Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код по ДК 021:2015 39150000-8 – Меблі та при способи різні (шафи, комплект учнівський одномісний з регулюванням висоти, стілець Т-подібний регульований по висоті № 2 -5 з покриттям HPL, комплект столів демонстраційних для кабінетів фізики та хімії (3 елементи), стіл лабораторний фізичний ростової групи №6)
Очікувана вартість
2 638 150,00 UAH
UA-2020-09-23-006956-b 4b67cc582edb4e94b2c4298ddd785da9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вигоняйло Євген Ігорович

380485225749
380485225481
380485225191
osvita.bel.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145122
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, проспект Незалежності, 7
Контактна особа: Вигоняйло Євген Ігорович
380485225749, 380485225481, 380485225191
osvita.bel.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 15:49
Очікувана вартість: 2 638 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 190,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Код по ДК 021:2015 39150000-8 – Меблі та при способи різні (шафи, комплект учнівський одномісний з регулюванням висоти, стілець Т-подібний регульований по висоті № 2 -5 з покриттям HPL, комплект столів демонстраційних для кабінетів фізики та хімії (3 елементи), стіл лабораторний фізичний ростової групи №6)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1529 штуки
Код по ДК 021:2015 39150000-8 – Меблі та при способи різні (шафи, комплект учнівський одномісний з регулюванням висоти, стілець Т-подібний регульований по висоті № 2 -5 з покриттям HPL, комплект столів демонстраційних для кабінетів фізики та хімії (3 елементи), стіл лабораторний фізичний ростової групи №6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних 10-2. Джерело фінансування закупівлі- кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 13:49
Додаток 2 Технічні, кількісні хар-ки НР.docx
02 жовтня 2020 13:48
Додаток 1 Док-ти НР .docx
02 жовтня 2020 13:48
Додаток 2 Технічні, кількісні хар-ки Закреслено.docx
02 жовтня 2020 13:47
Додаток 1 Док-ти Закреслено .docx
02 жовтня 2020 13:34
ТД Меблі НР.docx
02 жовтня 2020 13:34
Оголошення Меблі Закреслене.docx
02 жовтня 2020 13:33
ТД Меблі Закреслена.docx
02 жовтня 2020 13:33
Перелік змін.docx
02 жовтня 2020 13:33
Оголошення Меблі НР.docx
23 вересня 2020 13:23
Додаток 4 Лист-згода.docx
23 вересня 2020 13:23
Додаток 5 Згода.docx
23 вересня 2020 13:23
Додаток 3 Проект договору.docx
02 жовтня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 13:49
Додаток 2 Технічні, кількісні хар-ки НР.docx
02 жовтня 2020 13:48
Додаток 1 Док-ти НР .docx
02 жовтня 2020 13:48
Додаток 2 Технічні, кількісні хар-ки Закреслено.docx
23 вересня 2020 13:23
Додаток 2 Технічні, якісні, кількісні хар-ки.docx
02 жовтня 2020 13:47
Додаток 1 Док-ти Закреслено .docx
23 вересня 2020 13:22
Додаток 1 Док-ти .docx
02 жовтня 2020 13:34
ТД Меблі НР.docx
02 жовтня 2020 13:34
Оголошення Меблі Закреслене.docx
23 вересня 2020 13:31
Оголошення Меблі.docx
02 жовтня 2020 13:33
ТД Меблі Закреслена.docx
23 вересня 2020 13:31
ТД Меблі та приспособи різні(5-11клас).docx
02 жовтня 2020 13:33
Перелік змін.docx
02 жовтня 2020 13:33
Оголошення Меблі НР.docx
23 вересня 2020 13:23
Додаток 4 Лист-згода.docx
23 вересня 2020 13:23
Додаток 5 Згода.docx
23 вересня 2020 13:23
Додаток 3 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 24 вересня 2020 08:58
Дата відповіді: 29 вересня 2020 08:50
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), (ISO 14001:2015),або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів. ISO
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, дійсно, з 01.01.2018р. скасовано обов'язкову сертифікацію продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", а також скасовано Наказ державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні".
Проте відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 передбачено добровільну сертифікацію. Відповідно до статті 1 вказаного Закону сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Таким чином, сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. Тобто, основною метою сертифікації є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров’я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному вибору продукції. Стосовно сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 зазначаємо, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Система управління якістю (стандарт ISO серії 9001:2015) є загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого циклу. Замовник несе відповідальність за безпечність, якість, товарів які закуповуються для загальноосвітнього навчального закладу. Тому Замовник обґрунтовано встановив у документації вимогу щодо надання документів, які підтверджують якість і безпечність предмета закупівлі у відповідності до вимог стандартів ДСТУ ISO 9001:2015. Вимога до надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 – це гарантія мінімізації негативного впливу діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві. Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо наявності сертифікату на підтвердження відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" та відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. "Системи управління якістю. Вимоги" не є дискримінаційними. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб. Тому будь-яка особа, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
З урахуванням викладеного, Ваша вимога не може бути задоволена.
Надання роз'яснення
Дата подання: 28 вересня 2020 18:45
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 17:10
Просимо надати роз'яснення відповідно пункту 3.2. Додатку 1 до ТД, стосовно підтвердження системи оподаткування. Учасник повинен надати інформацію про систему оподаткування з наданням відповідного документа, виданого відповідним уповноваженим органом державної влади, що підтверджує інформацію про систему оподаткування учасника. Який саме документ Замовник має на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, якщо учасник є платником єдиного податку – надати витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку, якщо учасник перебуває на загальній системі оподаткування – лист або довідку від податкової інспекції, в якому підтверджується перебування учасника на загальній системі оподаткування. Крім цього, учасник повинен проінформувати щодо нарахування або ненарахування на запропоновану продукцію ПДВ згідно положень чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 2 410 080,00
UAH з ПДВ
1 997 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КЄСОВ ГЕОРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 2 638 000,00
UAH з ПДВ
1 998 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Суховій Валерій Дмитрович 2 631 485,00
UAH з ПДВ
2 631 485,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 08:23
Електронний підпис
11 жовтня 2020 23:01
Докумнти Банку.zip
11 жовтня 2020 23:01
4819_15__0_851_2909_10_2020_.zip

Публічні документи

28 жовтня 2020 17:51
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:26
Довідка МВС
28 жовтня 2020 17:26
Довідка 3
28 жовтня 2020 17:26
Довідка 2
28 жовтня 2020 17:26
Довідка 1
09 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
09 жовтня 2020 15:12
63470163386181.pdf
09 жовтня 2020 15:12
11. Інші документи.pdf
09 жовтня 2020 15:12
10. Паспорти виробів.pdf
09 жовтня 2020 15:12
9. Сертифікати ISO.pdf
09 жовтня 2020 15:12
1. Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ФОП КЄСОВ ГЕОРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

ФОП Суховій Валерій Дмитрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
Відхилено 1 997 990,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 10:07
ФОП КЄСОВ ГЕОРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3123013276
Відхилено 1 998 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:32
ФОП Суховій Валерій Дмитрович
#2412416490
Переможець 2 631 485,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Суховій Валерій Дмитрович
#2412416490
2 631 485,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:14
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 12:24
Договір ФОП Суховій.pdf укладений
17 листопада 2020 12:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 631 485,00
UAH