284,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:32
Стражеска, 3-А.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 15:47
8-сф-1.PDF зміни до договору
17 листопада 2020 15:46
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 17:18
8-в-сф.PDF укладений
19 жовтня 2020 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 8-в/сф
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 498 659,12
UAH (в тому числі ПДВ 83 109,85 UAH)